Skocz do zawartości

Niusy


Gość Grzegosz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Szczerze mówiąc, to dziwne jest, że w ogóle poszli na coś takiego i myśleli, że przy tak ogromnej liczbie aut się nie wyda. Natomiast trochę beka z tej afery, bo z punktu widzenia użytkownika tych modeli wiele się nie zmienia. To nie zwalone poduszki z Toyoty (ofiary śmiertelne), źle umiejscowione stacyjki w autach GM (ofiary śmiertelne) czy płonące Fordy Pinto (ofiary śmiertelne i nieludzka decyzja Forda: uznali, że taniej będzie wypłacić odszkodowania ewentualnym ofiarom, niż naprawić błąd konstrukcyjny). Gdybym tydzień temu szykował się do zakupu Golfa 2.0 TDI, to dalej bym go kupił.

Odnośnik do komentarza

Moim zdaniem ma to realne znaczenie dla szarego użytkownika, bo przez te wyśrubowane normy, dostajemy co raz bardziej wyżyłowane, małolitrażowe silniki, wypasażone w masę elektroniki i dodatków, żeby tylko dostać zieloną plakietkę w centrum berlina. Tak sam niech wezmą za du.pę te przekłamane testy paliwożerności i jakoś to ustandaryzują, bo już raz spotkałem kierowcę hybrydy, który pytał się czy można ją jeszcze zagazować. 

 

 

Ładne kwiatki wychodzą w niemieckiej branzy, ale to doskonale obrazuje, jak zdeterminowany jest koncern VAG i jak niemiecki rząd przymyka na to wszystko oko. Niedawno problemy ADAC, wczesniej Autobild i ich mataczenie przy tworzeniu rankingu awaryjności....

Odnośnik do komentarza

No VW ma 99% udzialow w audi takze ten. Nie wiem na co liczysz, napisales cos glupiego po prostu, zwlaszcza w drugim zdaniu.

Pomijam fakt, ze to VW jest notowane na gieldzie i o jego spadkach informuja media, wiec tak, ma znaczenie kto jest wlascicielem kogo bo z tego wynika kto koncowo za kogo odpowiada.

co za cep... po prostu szarny czlowiek nie ma pojecia kto jest wlascicielem audi i nie siedzi na gieldzie?

czaisz czy mam pięściami przetłumaczyć?

Odnośnik do komentarza

Podpisuje sie pod tym wszystkimi rekami i nogami. Spie.rdoliny mozgowe, ktore sa za to odpowiedzialne powinni siedziec w wiezieniu. To przez te (pipi)e regulacje mamy silniki 1.0 125km , diesle z sypiacymi sie DPFami i znikajace V12 i V10. Baa, nawet V6 odchodza powoli do lamusa i w A8 mamy juz R4.

Edytowane przez Infidel
Odnośnik do komentarza

Syreniarze dostali dotację z Unii.

 

Trzydrzwiowy sedan segmentu A. 1.4 90 koni z Opla Adama. Wnętrze z Opla Adama. W ogóle, (pipi)a, wszystko to Adam. Szacowana cena: 50-60 tys. zł.

 

c7006-302690.jpg

 

Planowana wersja z napędem elektrycznym. Dlaczego więc to przedsięwzięcie miałoby nie wypalić?

 

 

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

 

Odnośnik do komentarza

Nie bądź tak surowy, światła przednie wzięli z Fiata 500, a radio i kołpaki z Norauto.

 

Tak na serio, to chyba jedyny udany wielkoseryjny samochód z ostatnich lat, który powstał poza wielkimi koncernami to Tesla. Ale była to ogromna inwestycja, którą dość szybko też wsparli giganci.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...