Skocz do zawartości

Street Fighter X Tekken


barth

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 137
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Czy jesli nigdy nie gralem w street fightery to dlugo mi zajmie nauka, zeby grac w miare na poziomie?

W nowym patchu Maxi wraca do korzeni, czyli high risk low reward, wiec(pipi) na Calibura.

Edytowane przez Poniżacz
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Nie wiem czy kogoś to interesuje, ale na forum Capcom pojawiła się informacja, że SFxT trafi na Steam, aczkolwiek nadal będzie korzystać z G4WL. Także zakup DLC ma się odbywać przez to niezależnie na obu platformach. Jest dzięki temu szansa, że wszelkie dodatki da się zakupić w korzystnych dla nas promocjach. Trzeba będzie tylko zakupić wersję Steam, a nie pudło.

 

Jeśli będą sprzedawać "czteropaka", jak w przypadku SF4AE, to bym się pisał, gdyby znaleźli się chętni.

Odnośnik do komentarza

Wersja PC "tylko" 80zł - http://www.gram.pl/sklep/pc/street-fighter-x-tekken

 

Do wyboru wersja PL i ENG.

 

I tak poczekam aż pojawi się pre-order na steam (miał być niby w tym tygodniu). Może być drożej, ale wszelkie późniejsze DLC będzie można dorwać dużo taniej niż przez G4WL.

Odnośnik do komentarza

ogolnie gra jest spoko, o wiele bardziej widowiskowa niz sf4-turbo-ae-edycja-total, co oczywiscie jest jak najbardziej na plus - tylko KORWA, jak mi koles z napelnionym exem wsadza ciosa to juz wiem, ze moge stika odlozyc, obiad nastawic, zjesc i wrocic jak jeszcze bede latal po kombosie. 9/10

Odnośnik do komentarza

ogolnie gra jest spoko, o wiele bardziej widowiskowa niz sf4-turbo-ae-edycja-total, co oczywiscie jest jak najbardziej na plus - tylko KORWA, jak mi koles z napelnionym exem wsadza ciosa to juz wiem, ze moge stika odlozyc, obiad nastawic, zjesc i wrocic jak jeszcze bede latal po kombosie. 9/10

 

 

Hehe, dokładnie :) Pół biedy jak "podbija" przeciwnik naszą postać przez kilkanaście sekund, gorszy jest bound czy jak to się zwie :) No nic nie da się zrobić :P Wówczas postać odbija się niczym piłeczka kauczukowa... Jak trafiam na kogoś dobrego (Law, Kazuya, Heihachi) to jedno jest pewne... będę "latać" :P Balans postaci w tej grze to żart :)

Odnośnik do komentarza
Balans postaci w tej grze to żart :)
No toż to widać, że Capcom robił. ;) Kolejne patche będą grę "balansować" przez następne lata, a i tak zawsze będzie coś pozostanie dyskusyjnego.

 

Za tydzień premiera gry na PC - sami tu kąsolowcy, czy blaszakowcy jacyś też planują zakup? Gdyby ktoś był chętny na niezobowiązujący sparring, czy może nawet tag team w multi, to na G4WL można mnie znaleźć jako SuavekTR.

Odnośnik do komentarza

Dostałem już swoją kopię na PC. Premiera niby jutro, ale gram.pl się pospieszyło. ;)

 

Cóż, czeka mnie chyba sporo treningu, gdyż faktycznie rozgrywka zupełnie inna niż w SF4. Także nie wiem czego to wina, ale gałka jest strasznie czuła - w SF4 nic podobnego nie uświadczyłem i grało się wygodnie. Tu wystarczy, że lekko pacnę, to postać skacze w którymś kierunku.

 

Aha, i multi chyba cierpi na ten sam problem co niegdyś wersje konsolowe - kompletnie zjechany dźwięk. Czy przypadkiem nie mieli tego naprawić?

 

Gdyby ktoś z blaszakowców miał ochotę na niezobowiązujący sparring z kompletnym noobem, to jako SuavekTR na G4WL można mnie znaleźć.

Edytowane przez Suavek
Odnośnik do komentarza

Dual Shock 2. Przy SF4 sprawdzał się bez zarzutów. Tutaj zaś wystarczyłoby pewnie, że by mucha siadła, a postać by robiła kołowrotki.

 

inb4 "zomg n00b gra na padzie a nie używa pr0 drogiego arcade sticka!!!11one"

 

 

A w patchu to chyba będą musieli sporo ponaprawiać, gdyż z tego co widzę to lagi niesamowite online, już nawet pomijając problemy z dźwiękiem.

Odnośnik do komentarza

Wiesz co, nie sprecyzuję na jakiej przejściówce poza standardowym "marka no-name", gdyż kupowana była ona wieki temu, a płyty ze sterownikami nie chce mi się szukać. Na pewno nic żadnej znanej firmy (zakładając, że takowe coś sensownego produkują/produkowały), ale na swe czasy nie był to też produkt z najniższej półki.

 

Zarówno SF4 jak i SSF4AE na PC działały bardzo dobrze. Pod tym pojęciem mam na myśli, że wygodnie dla mnie - bardziej doświadczeni gracze pewnie by się krzywili na sam fakt grania na padzie/gałce. No ale niestety, z posiadanych na chwilę obecną opcji, ta jest dla mnie najlepsza. No chyba, że klawiatura i granie tanimi postaciami, wymagającymi jedynie qcf, qcb itp. ale to akurat nigdy mnie nie bawiło.

 

Stale podkreślam, że jestem niedzielnym graczem - w SF4 i teraz SFxT gram bo są po prostu fajne/przyjemne, nawet jeśli w nie posysam. Jasne, chętnie bym pograł w to na Arcade Sticku, ale nadal nie jestem przekonany do wydatku kilkuset złotych na coś, co będę wykorzystywał od święta przy raptem dwóch-trzech pozycjach.

 

Problem gałki w SFxT polega na czułości od środka do zewnątrz. Minimalny ruch w którymkolwiek kierunku i postać już się porusza. W SF4 i SSF4AE musiałem jednak ją trochę bardziej wychylić. Co do skosów, to tu też kiepsko, gdyż mam bardzo mało przestrzeni do podstawowych kierunków - poruszając się do przodu/tyłu bardzo często zdarza się mojej postaci skoczyć/kucnąć, gdyż akurat wychyliłem nieświadomie gałkę zbytnio do góry/na dół.

 

Nie wiem od czego to zależy. AE nadal działa bez problemów. Niewykluczone, że tak już gra jest zaprogramowana w kwestii sterowania. Niestety, poza standardową konfiguracją klawiszy nie widziałem tam żadnych dodatkowych opcji. Możliwe, że inaczej by się sprawa prezentowała w przypadku dedykowanego G4WL kontrolerowi od X360, ale już prędzej zainwestuję w arcade sticka, niż to.

Odnośnik do komentarza

Niestety nie jestem w stanie porównać tego do konsol. Także zdaję sobie sprawę, że mój problem jest o tyle specyficzny, że korzystam z nietypowo podłączonego pada (ni to nic dedykowanego, ni to cokolwiek tworzonego z myślą o PC). Niemniej jednak odpaliłem wczoraj zaraz po sobie AE i SFxT, oba na PC, i różnica niestety jest ewidentna w kwestii czułości gałki, więc wychodziłoby na to, że ten drugi tytuł po prostu tak już funkcjonuje. Niestety, sprawia mi to osobiście problemy, gdyż o ile podczas treningu sam sobie ustalam tempo, tak w ferworze większej walki - szczególnie online - zwykle przekłada się to na szybki zgon. Zacząłem grać trochę Julią, ale tu wystarczy, że lekko pod złym kątem wychylę gałkę próbując wklepać sekwencję wymagającą trzymania kierunku, i już wszystko się psuje.

 

W Arcade Sticka nie zainwestuję obecnie, na krzyżaka ani klawiaturę się nie przerzucę, więc chyba faktycznie niestety zostaje jedynie jakiś programik zewnętrzny, do złagodzenia czułości wychylenia. Pobawię się tym może w wolnej chwili.

 

No chyba, że jest jeszcze jakaś (niedroga) alternatywa, dla w miarę sensownej rozgrywki postaciami wymagającymi czegoś więcej niż qcf i qcb. Moim mainem jest Cammy, więc raczej krzyżak odpada (Hooligan Combination, Quick Spin Knuckle itp.). Sprawdzam niekiedy oferty tych tańszych sticków, ale to nadal niemały wydatek, a ja boję się kupić coś, co także okaże się toporne, lub popsuje się po tygodniu - nie wspominając o możliwych problemach z podłączeniem do PC.

 

Tak czy inaczej, multi niestety na chwilę obecną jest niegrywalne. Lagi niesamowite, postacie teleportują się magicznie podczas walki, a fakt kulawego dźwięku nie pozwala nawet ocenić kto wprowadza jaki cios, kto kiedy czym oberwał itp. Równie dobrze można grać z opaską na oczach, i efekt będzie ten sam.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...