Skocz do zawartości

Console Wars 2.0

Featured Replies

Opublikowano

960489_20101215_screenhmd0.jpg

960489_20101215_screencmjo.jpg

960489_20101215_screenwmj5.jpg

960489_20101215_screenkmef.jpg

 

a jeszcze niedawno czytałem że Crysis 1 wygląda ładniej od dwójki :lol:

 

co prawda nie robi takiego wrażenia jak KZ3, szczególnie biorąc pod uwagę że to bullshoty (0 aliasingu), ale wygląda zaje.biście :thumbsup:

 

ciekawe jak na konsolach będzie to się prezentować... swoją drogą czytałem dziś na neogafie że wersji na PS3 nikt na oczy nie widział :lol: coś czuje że ukrywają zje.baną wersję.

 

Niby na którym gameplay to tak dobrze wygląda? Screeny są podrasowane, bo ten obecny trailer wygląda nieporównywalnie gorzej niż na tych fotach.

  • Odpowiedzi 9,9 tys.
  • Wyświetleń 257,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • No i dobra, może Sony po tej aferze zablokuje możliwość tego typu kupowania rzeczy z PSN.   Aha, mam nadzieję że ta afera przyczyni się do zatrzymania ekspansji różnego rodzaju usług sieciowych. Kup

  • eheheh, myślałem że to kółeczko wzajemnej adoracji tak plusuje Zwyrola, zawsze mu zazdrościłem tych pinćset plusów a tu sie okazuje co innego     wszystkie te konta po 0 postów, lol   wniosek:

  • I chvj. Na żadnym PC nie zagrasz w Gran Turismo, Forze, God of War, Uncharted, Heavy Rain, Red Dead Redemption, Killzone, Alana Wake.   Fuck PC gaming

Opublikowano

Halo Reach jest tylko dobre ale jak na ikonę/flagowy tytuł Xa dla mnie słabo wypada, bardzo cieszy to że inny dev. weźmie się za Halo bo może w końcu coś z tej serii będzie a nie kosmiczne power rangers.

Sorry ale na postaciach i fabule HR strasznie się zawiodłem, zapowiedzi i pierwsza cut-scenka z vga 2009 narobiły mi smaka, to mogło być kozackie...ale nie było.

 

zobaczymy co pokaże I343

Opublikowano

Normalnie hipokryci, jeszcze w starym temacie onanizowaliście się nad REACH a teraz piszecie że jest to nie to i dobrze że halo zajmie się nowy dev.

Opublikowano

To jakaś zmowa, najpierw Psyko, potem bigdaddy, jak Mazzeo zacznie narzekać, to już w ogóle będzie pewne, że sobie żartują. :teehee:

Opublikowano

Szok :blink: Jeszcze niedawno bigdaddy czy Psyko dali się pokroić za Reach ,a teraz okazuje się ,że Reach nie jest jednak takie za(pipi)iste ... coś mi tu śmierdzi...pewnie się zgadali czy coś :whistling:

Opublikowano

też mnie to dziwi... bardzo podejrzane :ninja:

Opublikowano

To jakaś zmowa, najpierw Psyko, potem bigdaddy, jak Mazzeo zacznie narzekać, to już w ogóle będzie pewne, że sobie żartują. :teehee:

 

Tia, a jak pisałem, że nie podzielam zajawki na Reach to zeszło na to, że "wykolczykowani fani Nintendo nie powinni się udzielać" :P Z resztą czy to ważne? Obojętnie, które gry uważane są za lepsze czy gorsze, grunt żeby gracze nie dawali się robić w ch*a np. bojkotowali niedopracowane gry, lub bardzo słabe DLC ;)

Opublikowano

trochę podniecałem się HR przed premierą, po premierze przejście na szybko na CRT na starym koncie z powodu remontu chaty > miałem BDB zdanie o HR ale już po drugim przejściu w normalnych warunkach > listopad. Rozczarowanie, przechodziłem na siłę. Dobra gra ale na taki budżet i hype serii rozczarowuje, potrzeba zmian.

 

 

już kilka dni temu pisałem tak o HR więc żadna zmowa z psyko, do pieca dorzuciły inne fpp które sobie oglądałem po VGA (maraton nowych i starych filmików) bioshock3, rage, resitance3, crysis2, killzone3, brink i kilka innych.

Opublikowano

Tak zajrzałem i nie wierzę, świat się kończy.... Psyko stwierdził, że Reach nie jest aż takie za(pipi)iste :D Nie chce mi się przekopywać przez stary temat, ale pamiętam jak pisałeś, że gra zmiecie konkurencję pod każdym względem, CoD to odgrzewany kotlet a Killzone do uniwersum Halo w ogóle nie może podskoczyć :P

 

 

Nigdy nie napisalem zlego slowa na "nowe" CoDy, bo to dla mnie swietne gry. Universum halo ma swietne, ale ta gra nie ma drastycznej ewolucji, meczy mnie po wszystkich tych czesciach jej "slamazarnosc" i niektore elementy gameplayu.

Opublikowano

Halo niezależnie od części, rządzi wsparciem dla sceny graczy. Jednak z części na część robi się z tego mało oryginalny moneymaker. Dali by sobie spokój do Halo 4, najlepiej na kolejną konsolę ;) Czy RES 3 zarządzi? Ta gra ma wielkie ambicje, i skromne są oczekiwania. To dosyć dobre warunki. Wierze, że coop będzie mocny, i bronie równie pomysłowe co w jedynce ;) Crysis 2? Ładny jest, o ile nie będzie znów graficznym benchmarkiem ;)

Opublikowano

Halo niezależnie od części, rządzi wsparciem dla sceny graczy. Jednak z części na część robi się z tego mało oryginalny moneymaker. Dali by sobie spokój do Halo 4, najlepiej na kolejną konsolę ;) Czy RES 3 zarządzi? Ta gra ma wielkie ambicje, i skromne są oczekiwania. To dosyć dobre warunki. Wierze, że coop będzie mocny, i bronie równie pomysłowe co w jedynce ;) Crysis 2? Ładny jest, o ile nie będzie znów graficznym benchmarkiem ;)

Z tym się nie można zgodzić. Oczekiwanie wobec tej produkcje na pewno nie są skromne, są raczej SPORE(przynajmniej dla mnie) ;)

Opublikowano

Oglądam te screeny z Krzysia 2 i jednocześnie w TV mówią o Korei Północnej. Coś czuję, że gdy się żółtki wkurzą nie doczekamy takiej grafiki na konsolach. :whistling:

Opublikowano

Halo niezależnie od części, rządzi wsparciem dla sceny graczy. Jednak z części na część robi się z tego mało oryginalny moneymaker. Dali by sobie spokój do Halo 4, najlepiej na kolejną konsolę ;) Czy RES 3 zarządzi? Ta gra ma wielkie ambicje, i skromne są oczekiwania. To dosyć dobre warunki. Wierze, że coop będzie mocny, i bronie równie pomysłowe co w jedynce ;) Crysis 2? Ładny jest, o ile nie będzie znów graficznym benchmarkiem ;)

Z tym się nie można zgodzić. Oczekiwanie wobec tej produkcje na pewno nie są skromne, są raczej SPORE(przynajmniej dla mnie) ;)

 

I ja również, ale przy zmianie klimatu to chyba nie doczekam się już podobnych bossów jak w drugiej części.

Opublikowano

Oglądam te screeny z Krzysia 2 i jednocześnie w TV mówią o Korei Północnej. Coś czuję, że gdy się żółtki wkurzą nie doczekamy takiej grafiki na konsolach. :whistling:

 

Jak się żółtki wkurzą to będziesz miał Homefront w domu :D

Opublikowano
ps grałeś kiedyś tak w ogóle w Res czy może tylko u kumpla widziałeś lub na YT ?

 

Nie grałem dlatego pytam, bo jak oglądam materiały zarówno z Killzone jak i Ressistance to ten pierwszy sporo bardziej mi się kojarzy z HL. Może przyjrze się bardziej Res3.

To jakaś zmowa, najpierw Psyko, potem bigdaddy, jak Mazzeo zacznie narzekać, to już w ogóle będzie pewne, że sobie żartują. :teehee:

 

Jak dla mnie to obaj gadają głupoty, pewno najlepiej żeby powstało coś w rodzaju Call of Halo, ekstra dynamiczny fps, we ch.uj skryptów i AI którego nie ma :thumbsup:

 

Ja podobne narzekania swego czasu czytałem o Half-life 2 i dodatkach, że nie mają startu do super efekciarskiej kampanii single z CoD2 i 4 i że co to za FPS bez iron sightów :|

Opublikowano

W Halo jedyne co można zmienić to design i sposób podejścia do projektowania poziomów. Ingerencja w cokolwiek innego zaprzeczy istocie Halo. Takie moje zdanie.

Opublikowano

Szok :blink: Jeszcze niedawno bigdaddy czy Psyko dali się pokroić za Reach ,a teraz okazuje się ,że Reach nie jest jednak takie za(pipi)iste ... coś mi tu śmierdzi...pewnie się zgadali czy coś :whistling:

Może kupili grę?

Opublikowano
ps grałeś kiedyś tak w ogóle w Res czy może tylko u kumpla widziałeś lub na YT ?

 

Nie grałem dlatego pytam, bo jak oglądam materiały zarówno z Killzone jak i Ressistance to ten pierwszy sporo bardziej mi się kojarzy z HL. Może przyjrze się bardziej Res3.

To jakaś zmowa, najpierw Psyko, potem bigdaddy, jak Mazzeo zacznie narzekać, to już w ogóle będzie pewne, że sobie żartują. :teehee:

 

Jak dla mnie to obaj gadają głupoty, pewno najlepiej żeby powstało coś w rodzaju Call of Halo, ekstra dynamiczny fps, we ch.uj skryptów i AI którego nie ma :thumbsup:

 

Ja podobne narzekania swego czasu czytałem o Half-life 2 i dodatkach, że nie mają startu do super efekciarskiej kampanii single z CoD2 i 4 i że co to za FPS bez iron sightów :|

 

Ty dalej swoje, chodzi o zminay NA MIARE EWOLUCJI W SERII COD, NIE O TO SAMO. Moze nie byc skryptow, ma byc szybciej, ciekawiej, maja pokazac cos nowego. Teraz trudnosc w Halo polega na tym, ze masz calkiem nieduzo amunicji i przeciwnikow, ktorzy pozeraja ja jak licealistki meskie pracia. W Gearsach na Insanie tez kazdy Locust to troche strzelania, ale tam ejst genialny feeling wyminay ognia. A tutaj to tylko pakowanie magazynku za magazynkiem, nie czuc tej destrukcji i mocy broni w ogole. Strzelasz do ludzika i on stoi i jak ma umrzec to wlacza sie odpowiednia animacja (dosc nienaturalnie to wyglada) i slaniajac sie na nogach upada. No (pipi)a, dzisiaj uzmyslowilem sobie, ze ta gra od 10 lat tak naprawde nie poczynila jakichs znaczacych krokow do przodu, to tylko ewolucja w gronie zastosowanych juz rozwiazan.

 

@Gosciu wyzej

 

Kup osbie mozzg. Tak sie sklada ze na poczatku listopada gralem co-op'a z bigdaddim i MaZZem.

Edytowane przez Gość

Opublikowano

Bungie sie posluchalo takich jak coniektorzy tutaj i wprowadzilo zmiany w multi - jaki efekt ? Straszna kupa w porownaniu z poprzednimi czesciami (choc i tak lepiej niz wszelakie CODy i Killzołny). W kazda czesc gralem w multi az do pojawienia sie nastepnej czesci, teraz po 3 miesiacach nie mam juz ochoty wracac do tego syfu.

 

Mam nadzieje, ze 343 Industries nie poslucha sie jeczacych fanow CODa, tylko zrobi takie Halo jak trzy pierwsze czesci (zarowno singiel jak i multi).

Edytowane przez Ins

Opublikowano

A kogo multi, ja chce mocnej kampanii, intensywej.

Opublikowano

A kogo multi, ja chce mocnej kampanii, intensywej.

 

Nikogo twoje zdanie.

Opublikowano

Ins :thumbsup:

 

Psyko a ja pytam jaka to wielka rewolucja była w CoD? :blink: Pewno chodzi ci o CoD4, to była za(pipi)ista gra do którego IW musiało wymyślić sensowną w miarę realną kampanię osadzoną we współczesnych realiach, i to się im udało, dodać do tego właśnie sporo skryptów (zjazd po linie na statek w pierwszej misji i zabijanie śpiących marynarzy) i było super. I jeszcze misja w Prypeci która już chyba stała się klasykiem.

 

ALE! już wtedy było widać bullshity które w późniejszych częściach były jeszcze większe. Chociażby wieczny respawn przeciwników albo właśnie ta misja snajperska. Mianowicie pod koniec jak trzeba było czekać na heli pod tym diabelskim młynem, no kur.wa, ile oni żołnierzy nam naprzeciwko rzucili? I jeszcze stado psów które od razu do gardła się rzucały. Ja pamiętam że przeszedłem ten fragment na Veteranie glit(pipi)ąc (położyłem się w jednym z koszyków diabelskiego młyna i czekałem aż te trepy bez AI podejdą bliżej).

 

Ale jaka rewolucja? Czym się różni czwórka od poprzednich CoDów, bo ja poza zmianą realiów i większą ilością skryptów nic nie widzę, psyko ty za to proponujesz w Halo całkowitą zmianę gameplayu :confused:

Opublikowano

Oj mam nadzieje ze gameplayu i klimatu Halo nie zmienia....nie chce by ta seria upodobnila sie innych FPS-sow ktorych jest az nadmiar co roku. Halo jest specyficzne i mam nadzieje ze sie nie zmieni.

Opublikowano

Design mogliby zmienić. Wystarczy spojrzeć na takie Gearsy, tam zwykły pionek (Carmine) wygląda lepiej niż ten cały Master Chief.

 

http://th02.deviantart.net/fs31/PRE/f/2008/214/a/7/Gears_of_War_Carmine_by_Crotale.jpg

 

jak się zmieni design to to już nie będzie Halo, już wiele razy to się przerabiało. Najlepiej jednak jakby grę upodobniono klimatem do filmów z Halo Wars, gdzie nawet grunty nie wyglądały jak pokraki.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.