Skocz do zawartości

The Last of Us


fightclub87

Rekomendowane odpowiedzi

AI jest bardzo dobrze dopracowane, obie postaci towarzyszące  w ogóle nie przeszkadzają i robią co trzeba.  Z tymi grzybami to jak to jest, da się je zabić tylko z bliska za pomocą stealth killa, a broń palna jest na nie nieszkodliwa? Co widać na tym ostatnim gameplayu, pada kilka strzałów, a grzyb i tak wgryza się w Joela.

Odnośnik do komentarza

AI jest bardzo dobrze dopracowane, obie postaci towarzyszące  w ogóle nie przeszkadzają i robią co trzeba.  Z tymi grzybami to jak to jest, da się je zabić tylko z bliska za pomocą stealth killa, a broń palna jest na nie nieszkodliwa? Co widać na tym ostatnim gameplayu, pada kilka strzałów, a grzyb i tak wgryza się w Joela.

To pewnie zależy od poziomu zainfekowania. Chwilę wcześniej trafił tego Infected Runnera jednym strzałem i od razu go zabił.

Odnośnik do komentarza

to widzenie przez ściany wydaje sie bardzo... naciągane i jakies takie.. jak assasin creed tylko że głupsze

pewnie nie zrobili tego dla jaj tylko zobaczyli że gra jest bez tego bardzo trudna, jednak strasznie mi sie to nie podoba i postaram sie tego nie używać.. zabija klimat

 

 

grzyby da sie zabić z broni, widocznie słabo trafiał (w ręke) , pewnie w głowe szybciej padają

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

No i podczas tego trybu nie mozna biegac, wiec to nie jest tak ze bedziemy na tym trybie za nimi latac jak po*eby :).

Mnie to osobiscie nie przeszkadza, pewnie nawet nie uzyje tego, chyba ze za drugim podejsciem, na wyzszym poziomie trudnosci (o ile bedzie mozna).

 

A co do tego strzelania, na tym pierwszym gameplayu podczas skradania sie w tym markecie, trzeba bylo wpakowac 2 kulki w LEB z rewolweru w clickera, na tym filmiku dostal tylko raz i 3 razy w reke, pewnie byl juz na pierdniecie jednak pechus :D

Edytowane przez Bansai
Odnośnik do komentarza

Naughty Dog powoli, aczkolwiek sukcesywnie, odsłania karty dotyczące The Last of Us. Jak zapewne wiecie, oprócz ludzi, w grze zmierzymy się również z rozmaitymi "zarażonymi". Ci drudzy mają być przeciwnikami, którzy napsują nam sporo krwi, a przy okazji będą w stanie solidnie nas przestraszyć.

Arne Meyer z Naughty Dog stwierdził w wywiadzie dla Official PlayStation Magazine, że zarażeni to jedni z tych przeciwników, których pokonanie nastręczy nam sporo trudności:

Jedną z rzeczy, na których naprawdę mocno się skupiliśmy, są zarażeni w roli przeciwników. Chociaż istnieją różne ich rodzaje, tak naprawdę prezentują one jeden wymiar walki. Pokazując zainfekowanych naprawdę chcemy udowodnić, że mamy do czynienia ze strasznym, trudnym do pokonania wrogiem.

Zarażeni nie urwali się jednak z choinki i mają doskonale komponować się ze światem gry:

>

Chodzi o to, że to nie będzie ładny świat. Każda decyzja ma się tu wiązać z niebezpieczeństwem i nieść ze sobą skrajne konsekwencje. Jak to jest, kiedy człowiek zostaje zmuszony do skrajności, ekstremalnego działania, kiedy granice między dobrem i złem się zacierają? Niezmierne ważne jest dla nas pokazanie tej brutalności.

Jak możemy się przekonać oglądając publikowane przez twórców materiały, udało im się osiągnąć zamierzone cele. Joel (a tym bardziej Ellie) nie będzie maszyną do zabijania, a w przypadku konfrontacji z zarażonymi, najbezpieczniejszym wyjściem jest po prostu ominięcie ich. W przeciwnym wypadku "będziemy mogli pożegnać się z życiem w ciągu kilku sekund".

http://www.ps3site.pl/zarazeni-z-the-last-of-us-beda-nas-straszyc-po-nocach/147325

Odnośnik do komentarza

ogrywam wlasnie Walking Dead (rewelka!) i chcialbym widziec w "dużej" grze tego typu konsekwencje podjętych decyzji. Tak mi sie skojarzyło,  akurat klimatycznie bardzo blisko. Czasami aż mam morlaniaka albo potężny dyskomfort z powodu niektorych deycji. Ten stopień interakcji z fabułą + kozacki gameplay TLoU i jest gra bliska perfekcji.

Odnośnik do komentarza

We are now just three months away from the launch of Naughty Dog’s newest franchise, The Last of Us. The team is working extremely hard on putting the finishing touches on the game. It’s exciting to see all the different aspects of the game finally come together into the vision we’ve had in mind all along. Joel and Ellie’s journey is turning out to be something truly special that we can’t wait to share with our fans.

With the June 14th release of the game rapidly approaching, we’re excited to announce that the first official television spot for The Last of Us will air on the season finale of AMC’s The Walking Dead this Sunday, March 31st at 9:00pm Pacific Time and Eastern Time.

We’re eager to reveal more of Joel and Ellie’s story to you. Tune in to discover where you can find even more new content from The Last of Us.

http://blog.us.playstation.com/2013/03/29/the-last-of-us-tv-spot-on-the-walking-dead-season-finale/

Odnośnik do komentarza

Heh, nieźle brutalna będzie ta gra, działa niesamowicie na wyobraźnie, lepiej niż w Gearsach z pewnością. God of Wara może nie przebija, ale tam brutalność była często przesadzona ( choć muszę przyznać, że God of War 3 to pierwsza gra, w której poczułem obrzydzenie ). Trzeba kupić jakieś mega słuchaweczki na premierę :]

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...