Skocz do zawartości

Console Wars 3(de)

Featured Replies

  • Odpowiedzi 9,7 tys.
  • Wyświetleń 262,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Z telefona jest takie samo narzędzie do gier, jak z peceta. Żadne.

  • Pogadajmy o wynikach sprzedaży M$ to takie ekscytujące...

  • fix co do nowego GoW to mam nadzieję że to nie GoW4 od Epica a że coś w stylu H3:ODST/HR od PCF, no i żeby wyszło do wiosny bo jeśli jesień 2013 to przekreśla next gena MS, w sumie już patrząc na g

Opublikowano

Zawsze. Jestem świeżo po lekturze skanów z nowego GI <3

Opublikowano

Gdzieś w okresie kiedy zachwycali nowymi markami jak Dead Space i Mirro's Edge i wprowadzili swoje sportówki na nowy poziom (FIFA i NHL)

 

dokładnie , zdawało się, że stał się cud i WZK (wielka zła korporacja ) stanie się WDK.

Opublikowano

Przydałby się nowy Dead Space. Dwójka była spoko, ale IMO nie uniosła ciężaru świetnego poprzednika.

Opublikowano

tzn nie koniecznie kontynuacja fabuły z DS ale jakiś surrviwal w kosmosie, jak najbardziej

 

tylko SURWIWAL HORROR , nie kolejna strzelanina

Opublikowano

Klimat horroru w międzygwiezdnej pustce jak najbardziej ok. Ale strzelanie musi być :)

 

bscap0006iz5.jpg

 

Żeby tylko Gearbox nie spierdo.liło Colonial Marines :bunny:

Edytowane przez Gość

Opublikowano

Mnie DS straszył tylko w windzie, gdy wszystko się trzęsło, hałasowało, wszędzie cienie, a niekiedy jakiś potworek wskakiwał do środka ;)

 

Reszta dla mnie to był zwykły slasher-fps . Grałem żeby poznać fabułę, ale ta też nie dała mi jakiegoś zaskoczenia. Dla mnie Dead Space jest LEKKO przereklamowany. Pewnie przez huczną tematykę i myślenie życzeniowe. Faktycznie przydałby się jakiś straszny space horror. Od czasów pierwszego AVP z PC jakoś trudno mi się bać, mimo że AVP nie był klasycznym horrorem a bardziej fps-em, ale marinem grać w nocy ze słuchawkami na uszach to był masochizm ;)

Opublikowano

 

''Reszta dla mnie to był zwykły slasher-fps .''

 

Na pewno mówisz o Dead Space ?

Opublikowano
  • Autor

to hejtowanie EA przesadzone ale jest teraz w modzie, znacznie większe baty należą się Crapcom.

 

Zgadzam się, że Capcom stosuje tak samo s(pipi)ysyńskie praktyki względem klienta, ale nie zapominajmy, że to dzięki EA mamy teraz online/single passy.

Opublikowano

No w sumie do tego tematu faktycznie pasuje jaranie się taką grą jak Mirror's Edge. Ale popatrzcie globalnie. Można znaleźć masę "nowych marek" EA, które by zostały przyjęte tak dobrze lub lepiej.

Opublikowano

@bronx, tak mówiłem o Dead Space. Dla mnie to była prosta sieczka, która przypominała mi żywcem slashery, a bronie tnące potęgowały tylko to wrażenie. W zasadzie poza windami jedynie dreszcz mnie przeszedł w jednym z ostatnich poziomów, gdzie

w tle nucono kołysankę, a potem w pokoju było mnóstwo trupów z przestrzelonymi głowami

, a reszta jakoś mnie nie wzięła. Myślę, że jednak Isaac był nieco zbyt silny, przez co nie utożsamiałem się z nim jako ofiarą, a raczej jako łowcą. W takim starusieńkim AvP z PC grając marine co prawda miałeś silne bronie, ale wiedziałeś że jak obcy się zbliżą to masz 2 sekundy życia (z czego w jednej ujrzysz ciemną sylwetkę). A także face hugger'y, które wydawały odłos pełzania po ziemii, a wystarczyła chwila nieuwagi a nagle wskaskiwał ci na twarz. Nie raz się podskakiwało na krześle ;) W Dead Space mi po prostu brakło tego czegoś, czego bym się faktycznie bał ;)

Opublikowano

Żeby tylko Gearbox nie spierdo.liło Colonial Marines :bunny:

 

widziales filmiki z multi? Col of djuty jak sie patrzy a strzelanie dretwe w (pipi). Obawiam sie, ze nie bedzie zbyt dobrze.

Opublikowano

Widziałem i masz rację - jest co najmniej niepokojący :(

Opublikowano

A no tak to jest, jak raczej średniej wielkości firma bierze się za trzy projekty jednego roku. Jedynie Borderlands 2 może im wyjść, nic więcej.

Opublikowano

No coz tak to jest jak sie probuje zawojowac rynek jednordzeniowa konsola.

Opublikowano

Widać, że Kaz zabiera się za ratowanie firmy. Mam nadzieję, że wie co robi.

 

Yaczes, ta jednordzeniowa konsola ma takie gry jak GoW III, U3 czy KZ2, graficznie gry ładniejsze od największych hitów wydanych na 3 rdzeniowego amerykanina, który ma tylko GeoW i nic więcej. A przyszłość? The Last of Us, Last Guardian i pewnie GoW IV, o konkurencji nie wspominam, bo leżącego się nie kopie.

 

PS. Nie masz szans z 1 fanboyem forum. ;P

 

 

RUMOR - Wii U cost of manufacturing detailed, system to see $300 price tag

http://n4g.com/news/975953/rumor-wii-u-cost-of-manufacturing-detailed-system-to-see-300-price-tag

Edytowane przez YETI

Opublikowano

 

Tylko "GeoW" :)

Opublikowano

RUMOR - Wii U cost of manufacturing detailed, system to see $300 price tag

http://n4g.com/news/...e-300-price-tag

 

W newsie jest "nie mniej niż 300$", a na N4G napisali, że będzie kosztować 300$ :P

Opublikowano

Jakieś dwie strony wcześniej.

Opublikowano

@bronx, tak mówiłem o Dead Space. Dla mnie to była prosta sieczka, która przypominała mi żywcem slashery, a bronie tnące potęgowały tylko to wrażenie. W zasadzie poza windami jedynie dreszcz mnie przeszedł w jednym z ostatnich poziomów, gdzie

w tle nucono kołysankę, a potem w pokoju było mnóstwo trupów z przestrzelonymi głowami

, a reszta jakoś mnie nie wzięła. Myślę, że jednak Isaac był nieco zbyt silny, przez co nie utożsamiałem się z nim jako ofiarą, a raczej jako łowcą. W takim starusieńkim AvP z PC grając marine co prawda miałeś silne bronie, ale wiedziałeś że jak obcy się zbliżą to masz 2 sekundy życia (z czego w jednej ujrzysz ciemną sylwetkę). A także face hugger'y, które wydawały odłos pełzania po ziemii, a wystarczyła chwila nieuwagi a nagle wskaskiwał ci na twarz. Nie raz się podskakiwało na krześle ;) W Dead Space mi po prostu brakło tego czegoś, czego bym się faktycznie bał ;)

 

Nie tłumacz się, bo ja również nie byłem zachwycony Dead Space'em, była to gra z pewnością dobra, jednak brakowało mi w niej ''tego czegoś'', a i schematyczność mnie troszkę wnerwiała. Pytałem czy napewno mówisz o DS, bo nazwałeś tę grę fps'em, a to raczej tps ;)

 

Edit:

 

Co do CM to szczerze powiedziawszy, na gameplay'ach nie wygląda to zbyt ciekawie, grafa średnia, wyrzynka alienów wygląda na bezmyślne strzelanie bez klimatu i jak już ktoś wyżej napisał, mechanika strzelania wygląda drętwo. Czuje, ze to będzie średniak - dobry, ale jednak średniak.

Edytowane przez 44bronx

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.