Opublikowano 2 czerwca 201212 l http://mypsvita.pl/review/gravity-rush-jednak-bez-polskiej-lokalizacji/ żal.
Opublikowano 2 czerwca 201212 l Podziele sie moimi wrażeniami. Grafika jest bardzo przyjemna. Nie ma szału, nawet filmików nie chciało się im robić, tylko mamy jakiś komiks, ale taki sposob przedstawiania wydarzen jest bardzo pozytywny w odczuciu. Jednak wielka szkoda, że nie można cofać się do poprzednich slajdów. Przechodnie sa malo dopracowani, ale jest ich duzo i oryginalnie wygladaja. Na dźwiek nie zwrocilem uwagi, a fabula to taka tradycyjna japonska bajka: jest dzieciak, ktory nic nie pamieta i ratuje swiat. Moja ocena to: 6/10. Gra jest oryginalna, ale moglaby byc bardziej dopracowana. Liniowa fabuła, brak eksploracji i dzieciaki ratujace swiat juz mi sie przejadly w jrpg. Warto zagrać dla oryginalnosci tej produkcji i sprzedać.
Opublikowano 9 czerwca 201212 l Gościu, o czym ty piszesz, brak eksploracji w otwartym świecie jaki jest w Gravity Rush - śmiem twierdzić , że nie grałeś w pełną grę tylko w ograniczone demo - jeśli tak, to ocene możesz sobie ....... w .... Edytowane 9 czerwca 201212 l przez kazuyoshi
Opublikowano 10 czerwca 201212 l Na podstawie dema klient ma sobie wyrobić opinie, czy opłaca się kupić grę, czy nie. Wszystkie JRPG są liniowe i nie zapowiada się na to, żeby i w tym przypadku było inaczej. Budynki nie były dopracowane tak, aby można było tam wejść, przechodnie to klony i nie mozna nawet do nich zagadać, ciosy to powtarzające się dwa kombosy. Oprócz latania, to ta gra niczym sie nie wyróznia: ot. bieganie od skryptu do skryptu a na koniec okaże się "lukas i m your father".
Opublikowano 10 czerwca 201212 l JRPG Gdzie ty tu masz JRPG 0_o? Przecież to jest normalny sandbox z otwartym światem, który został ograniczony w demie ze względu na specyfikę wersji demo. Materiały filmowe pokazujące gameplay to potwierdzają.
Opublikowano 10 czerwca 201212 l Nie ma co z nim gadac, wystawia ocene grze na podstawie 10 minutowego dema.
Opublikowano 10 czerwca 201212 l wiem, że świat został ograniczony w demie, ale gracz jest "przyklejony" do głównej ścieżki fabularnej, aby się rozwijać. Też oglądam youtube'a. Fabuła to tylko cząstka tej gry, która jest pokrecona jak chinski makaron + klony chinczykow po miesce super gra normalnie kieszonkowy morrowind hahaha Edytowane 10 czerwca 201212 l przez envie89
Opublikowano 10 czerwca 201212 l wiem, że świat został ograniczony w demie, ale gracz jest "przyklejony" do głównej ścieżki fabularnej, aby się rozwijać. Też oglądam youtube'a. Fabuła to tylko cząstka tej gry, która jest pokrecona jak chinski makaron + klony chinczykow po miesce super gra normalnie kieszonkowy morrowind hahaha envie89. Twój post ,tylko potwierdza jakim jesteś ignorantem.
Opublikowano 11 czerwca 201212 l Dzisiaj kupiłem swoją kopie gry w Media Markt. Po południu będę miał czas żeby pograć, to później coś skrobne. ;-)
Opublikowano 11 czerwca 201212 l Po ile w MM? ja zdecydowałem się na Amazon jakies 160 zeta zeszło z KK. To coś szybko maja wydawało mi sie ze premiera w piatek.
Opublikowano 11 czerwca 201212 l W MM cena 179zł, czyli w sumie tyle samo jak Uncharted na premiere. Na stronie euro rtv mają za 159zł ale u u nich to dopiero na premiere będzie. Oni akurat sztywno się trzymają dat premier.
Opublikowano 11 czerwca 201212 l Troszkę już pograłem więc mogę coś napisać. Gra jest "piaskownicą" tak jak już ktoś pisał. Misje dzielą sie na fabularne (epizody) i dodatkowe (challenges). Zadania dodatkowe są jak dla mnie trochę nudne bo w większości to: przebiegnięcie z jednego miejsca do drugiego na czas, zdobycie jak najwięcej punktów pokonując przeciwników itp. Czyli szału nie ma. Epizody natomiast są ciekawsze i nawet wciągają, co któryś etap jest nawet walka z bosem. Sama walka w grze jest bardzo uproszczona, trzeba tylko naciskać cały czas kwadrat i robić co jakiś czas unik. Generalnie gra jest dosyć łatwa i nie jest jakimś wyzwaniem. W późniejszym momencie gry odblokowujemy specjalne ruchy które są bardzo skuteczne na bossów. Combosy, życie, odnawianie paska grawitacji itp. można upgreydować zbierając fioletowe kryształki. Zielone kryształki natomiast odnawiają pasek życia. Na razie przeszedłem 8 epizodów i fabuła nie powala. Jest bo jest i nic więcej, może się rozkręci. W sumie to tyle, jakby ktoś coś chciał wiedzieć to niech pyta.
Opublikowano 12 czerwca 201212 l Troszkę już pograłem więc mogę coś napisać. Gra jest "piaskownicą" tak jak już ktoś pisał. Misje dzielą sie na fabularne (epizody) i dodatkowe (challenges). Zadania dodatkowe są jak dla mnie trochę nudne bo w większości to: przebiegnięcie z jednego miejsca do drugiego na czas, zdobycie jak najwięcej punktów pokonując przeciwników itp. Czyli szału nie ma. Epizody natomiast są ciekawsze i nawet wciągają, co któryś etap jest nawet walka z bosem. Sama walka w grze jest bardzo uproszczona, trzeba tylko naciskać cały czas kwadrat i robić co jakiś czas unik. Generalnie gra jest dosyć łatwa i nie jest jakimś wyzwaniem. W późniejszym momencie gry odblokowujemy specjalne ruchy które są bardzo skuteczne na bossów. Combosy, życie, odnawianie paska grawitacji itp. można upgreydować zbierając fioletowe kryształki. Zielone kryształki natomiast odnawiają pasek życia. Na razie przeszedłem 8 epizodów i fabuła nie powala. Jest bo jest i nic więcej, może się rozkręci. W sumie to tyle, jakby ktoś coś chciał wiedzieć to niech pyta. ha, czyli, mialem racje co do mojej oceny tej gry Edytowane 12 czerwca 201212 l przez envie89
Opublikowano 12 czerwca 201212 l envi, weź swoje zabawki i wyjdź, sugerujesz że gra jest zupełnie liniowa a jak ktos pisze że to otwarta piaskownica to stwierdzasz "ha! miałem racje". nikogo nie obchodzą twoje niekompetentne wynurzenia. edit: edytowanie swojej wiadomości jak już ktoś ci na nią odpowiedział jest na prawdę słabe. Edytowane 12 czerwca 201212 l przez okoolarnik
Opublikowano 12 czerwca 201212 l Jak już ktoś ukonczy to byłoby super jak by dał info ile mniej więcej można się bawić jak się robi wszystkie te pierdoły nie związane z głównym wątkiem. Interesuje mnie też czy system walki się jakoś rozrasta (a dokładniej to jak bardzo) czy może ten wspomniany kwadrat załatwia sprawe całkowicie (tak, czytałem o upgrade'ach ale jak bossowie sa prości i mozna olać taktyke to raczej słabo).
Opublikowano 13 czerwca 201212 l Ze wszystkim to wychodzi około 18-20h. 3 Dodatkowi bossowie, szukanie po mieście duchów i robienie wyzwań. Kwadrat do 5 ciosowego kombinacji ulepszasz.Masz również pod O łapanie przedmiotów i nimi ciskanie + 3 specjale. Możesz też wyprowadzać ciosy z Gravity Slide. Kwadratem załatwisz wszystko tylko że w próżniejszych etapach nawet zwykły navi ma kliku levelowy punkt trafień, a większość przeciwników po kilka/ kilkadziesiąt takich punktów- trzeba kombinować aby trafić.
Opublikowano 13 czerwca 201212 l jestem po godzinie grania - dobra gra. ładna grafika, dobry humor, ciekawe patenty, bardzo dobry ost. Jestem zadowolony. Jak będzie za kilka godzin... nie wiem, ale mam nadzieje, że gra trzyma poziom. btw. envie89 jeszcze raz napiszesz do kogoś żeby "się zamknął", to polecą warny. Teraz tylko ukryłem posta -_-
Opublikowano 14 czerwca 201212 l Trochę wczoraj pograłem i gra faktycznie daje rade. Może nie jest to tytuł dla którego od razu warto kupić konsolę, ale jak już ktoś konsolę ma to po prostu szkoda było by nie zagrać bo póki co to jedna z lepszych gier na Vitę. Graficznie może szału, ale jest stylowo. Fabuła miałka, ale już sam pomysł z kontorlowaniem grawitacji jest kapitalny. Trochę problemów przysparza mi samo sterowanie. Najbardziej upierdliwe są dla mnie te elementy które wymagają użycia touch screena czyli uniki i gravity slide. Odrywanie paluchów od przycisków w ferworze walki jest chybionym pomysłem.
Opublikowano 20 czerwca 201212 l Czy gra z Polskiej Dystrybucji nie ma nawet manuala?! Bo właśnie otwarłem pudełko i tylko karta jest ;p
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.