Skocz do zawartości

HALO: REACH - Wszystko dotyczace Multiplayera


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

dzisiaj w nocy/jutro rano MLG wypuszcza swoje zasady.

 

Są już?

 

Co do usunięcia Classica i PRO z trybu Arena... mega lol. Czym kieruje się Bungie? Chcą uśmiercić ten tytuł? W końcu to ich ostatnie Halo.

 

A SWAT to taki MW2, w 80% przypadków wygrywa ten, kto kogo pierwszy zauważy.

Edytowane przez YETI
Odnośnik do komentarza

Mnie tez nie wadzi (ale skoro komus wadzi ....).

Chętnie widziałbym takie rozwiazanie jak w H3. Choc dla jednego SWATA ...

 

 

Cyt "A SWAT to taki MW2, w 80% przypadków wygrywa ten, kto kogo pierwszy zauważy"

 

To cały urok, przewidzieć ruch przeciwnika i zadać precyzyjny cios.

Urok starego H1 na PC.

Edytowane przez CSNier
Odnośnik do komentarza

Juz sciagam kalkulator! :laugh:

 

Ogolnie to dobry system, mozesz grac nawet z najwiekszym nubem i miec dobry rating. W h3 mogles miec 30 kilsow w grze + nieogarniety timejt z -15, przegrywales i zawsze traciles lv, a tu tak nie ma. Byloby to bardziej grywalne jezeli wyjebaliby ten radar.

 

Tak w ogole, to ta arena przypomina mi troche team slayer z h3, tez radar, kampienie (moze nie takie wielkie jak w reachu ).

Odnośnik do komentarza

Juz sciagam kalkulator! :laugh:

 

Ogolnie to dobry system, mozesz grac nawet z najwiekszym nubem i miec dobry rating. W h3 mogles miec 30 kilsow w grze + nieogarniety timejt z -15, przegrywales i zawsze traciles lv, a tu tak nie ma. Byloby to bardziej grywalne jezeli wyjebaliby ten radar.

 

Tak w ogole, to ta arena przypomina mi troche team slayer z h3, tez radar, kampienie (moze nie takie wielkie jak w reachu ).

 

Jak dla mnie nie jest najlepszy. Nie lubie grać dla statów, a większość osób gra na arenie wlasnie dla statow. Nie wazne jest, czy przegrasz czy wygrasz. Jezeli jestes w Top 4 graczy danego meczu, dostajesz bonus jak za wygraną. Ponadto, twoj rating zalezy od ratinga twoich teammatow, np. jezeli zginie twoj teammate, dostajesz za to dodatkowe punkty przez co wiele osob nie stara sie nawet nadstawic swojego tylka, by uratowac osobe ze swojego teamu przed smiercia. Na FFA niech dadza taki system, a nie na team arene.

Odnośnik do komentarza

Juz sciagam kalkulator! :laugh:

 

Ogolnie to dobry system, mozesz grac nawet z najwiekszym nubem i miec dobry rating. W h3 mogles miec 30 kilsow w grze + nieogarniety timejt z -15, przegrywales i zawsze traciles lv, a tu tak nie ma. Byloby to bardziej grywalne jezeli wyjebaliby by ten zjebany bloom.

 

Tak w ogole, to ta arena przypomina mi troche team slayer z h3, tez radar, kampienie (moze nie takie wielkie jak w reachu ).

 

fixed.

Edytowane przez B0CZEK
Odnośnik do komentarza

no dobra to i ja polecę po REACH.(nie żebym biegał)

błędy które nie powinny przejść alfa-testów:

spawny na PINACLE koło rakiet dla jednej drużyny i na reszcie map też (długo by tu) może nie długo bo dla multi to mniej map niż dla firefight jest. (przez trzy lata robienie hiper wpaśnych nakolanników było ważniejsze niż spawn koło "pałerweponów"), jeszcze "zimny łokieć" w inwazji by sie przydał jak "scorpionem" jedziesz bo w TS covenanci szans nie mają(ich czołg to taka ujnia że nawet w kolano se nie strzelisz). No ale jest forge i niech "komunity" se zrobi mapy i spawny to wszyscy je dostaną w DLC.

 

BLUM??? z 3 metrów(MAX) typa po kolbie nie idzie ubić "hedem", a z 30 metrów spamując jakoś łatwiej???WTF???

zbieżność pocisków do celu? co odzwierciedla realizm i logikę, taaaaaa jasne.

 

"good conection" działa tak że dłużej szuka, a jak znajdzie to jest kiepski host i kilu typa ma tak że trzech kili nie może nabić.(sprawdziłem to grając samemu bo nie jestem w PL i "spartyapowany" z ludźmi z kraju może być różnie, odległość i inni operatorzy robi swoje((w customs games to mnie dobija co sie dzieje na ekranie, a to co zalicza)

"wyśfietlnik" statusu jakości połączenia też jest git(niby ping to pokazuje???, ((koło gamertag jak naciśniesz back to widać)), zawsze po skończeniu meczu nawet jak masz żółty to i tak do zielonego w lobby wróci, kpina i tyle. (dwóch kolesi miało jednego razu czerwone kropki (obaj w przeciwnych drużynach i razem mają więcej kili niż sześć pozostałych osób)

 

Wybieranie hosta w 7na10 meczy zmienia przed rozpoczęciem meczu i czasem są szopki z abilitis (sprintu nie idzie użyć dopóki nie zginiesz od bety to zostało i se śmiga)

dobiera hosta dla najsłabszego łącza chyba na zasadzie mam połączenie GPRS to mam HOSTA. bo i po co party lider ma hostować jak gra jest "mondżejsza" i sama se wybierze(tu o customz mi chodzi bo LIVE nie ma jak sprawdzić)( od H3 nic sie nie zmieniło)

 

NETWORK STATUS jest dla mnie niepojęty jak samobójstwo poprzez strzał z łuku w głowę, bo "upstream brabwich" mam warnnig

przy łączu 25/5Mbit(nie wiem jak tu fote wstawić z testu, do "jułesej" mam ponad 1Mbit UP, to chyba powinno być nieźle do network stasus!?!) i co ciekawsze randomowo pokazuje mi NAT MODERATE lub OPEN (INS też tak ma) (reset konsoli wystarcza żeby się NAT zmienił haha, wcale nie.

 

sorry za błendy ortodoksyjne czy jakoś tak;)

 

Najgorsze jest to że i tak będę grał w tego "gniota".

 

edit: polecam filmik jak sie spawnuje przed kolesiem z mieczem na zelot, dla ułatwienie mi śmierci i komfortu żebym na zawał nie zszedł typ jest za moimi plecami:)

Edytowane przez Zuzu PL
Odnośnik do komentarza

NETWORK STATUS jest dla mnie niepojęty jak samobójstwo poprzez strzał z łuku w głowę, bo "upstream brabwich" mam warnnig przy łączu 25/5Mbit(nie wiem jak tu fote wstawić z testu, do "jułesej" mam ponad 1Mbit UP, to chyba powinno być nieźle do network stasus!?!) i co ciekawsze randomowo pokazuje mi NAT MODERATE lub OPEN (INS też tak ma) (reset konsoli wystarcza żeby się NAT zmienił haha, wcale nie.

 

Tę funkcje ustawia się na routerze :

 

http://picasaweb.google.pl/jerzy.janik/HaloNetworkStuff02?authkey=Gv1sRgCPmD6vzjvaCquQE

 

Wazne jest aby ustawić wartości portów. W naszym przypadku 88 i 3074 odpowiednio dla UDP i TCP. Jeżeli ktoś ma funkcje VS lub DMZ tez może ja wykorzystać. Wystarczy podac adres IP konsoli.

 

P.S. Wszystko zależy od software routera.

Edytowane przez CSNier
Odnośnik do komentarza

rozyebała mnie twoja odp.:)

se obczaj stronkę "portfrowardig" ja nie potrafisz routera obsłużyć:(

co ma NAT do odpalenia konsoli(raz taki a taki) albo jest OPEN/MODERATE/CLOSE jak to może sie zmieniać nie zmieniając ustawień routera??? (INS też takie bzdury ogląda u siebie)

porty mam otwarte , UNPN też śmiga i adresy DNS mam w konsoli ręcznie ustawione co by sie konsola nie plątał niepotrzebnie po routerze.

DMZ też zmieniłem dla konsoli przypisując ręcznie IP co by omijało router i szło w świat, ale to nic nie daje bo czasem sobie konsola upatrzy (raczej test bungie) że jest MODERATE i weź jej wytłumacz że tak nie jest?

Są pewne standardy których MS/BUnGIE się trzymać powinno a oni jak widać mają swoje.

Odnośnik do komentarza

rozyebała mnie twoja odp.smile.gif

se obczaj stronkę "portfrowardig" ja nie potrafisz routera obsłużyćsad.gif

co ma NAT do odpalenia konsoli(raz taki a taki) albo jest OPEN/MODERATE/CLOSE jak to może sie zmieniać nie zmieniając ustawień routera??? (INS też takie bzdury ogląda u siebie)

porty mam otwarte , UNPN też śmiga i adresy DNS mam w konsoli ręcznie ustawione co by sie konsola nie plątał niepotrzebnie po routerze.

DMZ też zmieniłem dla konsoli przypisując ręcznie IP co by omijało router i szło w świat, ale to nic nie daje bo czasem sobie konsola upatrzy (raczej test bungie) że jest MODERATE i weź jej wytłumacz że tak nie jest?

Są pewne standardy których MS/BUnGIE się trzymać powinno a oni jak widać mają swoje.

 

 

 

U mnie działa, więc to nie ja mam problemy.

 

Zrób kilka snapshotów to zobaczymy co "naknociłeś"

Jaki jest adres multimedialny twojego routera ?

No jeszcze jedno DMZ nie ustawia sie na kosoli tylko w routerze.

 

Napisałes NAT Moderate/ Open - moja odpowiedz dotyczyła ustawien NAT zalecanych przez Bungie.

 

P.S. Nie uwazam sie za guru sieciowego, poniewaz nie ma takiego i nie będzie.

Edytowane przez CSNier
Odnośnik do komentarza

Meh, nie wiem czy pamiętacie, ale jakoś do miesiąca-dwóch po premierze H3 też były ciągłe zmiany hosta. Gra uzupełnia bazę danych, co chwila sprawdzając który gracz ma lepsze połączenie. Spokojnie, to się zmieni. Lepiej, żeby było tak, niż żeby gra wyrzucała wszystkich po wyjściu jednej osoby.

 

Z tym upstream bandwidth to są niezle jaja ogólnie. Gramy z bratem na tym samym łączu, konsola w jego pokoju wyświetla WARNING!, a u mnie jest GOOD/AVERAGE.

Odnośnik do komentarza

Primo

We wszystkich moich postach napisalem, że DMZ ustawia sie na routerze (twój cytat "DMZ też zmieniłem dla konsoli przypisując ręcznie IP" - z tego nie wynika jednozdnacznie gdzie to zrobiłeś, a tak naprawdę i tu i tu, tylko konsoli nadaje się adres IP - pytanie jaki, a na routerze sie go potwierdza w opcji DMZ, ale jak masz NAT Port triggering {Open NAT} to nie jest Ci taki zabieg potrzebny).

 

Duo

O czym rozmawiamy - o oprogramowaniu routera czy dodatkowej aplikacji na konsole, czy jej funkcji (cos nowego dla mnie) Cyt "tylko czasem na konsoli wyświetla "moderate" i restart x-a naprawia ten stan." (poprostu jestem ciekaw).

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...