Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Dragon's Dogma

Featured Replies

Opublikowano

ja juz jestem na ng+ i mogłem do niego wejść odrazu (chociaz na ng+ jestem w miare blisko poczatku jesli chodzi o fabułe)

 

żeby tam wejść trzeba w nocy iść na molo w początkowej wiosce, i tam babka poprosi nas o pomoc i przeniesie nas do nowej lokacji (potem mozna wrocic albo gadając z nia albo za pomoca teleportów)

  • Odpowiedzi 1 tys.
  • Wyświetleń 144,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Skille:   http://www.youtube.com/watch?v=dqzdWaSSklc   To tak w kwestii miesistosci walki....   http://www.youtube.com/watch?v=qXhC-bk-E2o&feature=youtu.be

  • Jadąc do Kolonii miałem Dragon's Dogma na mojej liście "must play", bo zaciekawiła mnie idea gry robionej przez Japończyków w świecie zachodniego fantasy. Po zagraniu mogę powiedzieć, że jest już na l

  • Demo raczej zniecęca do gry, ot taki slasherek w szalach rpg a do tego machasz mieczykiem bez polotu(vide post Słupka), najgorszy chyba jest chaos, ciężko czasem było sie połapać co się dzieje w wynik

Opublikowano

Bitterblack jest dostępne od początku. A jeśli ktoś mówi, że DLC nie jest obszerne to wybucham śmiechem. Śmiało zapłaciłbym nawet 59 zł gdyby to Capcom wydał osobno. Bo wyspa jest ogromna, labirytny są rozległe, a ukrytych ścieżek jest mnóstwo. No i przeklęty ekwipunek jest mocarny. Grajac, mam skojarzenia często z Vagrant Story, zwłaszcza walcząc z niektórymi bossami i patrząc na ich design (nieumarły smok - wypisz wymaluj Vagrant).

 

BTW - Yano, Twój ziombal jest przydatny nawet w walce. Przypomina mi króla Barbarzyńców z GoW 2 :D

Edytowane przez Musiol

Opublikowano

No to raczej sie zdecyduje na dark arisen,ale jak spadnie do poziomu 50/60 zl. Mam pytanko, czy lepiej do nowej miejscowki wejsc w ng+ z podpakowana postacia, czy w normalnej grze? Pytam, bo moja postac nawet na hard w ng+, po prostu idzie i bije/depcze wrogow, a nie chce zeby bylo za latwo.

Opublikowano

Na ~50 poziomie w podstawce też biłem każdego jak leciało. Na wyspie mnie bili jak leciało. A jak spotkasz śmierć to cóż, uciekaj :D Główny zły z DLC to taki kozak, że bez kilku/kilkunastu wakestonów się nie obędzie.

Opublikowano

pierwsza zmiana jaka sie rzuca w uszy to to że wywalili ten wkurzający jap-rock z menu głownego, to w sumie byla najwieksza wada gry , wiec dobra wiadomosc :D

Nawet się niespodziewałem. To w takim razie kupuję, sto złoty to nie majątek, a jak na taką grę to IMO więcej niż sie opłaca.

 

A jak mi za rok wydadzą Dragon's Dogma: Ultra Fakinkul Mega Edyszyn to się tak w******... ;p

 

- - -

 

Mam w podstawce wbite 140lv, czyli mogę od razu kontynuować na Hard czy może na Hard to muszę od zera zaczynać?

Opublikowano

gejnuro a kim tak kosisz na hita?

 

ja tez co prawda grając sorcem głownego bossa zabiłem dwoma tornadami ;p ale nie powiedzial bym że bylo az tak uber łatwo

 

 

w dodatku DA jest trudniej - niektore zwykłe mobki zabijają na 3-4 hity

z pierwszym poważnym  bossem wczoraj walczylem ze 20-30 minut (i musialem specjalnie pod niego zmienic klase postaci) - wielkie "złe oko" (o wiele wieksze niż to w podstawce) odporne praktycznie na wszystko oprocz holy - w dodatku trzeba pakowac mu ataki w samo oko ktore jest schowane w powiece wiekszosc czasu (albo poprostu gość stoi do nas "plecami" ) wiec nie mozna se puscic tornada albo meteorów i zapomniec, takie coś nic mu nie robi

 

wiec wyzwanie naprawde jest, a gram na normalu

 

Mam w podstawce wbite 140lv, czyli mogę od razu kontynuować na Hard czy może na Hard to muszę od zera zaczynać?

przełączając na hard tak jakby uruchamiasz nowy NG+ , masz zachowaną postać i sprzęt, ale fabule zaczynasz od nowa 

Edytowane przez Yano

Opublikowano

Kim tak kosze? Ano Fighterem lub Warriorem ( moje klasy ulubione). Powiedzenie "na hita", to nie tak ze jednym ciosem zabijam KAZDEGO, chodzi mi o to ze ide swoja postacia i kazde starcie trwa od kilku do kilkunastu sekund ( z bossami tez), nie zuzywam zadnych mikstur leczacych itd. Moze dalej bedzie trudniej, np. walki ze smokiem, ale hydry, cyklopy itp. padaja jak muchy. DD wystawione do sprzedazy i napewno kiedys zaopatrze sie w dodatek, bo zaostrzyliscie mi apetyt ;)

Opublikowano

Yano - Wielkie oko szybko pada gdy rozwalasz mu macki, wtedy wypuszcza mniejsze 4 na ziemi, które ładują jakby portal z magią. Rozwalasz macki i wykorzystujesz jego czar. 2 razy i oko leży. Późniejsza walka z Drakoliszem/Nieumarłym Smokiem daje popalić.

Opublikowano
Na ~50 poziomie w podstawce też biłem każdego jak leciało. Na wyspie mnie bili jak leciało. A jak spotkasz śmierć to cóż, uciekaj :D Główny zły z DLC to taki kozak, że bez kilku/kilkunastu wakestonów się nie obędzie.

 

Czyli że swoim 20 lvl nie mam się co zapuszczać do dlc, lepiej skończyć grę właściwą, podrasować team i dopiero ruszać na wyspę?

Opublikowano

 

Na ~50 poziomie w podstawce też biłem każdego jak leciało. Na wyspie mnie bili jak leciało. A jak spotkasz śmierć to cóż, uciekaj :D Główny zły z DLC to taki kozak, że bez kilku/kilkunastu wakestonów się nie obędzie.

 

Czyli że swoim 20 lvl nie mam się co zapuszczać do dlc, lepiej skończyć grę właściwą, podrasować team i dopiero ruszać na wyspę?

 

Właśnie tak. Nawet niekoniecznie kończyć, ale z 50 poziom przydałoby się mieć.

Opublikowano

Yano - Wielkie oko szybko pada gdy rozwalasz mu macki, wtedy wypuszcza mniejsze 4 na ziemi, które ładują jakby portal z magią. Rozwalasz macki i wykorzystujesz jego czar. 2 razy i oko leży. Późniejsza walka z Drakoliszem/Nieumarłym Smokiem daje popalić.

niestety nie waliłem zbytnio w macki, więc sposob z inkantacją oka udał mi sie tylko 2 razy przypadkiem. w dodatku za pierwszym razem nie zdążyłem przerwać inkantacji i oko mi zrobilo 1hit KO, dobrze ze mialem ostatniego wakestona 

 

zastanawiam jak klasa meele miała by to to oko pokonać.. po upadku leży chwile na ziemi i można walić, ale przecież fajter czy warrior nie rozwalą macek mieczem 

Opublikowano

Wie ktoś już ile czasu zajmuje ukończenie dodatku? W jakiejś recenzji przeczytałem, że do 5 godzin. Prawda to? 

Opublikowano

no nie wiem, ja gram juz ponad 6 godzin a pewnie dopiero w polowie jestem przy dobrych wiartach

 

zależy jak bardzo ktoś leci na pałe

 

tak samo bylo z podstawką, n a upartego mozna bylo pewnie przejść ponizej 20h, ale ja mialem ponad 100h świetnej zabawy

Opublikowano

no nie wiem, ja gram juz ponad 6 godzin a pewnie dopiero w polowie jestem przy dobrych wiartach

 

zależy jak bardzo ktoś leci na pałe

 

tak samo bylo z podstawką, n a upartego mozna bylo pewnie przejść ponizej 20h, ale ja mialem ponad 100h świetnej zabawy

Dzięki. 

 

Btw: Ja w podstawce nabiłem prawie 200 godzin. Genialna gra. 

Opublikowano

Wie ktoś już ile czasu zajmuje ukończenie dodatku? W jakiejś recenzji przeczytałem, że do 5 godzin. Prawda to? 

Kilkanaście godzin minimum jeśli nie robisz Speedruna.

 

Yano - Evil Eye przecież wypuszcza te macki z ziemi. Są trzy - najmniejsze, te większe i jedna gigantyczna, która pojawia się co jakiś czas i jest najbardziej odporna.

Edytowane przez Musiol

Opublikowano

myślalem ze chodzi o macki ktore wystają z niego ;p

 

te na ziemi tez mało tłukłem bo biegałem miedzy nimi i waliłem z magicznego łuku w oko

czyli można je tłuc zeby spuścić go na ziemie? szkoda ze tego nie wiedzialem wczoraj ;p

 

swoją drogą potwierdza sie kolejny raz jaka tak gra jest za(pipi)ista pod względem walki, wszystko jest widowiskowe, mięsne i dynamiczne, a efekty świetlne za(pipi)iste (światło z oka super wygląda)

przy tym wszystkie inne rpg to jedno wielkie drewno (może z wyjątkiem dark souls, ale tam chodzi o trudność a nie o widowiskowość)

 

podobało mi sie nawet to jak wielka macka wytrzejiwując z ziemi wyrzuca mnie w kosmos.. i to specjalnie a nie tak jak giganty w skyrim ;p

Edytowane przez Yano

Opublikowano

To są te same macki. Dlatego w taki sposób możesz teżgo powalić. A efekty świetlne w trakcie walki z nim to majstersztyk i aż nie potrafię się doczekać co zrobi w tej kwestii Deep Down na PS4.

Opublikowano

odpalam filmik z ps3site patrze a tutaj moj Moloch :D

 

patrze drugi raz a to Musiol nagrywa ;p

 

 

ale cos chłopie dziwnie sie miotasz podczas walkixD

polecał bym częsciej używac sztyletów ;) zwlaszcza że w małych pomieszczeniach trudno strzelać, ja musialem zmienic klase bo moj sorcerer nie mogl zadnego dobrego czaru puscic w tych malych lokacjach, chyba że sie zakradłem i z korytarza puszczalem zanim mnie zobaczyli ;p

 

i btw ten swór ze skrzyni to nie jest pomysł dark souls, prawie wszystkie rpgi mają tzw "mimica" czyli skrzyniowego potwora

Edytowane przez Yano

Opublikowano

Skill z trzema strzałami na rykoszet jest przydatny w wąskich korytarzach, zwłaszcza, że stuna może wrzucić.  A mimik wiem, że jest w grach, ale jakoś sobie o nim wszyscy przypomnieli po Dark Souls :D Ale napotkałem buga - wyparowała mi właśnie postać Molocha. Ot, biegałem, patrzę - nie ma go. Nic by zginął, kompletnie wyparował.

Opublikowano

może właśnie zjadł go mimic? wtedy trzeba ożywiać w ritfstonie

 

albo tez jeśli zbyt długo sie nie uratuje "martwego" pawna to też znika

 

mógł też wpaść do jakiejś dziury

Opublikowano

Nie, po prostu sobie chodziłem i zbierałem roślinki na pustej planszy bez dziur i po prostu wyparował. Szukałem go, ale ani śladu.

Opublikowano

O co chodzi z tymi wakestone shard'ami, podobno po śmierci umożliwiają powrót zza światów. Udało mi się znaleźć dwa takie kamienie, ale jak ginę to mam tylko opcje retry i cofa mnie do ost save, jak tego użyć?

Opublikowano

Znalazłeś jego odłamki (shard). Do pełnego kamienia potrzebne Ci są 3 odłamki. Wtedy zamienią się w Wakestone, którego będziesz mógł użyć po śmierci.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.