Opublikowano 16 grudnia 201113 l Takie gry czasami wychodzą, tylko tak naprawdę nikt ich nie chce. Ile osób kupiło nowe Sin&Punishment? Trudno mi znaleźć lepszy przykład (gra sprzed dekady, udane ożywienie), bo choć kultowe (w Polsce) klasyki PSX-a też czasami są przywracane, to te nowe gry są oczywiście zawodem, bo wychodzi na jaw, że twórcy po prostu nie potrafili tego zrobić tak, żeby było "współcześniej, ale tak samo jak wcześniej". Z Medievilem było by pewnie tak samo, sądząc po "rozwoju" tego studia (Primal, Ghosthunter, 24 The Game, PlayTV, TV Superstars). Tak naprawdę nie przeszkadza zły rynek, który nie chce dać kasy na nowego Medievila, tylko fakt, że developer nie jest w stanie zrobić przy realnym budżecie dobrej gry. Chociaż nie, czekaj, mam. Rayman! Trójka wyszła w 2003 r. No i teraz mamy w zasadzie czwartą część głównej serii. Czyli da się. No ale gdzie Rayman, a gdzie Medievil... A że zupełnie nowe gry wychodzą, to jasne - i wcale nierzadko. Przejrzyjcie jakąś listę "Best of 2011" to macie prawie same serie rozpoczęte na tej generacji albo tuż przed, jest też parę nowych gier jak Child of Eden, Catherine czy Rage. Edytowane 16 grudnia 201113 l przez ogqozo
Opublikowano 16 grudnia 201113 l Deweloper ma mało do gadania, to wydawca tak naprawdę decyduje o tym co będzie, a czego nie.
Opublikowano 16 grudnia 201113 l O nie, wydaje to Warner Bros czyli można się spodziewać powycinanych dodatków dodawanych do 100 różnych wersji, każda w innym sklepie.
Opublikowano 16 grudnia 201113 l Heh ,okładka miażdży już na starcie,dalej powinno być tylko lepiej .Suda i te jego pomysły,kocham to!
Opublikowano 19 grudnia 201113 l Pod wpływem Deus Ex Human Revolution będę ogłądał GitS (po raz drugi), GitS 2, GitS Stand Alone Complex, Battle Angel Alita, Artimage i Akirę (również po raz drugi w życiu). zWarIoWaŁeM
Opublikowano 19 grudnia 201113 l Psyko musisz jeszcze przejsc Deus Ex'a 1 na PC i bedzie juz komplet.
Opublikowano 19 grudnia 201113 l Jeszcze drugi sezon SAC i 3 tomy mangi. A! I Solid State Society, ale tego sam nie oglądałem... Edytowane 19 grudnia 201113 l przez Accoun
Opublikowano 20 grudnia 201113 l Lepiej niech Production I.Gzabierze się w końcu za robienie 3 sezonu S.A.C. bo furtka do kontynuacji jest otwarta, a lepszego serialu cyberpunkowego nie ma i raczej nie będzie. No nie pogniewałbym się gdyby jeszcze stworzyli serial Appleseed ale bardziej wiernie starające się oddać mangę, bo filmy i Appleseed XIII to nie do końca to czego chcę bo takim potencjale jakie ma ta manga. To tak na tyle offtopu o japońskich infantylnych bajkach Edytowane 20 grudnia 201113 l przez Paliodor
Opublikowano 26 grudnia 201113 l Tak dodając do tej dyskusji o domkach i żelkach : w arcyzachodnim i poważnym D&D też istnieje coś takiego jak Slime i magiczne konstrukty więc wychodzi na to że i te zachodnie gierki troche niepowazne są
Opublikowano 30 grudnia 201113 l Japończycy nie potrafią tworzyć normalnych gier, tak samo jak zachód nie potrafi stworzyć prawdziwie psychodelicznych, odjechanych produkcji. Killer 7 czy Silent Hill mogły powstać tylko w Japonii. Od czasu MGS4 dziwię się, dlaczego podejmują oni kolejne próby stworzenia gier wzniosłych i poważnych. Historia Snake'a legła pod naporem absurdów i niedorzeczności.
Opublikowano 16 stycznia 201213 l ostatnio zagrałem w demko Asuras Wrath. Utwierdziło mnie to w przekonaniu, że z japonskich gier już wyrosłem definitywnie i tylko starcza demencja może ten stan rzeczy zmienic co tam się dzieje to już nawet nie groteska a gameplay biedny ale to inna kwestia
Opublikowano 16 stycznia 201213 l Też ograłem demo Asury i twierdze, że to paździeż, do tego tak ułomny gameplayowo . Fani Dragon Ball łykną wszystko utrzymane w mangowej konwencji z fireballami wielkości planty. Wychyl gałkę w lewo, za chwilę w prawo, poczekaj 5 minut i napier.dalaj w kółko na padzie, a żebyś się nie nudził to wciśnij czasem trójkąt, a jak nie wcelujesz w trójkąt albo zapomniałeś rozłożenia przycisków na padzie to nie martw się, twoja postać zostanie przebita i przecięta na pół i spróbuj jeszcze raz. Producenci tej gry nie potraktowali graczy poważnie. Japońskie gry mają w sobie ładunek emocjonalny, którego bardzo brakuje mi w zachodnich produkcjach (przychodza mi na myśl tylko Fahrenheit i Heavy Rain)
Opublikowano 28 kwietnia 201212 l Z cyklu "Kocham Japonię" http://www.youtube.com/watch?v=XlHZrBUimuY ostatnie 20 sekund to... najlepsze 20 sekund w moim życiu Edytowane 28 kwietnia 201212 l przez Figaro
Opublikowano 29 kwietnia 201212 l Nawiążę do starszych postów, dotyczących Medievila : w jakimś tam wywiadzie czy wypowiedziach developerów jedynki i dwójki (bo edycja na PSP to już inny zespół) po premierze M2 padło zdanie, że developing dwójki tak im obrzydził tą serię że nie zamierzają do niego wracać nigdy/przez najbliższe 10 lat/coś w tym stylu, nie pamiętam dokładnie. Cóż, jak widać, są konsekwentni, zresztą widać, że poszli w innym kierunku w ogóle. Co oczywiście nie oznacza, że gierka nie mogła powstać lub nie powstanie, bo licencja już dawno sprzedana. Ktoś jednak zadecydował, że tego nie ma sensu robić. A obie części sobie powtórzyłem chyba w tamtym roku i po chwili na przyzwyczajenie wciągnęły mnie normalnie, bez krzywienia się, całkowicie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.