Jump to content

MotorStorm: Apocalypse


Guest bigdaddy

Recommended Posts

Guest _Milan_

Ludzie i wskaznik boosta mi sie nie podobaja.

Reszta wyglada zle przez jakosc, ale na ostatnim screenie widac ze bedzie tak jak snulem w innym watku, miasto, zielen, pozniej pewnie i kazdy zywiol.

 

Co do walacych sie budynków, to na bank bedzie zayebiste, nie skonczy sie tylko na wybuchu, i halasie, bedzie tez pewnie jazda przez dym i kurz, czyli mega realistycznie, tak jak na trasach SKY w dwójce.

Edited by caps_LOCK_masta
Link to comment

A ja mam nadzieję że to fake :/ Ciekawsze miejscówki jeszcze zostały do obrobienia zanim MS będzie musiał znaleźć się w mieście (chociażby takie jak w Fuel). Od urbanistyki mamy Burnouta, Split/Second i Blur. Wolałbym żeby MS pozostał na bezdrożach.

Link to comment

Wydaje mi się, że to może być fake. Z drugiej strony jeżeli do standardowego off-road'u (czyli dżungla, wulkany i może lodowce) dodaliby miasto właśnie w takim "brudnym" wydaniu jak na powyższych screenach to byłoby na prawdę ciekawie. Mam tylko nadzieje że nie zrobią z tego urban racera bo wtedy MS straci swój charakter.

 

MS3 to jest jedna z gier na które się napalam i liczę na premierę jesienią tego roku, Sony nie zawiedź mnie! ^_^

Link to comment

Nareszcie pierwsze konkrety! :rolleyes: , od dawna się zastanawiałem w jakie scenerie przeniesie nas MOTORSTORM 3 i stawiałem właśnie na miasto i możliwości które ono oferuje : zawalanie budynków czy przechodnie.Będzie ciekawie :thumbsup: ,ES mogło by pójść głębiej niż w Pacific Rift w zniszczalność środowisko,w PR występował ale miało to minimalistyczny wpływ na przebiegu wyścigu.(Chyba screen dosadnie daję do zrozumienia ze zniszczalność będzie wyczuwalna :D

 

Screeny nie przypominają starego Motorstorma (oprócz HUDa ciut zmienionego),raczej SS:V które znienawidziłem po demie!! :confused: , na screenach widać śmigłowiec,wybuchy,kurz,płomienie,dym,walące się budynki...

 

Niech po prostu Motorstorm zostanie motorstormem ;) i będzie git w jakim to miejscu by się wyścigi nie rozgrywały.

Przy pierwszych plotkach z marca były powiedzenia ze premiera gry w tym roku... :rolleyes: ,całkiem możliwe jeżeli M3 jest w fazie produkcji od czasu skończenia PR,mógłby być gotowy na gwiazdkę, wtedy dostał bym najlepszy prezent,osobiście Motorstorm to dla mnie seria nr.1 w gatunku wyścigów na PS3 oraz nr.2 na PS2(Arctic Edge)

Link to comment

Ech... Miałem nadzieję na powrót na pustynię, bo moim zdaniem było to lepsze środowisko do tego typu wyścigów. Dlatego też pierwsza część była najlepsza. Dwójka była już trochę przekombinowana i zabrakło mi tej pięknej prostoty z jedynki. Tak czy inaczej nie wykluczam, że MS3 może być świetną grą.

Link to comment

Pierwsza cześć Motorstorma nie miała nawet startu do pacific rift,zastanów się co piszesz,fakt motorstorm 1 był świetnym racerem przeszedłem go 2krotnie ale pustynny klimat,nie miał zbyt wiele atrakcji co? dla niektórych były monotonne ciągle pustynia,piach,błoto! ja tak nie uważam,ale druga części jest o niebo lepsza jest więcej,ciekawiej,szybciej,ładnej i lepiej :rolleyes:

 

PS.Co tam dla ciebie było takie przekombinowane?? 4żywioły na których były umieszczone trasy?? przecież to strzał w 10!!

Link to comment

Jak tak pomyślę, to raczej nie zrobią z gry kolejnego carmageddou. Bardziej skłaniałbym się ku atrakcjom typu trzęsienia ziemi, tornada itd., itp. czyli miasta w czasie klęsk żywiołowych. Byłoby ciekawie uciekać przed falą wody.

Link to comment

Stawiam ze na 100% będą takie akcje :thumbsup:

 

W ostatnim Motorstormie naprawdę to super wypadło, spieprza.nie przed ogromną śnieżną lawą,czy przed zawalającymi się kamieniami i skałami z gór,lub atrakcję typu załamanie się lodowego lub skalnego mostu pod naporem ciężaru pojazdów,wypadło to znakomicie.Zwłaszcza ze Lawinę mogliśmy wywołać dźwiękiem klaksonu,musi takie coś być w M3

Link to comment

powinni zrobic warszawe w trakcie powodzi ;p

 

ale na serio to skryptowane akcje typu walacy sie budynek moga stwarzac pewien problem - jak wiadomo każdą trase przechodzi sie dziesiatki albo nawet setki razy, po ktorym razie walacy sie budynek bedzie tak do bólu oklepany że sie moze odechcieć , wiadomo ze czesto w wyscigach trasy sie nudzą, ale co innego jak sama trasa sie nudzi a co innego jak dzieje sie na niej coś "wyjątkowego" , okazuje sie ze to wcale nei wyjatkowe bo budynek sie zawala 100 razy (pewnie zawsze tak samo)

Link to comment

Ja tam wierzę w chłopaków z evolution studio i na pewno nie pójdą na łatwiznę i znowu będziemy mieli masę frajdy. Choć bardziej wolałbym śnieg i lodowce(bo nie mam PSP więc nie mogłem sprawdzić Artic Edge) to jednak pewnie jak zagram w M3 to szybko zapomnę, że chciałem coś innego :thumbsup: . A w ogóle to do miasta też mogą wrzucić te żywioły, a nawet piasek i błoto z jedynki, w końcu skoro miasto jest po jakiejś zagładzie to czemu nie. W sumie ciekawe jak zmienią otoczkę fabularną, po trochę dziwne byłoby gdyby ludzie po jakimś tam kataklizmie urządzali sobie festiwal :lol: . Jedyne co mnie dziwi to przejeżdżanie przechodniów. Co prawda w PR też czasami przed naszą maską przechodził jakiś człowiek(ale nie dało się go przejechać), tak z tego screen'a wynika jakby to był jeden z głównych celi. A może to po prostu nowy sposób Sony na zareklamowanie marki. W końcu wiadomo, że taka nagonka zwiększa sprzedaż.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.