Skocz do zawartości

Console Wars 3(de)

Featured Replies

  • Odpowiedzi 9,7 tys.
  • Wyświetleń 261,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Z telefona jest takie samo narzędzie do gier, jak z peceta. Żadne.

  • Pogadajmy o wynikach sprzedaży M$ to takie ekscytujące...

  • fix co do nowego GoW to mam nadzieję że to nie GoW4 od Epica a że coś w stylu H3:ODST/HR od PCF, no i żeby wyszło do wiosny bo jeśli jesień 2013 to przekreśla next gena MS, w sumie już patrząc na g

Opublikowano

Tak, tak Beniek. Jak pominiemy, że batalię o wydawcę przegrali w sądzie i że "dostają" bundle normalnie zarezerwowane przez Microsoft dla blisko współpracującymi z nimi developerami, to możemy przyjąć Twoją wersję za pewnik.

 

Nie ośmieszaj się już.

 

Ja podałem możliwości, a Ty rzucasz się jak pchła na grzbiecie psa, że M$ NA PEWNO nie miał z tym nic wspólnego. Jesteś pewny czegoś o czym nie masz pojęcia, heh.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Wiem że mieszkamy w POlsce i w ogóle (pipi) nas obchodzi UE i USiA ale ile tam będzie kosztował Wiesław? Ktoś wie? Mi szczerze mówiąc się nie chciało robić przeglądu sklepów,a może ktoś się już interesował tym.

Opublikowano

Wiem że mieszkamy w POlsce i w ogóle (pipi) nas obchodzi UE i USiA ale ile tam będzie kosztował Wiesław? Ktoś wie? Mi szczerze mówiąc się nie chciało robić przeglądu sklepów,a może ktoś się już interesował tym.

 

Tylko w Polsce jest taniej. W każdym innym kraju jest standardowy odpowiednik 60$ (mroczna edycja 80$).

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Ciekaw jestem jak sobie gra w USA poradzi. Największy rynek RPG i największy dla X360.

Opublikowano

Nie tyle liczę, co się przyzwyczaiłem do takiego stanu rzeczy i niekorzystna zmiana w tym aspekcie nie będzie witana moim szczerym uśmiechem. Jeżeli mieliby ukrócić rynek wtórny, to dopłacać do konsoli mogą, bo szczerze wątpię, czy wprowadzenie systemu, który baaardzo szybko się zestarzeje spowoduje, że ludzie będą chcieli bulić dużą kasę za gry na technologicznego trupa (ile osób z tego forum przesiadłoby się na taką konsolę,którą po 2-3 latach będą wyprzedzać komórki?) . Jednak możliwości graficzne w dużej mierze determinują wybór sprzętu przez "poważnych" graczy ( czyli tych, którzy liczą się z inwestowaniem w dużo, wysokobudżetowych gier). Jeżeli konsola nie będzie spełniać warunku żywotności, to szczerze mówiąc np. rozwój gry w chmurze będzie realnym zagrożeniem dla jej rynkowej bytności. Alternatywą może być właśnie ten całkiem prawdopodobny model, czyli wypuszczenie budżetowej konsoli, co zagwarantuje zysk na samym sprzęcie, pozyskanie rzeszy niedzielniaków, którzy będą kupować gry i konsole w stosunku 1:1 (czyli jak Wii), opchną tego 70 baniek i wszystko stanie, bo rynek się nasyci i może wtedy zaczną myśleć o klientach, którzy chcą inwestować kapuchę w swoje hobby, a nie jedynie ustawić popularny gadżet po 50" TV, tak dla szpanu.

czyli jednak liczysz na skok jaki był pomiędzy psx>x ps2>x360/ps3, aha.

 

Jest tak jak pisał mazzeo, zbliżamy się do momentu gdzie już nie da się pójść dalej. Nie licz na jakiś potwory w przypadku nowych konsol, wiiu już wiadomo, nowy X ma być tani a sony też mówiło że inwestują znacznie mniej kasy w ps4 niż w ps3. Jeśli pierwsze gry mają wyglądać jak Samaritan to mi to zupełnie wystarcza a będzie coraz lepiej. Z x360 max wycisnęli dopiero 6lat po premierze.

 

Większej bzdury to ja dawno nie czytałem. Patrząc na dzisiejsze gry, a nawet na Samaritian to sorry, ale jeszcze bardzo dużo potrzeba żeby gry były fotorealistyczne. Odnoszę się tylko do tego co napisałeś w temacie postępu graficznego - bo jeśli gry na next-genach będą wyglądały jak wspomniany wyżej tytuł, to będzie świetnie, taki poziom na start to będzie duży skok graficzny, ale nie gadaj, że zbliżamy się do momentu, w którym nie da się pójść dalej, bo to kompletna bzdura.

Opublikowano
No to ja kolejny raz spytam jakiego fotorealizmu wymagacie, skoro BF3 już jest bardzo blisko tego.

 

Fajnie byłoby na codzień mieć GTA w takim wykonaniu.

 

 

ETnPp.jpg

 

FZnuq.jpg

 

 

Zdjęcia jakiegoś użytkownika pclaba. Dobitnie pokazują ile można wycisnąć z dobrego silnika na odpowiednim sprzęcie. Poprawić geometrię i jak dla mnie tak może wyglądać GTA 6.

Opublikowano
No to ja kolejny raz spytam jakiego fotorealizmu wymagacie, skoro BF3 już jest bardzo blisko tego.

 

Fajnie byłoby na codzień mieć GTA w takim wykonaniu.

 

 

ETnPp.jpg

 

FZnuq.jpg

 

 

Zdjęcia jakiegoś użytkownika pclaba. Dobitnie pokazują ile można wycisnąć z dobrego silnika na odpowiednim sprzęcie. Poprawić geometrię i jak dla mnie tak może wyglądać GTA 6.

 

 

Mod do GTA4, klatkuje ale wyglada ciekawie.

Opublikowano

Widziałem wiele filmików z tych modów do GTAIV, na dobrym kompie nic nie klatkuje. Magik dał ci dobry przykład, patrząc na CGi widać jak daleko jeszcze grom do fotorealizmu i jak wiele w temacie grafiki da się jeszcze zrobić. BF3 na porządnym piecu wygląda świetnie, ale przy najlepszych CGI wygląda cieniutko.

Opublikowano

Przecież niektóre tekstury w BF3 to rozpaćkane gó.wno, bez jaj, że to już "prawie max". Ludzie...

Opublikowano

Ma ktoś problem z przyjęciem przez konsole kodu na betę Gotham City Impostors?

 

:(

Opublikowano

Przecież niektóre tekstury w BF3 to rozpaćkane gó.wno, bez jaj, że to już "prawie max". Ludzie...

Nawet na max ustawieniach w wersji PC tak jest, nie mówiąc nawet o geometrii niektórych obiektów. Jak dla was to jest prawie fotorealizm i poziom prawie nie do przeskoczenia to ja pytań więcej nie mam. Prawie robi WIELKĄ różnicę. Przy niektórych starych bajkach pixara BFy i inne Crysisy z PC wyglądają jak Halo 1 przy BF3 na max ustawieniach ;)

Opublikowano

W BF3 najlepsze wrazenie robi genialna gra swiatel i to juz samo w sobie sprawia, ze gra wyglada o wiele ladniej niz BC2.

Opublikowano

 

To samo słyszałem ileś lat temu o przekroczeniu bariery 1Ghz w prockach, no się nie da, że miniaturyzacja nie pójdzie dalej (goście z Intela tak twierdzili).

 

Zarzuć linkiem, bo od daaaaaaaaawien dawna jest określone tempo rozwoju procesorów. Nawet to się jakoś nazywa i SZCZERZE wątpię żeby ktoś z intela powiedział [nawet 20 lat temu] że nie da się osiągnąć 1GHz'a.

Rozumiem zamierzchłe czasy startu komputerów i teksty Billa Dżi , że 64kilobajty pamięci powinny wystarczyć każdemu, ale to o czym piszesz to bzdury wyssane z palca, lub innego członka.

Niestety nie zarzucę linkiem, bo czytałem taką wypowiedź naście lat temu (w czasach krtólowania Pentium II, z tego co pamiętam, to był CHIP) i to był artykuł o procesie prdukcji procków właśnie u Intela. Chodziło dokładniej o to, że na tamten czas nie mieli pomysłu jak to zrobić, a po jakimś roku czy dwóch już takie procki śmiagały w PieCach. Więc tutaj nie chodzi o to, że ktoś wyznaczył maksymalny limit, tak jak twierdzą daddy i mazzeo, tylko o to, że to przekraczanie kolejnych takich barier z wstecznego punktu widzenia zawsze niemal zakrawa na cud, a to dlatego, że trudno sobie wyobrazić coś, czego się jeszcze na oczy nie widziało. Ja oczywiście nie twierdzę, że ta kolejna generacja (która faktycznie zapowiada się pod względem przeskoku graficznego najsłabiej) zmieni po raz kolejny maksymalny limit, ale pisanie o maksymalnym limicie w chwili, gdy człowiek tak naprawdę dopiero zaczyna zabawę z komputerami i grafiką (przynajmniej jeżeli spojrzymy, jak krótka jest ich historia) to właśnie tak jak z tym Billem G.

Opublikowano
No to ja kolejny raz spytam jakiego fotorealizmu wymagacie, skoro BF3 już jest bardzo blisko tego.

 

Fajnie byłoby na codzień mieć GTA w takim wykonaniu.

 

 

ETnPp.jpg

 

FZnuq.jpg

 

 

Zdjęcia jakiegoś użytkownika pclaba. Dobitnie pokazują ile można wycisnąć z dobrego silnika na odpowiednim sprzęcie. Poprawić geometrię i jak dla mnie tak może wyglądać GTA 6.

no i o to chodzi, gta4 z modami i kilka innych najładniejszych gier na rynku i powoli zbliżamy

się do granicy możliwości deweloperów.

CGI ? dajcie spokój, dzisiaj gry wyglądają na tyle dobrze że mało które jeszcze z tego korzystają a grając w FFXIII nie widać jakiejś przepaści pomiędzy CGI a grą i nie chodzi o super wyreżyserowane CGI ale o wykonanie postaci czy otoczenia.

Opublikowano

Dziwne, że nikomu nie przychodzi do głowy, że te CGI z XIII specjalnie nie odstają poziomem wykonania od realtime'a, żeby zachować imersję z grą. Jak sobie człowiek obejrzy porządnie wykonane animacje CGI to zjadają na śniadanie te z XIII

Edit. w ogóle warto zapamiętać te strony tematu i odświerzyć je sobie za kilka lat

Edytowane przez Gość

Opublikowano

pajgi dobrze prawi, a django chyba ma problemy z czytaniem ze zrozumieniem.

 

Eee? Nie wiem miszczu o co Ci biega, ale jezeli twierdzisz, ze BF3 ma (pipi)owe oswietlenie to proponuje to okulisty sie przejsc.

Opublikowano

w grach CGI z FF zawsze były jednymi z najlepszych i dalej tak jest

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.