Opublikowano 16 sierpnia 201113 l @Ako, Stona: nareszcie nie ja walnąłem jakiś głupi błąd xD @Stona: no i tak by było realistycznie - słyszysz "wzium" i po jecie. Ale traf czymś takim w coś naziemnego, np zrzucając bomby, w jadący czołg etc. Imho powinno być "podzielone" (ofc nie ta krygorystycznie), że Jety nawalają się z jetami i strącają Heli. A Heli zajmują się wszystkim co naziemne, bez możliwości (tzn możliwe ale mega ciężkie do wykonania) odpowiedzenia ogniem jetom. Po prostu nie zdążył byś zareagować jak byś był zajęty walka z piechotą/APC.
Opublikowano 17 sierpnia 201113 l Beta wykaże czy pójdzie mi toto na wyższych ustawieniach niż minimalne, ale nawet w najgorszym wypadku kupuję tą grę, takie wydarzenie w historii gier komputerowych nie może mnie ominąć
Opublikowano 17 sierpnia 201113 l Ja liczę na przedział medium-high. A nie kupuję BFa na PC dlatego, że będzie ładniejszy niż wersja konsolowa. Ot na tej platformie mam więcej (wszystkich xD) kumpli, lepsze sterowanie (mycha+klawa >>> pad do FPS, a podłączanie tych peryferii pod konsole imho to mijanie się z celem), no i 24 graczy to za mało! Gameplaye z konsol są znacznie nudniejsze od tych z PC ze względu na dynamikę akcji. Poza tym... wyobraźcie sobie to. 2 kumpli lata jetami na niebie. 4 siedzi w Heli bojowym i transportowym, 4 siedzi w czołgach, jeden (pipi) quadem po mapie a jeden samotnik siedzi snajperem w main base. no nuuuuuuda xD Jak będę chciał miec vechicle only walki to sobie odpalę genialnego VIgilant 8 xD
Opublikowano 17 sierpnia 201113 l Pierdzielisz mości panie od rzeczy. Ja jakoś nie mam problemu żeby grać CQ lub INFonly. Byle by był to HC
Opublikowano 17 sierpnia 201113 l Ja jakoś nie mam problemu żeby grać CQ lub INFonly. Nie wiedziałem, ze masz i grasz w BC2 w wersji konsolowej :> Bo o niej mówiłem :>
Opublikowano 17 sierpnia 201113 l HC to bzdura w Bad Company 2. Niszczy kompletnie balans. Mam nadzieję że w BF3 go nie będzie.
Opublikowano 17 sierpnia 201113 l HC to bzdura w Bad Company 2. Niszczy kompletnie balans. Mam nadzieję że w BF3 go nie będzie. Balans? Broń przeciwpancerna, która nie zabija za pierwszym strzałem? Odnawiające się hp? Spotowanie? O jakim balansie mówisz? Dopiero na HC każda broń ma podobną moc (F2000 w soft to jakaś kpina - zwyczajny pestkownik), SMG wreszcie można używać jako primary, shotguny mają właściwą moc (broń ma za duże opóźnienie jak na coś co w soft nie zabija za pierwszym strzałem w CC) a granaty potrafią zabić odłamkami a nie tylko siłą wybuchu (tj. zabiją cię nawet jak stoisz obok a nie centralnie na nim).
Opublikowano 17 sierpnia 201113 l HC to bzdura w Bad Company 2. Niszczy kompletnie balans. Mam nadzieję że w BF3 go nie będzie.
Opublikowano 17 sierpnia 201113 l Ej jak to jest z kartami Ati HD6950 do 3d dają rade? Bo mam zamiar sobie zrobic Crossfire i w 3d naparzać :F
Opublikowano 17 sierpnia 201113 l HC to bzdura w Bad Company 2. Niszczy kompletnie balans. Mam nadzieję że w BF3 go nie będzie. Ojjjjj, kolega wsadza kija w mrowisko... Każdy kto upiera się, że soft jest lepszy od HC jest w ogromnym błędzie. Śmiech mnie ogarnia, jak widzę jak ludzie o BC2 w działach konsolowych płaczą, że bez kill cama nie są w stanie zabić snajpera albo kolesia z 40mm w oknie bo nie wiedza gdzie szukać. Map awarness ssie u kolegów. Poza wizualiami mamy jeszcze dzwięki.
Opublikowano 17 sierpnia 201113 l Już wszystko zostało powiedziane, mogę się tylko podpisać. HC >> SC Snajperki na SC też są nieuzywalne w cc, identyczna sytuacja jak z shotgunami. No i te ludki potrafiące przeżyć kontakt z pociskiem z czołgu, radośnie uciekające z budynków, w których ten sam pocisk wywalił dziurę o średnicy 5m. Na SC każdy jest one man army. Ej jak to jest z kartami Ati HD6950 do 3d dają rade? Bo mam zamiar sobie zrobic Crossfire i w 3d naparzać :F Sprawdzisz sobie w becie, bo takie pytania to... hm Edytowane 17 sierpnia 201113 l przez ako
Opublikowano 17 sierpnia 201113 l HC to bzdura w Bad Company 2. Niszczy kompletnie balans. Mam nadzieję że w BF3 go nie będzie. Też tak na początku mówiłem, teraz na sc patrzę z taką samą miną jak na psie (pipi) na chodniku. shotguny mają właściwą moc Shotgun glitch, mhm <nygga please>
Opublikowano 17 sierpnia 201113 l ja nie umiem strzelac i nawet na sc nie jestem one man army. I CO TERAZ?!
Opublikowano 17 sierpnia 201113 l Shotgun glitch, mhm <nygga please> Hm? @up: to rzucaj granatami ;p Edytowane 17 sierpnia 201113 l przez ako
Opublikowano 17 sierpnia 201113 l Te shotguny, które na HC z tym ulepszeniem celowania zabijają z drugiego końca mapy? ROTFL. HC to kalka CoDa, taka prawda. btw nowy gameplay z Caspian Border http://videos.pcgames.de/hdvideo/3936/Battlefield-3-PC-und-iPad-Gameplay-Gamescom-2011
Opublikowano 17 sierpnia 201113 l Te shotguny, które na HC z tym ulepszeniem celowania zabijają z drugiego końca mapy? ROTFL. HC to kalka CoDa, taka prawda. Jakim ulepszeniem celowania? W życiu nie używałem niczego takiego w BC2. Co do CoDa.... zawsze myślałem, że tam się odnawiało HP :> No i wołanie helikoptera czy nuka za streak pomaga w balansie jak cholera Edytowane 17 sierpnia 201113 l przez Kazuun
Opublikowano 17 sierpnia 201113 l O jezu, niemka. Gadająca po niemiecku. Moje oczy i uszy xD W każdym razie, ni w ząb nie rozumiem co szprechają, ale dobrze widziałem że mozna się respić bezpośrednio w pojazdach? w00t? Podsumowanie informacji o pojazdach: http://www.youtube.com/watch?v=hb0r0VKYUbY @up: to nie ulepszenie celowania tylko specjalna amunicja, jak sobie ją wybierzesz na SC to tak samo gościa trafisz z drugiego końca mapy. Przy czym to wcale takie łatwe nie jest jak wygląda. Edytowane 17 sierpnia 201113 l przez ako
Opublikowano 17 sierpnia 201113 l Takim http://www.youtube.com/watch?v=Wlmsdt-Fqhk Slugi. No zdania są podzielone. Teoretycznie robisz z szotgana snajperkę. W praktyce otrzymujesz coś, co w przypadku nie trafienia robi z Ciebie chodzącego trupa, bo czasu na przeładunek za dużo nie ma. Tak czy srak wyjeżdżanie tutaj z tym że HC ssie paukę a SC jest kul to jawne przyznawanie się do bycia gejem Od czasu bety nie mogłem [nie tylko ja] znieść siły broni. Wiara robiła filmiki i sprawdzała czy przypadkiem połowa naboi w magazynku to nie ślepaki itp [filmiki ze strzelaniem do ściany itp.] bo nikt przy zdrowych zmysłach nie mógł uwierzyć że bronie są tak słabe. Weszło HC i pokochałem tę grę jak wyrodnego syna
Opublikowano 17 sierpnia 201113 l @MaZZeo narzekasz na tryb HC a wklejasz filmik tutaj z SC? Why? Fajna mini mapka, fajny spotting, Motion Sensory też są fajowe, a brak friendly fire to juz ogólnie jest cudo xD @Stonka: Bo w SC wygrywa pojedynek ten kto ma większy magazynek lub CG xD A Slugi to nie jest żadne ulepszenie celowania tylko rodzaj amunicji. Nie wiem w jaką wersję grasz, ale być może w PL, a tam tłumaczenie być może ssie, to miałeś prawo nie wiedzieć Edytowane 17 sierpnia 201113 l przez Kazuun
Opublikowano 17 sierpnia 201113 l Balans jezu po *uj to? Jak jesteś nuubem to śmierć frajerom ale żeby specjalnie przez to zwalniać myśliwce to sie w pale nie miesci T___T
Opublikowano 17 sierpnia 201113 l Te shotguny, które na HC z tym ulepszeniem celowania zabijają z drugiego końca mapy? ROTFL. Tak jak wspomnieli poprzednicy - shotguny ze slugami występują zarówno w sc jak i hc więc nadal nie wiem o jakim balansie w sc mówisz. Dodatkowo można je uznać za coś na kształt amunicji strzałkowej a ta, mimo stosowania w shotgunach, ma zasięg zbliżony do normalnej. Inna kwestia to to, że slugi są zwyczajnie słabsze niż normalna amunicja dlatego pakując je w shotguna masz świadomość tego, że w CC leżysz na całej linii, bo nawet w HC jeden strzał nie jest w stanie zabić przeciwnika, który ma 100%. Ponawiam prośbę - wymień kwestie, które powdują, że HC nie jest zbalansowany albo jest gorzej zbalansowany niż SC. Shotgun glitch, mhm <nygga please> Powtórzę za ako - hm?
Opublikowano 17 sierpnia 201113 l Ale przez tryb HC są jeszcze mocniejsze, 3d spotingu nie za bardzo lubie, ale jak jakiś pajac w krzakach na Valparaiso siedzi z bronią na taśmie i karci wszystkich a ja nawet nie wiem skąd bo kurfa nawet radaru nie ma (prawdziwy BF, nie ma co) to coś tu jest nie tak. Chcę tam być Edytowane 17 sierpnia 201113 l przez MaZZeo
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.