Opublikowano 24 listopada 201014 l Mam ważne pytanie: Jaki polecacie kupić samochód(premium) z napędem na przednią oś i silnikiem z przodu. Cena nie gra roli. Prosze o pilną odpowiedz. Bo moim Ferrari nie moge wystartować w wyścigu o poziomie 0 i dublować przeciwników
Opublikowano 24 listopada 201014 l A więc tak, gierka dzisiaj przyszła koło godziny 14, wracając z pracy aż biegłem do domu żeby tylko otworzyć paczkę z wymarzonym GT5! Najpierw dlugaaaaa instalacja no i w końcu mogłem pograć. Niestety się zawiodłem, mam wrażenie jak bym grał w GT4 z nową grafiką, dźwięki aut tak jak były dupowate tak nadal są, brak sprzęgła i kamery od środka w autach Standard które wyglądają żenująco, co jest jakąś KPINĄ w dzisiejszych czasach! Przypomnę że Forze 3 robili 2 lata a GT5 około 5 lat, i moim zdaniem w pojedynku GT5 vs FM3..... Forza zwycięża.
Opublikowano 24 listopada 201014 l A więc tak, gierka dzisiaj przyszła koło godziny 14, wracając z pracy aż biegłem do domu żeby tylko otworzyć paczkę z wymarzonym GT5! Najpierw dlugaaaaa instalacja no i w końcu mogłem pograć. Niestety się zawiodłem, mam wrażenie jak bym grał w GT4 z nową grafiką, dźwięki aut tak jak były dupowate tak nadal są, brak sprzęgła i kamery od środka w autach Standard które wyglądają żenująco, co jest jakąś KPINĄ w dzisiejszych czasach! Przypomnę że Forze 3 robili 2 lata a GT5 około 5 lat, i moim zdaniem w pojedynku GT5 vs FM3..... Forza zwycięża. Jak to brak sprzęgła? Przecież sprzęgło działa...
Opublikowano 24 listopada 201014 l gra ktoś na kierownicy G25/G27? Chciałem zmienić ustawieni tak żeby wsteczny był pod sprzęgłem którego nie używam ale nie mogę, zresztą w opcjach jest co najwyżej DF GT ;/
Opublikowano 24 listopada 201014 l A jeśli gram wyłącznie na padzie, to czy też mogę włączyć obsługę sprzęgła? I jeżeli tak - to jaki przycisk za nie odpowiada?
Opublikowano 24 listopada 201014 l - faktycznie headtracing działa mi w trybie arcade a w GT Life nie...dziwne..totalna głupota jeśli to kolejna rzecz która się odblokowuje - odpaliłem przed chwilą GT5P i Londyn - definitywnie stwierdzam,że Londyn w pełnej GT5 wygląda gorzej - gra nie trzyma ustawień - co event muszę zmieniać kontrolę trakcji na zero, włączać realistyczne tracenie przyczepności przy deszczu - arcy świetny FF na szutrowych trasach - model jazdy z wyłączeniem wszystkich wspomagaczy jest bardzo wymagający (dotychczas jeździłem z ASM na 1) - nie ma opcji wrzucania filmików na youtube - nie ma opcji gt anywhere czyli grania w b-spec z poziomu pc Edytowane 24 listopada 201014 l przez Ficuś
Opublikowano 24 listopada 201014 l A jeśli gram wyłącznie na padzie, to czy też mogę włączyć obsługę sprzęgła? I jeżeli tak - to jaki przycisk za nie odpowiada? NIE MA przycisku sprzęgła, zwykła sekwencyjna skrzynia biegów... zmarnowali tylko przycisk na jakieś durne światła.
Opublikowano 25 listopada 201014 l Ale kto gra ze sprzęgłem i z padem? Jak to kto... ja (w FM3) Sprzęgło to bardzo dobra rzecz Szkoda, że na DFP nie idzie ustawić sprzęgła pod lewą łopatkę, a biegi wbijać shifterem Edytowane 25 listopada 201014 l przez Michał102
Opublikowano 25 listopada 201014 l Autor Pierwsze wrażenia? Jak wyłączyć Martynę Wojciechowską!? Masakra z tym tłumaczeniem polskim - i nie chodzi mi tu o tylną okładkę, wolę oryginalną wersję angielską, bez kitu Co do samej gry to jak na razie mnie "wciąga" więc jutro dalsze wrażenia, do zoo
Opublikowano 25 listopada 201014 l jak wylaczyc wycieraczki ktore chodza w sloneczna pogode? smiech z tego mam
Opublikowano 25 listopada 201014 l R3 włącza i wyłącza się wycieraczki. Date i czas w ustawieniach konsoli poprzez internet
Opublikowano 25 listopada 201014 l Dobiłem wczoraj do 9lv i... Jak dla mnie wystarczyłyby mi samochody z zestawu stealth, tak brutalnej mocy dawno nie uświadczyłem:) przy każdej redukcji czuć jak sprzęgło wyje z bólu. Cieszy wsparcie dla kierownicy G27 zero odpalania sprzęgła za pomocą trójkąta...masz ochotę, jedziesz na shifterach, wciskasz sprzęgło i już jadę na lewarku o precyzji prowadzenia nie wspomnę. (brak konfiguracji w opcjach, dla mnie to nie problem...tam gdzie samochód nie ma manualu, sprzęgła nie można odpalić) Ktoś pytał o inne kierownice - w opcjach poza gamą kierownic logitech jest jeszcze trustmaster t500rs Samochody standard, są brzydkie, ale nie wiem komu ich model przeszkadza podczas jazdy, nie mam czasu im się przyglądać i nie są na tyle brzydkie, aby się nad nimi rozwodzić, ale faktem jest, że estetom może nie podpasować, jestem w stanie to zrozumieć, bo łączenie P z S to zabieg dość dziwaczny:) Ryk V8 sprawia, że pojawiają się łzy wzruszenia u najtwardszego mężczyzny a przy redukcji subwoofer zabiera tlen z całego pomieszczenia. Szerokiej drogi:) Edytowane 25 listopada 201014 l przez SM1
Opublikowano 25 listopada 201014 l Ja dobiłem do 12lv. Gra się mega przyjemnie. Zauważyłem zabrudzenia na karoserii, w różnych miejscach na moim Civicu (standard), i to tam gdzie sie stykałem z innymi autami.Jest również chyba lekkie wgniecenie. . Jazda kartami bardzo zabawna. NASCAR też świetnie oddaje moc - ach te uczucie pędu i drgania w widoku z kokpitu. Kontrola na kierownicy bardzo precyzyjna - gram z wszystkim na 0 (tylko ABS +1). Z mocniejszymi autami będzie wyzwanie: Lotus na Top Gear Challenge 'spinuje' non stop. Miodek. Graficznie ja też mam wrażenie że jest ogólnie słabiej niż w Prologu (czy obniżyli trochę rozdziałkę, osłabili HDR, gorsze tekstury czy ich filtrowanie - NIE WIEM). Ale zdecydowanie jest coś na rzeczy. Tyle że po 30min przestałem zwracać na to uwagę. Mam już 500 000 Cr, co sugerujecie żeby kupić next ? PS. Auta z GTPSP ver USA nie transferują się . Wygląda na to że nie ma żadnego bonusa za posiadanie GT5P (mam wszystkie auta, ver.EU): nie dostałem extra cash, ani auta Sknery z PD Edytowane 25 listopada 201014 l przez mrynk
Opublikowano 25 listopada 201014 l heh niektóre auta i trasy wyglądaja tak słabo ,bo macie rozdziałkę 1080 i 60 fps.Gdyby gra chodziła w 720 i 30 fps nawet byscie brzydoty nie zauwazyli. Coś za coś - ja osobiście wolę wyższą ilość fpsów i rozdziałkę
Opublikowano 25 listopada 201014 l Nie jestem fanem motoryzacji, ale w wyścigi zawsze lubię popykać. Oto kilka moich uwag po 3 godzinach grania: Zalety: - ten klimat GT - chce się grać więcej - fajne modele samochodów oraz wnętrza samochodów premium - multum opcji - fajny model jazdy, wyjątkowy pośród gier wyścigowych, trochę brak uczucia prędkości, ale i tak ok - jak zwykle najlepsze powtórki na rynku Wady: - odgłos uderzenia w inne auto jakbym uderzał w karton, fizyka także podobna - podział na auta premium i standard - walące po oczach ząbki na krawędziach aut - nierówne wykonanie tras, od prawie fotorealistycznych, do prawie ps2-kowych. Ogólna pustka na niektórych trasach. - niekiedy problem z cieniami aut - po zainstalowaniu patha i tak nie chce mnie połączyć z serwerem GT Nie jestem zawiedziony, bo nie nastawiałem się na tą grę jak na PES-a. Pogram 2-3 miechy i sprzedam za 140-150 zeta (taki plan był od poczatku). Gdzie jest ta Martyna ? Nie miałem przyjemności/nieprzyjemności usłyszenia jej głosu (ogólnie nie trawie kobiety).
Opublikowano 25 listopada 201014 l http://ps3.nowgamer.com/news/4724/sony-more-damage-features-coming-to-gt5 bez jaj panowie, wyszło na to,że nie wyrobili się na premierę i lepsze zniszczenia dojdą w patchu W sumie to tak jakby rozwinięcie tego newsa który dałem dwa posty wyżej że GT5 będzie stale updatowane. Najwidoczniej dostaliśmy produkt bo już głupio było dalej grę przekładać, a w patchach będziemy dostawać resztę Edytowane 25 listopada 201014 l przez Ficuś
Opublikowano 25 listopada 201014 l Martyna do nas przemawia jak ukonczymy jedna z danych licencji. Dziwne ze podczas wyborow specjalnych np top gear test track, to opowiada o tym angol a nie martyna. Brakuje mi kilku samochodow. Gdzie z grupy VW jest Golf VI, Scirocco, nowe Polo GTI? Mam nadzieje chociaz ze ujrzymy je w DLC. Tak samo gdzie jest Civic VIII (hatch) generacji? Brakuje mi chyba najbardziej takich pospolitych nowych samochodow. To przeciez w forzie 3 mozna pograc golfem vi czy civicem vii w wersji premium
Opublikowano 25 listopada 201014 l A ja jestem zadowolony choć ze zgrzytami uruchomiłem tryb NASCAR bo dla mnie jest to głupi sport ale kiedy go uruchomiłem to dosłownie musiałem walczyć z kierownicą bo czuć moc tych samochodów Ktoś gdzieś pisał że jazda jest jak po szczurku... (pipi) prawda wyprzedam kolesia wchodzę fajne w zakręt a tu nagle uderzenie w lewą stronę tylnego zderzaka, od razu zaczęło mnie rzucać i musiałem się ostro pomęczyć kierownicą by go wyprowadzić na prostą czuć moc gry w połączeniu z kierownicą i ogromna satysfakcja z takiego manewru.
Opublikowano 25 listopada 201014 l Włączyłem grę wczoraj o 17. O 18 wszytsko się zainstalowało (patch+instalka). Pograłem wydawałoby się chwilunię i musiałem niestety już wyłączyć bo zaczęła zbliżać się godzina 1 w nocy... Faktycznie oprawa miejscami jest po prostu taka sobie (standardy + autumn ring lub trial mountain = zawód...). Ale wystarczy sobie włączyć wyścig po Lazurowym Wybrzeżu jakimikolwiek Premiumami by zbierać szczękę z podłogi. Grafika w takim przypadku robi kolosalne wrażenie - przebijając tą z prologa bez dwóch zdań (mowa oczywiście o trasach innych niż Autumn Ring i auta standard). Brzydotę standardów widać szczególnie na początku - po paru godzinach już tak nie przeszkadzają jednak niesmak pozostaje i już się nie dziwię, że recenzenci obcinają za to grafice. Co już bezapelacyjnie jest świetne to wszystkie dźwięki - grzmią i burczą z kina domowego nad wyraz realnie - nawet silniki Yaris czy Swifta brzmią nieprawdopodobnie realnie (testowałem na ustawieniu "Duże kino domowe"). Dźwięk opon brzmi wreszcie super. I na koniec fizyka, a może raczej FIZYKA. No w mordę nie spodziewałem się, że tak przemodelują model jazdy względem Prologa. Pierwsze co się rzuca w oczy to zupełnie inna fizyka opon - zupełnie zmienione zostały charakterystyki danych rodzajów opon - jak dla mnie bomba. Ogólnie samochód inaczej się prowadzi - każde auta ma swój własny charakter idealnie odwzorowywany na kierownicy (grałem na g25). Ogólnie fizyka zarządzi - widać to już po pierwszych 6 godzinach jakie spędziłem z grą. P.S. Mam wrażenie, że PD wzięło to co najlepsze z fizyki Forzy równocześnie zostawiając rzeczy które były lepsze w GT. Aż nie mogę się doczekać co by powiedział na temat fizyki Michał102, który jest znacznie bardziej obeznany z fizyką forzy niż ja
Opublikowano 25 listopada 201014 l Super gra bałem się kupić ale choroba mi w tym pomogła. Nie ma nic lepszego dla chorego od grania w GT od rana do wieczora:D Szkoda że na razie czuję się na tyle niedobrze iż gram tylko na padzie w pozycji leżącej. Swoją drogą jestem pozytywnie zaskoczmy bo na padzie spokojnie można sobie grać (z włączonymi niektórymi wspomagaczami). FM3 na x'sa znudziła mi się szybko bo nie miałem kierownicy a tu i na padzie jest fajnie.
Opublikowano 25 listopada 201014 l A ja jestem zadowolony choć ze zgrzytami uruchomiłem tryb NASCAR bo dla mnie jest to głupi sport ale kiedy go uruchomiłem to dosłownie musiałem walczyć z kierownicą bo czuć moc tych samochodów Ktoś gdzieś pisał że jazda jest jak po szczurku... (pipi) prawda wyprzedam kolesia wchodzę fajne w zakręt a tu nagle uderzenie w lewą stronę tylnego zderzaka, od razu zaczęło mnie rzucać i musiałem się ostro pomęczyć kierownicą by go wyprowadzić na prostą czuć moc gry w połączeniu z kierownicą i ogromna satysfakcja z takiego manewru. Nascar jest za(pipi)iście odwzorowany. Jeździ się świetnie. Czegoś takiego jeszcze nie było. Zawsze za wzór uważałem starego Nascara od Sierry, ale ten w GT5 bije go na głowe. Ogólnie uważam że model jazdy jest rewelacyjny. Lepszy od tego w Forzy. Lepiej czuć auto, bo bardzo dokladnie jest odwzorowana praca zawieszenia. Gra się rewelacyjnie. Gorzej z grafą. Nie będę pisał nic więcej bo chyba wszystko zostało napisane. Tym co twierdzą że standardy wyglądają jak z prologa radzę zmienić TV albo założyć okulary.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.