Jump to content

Hal Emmerich

Użytkownicy
  • Content Count

    313
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

52 Dobry człowiek

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Opole
  • PSN ID:
    Tar-Elendil

Kontakt

  • GG:
    624776

Recent Profile Visitors

2860 profile views
  1. Z tego co widzę na tym gameplay'u, to w tym trybie 30 fps gra używać będzie ray-traced reflections (bardzo ładnie to tutaj wygląda), podobnie jak Spider Man i Miles Morales. W 60 klatkach zapewne zrezygnują ze śledzenia promieni i nieco obniżą rozdzielczość.
  2. 0:37 sekunda zwiastuna i połączenie sekcji platformowej z przenoszeniem się pomiędzy wymiarami/poziomami przy wykorzystaniu ultraszybkiego SSD. Otwiera to ciekawe gameplay'owe możliwości. Coś, co nie byłoby wcale możliwe na starej generacji. Jak dla mnie szkoda tylko, że opierają się w marketingu gry na trybie 30 fps. Wolałbym by była jednak prezentowana w 60 fps, nawet lekkim kosztem grafiki oraz obniżeniem rozdzielczości.
  3. Chyba poza tą informacją z listopada nic nie było nowego na ten temat: https://www.eurogamer.net/articles/2020-11-10-sony-says-ps5-currently-doesnt-support-1440p-because-it-wants-to-prioritise-support-for-tvs
  4. Na tę chwilę nie. Obsługa VRR ma zostać dodana w jednej z przyszłych aktualizacji systemu.
  5. Hal Emmerich

    Returnal

    Tak, mówiąc bardziej precyzyjnie, mogłem użyć określenia third person perspective 3d z pełną kontrolą gracza nad kamerą, możliwością poruszania się wertykalnie itd. Z drugiej jednak strony, nie jestem pewien czy np takie top down view perspective twin stick shootery jak Nex Machina, Super Stardust czy Dead Nation kategoryzuje się w branży jako gry 3d. Assety są wykonane jako obiekty 3d, ale czy same gry zalicza się do 3d czy jakiegoś 2,5d to nie wiem do końca.
  6. Hal Emmerich

    Returnal

    Wygląda to naprawdę dobrze. Ilość efektów cząsteczkowych na ekranie robi momentami piorunujące wrażenie. Liczę na sztywniutkie 60 fpsów, jak w dotychczasowych grach tego developera. Podoba mi się też nieszablonowy pomysł na bohaterkę. Kobieta w średnim wieku, nie pamiętam gry z taką protagonistką. Podzielam jednak obawy jednego z forumowiczów, pułap cenowy w jakim będzie sprzedawana ta gra wydaje się jednak zbyt wysoki. Myślę, że 40-50 $ byłoby bardziej tutaj uzasadnione. Czy to jest pierwsza gra 3D w dorobku Housemarque?
  7. W jutrzejszym pokazie myślę, że jest duże prawdopodobieństwo, że pojawią się: - Ratchet and Clank: Rift Apart - Returnal - Horizon Forbidden West (może po raz pierwszy zobaczymy gameplay oraz potwierdzenie premiery w końcówce 2021) - Kena: Bridge of Spirits (również nie mam dobrego przeczucia związanego z tą grą. Sądzę, że twórcy przerazili się tym, jak wielkim zainteresowaniem cieszyła się ta gra po czerwcowym pokazie i teraz jest tam panika czy dostarczą. Jak dla mnie to ta gra nie wyjdzie w tym roku). - Little Devil Inside - Stray (kot z plecaczkiem pomy
  8. Czy wiadomo już czy ta gra będzie miała jakiś tryb performance? Coś jak w Demon's Soulsach przykładowo (1440p w 60 klatkach na sekundę). Bo widzę, że w marketingu Sony opiera się głównie na 4k z chyba jakimś tam szczątkowym ray tracingiem, ale za to w 30 fpsach. Szczerze mówiąc, nie uśmiecha mi się już granie w gry w 30 klatkach, choćby nawet działały w rozdzielczości 8k:/
  9. Sam tego jeszcze nie testowałem, bo niestety nie mam PS5. Interesuję się jednak tematem i z opinii osób, które ukończyły tak grę, wynika że sejwy pomiędzy różnymi wersjami się nie gryzą i można tak przejść całość. Niektóre z gier od studiów Sony, które obecnie dużo skorzystały po odpaleniu we wstecznej kompatybilności: - Days Gone - 60 fps 2160p checkerboard (był patch) - Dreams - 60 fps 1440p - Ghost of Tsushima - 60 fps 1800 checkerboard (był patch) - God of War - 60 fps 1080p - Infamous Second Son / First Light - 60 fps 180
  10. Odłączasz konsolę od neta lub w opcjach pobierania anulujesz ściąganie aktualizacji, zanim jeszcze ta się pobierze. Pamiętaj jednak o tym, że w przypadku The Last Guardian w wersji 1.0 istnieją 3 miejsca w grze, w którym niespatchowana wersja się całkowicie crashuje i by przejść dalej konieczna jest instalacja aktualizacji. Już na zaktualizowanej wersji można przejść problematyczne miejsce i po zapisaniu się gry, usunąć TLG z dysku i ponownie zainstalować ją bez łatek. Jest z tym trochę zachodu, by pograć w TLG w 60 klatkach. Tracisz też obsługę HDR i możliwość ustawienia kamery. C
  11. Nic takiego nie powiedział. Jestem jednak w stanie uwierzyć, że GT7 w kwestii oprawy nie zawiedzie. Niedawno miałem okazję po raz pierwszy zobaczyć jak się prezentuje GT Sport na bazowym ps4 odpalone na telewizorze ze znakomitym HDRem. Byłem pod olbrzymim wrażeniem tego, co udało się osiągnąć PD na siedmioletnim sprzęcie z tandetnym CPU i GPU na poziomie 1,84 TF. Przy wyłączonym całkowicie HUDzie poziom immersji stał na wysokim poziomie.
  12. Zgadza się, obie gry oferują już ten tryb.
  13. Tutaj masz fajnie zaprezentowane jak gra działa na tych nowych ustawieniach:
  14. Hal Emmerich

    Season

    Widzę, że nie ma jeszcze na forum tematu o tej grze, ale chyba nie tylko ja zwróciłem na nią uwagę. Gra została zaprezentowana w trakcie The Game Awards 2020 i ukaże się na PlayStation 5 (oraz chyba PC). Urzekł mnie piękny artstyle oraz oniryczna, 'leniwa' atmosfera i nieśpieszne, kontemplacyjne tempo rozgrywki. Dodatkowe informacje o grze z PlayStation blog:
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.