Skocz do zawartości

Battlefield 3

Featured Replies

Opublikowano

No wiesz ako.. żeby wróg lepiej widział ze do niego mierzysz i skąd :) Taki fer-plej ;p

Już to widzę, z tego mogę zobaczyć na filmiku, to ten laser jest po prostu ekranowym celownikiem do snajperki. To + HC i już oczami wyobraźni widzę samych reconów z laserkami, cisnących wszystkich noscope. To tak jakby snajperki z bc2 dodać do shotguna ze slugami - połączenie praktycznie bez wad.

  • Odpowiedzi 4,8 tys.
  • Wyświetleń 263,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Uwaga! W becie można latać myśliwcem na operation metro!  

  • Czekaj, bo nie bardzo rozumiem. Na kĄsoli w ciągu ułamka sekundy mierzysz kolesiowi w głowę? Aha. Tak. Pewnie jeszcze grasz na padzie stopami? XD   DMG jest okej, kod sieciowy jest z(pipi)any. Jak

  • bonus:

Opublikowano

No ale ogarniasz że przy noscopie rozrzut jest większy [spójrz na celownik] i to w tej grze raczej nie będzie działało w ten sposób?

Tak mi się wydaje.

 

Kolejna fajna rzecz którą zauważyłem:

prawy górny róg ekranu po śmierci

ME 0 - Him 1 (dla przykładu ;) )

 

CO TO JEST QC?!?!?!?!

Opublikowano

co to jest to QC? :(

 

Sorry buchnalem sie, powinno byc QS- Quick Scope

Opublikowano

A ja szukam jak głupi po google co to jest i gdzie to się pojawia w tym filmiku XD

Opublikowano

@ako, utnij mi jajka, ale mnie się zdaje jednak, że na końcu lufy widzę doczepiony laser pointer.

Opublikowano

No ale ogarniasz że przy noscopie rozrzut jest większy [spójrz na celownik] i to w tej grze raczej nie będzie działało w ten sposób?

Tak mi się wydaje.

Może masz racje, ale w BC2 też niby jest większy rozrzut a noscope wchodzą jak w masło.

 

@Kazuun: no przecież o tym mówię cały czas ;)

Opublikowano

@ako, ja zrozumiałem ze ty nie mówisz o addonie do broni tylko o tym że widzi to jedynie gracz używający snajperki - taki jego osobisty HUD jak by....

Opublikowano

Extended gameplay z trailera z GC:

Opublikowano

To mnie rozwalilo... "... Another note is that the graphics were mind blowing. It seemed as though the textures were even higher res then most videos we’ve seen. Even little particle effects all over the place. It made the fault line trailers look like a early version compared to what it’s like now..."

 

Obczajcie filmik na tej stronie http://battlefieldo.com/pax-2011-recap-part-1/. Jest parenascie sekund OM z PAX'a (i nowe info BF3). Mimo, ze w slabej jakosci filmik, to ja juz widze spora roznice wzgledem alphy.

Opublikowano

Spoko, origin pewnie ma jakieś zunifikowane info. Tak czy srak ja zamówiłem sobie pudełkową wersję. Ciekawe czy będą to jakieś nietypowe nieśmiertelniki, czy ogólne , globalne (pipi) :D

Opublikowano

Jakie 40mln ludzi? Tyle było preorderów w POLSCE?

Opublikowano

Oj Stona Stona, myślałem, żeś sprytniejszy - rzuciłem liczbą bo tylu mamy rodaków, a nie że preordery :P

Opublikowano

No ale dla mnie kilka[naście?] tysięcy na tle kilku[nastu?] milionów to już coś unikalnego ;P

Opublikowano
Opublikowano

Co z tego skoro przegra na ilość sprzedanych kopii ;)

 

W każdym razie, jeżeli to video jest prawdziwe, to MW3 wygląda baaaaaaaardzo biednie.

Opublikowano

E, no co ty! MW3 ma SYPIĄCE SIĘ SZKŁO i WYBUCHAJĄCE SAMOCHODY! BF3 wymięka.

Poza tym jeśli dostałbym kasę na jedną grę to chyba bym jednak wybrał MW3, ponieważ BF3 mi nie pójdzie... ;-(

Opublikowano

To nie lepiej już kupić 2 flaszki dobrej wódki albo 3 gorszej? :D

Opublikowano
In an eyebrow-raising twist, DICE released more information in regards to the vehicles in their upcoming sequel, Battlefield 3. Of the many interesting bits of intel on their highly-anti(pipi)ated title, the most prominent has to be regenerating tank health.

Taken from the official DICE blog:

If you back up and take cover, you give yourself a chance to let the vehicle armor recover, just like your soldier heals up when going into cover. This is a new feature in Battlefield 3 where lightly damaged vehicles recover their armor after a set amount of time (if kept away from enemy fire). Instead of promoting a gung-ho attitude at all times, this means that the driver who keeps his cool and adapts to any given situation will also be able to keep his vehicle in working order for longer. It is basically our way of giving smart non-Engineers a fighting chance to keep his vehicle in the battle.

It should be noted that it was mentioned that “lightly damaged” tanks would benefit from this, but it’s too soon to tell just what “lightly damaged” is going to be considered in the final build. It’s certainly a bit unorthodox nowadays, so there’s no telling how well it will work and go over with the fans of the series.

-Scott Christian

Mam ambiwalentne uczucia co do tej nowinki.

Opublikowano

A ja ma na to tylko jedną i niezmienną odpowiedź.

 

 

SERWERY HC

Opublikowano

Meh. Jak wyżej.

 

"highly-anti(pipi)ated"

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.