Jump to content

Borderlands 2

Featured Replies

  • Replies 70
  • Views 16.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • kontynuacja doskonała ? na to wygląda po wbiciu 11 levelu. Ładniej, dynamiczniej, bardziej zróżnicowanie, ciekawiej tak po pierwszych 2-3godzinach z B2 mogę napisać, jedynie nie pasuje mi że po wgran

  • A tak z ciekawosci co stanie sie jak zgine a nie bede mial kasy, bo za kazde odrodzenie sie placi, moze ktos wie?

  • Ta gra tak ma, nic nie zrobisz. Trzeba zasuwac przez cały level.

dobrze , pierwsza część była dobra . Ciekawe kiedy wyjdzie ...

jaram się :D premiera pewnie 2012

dobrze , pierwsza część była dobra . Ciekawe kiedy wyjdzie ...

Po marcu 2012.

 

Niech rozbudują świat i zróżnicują bardziej ekwipunek a łykam bez namysłu (z jedyną spędziłem dziesiątki godzin).

No zróżnicowanie by się przydało (przede wszystkim przeciwników i map), bo jak na początku jedynka mnie niesamowicie jarała, tak po przejściu do dalszych etapów muszę sobie robić od niej odpoczynek. Być może w coopie tak nie nuży to wszystko, ale solo po paru dłuższych sesjach szybko ma się dosyć.

W kooperacji też potrafi znużyć, jak w krótkim okresie czasu robi się całą grę i wszystkie DLC. Musi być bardziej zróżnicowana środowisko, więcej klas postaci i pojazdów (może latające, coby szybciej się przemieszczać?).

Ciekaw jestem co z tego wyjdzie, ale się nie napalam. Jedynka potrafiła być fajna, ale suma sumarum w większości czasu potrafiła przynudzić dlatego gry nie skończyłem. Na pewno muszą popracować nad prowadzeniem fabuły bo ten aspekt pierwszej części był iście tragiczny.

Też tak myślę, tak naprawdę lata się od pktu do pktu, zupełnie nie zwracając nawet na treść tych zadanek. Nie wiem jak jest dalej ale do momentu w którym doszedłem czuć schematyczność, kilka pomniejszych zadań, główne z bossem i od ch.uja beznadziejnych w większości subquestów.

 

Ale mimo wszystko, ten uzależniający patent diablowy działa bardzo sprawnie w tej grze.

jak już jesteśmy przy życzeniach to mam takie samie odnośnie B2:

 

- zróżnicowanie gry, w jedynce 95% questów i głównej fabuły polega na zabij lub zbierz jakieś śmieci

- popracowanie nad fabułą i cut-scenkami bo coś takiego nie istnieje w jedynce

- bardziej zniszczalne otoczenie w B1 jedynie beczki można było wysadzić

- nowe pojazdy

Edited by Daddy

info z game informera:

 

- Tryb kooperacyjny będzie prawdopodobnie przeznaczony dla 4 osób.

- Pojazdy mają być bardziej zróżnicowane.

- Jeden z środków transportu nazywa się Bandit Technical, a inny posiada miejsce do przewozu czterech osób.

- Eridium jest walutą, pozwala ona na poszerzanie możliwości broni i pojazdów.

- Gra zawiera nowych bohaterów. Jednym z nich jest Salvador - klasa Gunzerker. Włada dwiema sztukami broni jednocześnie (dowolny rodzaj).

- Główne postacie z "jedynki" nie są teraz grywalne.

- Bandyci mają własny arsenał.

- Każdy producent broni w grze posiada własną osobowość, kolory i motywy.

- Cały arsenał z pierwszej części został przed programistów odrzucony. Tworzą oni nowe menu środków eksterminacji wroga. Wzbogacimy je o akcesoria i naklejki.

- Misje fabularne będą dynamiczne. Porażka w jakieś z nich zostanie odzwierciedlona w przedstawionej historii.

- AI jest elastyczniejsza, bardziej wyrafinowana, wymagająca.

- Drzewko rozwoju umiejętności nie uległo większym zmianom.

- Powraca Claptrap.

- Kreacja NPC została poprawiona. Będzie ich więcej w świecie gry.

- Nie zabraknie interakcji dialogowych między graczami.

Na skanach wygląda o niebo ciekawiej niż jedynka.

Nie robi wrażenia, dokładnie tak samo wszystko wygląda jak w jedynce - widać że nawet zachowanie przeciwników z gatunku 'fauna planety' jest bliźniaczo podobne do poprzednika (szarża/skok i odsłania plecki). Będzie trochę odtwórczy sequel, no ale jak poprawią to co spaprali wcześniej to i tak będzie dobra pozycja.

Będę czekał na tę grę z całą pewnością :). Jedynka bardzo mi się podobała poza jednym mankamentem. Chociaż to pewnie nie niedociągnięcie, tylko celowy zabieg. Tak czy owak, strasznie dziwiło mnie, że jak wykonywałem zadanie, gdzie musiałem np. zabić jakiegoś ważnego gangola, to po powrocie na to samo miejsce, koleżka dalej żył wraz z całą swoją armią! Rozumiem, że odradzanie się przeciwników jest w takich grach niezbędne do zwiększania poziomu bohatera, no ale bez przesady. Postacie kluczowe dla fabuły raz zabite, mogłyby nie wstawać z martwych.

  • 3 weeks later...

Jedynka była naprawdę świetną grą z doskonała animacją, pamiętam do dzisiaj jak pozytywnie się zaskoczyłem odpalając ten szpil. Ciekawi mnie postać Salvadora i jego umiejętności korzystania z dowolnych obu broni jednocześnie, zapewne zoom podczas celowania nie będzie wchodził w grę ale co zaoferuje drzewko w kwestii tej umiejętności i w jakie strony będzie można rozbudowywać tą postać.

  • 5 months later...

fc60e903_its-beautiful.jpeg

 

No i premiera we wrześniu, ostatnio były plotki o drugiej połowie 2013 :) Far Cry 3, Border2 i pewnie H4 we wrześniu + nowy Bio wrzesień-listopad, szaleństwo :woot:

Trailer mega, szkoda tylko, że premiera nie jest w czerwcu - można by przeżyć te gówniane gorące dni grając :)

Jedynka była zajo , dwójeczka pewnie też będzie . Ale na kij ten dub step wszędzie :/

No coś jest na rzeczy z tym woob, woob - co drugi trailer to ma. Nie wiem, to ma być niby super?

no akurat do tego trailera pasuje jak ulal. I ten robocik na koncu ! ♥

WUB WUB ♫♫

  • 2 months later...
  • 2 months later...

 

nowy trailer, jaram sie niesamowicie, no i widze, ze claptrap w formie :D

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.