Skocz do zawartości

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Fuji

Rekomendowane odpowiedzi

Znam się bardzo dobrze na tachnologii TV serii Bravia dlatego też piszę. Dotyczy to jednak stabilnej ilości klatek, na spadki nie ma lekarstwa i osobiście wolę grać np: w takiego Killzone Shadow Fall z zablokowaną ich ilością na 30 + mf niż ze skaczącym 45-60 + mf. O wiele lepsza i płynniejsza jest ta pierwsza opcja.

 

Kończę bo to nie temat o MGSie.

Edytowane przez Kyokushinman
Odnośnik do komentarza

Było wspomniane wcześniej, że przeciwnicy będą się dostosowywać do stylu gry danego gracza?

Jeśli ktoś polega głównie na headshotach, to zaczną szybciej nosić hełmy itd? Ma to być częścią motywu zemsty, a ja dopiero usłyszałem o tym pod koniec tego dema - http://www.twitch.tv/twitch/v/10008524?t=37m00s

Odnośnik do komentarza

 

Nie ma to jak pyerdolenie "oczy wybuchną od grania na past genach". Różnica kilku drzewek i światełek wiecej. A 60 klatek dvpy wcale mi nie urwało jak grałem na ps4. Ogólnie minimalna różnica między ps3 a ps4. Dobry LED z podbitym odświeżaniem i na ps3 jest wrażenie że gramy w 50fpsach

Jak się przymknie oczy i zgasi swiatło a dodatkowo ma się zaburzone zmysły to też może wyglądać jak kobieta.

dmuchana-lalka-chest-choker.jpg

Ale Ornit nie pyerdolmy farmazonow, czym ta gra niby tak porywa żeby wydać 1,5k na ps4 "i nie psuć sobie wrażeń z gry". Różnica jest minimalna a na dobrym tv jest naprawdę niewielka. Napewno nie jest to gra dla której warto kupić ps4 jeżeli mamy w domu ps3

Ktos się pytał jaką mam konsole, mam ps3 i ps4 dlatego się nabijam z typów co mają 2 drzewka więcej w oddali i wszystkich przekonują, że jak mgsv to tylko na ps4 inaczej zawiasy 1 na 3

 

Wysłane z mojego GT-I9060 przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

 

było wczesniej. w sumie podobne motywy były w mgs3 i 4

Niby tak, ale ma być tutaj na większą skalę.

 

aaa to dobrze, bo to niby było w kolejnych częściach i średnio działało 

Odnośnik do komentarza

@zielakpl

 

Czuj to samo co Ty, porównania które nie raz pokazują wersję między PS3 a PS4 też jest często i gęsto śmieszne. Robią z dupy przybliżenia na drugi plan gdzieś tam obiektów w oddali to co wersja w 720p może wtedy pokazać? Dziwie się że nie robią nigdy takich zoomów gdy gra śmiga w 4k a w 1080p/900p. Sam mam oby dwie wersje na wyciągnięcie ręki (PS3 i PS4) i szczerze mówiąc bzdurą jest gadanie o rozmazanym ekranie na PS3. Wygląda lepiej od MGS'a 4-rki a to jest najważniejsze (no i ani razu nie miałem spadków animacji - stałe 30fpsów).

 

Osobiście też zgadzam się iż jak ktoś ma 360/PS3 to oprócz trochę gorszej grafy, na gameplayu nic nie straci. A wydawać 1400zł tylko po to? Moim zdaniem fail...

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

 

Porównanie grafiki z różnych platform - http://www.konami.jp/mgs5/tpp/jp/products/compare.php5

 

PS4 v PS3

pic_controlroom_ps_ps4_thumb.jpg

pic_controlroom_ps_ps3_thumb.jpg

 

PC v PS4

7HNuR1N.gif

pic_motherbase_pc_z1.jpg

 

mgsv02.gif

 

Pod linkiem dużo więcej screenów.

 

 

Resolution is also announced:
PS3/Xbox 360: sub-720p upscaled/30fps
PS4: 1080p/60fps
Xbox One: 900p/60fps
PC: up to 4K/60fps

 

Kurcze cały czas sie zastanawiam na co brać. PC czy PS4. PC faktycznie ładniej wyglada. Dzisaj porównywałem sobie GZ bo mam obie kopie PC/PS4 i oswietlenie sto razy lepsze w wersji Steamowej. GZ to ten sam silnik co PP, tylko boje sie że wersja PC może być skopana pod wzgledem wydajności.

Odnośnik do komentarza

 

Bardziej bym wziął pod uwagę masę potencjalnych cheaterów na tej platformie, którzy mogą całkowicie zepsuć zabawę związaną z FOB czy MGO.

Aha tego to z pewnością trzeba się obawiać na Steamie.To już nie te czasy,że miało się okazję dość często spotkać takiego typka online w jakiejś grze.

Odnośnik do komentarza

 

 

Bardziej bym wziął pod uwagę masę potencjalnych cheaterów na tej platformie, którzy mogą całkowicie zepsuć zabawę związaną z FOB czy MGO.

Aha tego to z pewnością trzeba się obawiać na Steamie.To już nie te czasy,że miało się okazję dość często spotkać takiego typka online w jakiejś grze.

 

 

Nie łudziłbym się jednak, że ludzie nie znajdą sposobów na np. manipulowanie ilością GMP, czy czasem produkcji. 

 

Analiza ostatniego trailera:

Edytowane przez Hela
Odnośnik do komentarza

 

no właśnie ciekawe jak z sejwami z GZ

bo wsadziłem wszystkich więźniów + strażników (chyba 64 ich jest) do helikoptera i miło by było ich mieć w motherbase

Wszystkich wysłałeś ma śmierć. Atak na mother base jest po GZ.

 

 

 

właśnie też mi się tak wydaję

lecz niby mieliśmy zostać nagrodzeni w tpp jeżeli uratujemy wszystkich więźniów

Odnośnik do komentarza

Z okazji dosyć poważnego hype'u na Phantom Pain postanowiłem wreszcie zabrać się za Ground Zeroes, którego z przyczyn nieznanych do tej pory nie tknąłem, chociaż kupiłem jakiś czas temu.

Zrobiłem wszystkie trofea, 91% w grze i muszę przyznać, że wreszcie świetnie, płynnie się rusza to wszystko rusza, w przeciwieństwie do poprzednich MGSów. Zawsze mi tego brakowało w serii.

 

Jedyne obawy jakie mam przed wrześniową premiera na chwilę obecną, to powrót monotonności, której doświadczyliśmy i w Peace Walkerze i w Ground Zeroes, w kółko wałkując te same lokacje do kolejnych, niewiele wnoszących do ogółu, mini-misji.

 

 

sc1umo86.png

 

 

Żeby było sprawiedliwie, to zrobiłem też wszystkie achievementy na XBONE.

img_3355s9p33.jpg

 

Szkoda, że Peace Walker nie jest w PS Now, bo specjalnie dla niego PS3 nie kupię, a ograłbym jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...