Skocz do zawartości

Console Wars 3(de)

Featured Replies

Opublikowano

Mi ten skrawek gameplayu bardziej przypomina mroczną wersję Half-Life.

  • Odpowiedzi 9,7 tys.
  • Wyświetleń 261,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Z telefona jest takie samo narzędzie do gier, jak z peceta. Żadne.

  • Pogadajmy o wynikach sprzedaży M$ to takie ekscytujące...

  • fix co do nowego GoW to mam nadzieję że to nie GoW4 od Epica a że coś w stylu H3:ODST/HR od PCF, no i żeby wyszło do wiosny bo jeśli jesień 2013 to przekreśla next gena MS, w sumie już patrząc na g

Opublikowano

Jestem pod wrażeniem TR, chociaż większość tych akcji, to pewnie będzie qte i MGSa, który nie wygląda już jak gó.wno.

Plus dwie Castlevanie na raz - nie pomyślałbym, że Mercurysteam ma tylu pracowników.

Edytowane przez Hela

Opublikowano

Mi ten skrawek gameplayu bardziej przypomina mroczną wersję Half-Life.

 

W HL nie grałem to nie wiem ale oglądając trailer Dishonored. To jakbym widział Bioszoka tylko zamiast Rapture, Londyn (chyba tak?) no i bez tego czegoś.

 

Przypomniało mi się było jeszcze coś takiego jak Singularity chociaż to też była podróba Bioszoka (podobno).

Edytowane przez SłupekPL

Opublikowano

obejrzałem trailer lary xD kolejny syf który będą reklamować jako "gaming experience" i przez połowę gry bedziesz obserwował jak lara skądś spada etc etc

 

Coraz gorzej z gierkami.

Opublikowano

No wlasnie obawiam takiej kalki Uncharted. No ale zobaczymy.

Opublikowano

Mazz - za mało strzelania do kosmitów? ;(

Opublikowano

Mi ten skrawek gameplayu bardziej przypomina mroczną wersję Half-Life.

 

W HL nie grałem to nie wiem ale oglądając trailer Dishonored. To jakbym widział Bioszoka tylko zamiast Rapture, Londyn (chyba tak?) no i bez tego czegoś.

 

Przypomniało mi się było jeszcze coś takiego jak Singularity chociaż to też była podróba Bioszoka (podobno).

 

A jednak bardziej HL przypomina, może przez design tych dziwnych egzoszkieletów.

 

Singularity jako podróba Bioshock? Ja podobieństw nie zauważyłem żadnych

 

Dla mnie Lara na plus, niech i będzie festiwal skryptów, grunt, żeby tytuł nie był samograjem. Wskażcie mi współczesną grę nie opartą na skryptach, w jakiś sposób fabułę prowadzić trzeba.

Infinite? Trochę nie pasuje mi klimat, ale do Bioshock z tego samego powodu podchodziłem dwa razy - skończyło się przejściem jedynki i dwójki.

MGS - nie moje klimaty, więc się nie wypowiem.

Edytowane przez Andreal

Opublikowano

Jednej rzeczy nie ogarniam jak ludzie piszą "Lara wróciła, o tak" :P

 

No (pipi)a gdzie Lara wróciła? Przecież "stare TR-y" to był (JEST!!!) pierdzielony synonim hardcoru. Pieprzone skoki wymierzane co do centymetra (TR3), liczenie sejvów, 5 minut skakania by ubić parę stworków, zagadki (i nie typu naciśnij X w pomieszczeniu 2x2), etapy w których można się zgubić I TAK DALEJ.

 

Teraz pytanie, co z wyżej wymienionych rzeczy znalazło się w trailerze nowego TR-a?

 

PS. Nawet pieprzone ubicie łani było zaskryptowane ;/

Edytowane przez SłupekPL

Opublikowano

Jednej rzeczy nie ogarniam jak ludzie piszą "Lara wróciła, o tak" :P

 

No (pipi)a gdzie Lara wróciła? Przecież "stare TR-y" to był (JEST!!!) pierdzielony synonim hardcoru. Pieprzone skoki wymierzane co do centymetra (TR3), liczenie sejvów, 5 minut skakania by ubić parę stworków, zagadki (i nie typu naciśnij X w pomieszczeniu 2x2), etapy w których można się zgubić I TAK DALEJ.

 

Teraz pytanie, co z wyżej wymienionych rzeczy znalazło się w trailerze nowego TR-a?

 

PS. Nawet pieprzone ubicie łani było zaskryptowane ;/

Nic z tych rzeczy raczej nie wróci w starej formie bo współczesne dzieciaki by się zapłakały, że gra daje im w kość zamiast prowadzić za rączkę i co chwilę poklepywać po plecach mówiąc jaki to nie jest z niego dobry gracz.

Opublikowano

Wiem... ;/

 

Ostatnio nawet w Max Pejnie 3 (który casualowy nie jest) w(pipi)ił mnie motyw, że w pomieszczeniu małym o strukturze kwadrata. Max po 30 sekundach dawał mi wskazówkę, że mam nacisnąć przycisk/guzik WIDOCZNY JAK MURZYN NA POLSKIEJ PLAŻY. Doskonale o tym wiedziałem ale po prostu rozglądałem się po pomieszczeniu.

 

Niestety takich frajer motywów jest obecnie pełno wszędzie (U3 i podpowiedzi Drake rulez).

 

I tak kocham Uncharted 2 - jeden z topów generacji dla mnie ale coraz bardziej widzę jaki zły wpływ ta gra ma.

 

skrypt-skrypt-skrypt-skrypttttttttttttttttttttt wciśnij x-skrypt-skrypt-skrypt - wygrałeś

 

PS. Tak lubię skrypty nawet bardzo ale pod warunkiem, że stanowią dodatek gry a nie jej cały fundament (wyjątek U2).

Edytowane przez SłupekPL

Opublikowano

Kochacie podpowiedzi? Star Wars Force Unleashed II, to dopiero była gra samograjka-podpowiadajka, choćbyś nie chciał, to i tak gra za rękę prowadziła.

 

Co do serii oryginalnej serii TR, to jednak był hardkor, osobiście nie grałem, ale sąsiad i mój brat ostro to gnębili i sporo czasu przesiedziałem zaglądając im przez ramię :)

 

Właśnie przypomniało mi się, że mam nietyknięte Anniversary na czarnulę, jak czas pozwoli...

Opublikowano
Ostatnio nawet w Max Pejnie 3 (który casualowy nie jest) w(pipi)ił mnie motyw, że w pomieszczeniu małym o strukturze kwadrata. Max po 30 sekundach dawał mi wskazówkę, że mam nacisnąć przycisk/guzik WIDOCZNY JAK MURZYN NA POLSKIEJ PLAŻY. Doskonale o tym wiedziałem ale po prostu rozglądałem się po pomieszczeniu.

 

Dokładnie to samo robił w Max Payne 2.

Opublikowano

YETI:

 

Naprawde mam Ci przypominac to co odwalalo sie w MGSach ?

 

 

 

Byly akcje bardziej pogiete i "japonskie" niz te.

 

Za(pipi)iste są takie motywy :D

Opublikowano

Nic z tych rzeczy raczej nie wróci w starej formie bo współczesne dzieciaki by się zapłakały, że gra daje im w kość zamiast prowadzić za rączkę i co chwilę poklepywać po plecach mówiąc jaki to nie jest z niego dobry gracz.

 

Haha daleko szukać, przypomniało mi się.

 

Przecież właśnie Max Payne 3 był jechany w recenzjach za to, że jest trudny (słabo rozsiane checkpointy, wytrzymali przeciwnicy itd.).

(pipi)a u mnie ginęli po jednym strzale w głowy, no ale jak pizdy strzelały w kamizelki to..............................................xD

 

To co się dziwić, przecież gdyby wyszedł Tomb Raider w starych szatach to zostałby okrzyknięty crapem. Za to, że jest hardcorowy o.O

Aż dziw bierze fenomen Dark Souls i Demon Souls.

 

PS. Mazz szczerze to serio nie pamiętam, no ale wierzę.

Edytowane przez SłupekPL

Opublikowano

Z tego co pamiętam to jak przeglądałem reckę Armored Core V w PSX Extreme to w minusach było chyba, że trudna. Nie mam pytańXD

Opublikowano

Aż dziw bierze fenomen Dark Souls i Demon Souls.

 

 

Te gry to nowe tytuły, więc mogły sobie pozwolić na to, żeby być HC i stać się jako-taką ostoją dla fanów wyzwań.*

 

TR to seria która jedzie na tytule i gdyby nagle podbili poziom trudności [bo pewnie 95% ludzi którzy teraz sięgną po nowego TR srała w pieluchy kiedy radę dawała pierwsza trylogia z Larą] to podniosło by się larum wielkie niczym płacze pewnego moda nt. haxów w FPSach na PC XD

 

 

 

*tak, wiem że jeden jest sq drugiego, chodzi mi o to, że ta 'seria' jest w miarę świeża chyba.

Edytowane przez Stona

Opublikowano

Yep DS i DS to w sumie świeżynki i to chyba najbardziej sensowne wytłumaczenie co napisałeś.


No dobra a przebijcie te motywy który mnie wypatroszyły.

 

DLC do BF3.

 

Przeglądam oferty w PSStore a tam dlc do BF3, patrzę jakie. A tam możliwość kupienia - odblokowania wszystkich broni, rzeczy w multi.

WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF :o

 

W Shifcie 2 jak wbiłem do sklepiku (w grze) i chciałem kupić samochód. Miałem za mało kasy to wyskoczyła opcja, że mogę go kupić za real walutę poprzez PSStore.

 

No nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ;/

 

<wychodzi trzaska drzwiami i idzie grać w kapsle do piaskownicy>

Edytowane przez SłupekPL

Opublikowano

Jakaś tam jedna recka Wieśka 2 też się pojawiła, że niby gra za trudna...

 

Jak na talerzu widać, że przemysł gier zmierza w kierunku "filmowości", budżety gry maja już tak samo wysokie jak niektóre filmy.

Opublikowano

Kiedyś miałeś jedno życie, brak checkpointa dochodziłeś do bossa. Ginąłeś podczas trzeciego etapu walki (zabrakło ostatniego ciosu) i dupa nie ma zmiłuj, od nowa.

 

Teraz masz checkpoint za przeładowanie broni i podniesienie spluwy oraz przemieszczenie się 2 metry w dal (przy czym etap ma 5 metrów długości).

Opublikowano

Yep DS i DS to w sumie świeżynki i to chyba najbardziej sensowne wytłumaczenie co napisałeś.


No dobra a przebijcie te motywy który mnie wypatroszyły.

 

DLC do BF3.

 

Przeglądam oferty w PSStore a tam dlc do BF3, patrzę jakie. A tam możliwość kupienia - odblokowania wszystkich broni, rzeczy w multi.

WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF :o

 

W Shifcie 2 jak wbiłem do sklepiku (w grze) i chciałem kupić samochód. Miałem za mało kasy to wyskoczyła opcja, że mogę go kupić za real walutę poprzez PSStore.

 

No nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ;/

 

<wychodzi trzaska drzwiami i idzie grać w kapsle do piaskownicy>

 

To imho opcja dla ludzi którzy kupują grę i chcą mieć wszystko 'od razu'. Ofkoz lepsze by były tajne kody, tak jak napisał kruczy kruk, ale te czasy już nie wrócą XD

 

Nie wiem, mi tam nie przeszkadza że jakiś n00b kupi sobie unlocka na wszystkie bronie w BF3. Ja tam wolę sobie sam odblokować, bo to jest mimo wszystko jedna z rzeczy które trzymają mnie przy grach. Że coś nowego człowiek odblokowuje.

Opublikowano

Czekpointy, jasne...

A gry na Nesa ludzie pamiętacie? Jak zacząłeś to trzeba było skończyć, a jak noga ci się podwinęła to (pipi)ut od początku.

 

Do dzisiaj Mr. Robot na Atarynkę mi się śni, zawsze tylko do trzeciego poziomu dochodziłem...

Edytowane przez Andreal

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.