Skocz do zawartości

MotorStorm: Apocalypse


Gość bigdaddy

Rekomendowane odpowiedzi

filmik ogladalem bez głosnikow wiec nie czułem mocy i ewentualnego hałasu przy zawalaniu, ale mam podobne odczucia jak mbieniek - budynki walą sie jak kartony (prawie niezniszczalne, jak samochody w GT5), po przechyleniu powinny sie o wiele bardziej "łamać" miażdżyć i wyrzucac z siebie ogormna mase gruzu i mebli itp, a nie tylko lekko zginac i wyrzucać okna... naprawde troche to pozostawia do zyczenia

Odnośnik do komentarza

fajnie że mimo miasta nadal bedzie róznorodnosc w trasach

 

narazie grafa robi srednie wrażenie (niektore elemnty potworne) , ale mam nadzieje że to tylko i wyłacznie wina wczesnej wersji, i wszystko sie zmieni na lepsze, a nie że "musielismy pogorszyc grafe żeby konsola uciągneła wszystkie katastrofy dziejące sie w trakcje wyscigu"

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_

Zgadzam sie, graficznie jest mocno do tyłu, czasami az straszy, gdyby nie to ze w tle sie cos dzieje, to myslalbym ze to podciagniety felony 11-79 ;]

 

No ale czy to mozliwe by M3 wygladal ostatecznie gorzej od M2? Nie sadze.

Odnośnik do komentarza

bosche zaczyna się. Mamy dopiero końcówkę sierpnia , nie wiadomo czy nie pokazują nam starej wersji jak robili to z poprzednią odsłoną. NA PEWNO tak było z 1 tak było z 2, grafikę tras polepszą bo samochody już w tej chwili są niczego sobie. I tak gra będzie chodzić w 720 bo musi być w 3d wiec jakieś tam cięcia mogą się zdarzyć. Ważna aby zachowała płynność dynamikę i klimat wcześniejszych odsłon.

Edytowane przez polaki899
Odnośnik do komentarza

Ja widzę i dynamikę i klimat więc jest wszystko OK :thumbsup:, co do drugiej trasy to jest fantastyczna co ja bym dał żeby sobie po niej pośmigać i najlepiej w 3D ;) , dobra marzenia na bok, nie rozumiem waszych narzekań co do poziomu graficznego! powtórzę jest to wersja pre-alpha!, zgodzę się nie wszystko wygląda dobrze, niektóre elementy otoczenia wręcz słabo ale jest tyle czasu do premiery że wszystko będzie miodzio :thumbsup: ,nawet dziś Pacific Rift wygląda kozacko a trzecia cześć na 100% podniesie poziom wysoko w górę nie tylko pod względem wizualnym ale gameplay'owym również.

Odnośnik do komentarza

Ja widzę i dynamikę i klimat więc jest wszystko OK :thumbsup:, co do drugiej trasy to jest fantastyczna co ja bym dał żeby sobie po niej pośmigać i najlepiej w 3D ;) , dobra marzenia na bok, nie rozumiem waszych narzekań co do poziomu graficznego! powtórzę jest to wersja pre-alpha!, zgodzę się nie wszystko wygląda dobrze, niektóre elementy otoczenia wręcz słabo ale jest tyle czasu do premiery że wszystko będzie miodzio :thumbsup: ,nawet dziś Pacific Rift wygląda kozacko a trzecia cześć na 100% podniesie poziom wysoko w górę nie tylko pod względem wizualnym ale gameplay'owym również.

 

Ja nie oceniałem gry, tylko skomentowałem to co widać na gameplayu (a to co widać nie napawa na razie optymizmem). Ale jak mówisz jest to dopiero pre alpha, więc wiele się jeszcze zmieni (może nawet usuną przechodniów). A jako fan Motorstorm'a wierzę, że Evolution nie spartoli i dalej bez końca będę się zagrywać w kolejną część. A tak szczerze mówiąc to co innego dokładnie analizować trailer, a co innego będzie jak to my będziemy grali, pewnie nikt nie zwróci uwagi że wali się karton, choć powinien walić się wieżowiec :P .

Odnośnik do komentarza

Bullshoty: http://www.neogaf.co...ad.php?t=404653

Chyba, że będzie można robić podobne akty w Photomode.

 

o fak jaka mizeriada!!! Seria Motorstorm kojarzyła mi się z pierwszymi w grach koleinami, błotem, brudem, świetnymi trasami itp. a na tych screenach to taki flashback do czasów przed motorstormem: tekstura podłoża (trasy) to padaka.... bleh!

Odnośnik do komentarza

Z innej beczki - naprawde nie rozumiem tego całego jęczenia, jak przy S/S o tym, że gra staje się NUDNA, bo skryptowane akcje się powtarzają. To jak graliście w poprzednie części, gdzie skryptów nie było w ogóle i też za każdym razem jeździliście po identycznych trasach, w których nic się nie zmieniało, to nudą nie wiało? Skrypty są - nuda, skryptów nie ma - brak nudy. wtf? nie pojmuje tego :whistling:

Edytowane przez Dahaka
Odnośnik do komentarza

no tak samo jak w gran turismo tym bardziej nic sie nie dzieje na trasach, ale w pewnym sensie "naturlane" jest to że jak sie zrobi 10 okrążen to trasa jest taka sama, zwykle tak jest w rzeczywistosci, to że trasa jest jaka jest jest esencją trasy właśnie :D

 

a tymczasem zawalacy sie budynek nie jest naturalny, zwykle jak sie zawali to leży, więc jesli mial by sie zawalac 20 razy to powstanie nienaturalny efekt "jade sobie a ten budynek znoooowu sie zawala" (tymczasem nikt nie pomysli "ale nudy ta trasa zanowuuu ma zakręt w tym miejscu, bo to natualne że on tam ejst za kazdym razem)

 

zeby nie bylo nie chce sie klocic ani btonić ludzi, tylko wyjasniam skąd może sie brac taka roznica w podejsciu

Odnośnik do komentarza

Widziałem gameplay i muszę powiedzieć, że wygląda to bardzo obiecująco. Gra wygląda lepiej niż na zwiastunie z E3, tylko budynki dalej mocno średnio wyglądają. Jednak widać postęp względem dwójki, ogień i efekty są lepsze. Samego gameplayu nie jestem wstanie ocenić, ale raczej nic się nie zmieniło.

Odnośnik do komentarza

 

W lutym :O:O:O no chyba oszaleli z tym pakowaniem "wszystkich" gier na styczeń - luty.

Jakby nie było innych miesięcy w roku ;/.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Nowy Motorstorm nadjedzie w lutym:

 

http://www.thesixtha...d-for-february/

 

W lutym :o:O:O no chyba oszaleli z tym pakowaniem "wszystkich" gier na styczeń - luty.

Jakby nie było innych miesięcy w roku ;/.

 

Weź mi nawet nie mów :P W samym lutym wychodzi KZ3, Portal 2, Bulletstorm a do tego teraz dochodzi nowy MS. Ciężko się połapać ;]

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...