Skocz do zawartości

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Fuji

Rekomendowane odpowiedzi

kurna różnica w ilości obiektów i świateł na dalszym planie jest naprawde przykra :/ na konsoli prawopodobnie będzie spory pop-up skoro kilkanaście metrów od kamery nie widać połowy obiektów które są na PC, wiec muszą one wyskoczyć w którymś momencie :/ (bo widać że blisko snejka obiekty są takie same w obu wersjach)

Odnośnik do komentarza

kurna różnica w ilości obiektów i świateł na dalszym planie jest naprawde przykra :/ na konsoli prawopodobnie będzie spory pop-up skoro kilkanaście metrów od kamery nie widać połowy obiektów które są na PC, wiec muszą one wyskoczyć w którymś momencie :/ (bo widać że blisko snejka obiekty są takie same w obu wersjach)

 

przeciez te pop up jest dobrze widoczny na demie afganistan, ktorym sie tak tutaj jaraliscie, nie wiem na co wy liczycie, szalu na konsoli nie bedzie

Odnośnik do komentarza

co do grafiki, to o czym pisałem wcześniej:

 

 

PC vs PS4

http://screenshotcomparison.com/comparison/101056

http://screenshotcomparison.com/comparison/101054

 

po najechaniu na screen wersja PC

jest dobrze!  mam wrażenie, że sam Snake wygląda lepiej na PS4, otoczenie lepiej na PC

 

macie wrażenie, że sam Snake wygląda lepiej na PS4? jest jakby więcej detali na nim wyrazniejszych (czy sobie wmawiam :P )

otoczenie ofc PC

 

Odnośnik do komentarza

Our first look at the new Metal Gear Online will happen next week at The Game Awards in Las Vegas, Nevada, host Geoff Keighley announced on Twitter today. Series creator Hideo Kojima will be there to "world premiere Metal Gear Online," Keighley said.

The original Metal Gear Online was part of PlayStation 3 game Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, and was sold as a separate standalone game in Japan. It featured online multiplayer for up to 16 players across a variety of modes that included deathmatch, team stealth, capture and rescue. Metal Gear Online service was terminated in June 2012.

The new Metal Gear Online will apparently be the online multiplayer component of next year's Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain. In an interview with CVG earlier this year, Kojima said that the online game will be paired with Snake's next big adventure.

"Multiplayer right now is being created at our LA studio as well as us," Kojima said at the time. "We're working closely to create a vast multiplayer for all the fans."

The Game Awards 2014 will take place Friday, Nov. 5 and will be streamed live across a variety of platforms, including PlayStation Network, Xbox Live, Wii U, Steam, YouTube, Twitch and more. For more on the show, read Polygon's interview with host Geoff Keighley.

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain was first unveiled at the Spike TV VGAs, also hosted by Keighley, two years ago. It was announced under the name The Phantom Pain by Moby Dick Studios, and later revealed to be a Metal Gear game that would be delivered in two parts.

 

 

twitter.com/geoffkeighley/status/537773804274348033

Edytowane przez Najtmer
Odnośnik do komentarza

MGS V wygląda po prostu fajnie - taka cena multigeneracyjnej multiplatformowości. Nie będzie to Uncharted 4, ale biorąc pod uwagę rozbudowanie, to trzeba się cieszyć z ogólnej prezencji i smaczków. Big Boss animowany jest świetnie, zwłaszcza w porównaniu do poprzednich MGS-ów, no i na PS4 i XO jest 60fps - czyli cymes.

 

the division

 

Kolejny, być może największy, przekręt od Ubisoftu?

 

shu.gif

  • Plusik 2
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

 

kurna różnica w ilości obiektów i świateł na dalszym planie jest naprawde przykra :/ na konsoli prawopodobnie będzie spory pop-up skoro kilkanaście metrów od kamery nie widać połowy obiektów które są na PC, wiec muszą one wyskoczyć w którymś momencie :/ (bo widać że blisko snejka obiekty są takie same w obu wersjach)

 

przeciez te pop up jest dobrze widoczny na demie afganistan, ktorym sie tak tutaj jaraliscie, nie wiem na co wy liczycie, szalu na konsoli nie bedzie

 

 

ja akurat zauważyłem ten pop-up i pisalem tutaj o nim, możesz poszukać. przyznam że o ile dropy animacji potrafię znieść to op-up mnie wkurza :/

 

 

 

po co grać w to na PC?

A i druga sprawa od kiedy w mgs'ach zaczeła się liczyć grafika, a nie mechanika gry i historia? 

 

Trzymajcie mnie..... :dog:

to akurat prawda, w mgs grafa nie jest najważniejsza ale jednak troche boli ta różnica..

 

macie wrażenie, że sam Snake wygląda lepiej na PS4? jest jakby więcej detali na nim wyrazniejszych (czy sobie wmawiam :P )

otoczenie ofc PC

 

wg mnie na tych porównaniach snake wygląda tak samo dobrze, ponieważ jest na pierwszym planie, jednak ogromna różnica jest na dalszym planie - na pc widać znacznie więcej detali i oświetlenie, gdy na konsoli w dalszej odległości widać brak wielu elementów terenu i oświetlenia, więc te elementy muszą kiedyś wyskoczyć na ekran gdy sie do nich zbliżymy (pop-up)

Odnośnik do komentarza

zakradanie się do bazy innych graczy online nie jest częścią nowego MGonline

 

hm

nie wiem co o tym myśleć, mam nadzieje że mimo tej informacji to jednak będzie możliwość walk online w bazach graczy, w końcu można to uznać poprostu za edytor map, a w grze online więcej map to zawsze więcej zabawy przecież.. no chyba że specjalnie to rozdzielają i będą wypuszczać potem paczki map do multi tak jak w cod i battlefieldzie

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...