Skocz do zawartości

HALO: REACH - Wszystko dotyczace Multiplayera


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

cyt.

 

Jak ja mam z dupy łacze aka niecale 1mb i 100up i moge normalnie pograc, to jakie łacza wy musicie miec, myslalem ze gorszego internetu poza mna i bieniem chyba nikt na forumie nie ma, a tu widze, ze jednak sie myle whistling.gif

 

 

Oprócz jakości samego łącza (capture bufora z modemu) jakość serwera DHCP decyduje takze o atrakcyjności połaczenia. Na moim routerze nieraz kontrolka IP mruga wieczorem. Rano jej sie to raczej nie zdarza.

Edytowane przez CSNier
Odnośnik do komentarza

Czasami trafia się na gości, którzy 3 strzałami zabijają z DMRa a inni po 4s z Assault Rifle podczas, gdy ja ładuję do nich cały magazynek i nic.

Myślałem że tylko ja tak mam... Pocieszyłeś mnie... ;)

 

Człooooowieku, to że jak ściągniesz gościowi tarczę DMR'em i nie da sie go dobić 5cioma headshotami to standard (a głowa lata mu od uderzeń nieźle - hitscan my ass), ale dzisiał miałem akcję, która przebiła wszystko - 3 strzały z shotguna z odległości nieświeżego oddechu, a koleś mnie zrobił krótkim burstem a AR'ki (dla chętnych mogę sporządzić klip).

Aha, to że odmierzając strzały przegrywa się z gościem, który spamuje DMR to też raczej norma.

Odnośnik do komentarza

Czasami trafia się na gości, którzy 3 strzałami zabijają z DMRa a inni po 4s z Assault Rifle podczas, gdy ja ładuję do nich cały magazynek i nic.

Myślałem że tylko ja tak mam... Pocieszyłeś mnie... ;)

 

Człooooowieku, to że jak ściągniesz gościowi tarczę DMR'em i nie da sie go dobić 5cioma headshotami to standard (a głowa lata mu od uderzeń nieźle - hitscan my ass), ale dzisiał miałem akcję, która przebiła wszystko - 3 strzały z shotguna z odległości nieświeżego oddechu, a koleś mnie zrobił krótkim burstem a AR'ki (dla chętnych mogę sporządzić klip).

Aha, to że odmierzając strzały przegrywa się z gościem, który spamuje DMR to też raczej norma.

 

Ja to nie wiem, ja nie mam takich akcji...Czasem zdarzy się, że trzeba kolesia poprawić raz/dwa razy więcej jak się zbyt szybko strzela, ale takich akcji ja Ty to ja nie miewam.

 

Co do kampy to się zgodzę, że jest tu tego dużo więcej niż w poprzednich częściach, w głównej mierze poprzez konstrukcje map.Takie czasy.

Edytowane przez 44bronx
Odnośnik do komentarza

Zdarzaja sie jak jest jakis packetloss czy cos.

Ja z DMRa mid range goscia (5ka) w 2s raz zabilem lol.

Zdarzylo mi sie przegrac z gosciem mid range co zaczal walic we mnie z AR a ja z DMR (wszystko weszlo) - skonczylo sie, ze zdjelem mu tylko tarcze. AR jest slabeeee! ;D

Rowniez zdazaly sie melee odpalane w tym samem momencie na prostej, ktore konczyly sie, ze ty niedosiegasz a przeciwnik tak.

Odnośnik do komentarza

Nowe zmianki (BWU):

 

So you?re not left in the dark or caught off guard, here are some highlights from the pending October Playlist update, courtesy of Playlist paesan' Jeremiah.

 

Playlist Changes

 

SWAT Playlist added (SWAT removed from Big Team Battle and Team Slayer)

Campaign Matchmaking (live on 10/15 ? You will be required to have earned the Grade ?Corporal? to enter this Playlist)

Team Slayer rebalanced to highlight default Slayer game variants and include new offerings

Classic Slayer removed

Removed ?Pro? game variants from the Arena Playlist

Removed Boardwalk from Arena Team Doubles Playlist

Added ?Return to Battlefield? volume to Space on Zealot in the Arena Playlist

 

Game Variants Additions

 

King of the Hill (multiple Playlists, including Arena*)

Rocket Race

Juggernaut (Rumble Pit Playlist)

*King of the Hill not included in Arena

 

General Housekeeping

 

Sudden Death will be added to all Assault game variants, including Invasion

Team Objective will now feature the map Powerhouse

Replacing Drop Shield with Evade for King of the Hill, Territories, and Oddball

Replacing Hologram with Evade in Oddball, Capture the Flag, Assault, and Stockpile

Replacing the Scorpion on Hemorrhage with Wraiths (Hemorrhage Heavies variant, TBD)

 

It should be noted that these are some, and not all of the proposed changes we'll be making to the online experience in the weeks and months ahead. The items listed above are those of the inbound soon? variety. We'll make some more noise about a potential second October update as soon as the details are set in stone. Suffice to say, we'll be adding some new "stuff" to keep it fresh and we've already begun to dig into some sweet user created content in search of future matchmaking hopefuls. More on that in updates to come. Stay Tuned.

Odnośnik do komentarza

Zdarzaja sie jak jest jakis packetloss czy cos.

Ja z DMRa mid range goscia (5ka) w 2s raz zabilem lol.

Zdarzylo mi sie przegrac z gosciem mid range co zaczal walic we mnie z AR a ja z DMR (wszystko weszlo) - skonczylo sie, ze zdjelem mu tylko tarcze. AR jest slabeeee! ;D

Rowniez zdazaly sie melee odpalane w tym samem momencie na prostej, ktore konczyly sie, ze ty niedosiegasz a przeciwnik tak.

 

 

Powiem Ci, że jak strzela się z AR króciutkimi seriami to wchodzi z tej broni niesamowicie, sam byłem w szoku z jakich odległości i w jak krótkim czasie można zabijać gości z tej broni.Sprawdź to.

 

 

Te zmiany to widzę, że z du.py są, i nie kumam dlaczego usuwają 'pro variants' z Areny i dlaczego usuwają classic slayera?? Poyebało ich do reszty?

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...