Opublikowano 18 listopada 20204 l Niestety gra wymaga latki bo przeglądarka serwerów on line płata straszne figle...
Opublikowano 30 listopada 20204 l W dniu 28.11.2020 o 21:19, Figuś napisał: Ehh wziąłem za 100zł w pudełeczku jednak I bedziesz sie bawic super !
Opublikowano 7 grudnia 20204 l Pojawiła się latka usprawniajac grę jednocześnie usunięto możliwość awansu na więcej niż 20 poziom... Kur.... Ma...
Opublikowano 26 lutego 20214 l Z nowym paczem doszły dodatkowe ustawienia graficzne, ktoś wie, które ustawienia co dają? Było "wydajność", "jakość" a teraz doszło "maksimum". Co to daje? Zwiększa wydajność czy jakość grafiki?
Opublikowano 26 lutego 20214 l Odpala grę w 4k na konsolach Pro/OneX z odblokowanym klatkarzem. Wg internetu powinno być 50fps lub więcej
Opublikowano 26 lutego 20214 l 11 minut temu, Emtebe napisał: Z nowym paczem doszły dodatkowe ustawienia graficzne, ktoś wie, które ustawienia co dają? Było "wydajność", "jakość" a teraz doszło "maksimum". Co to daje? Zwiększa wydajność czy jakość grafiki? na nowych konsolach 4k60FPS Wrap Editor Added the Wrap Editor functionality Added a decal editor Enabled customised wraps to be seen in online races Implemented a reporting functionality for wrap content after the end of an online race Maximum setting Implemented a new Maximum Setting mode for Gen 4+ and Gen 5 consoles. This allows the game to run in 4K60fps on PlayStation 5 and Xbox Series X, and uncapped to 4k50+ on PS4 Pro and Xbox One X Bug fixes Stability Overall stability improvements and memory usage optimisation Fixed an issue where the game could crash during the “Protect and Swerve” event, when entering the menu during a collision and restarting the game Fixed an issue that could lead to the title crashing when too much autolog data was retrieved from the server, for example by having many friends that raced the same tracks as yourself. Lobbies When changing from Interceptor to another game mode, the lobby should no longer be locked to two players Cars should no longer spawn on top of each other during multiplayer Most Wanted events Visual The correct PSN icon is now showing in the Friends menu Fixed an issue where not all player positions were shown during a multiplayer Most Wanted event in a full lobby Corrected the position of a floating patch of grass in front of the Seacrest Tiki Motel Fixed a corrupted frame that would appear during the Sand Timer race event VoIP settings are working more reliably, and the VoIP icons are displayed correctly When unlocking a specific event, the correct cinematic should now be playing Fixed a few instance to better align UI elements Sony PlayStation Joining a friend via “Join Session” should now be working as intended Microsoft Xbox Fixed an issue where the title could crash when switching controllers when the Xbox menu was open Nintendo Switch Fixed a rare occasion where players could get stuck in the transition from lobby screen to race Other Optimised autolog reporting functionality
Opublikowano 26 lutego 20214 l A opcja "jakość" co daje w takim razie? Zależy mi na lepszej grafice, zatem co powinien wybrać?
Opublikowano 26 lutego 20214 l 2 minuty temu, Emtebe napisał: A opcja "jakość" co daje w takim razie? Zależy mi na lepszej grafice, zatem co powinien wybrać? jakość to grafa i zablokowane 30FPS maximum to jakość plus odblokowane klatki na PS4PRO oraz XOX i 4K60FPS na PS5 I XSX Poza tym co za problem włączyć i sobie porównać
Opublikowano 26 lutego 20214 l Ok, dzięki. A gra w to ktoś na XSX? Bo mój autolog kompletnie nic nie pokazuje :-)
Opublikowano 27 lutego 20214 l Nie, a przynajmniej nie chwalą się tym. Swoją drogą pokazuje to jak na odpierdol robiony jest ten remaster. Zamiast na premierę zrobić: PS4 Pro 1440p/60fps, XOneX 1800p/60fps, PS4/Xbox 1080p/60fps (z czym nie powinno być żadnego problemu). To wydają jakieś bieda pacze które jedyne co robią to odblokowują fpsy w trybie 4k.
Opublikowano 27 lutego 20214 l Fakt skoro się dało to powinno tak być od początku ale... Lepiej że jeszcze grę ulepszają mimo wszystko bo jest genialna.
Opublikowano 27 lutego 20214 l I teraz graj on line w kulejących 30 klatkach gdy na ps4 pro i ps5 mają 60.... Wlasnie idea konsol idzie w piz....
Opublikowano 27 lutego 20214 l 4 godziny temu, Figaro napisał: Powiedzcie lepiej kiedy to kurła dołączy do EA Play? Remaster Burnouta Paradise zajęło prawie rok czasu zanim trafił do uslugi, tu pewnie będzie podobnie.
Opublikowano 2 marca 20214 l No to sam sobie odpowiem na to pytanie ha ha ha Rożnica na przesiadce ze zwykłego Ps4 na PS5 (opcja grafiki jakość) jest niesamowita. Wygląda to bardzo dobrze i jest ultra płynnie!
Opublikowano 2 marca 20214 l 1 hour ago, kufir said: Rożnica na przesiadce ze zwykłego Ps4 na PS5 (opcja grafiki jakość) jest niesamowita. Wygląda to bardzo dobrze i jest ultra płynnie! Kto by pomyślał
Opublikowano 2 marca 20214 l 24 minuty temu, krzysiekp392 napisał: nie grałem nigdy w hp, ale toż to wygląda jak starszy nfs rivals Wygląda podobnie ale ma MEGA grywalność !
Opublikowano 2 marca 20214 l Teraz, Square napisał: Naprawili doczytywanie się linii telefonicznych w tym remasterze? Naprawili całe otoczenie, jest więcej detali poza trasą nie rzuciło mi się w oczy aby cokolwiek się doczytywało.
Opublikowano 2 marca 20214 l 2 godziny temu, Square napisał: Naprawili doczytywanie się linii telefonicznych w tym remasterze? Postaram się sprawdzić dzisiaj jak wrócę z tyrki
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.