Opublikowano 4 lutego 201312 l W grze pewnie używa się tej latarki przez 10% gameplay a tutaj rozwód na 3 strony dlaczego bezmózgie zombie bez oczu nie widzą światła. Nic dziwnego, jak ma widzieć latarkę skoro nie ma w ogóle twarzy: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/563257_10151317604819285_555249035_n.png Ale rozmowa jest o tych zainfekowanych którego widać na screenie który wkleiłeś w lewym dolnym rogu.
Opublikowano 4 lutego 201312 l latarka ułatwia poruszanie sie , ale w żadnej grze w którą ja gralem nie było tak że gdy latarka padnie to gracz znajduje sie w czarnej (pipi)e i nie da sie dalej grac Ja kojażę takie sytuacje w Lost: Via Domus tylko że zamiast latarki była pochodnia. W jaskiniach gdy zgasła nie było widać nic, czarny ekran. Irytujące to było, mam nadzieję że w TLoU będzie taki półmrok i wtedy oszczędzanie baterii w latarce byłoby kolejnym smaczkiem.
Opublikowano 4 lutego 201312 l Czyli wychodzi na to, że tej latarki będzie się używać od wielkiego święta, takie granie na czuja napewno będzie znacznie ciekawsze niż randomowe świecenie. Edytowane 4 lutego 201312 l przez aphromo
Opublikowano 4 lutego 201312 l ponawiam pytanie - grałeś w silent hill? ta seria to idealny przykład na wykorzystanie latarki w grze, i mimo że bez niej nie ma kompletnej ciemności to i tak człowiek chce jej używać gdy tylko jest to bezpieczne, a nie "od święta" zarazem sam proponuje juz zbliżac sie do konca tematu bo każdy z nas sie podnieca gra, a rzeczywiście wiązała sie długa dyskusja o średnio ważnej kwestii Edytowane 4 lutego 201312 l przez Yano
Opublikowano 4 lutego 201312 l Ten gameplay 2-minutowy bardzo mi się podoba, naprawdę gęsty klimat i świetna oprawa audio (dźwięki grzybów na słuchawkach pewnie robią robotę).
Opublikowano 4 lutego 201312 l Największe wrażenie zrobiło na mnie udźwiękowienie. Dźwięk tych Clicersów(?) przyprawia mnie o dreszcze i obrzydzenie, jak by komuś żuchwa się zacinała... ło ja cie (pipi)e
Opublikowano 4 lutego 201312 l Przyznam szczerze że prawie w ogóle nie składam pre orderów. Na półce kurzy się kilka gier do ogrania a do tego dysk i PSN pękają w szwach od gier które trzeba przejść(w tym Batman AC) bo w czytniku tylko fifa a czasu na granie mało. TLOU chciałem kupić ale bez napinki. Po tym co sobie poczytałem, zobaczyłem no i usłyszałem szukam sklepu i zamawiam pre ordera. Tej gry w życiu nie odpuszczę na premierę. Rzekłem...
Opublikowano 7 lutego 201312 l oby był dobry bo jak bedzie badziewny to może zniechęcić do gry mniej obeznaną publiczność
Opublikowano 7 lutego 201312 l Uwaga moja teoria na temat braku widzenia światła przez "runners'ów": Widzą je, lecz kontrolujący ich grzyb nie reaguje na tego typu bodźce, stąd ich obojętność na źródło światła, ale już nie na postacie ludzi. Koniec tej jałowej pogadanki i doszukiwania się analogii ze świeceniem kretom po oczach. O klimat raczej nie ma się co martwić. Mnie tam bardziej interesuje, czy będą: - zagadki - inne podejście do rozw. problemów ( w U2 i 3 można było np. czasami pozbyć się większości przeciwników po cichu/ tudzież ominąć resztę bez wykrycia) - czy długość gry przekroczy 10h. - co nam zaprezentuje multiplayer i dodatkowy co-op Edytowane 7 lutego 201312 l przez nobodylikeyou
Opublikowano 7 lutego 201312 l Kurcze, niektórzy to mają fajnie. Nie muszą czekać do maja bo już mają grzyba zamiast mózgu... Czepiają się jakichś bzdur a nie widzą, że to może być najciekawsza produkcja tego roku.
Opublikowano 7 lutego 201312 l na pierwszych trilerach byla jakas kombinatoryka z dostaniem sie na wyzsze pietro na ktore nie bylo wejscia jako takiego.. trzeba bylo dobrze sie rozejrzeć i poszukac odpowiedniego przedmiotu a nastepnie go urzyc. mysle, ze wiecej bedzie takich bajerow, ktore w koncu wskocza na wyższy poziom. poza tym to survival horror, wiec nie wyobrazam sobie by ich zabraklo = jest to jeden z aspektow SH (resident, s.hill). seria Uncharted miala/ma swietne zagadki, wiec i tu nie ma sie o co martwic na przod, na pewno maja to na uwadze jak i wiele innych rzeczy. P.S szykuje sie horror na miare tych jeszcze za czasow ps'one. Edytowane 7 lutego 201312 l przez MEVEK
Opublikowano 12 lutego 201312 l Gamestop twierdzi, że premiera będzie opóźniona na 18 czerwca: http://www.gamestop.com/ps3/games/the-last-of-us/98630 Ktoś też dostał maila ze sklepu Best Buy, że premiera to 18.06: Więc to chyba prawda
Opublikowano 12 lutego 201312 l Serio chcą wydać grę kilka dni po E3? Wtedy większość jara się tym co będzie (np next-genowe gry), a nie tym co jest w obecnej chwili. Nie wiem kto tam obmyśla takie strategie wydawnicze, ale powinien zostać wyjebany. O ile pamiętam Infamous 2 też wyszedł w dniu E3 i gra przeszła bez większego echa.
Opublikowano 12 lutego 201312 l Jeśli news jest prawdziwy to Last of Us będzie pierwszą grą naughty dog której premierę przesunięto.
Opublikowano 12 lutego 201312 l Jeśli news jest prawdziwy to Last of Us będzie pierwszą grą naughty dog której premierę przesunięto. lepiej żeby przesunęli i zrobili co mają zrobić, a nie jak w przypadku U3, które chcieli wydać w terminie i przez gra troche ucierpiała.
Opublikowano 12 lutego 201312 l Masakra. A miało być tak pięknie w maju - GTA V, TLOU i REvelations. Może chociaż Capcom nie przesunie gierki. Wściekam się na wszelkie przesunięte premiery, ale rzecz jasna chcę dostać dopracowany produkt więc cierpliwie czekam.
Opublikowano 12 lutego 201312 l Wiadomo, że ta pierwsza data była podana na wypadek gdyby R* zdecydował się wydać GTAV w maju - pewnie już by siedzieli w studiu 24/7 i jakoś by się wyrobili . No ale teraz skoro gta wychodzi dopiero we wrześniu to mogą sobie spokojnie bez pośpiechu wszystko dopracować. Chociaż wydawanie gry na początku sezonu ogórkowego (i po e3) nie wróży dobrze sprzedaży. Mam nadzieję, że przynajmniej w zamian dostaniemy jakaś otwartą betę trybu multi - w sumie mogliby już coś zacząć ujawniać na temat tego multika.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.