Skocz do zawartości

Street Fighter X Tekken


barth

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 137
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Nowy trailer:

 

 

Choć nie jestem jakimś nałogowym miłośnikiem bijatyk, a system SF to dla mnie czarna magia, to ta pozycja przemawia do mnie niesamowicie. W SF4 pogrywam pomimo faktu, że w niego ssę, a SFxT zapowiada się świetnie nie tylko ze względu na obecność tak dużej ilości ulubionych postaci z obu serii, to jeszcze za sprawą walk 2vs2 i paru innych nowinek.

 

Zdaję sobie sprawę, że postaciami z Tekkena będzie się grało teraz zupełnie inaczej, ale mimo wszystko mam nadzieję, że dorzucą jeszcze Asukę z biegiem czasu - i nie jako DLC tudzież Super Hiper Street Fighter Turbo X Tekken Tag Ultimate Arcade EX Edition.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

http://www.siliconera.com/2011/10/07/dan-juri-and-more-will-be-playable-in-street-fighter-x-tekken/ - kolejne teasery zawodników(?). Jednak jak ktoś słusznie zauważył, nie pokazują one tym razem tylko nowych postaci, lecz uwzględniają także skrawki z SF4 (np. widać Dana, którego miało nie być w SFxT). Tym samym nie mam pojęcia kogo uwzględnią następnego. Brakuje mi jednak póki co Paula czy Jina, z tych ważniejszych.

 

Przy okazji, nie wiem czy ktoś zauważył, ale na filmikach na jednej z aren widać Ibuki rozmawiającą z Kunimitsu. Ta pierwsza jest obecna jako grywalna postać, a biorąc pod uwagę dziwny dobór postaci (np. Poison, bohater z Infamous, jakieś koty PSN itp.) jest nikła szansa, że dostaniemy także i Kuni. Myślę, że wielu graczy byłoby zadowolonych. No ale to tylko takie moje obserwacje.

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Trochę stare, ale nikt nie wrzucał:

http://www.gametrailers.com/video/nycc-11-street-fighter/722347

 

Im więcej filmów czy zapowiedzi tej gry oglądam, tym bardziej jestem - że się tak wyrażę - napalony. Znawca bijatyk ze mnie żaden, ale to po prostu wygląda... zabawnie. Jeśli jakiś kryzys mnie nie dotknie, to kupuję w dniu premiery na PC (potwierdzone).

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

http://www.siliconera.com/2011/11/18/a-look-at-street-fighter-x-tekkens-character-customization-and-alternate-costumes/

 

BEST-GAME-EVAH!!!1oneone

 

Oby tylko to co pokazują było w grze domyślnie, a nie jako DLC (te pewnie też będą, ale byle z umiarem).

 

Swoją drogą, dawno nie było żadnego trailera. A ciekaw jestem nowych postaci. Chodzą słuchy o R.Mika.

Odnośnik do komentarza

No to będzie to dla mnie bardzo zabawny "crap", jako że żadnym "pr0" wymiataczem bijatyk nie jestem. ;)

 

Generalnie w obecnej chwili naprawdę wolę "casualową" acz zabawną bijatykę, niż jakieś kompletnie nieprzystępne straszydło, które docenią tylko osoby liczące klatki animacji, dla których jedyną słuszną formą "zabawy" jest turniejowa rywalizacja.

 

A tak szczerze, to nawet i ten gem system się źle nie zapowiada. Gorzej, że zapowiadają udostępnienie kolejnych "kamyczków" jako (płatne?) DLC.

Odnośnik do komentarza

Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Bo gra poszła w innym kierunku niż tradycyjny SF? Z tego co widziałem, to te gemy nie wprowadzają jakiegoś szczególnego zamieszania, gdyż działają na zasadzie perków z jakichś RPGów. Czyni to nawet tych samych zawodników nieco odmiennych, dzięki czemu każdy może dobrać sobie zdolności odpowiadające jego stylowi rozgrywki. W dodatku z tego co widziałem nie są to pasywne bonusy, lecz uruchamiające się w określonej sytuacji. I tak na przykład ja będąc amatorem radzę sobie w SF4 w ofensywie, ale mam problemy z defensywą (gra jest dla mnie za szybka), w związku z czym zapewne podpakuję sobie tego chwilowego autoblocka. Niemniej jednak może to równie dobrze się zrównoważyć, jeśli przeciwnik będzie miał poprawioną siłę ciosu czy jeszcze co innego.

 

Zresztą, z całym szacunkiem, nawet jako laik w kwestii SF potrafię zaobserwować liczne problemy z balansem z jakimi borykały się dotychczasowe edycje SF4. Nawet najnowszy Arcade Edition otrzyma w przyszłym roku łatkę, bo sami twórcy stwierdzili, że pewne postacie są po prostu za mocne. Już pomijając w ogóle kwestię, że jednymi zawodnikami gra się zdecydowanie łatwiej (hadouken, hodouken, hadouken, shoryuken!), a innymi trudniej (pełne kółka, półkółka rozpoczynające się na skosie, zawiłe kombinacje w powietrzu itp.). Jasne, w rękach wprawionego gracza wszystko pewnie jest cud miód, ale dla kogoś kto nie chce lub nie ma czasu na "professional gaming" takie gemy mogą stanowić ciekawy aspekt całości.

 

Nie twierdzę oczywiście, że SFxT będzie jakimś cudem do turniejowania, ale mimo wszystko sugerowałbym się wstrzymać z oceną, gdyż jak by nie patrzeć jeszcze kilka miesięcy mają. A wypuszczenie w dzisiejszych czasach patcha nie jest niczym szczególnym.

 

Jeśli o mnie chodzi, to "professional gaming" jest dla mnie nieistotny. Ja chcę się po prostu dobrze zabawić w niezobowiązującej bijatyce - czy to samemu, czy ze znajomymi, czy nawet od czasu do czasu z obcymi ludźmi online. Po Tekkenie, który już mi nieco zbrzydł, SF4 przyjąłem z otwartymi ramionami, nawet jeśli w nim posysałem. SSF4AE uczynił całość jeszcze przyjemniejszą, a patrząc na każdy kolejny zwiastun SFxT jestem niemalże przekonany, że jest to gra w sam raz dla mnie. Czyt. pure fun.

Odnośnik do komentarza

Polemizowałbym czy aby "kolesie" z przerostem ego i zdolnościami jasnowidztwa na podstawie filmików i fusów od herbaty są aby bardziej "normalni" od graczy niedzielnych, patrząc tak na niektóre wypowiedzi.

 

Ale to w sumie dobrze. Jeśli większość "pro-gejmerów" prezentuje taki sam poziom jak koledzy wyżej, to tym lepiej, że tacy będą trzymać się od SFxT z daleka. Preferuję kulturalną społeczność w grach multiplayerowych. ;)

 

PS. Nadal nie wysiliłeś się o wyjaśnienie co takiego szokującego i absurdalnego jest w graniu na gałce, biorąc pod uwagę, że dla mnie jako osoby nie posiadającej arcade sticka jest to o wiele wygodniejsze rozwiązanie niż krzyżak, na którym sztuką jest ukręcenie pojedynczego kółka. No ale najwyraźniej jest to zbyt wymagające.

Odnośnik do komentarza

PS. Nadal nie wysiliłeś się o wyjaśnienie co takiego szokującego i absurdalnego jest w graniu na gałce, biorąc pod uwagę, że dla mnie jako osoby nie posiadającej arcade sticka jest to o wiele wygodniejsze rozwiązanie niż krzyżak, na którym sztuką jest ukręcenie pojedynczego kółka. No ale najwyraźniej jest to zbyt wymagające.

 

Już pomijając w ogóle kwestię, że jednymi zawodnikami gra się zdecydowanie łatwiej (hadouken, hodouken, hadouken, shoryuken!), a innymi trudniej (pełne kółka, półkółka rozpoczynające się na skosie, zawiłe kombinacje w powietrzu itp.)

Ale to w sumie dobrze. Jeśli większość "pro-gejmerów" prezentuje taki sam poziom jak koledzy wyżej, to tym lepiej, że tacy będą trzymać się od SFxT z daleka. Preferuję kulturalną społeczność w grach multiplayerowych. ;)

A co do kwestii kto będzie a kto nie będzie grał online to pograsz w multi, dostaniesz w dupę od Raju z super armorem, +100 STR oraz z randomowo odpalanym poison na hicie i zobaczymy czy będzie Ci tak samo przyjemnie jak w grze z kumplami przy tzw "piwku" :D

 

My tylko prezentujemy swój punkt widzenia, dla mnie te gemy to nadal jakis kosmos bo wiem, że skończy się tak jak zawsze.

Odnośnik do komentarza

Punkt widzenia można przedstawić w inny sposób niż trollizm - co by zacytować: "SFxT to będzie (pipi) i mega z(pipi)ana gra".

 

Kwestie balansu wyjdą raczej w praniu po szerszych testach i premierze. Patche są raczej nieuniknione, tak czy inaczej. Mimo wszystko, daleki jestem od krytykowania nowego rozwiązania nie mając z nim kompletnie do czynienia. Jedyne co mi się faktycznie nie podoba, to że nie można go wyłączyć - wcale, nawet na wspomniane potrzeby turniejowe. No chyba, że się w tej kwestii coś zmieniło, o czym nie wiem.

 

A czy będzie to ostatecznie zbalansowana gra, czy też nie - mnie wystarczy, że będzie przyjemną młócką do relaksu. Nawet jeśli online będzie wkurzający, to się poklepie z kumplami lub AI (tak, wiem, zgroza i w ogóle n00b!111one).

 

Swoją drogą, analogicznie, nie trzeba być profesjonalnym pierwszoligowym piłkarzem, aby móc sobie pokopać piłkę na boisku dla relaksu. ;)

Odnośnik do komentarza

Ok masz brak plynnosci i dokladnosci inputow to jeden jedyny powod ( oczywiscie krzyzak do xO tak czy inaczej jest do dupy co ogolnie zabija przyjemnosc z grania w bijatyki na tej konsoli ) Nie jest to jakis personalny podjazd po prostu grajac na tego typu wynalazkach wyzej pewnego poziomu nie podskoczych bo (pipi)ny kontroler cie strasznie ogranicza ( jak nie masz kasy na sticka kup pada pod SFIV nie jest to mistrzostwo swiata ale lepszy rydz niz galka xD )

 

Co do SFxT to widac z gameplayu ze ta gra nie bedzie miala za grosz balansu ... bedzie ok jako gra do grilla ale niczego wiecej customizacja postaci w takim stopniu zawsze wplywa negatywnie na normalny gameplay pojawia sie masa kwiatkow bzdur i przesadzonych combosow ...

Odnośnik do komentarza

Gram na padzie od PS2, czyli Dual Shock 2. Krzyżak może i sprawdzał się w Tekkenie i jemu pokrewnych, ale przy SF4 zwyczajnie sobie nie radziłem przy czymś więcej niż przód-dół-przód. Gałka ten problem zniwelowała i nie narzekam na problemy z precyzją. Nie wiem jak sprawdzają się analogi na innych padach, ale w tym przypadku byłem naprawdę mile zaskoczony i nie potrafiłem już wrócić do czegokolwiek innego. Tj. ze sprzętów, które miałem akurat pod ręką.

 

Ja też nie twierdzę, że jest to idealne rozwiązanie, gdyż stale podkreślam, że jestem amatorem, czy tam "każualem", i poza jakimiś podstawowymi zagrywkami nawet nie jestem w stanie komentować czegoś więcej, co wyłapią profesjonalni gracze. Niemniej jednak nie sądzę, aby był to jakiś powód do wstydu czy wyśmiewania, biorąc pod uwagę, że każdy grywa inaczej. A skoro na gałce radzę sobie radykalnie lepiej niż na krzyżaku, to w czym tak właściwie problem? Nie mając arcade-sticka obecne rozwiązanie jest dla mnie na chwilę obecną najlepsze.

 

Na marginesie, nie wiem czy ma to jakieś znaczenie, ale choć na PC grałem w SF4 bez problemu korzystając z gałki, tak w SF Alpha na PS2 efekt był znacznie gorszy i faktycznie zdarzało się, że konsola nie wyłapywała wszystkich moich komend tak jak bym chciał. Może jakieś zależności hardware-software też mają tu coś do gadania. Nie wiem, ale jeśli chodzi o SF4, to na tym forum zawsze wypowiadałem się o wersji PC + Dual Shock 2, i tak samo planuję grać w SFxT. Myślę, że się nie zawiodę.

Edytowane przez Suavek
Odnośnik do komentarza

To już wiem dlaczego SF4 mi się tak spodobał ;) (chodzi o uproszczenia, nie zwrot "retard", co by nikt sobie za dużo nie dopowiadał ;) ).

 

Nie widzę sensu tego ciągnąć dalej. To "tylko" gry, gdzie w pierwszej kolejności liczy się fun z nich płynący. A fun każdy interpretuje inaczej. Mnie osobiście e-sport nie interesuje, dlatego nie mam nic przeciwko "każualowym" pozycjom. Na tej samej zasadzie nie będę krytykował RTSów pokroju Command & Conquer tylko dlatego, że nie są w stanie dorównać "profesjonalizmowi" StarCrafta 2. Bo przecież to nadal dobre gry, na swój sposób. I tak samo postrzegam SFxT - póki będzie frajda do wspomnianego grilla i piwka, to daleki jestem od używania określeń typu "crap" czy "z(pipi)ana gra". A tymczasem ci bardziej wymagający ominą ten tytuł szerokim łukiem i zostaną przy bardziej ambitnych fighterach.

 

Peace and love and stuff ;)

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc później...

>Asuka potwierdzona w SFxT

>Możliwość zrobienia Tag Team z Cammy

tumblr_litm3ryRy51qenyex_This_Will_Blow_your_Mind-s305x400-199454-580.jpg

 

EDIT:

 

lol. Siwy_, złotko, nie mam pojęcia co do mnie masz, ale po raz n-ty zapewniam, że ilość wystawionych minusów nie wpływa na długość przyrodzenia. Odpuść już sobie.

 

Co by nie offtopować, nowy filmik CGI:

http://www.youtube.com/watch?v=IguVTuEMvH4

Edytowane przez Suavek
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.