Skocz do zawartości

C.A.R.S.


Rekomendowane odpowiedzi

Mnie najbardziej martwią te dropy. Patrząc po filmikach porównawczych ta gra praktycznie wcale nie trzyma stałych 60 klatek :(

Szczerze, to chyba już bym wolał blokadę na stałe 30 klatek niż takie skoki.

Jak w coś grałem na moim słabym kompie i wahało się między 30, a 60 fps, to szlag mnie trafiał i nie dało się w to grać :/

Odnośnik do komentarza

Fanek konfigurację na pada masz parę stron wcześniej, lepsza od podstawowej. Miałem nie brać PC bo DC mi w zupełności wystarcza, ale ciągle myślałem o tej grze i pękłem :). Gra padem to meczarnia, ale dobrze to świadczy o symulacji i nie ma co marudzić. Nie wiem czemu często koło 10 okrążenia pale silnik, gram na zawodowcu ale w automacie i nic nie wskazuje na to że coś jest nie tak, wskaźniki w normie, z boksu zero komunikatów. Wyzwania społecznościowe mega trudne, nawet nie mam co myśleć o dobrym czasie bo walczę z samochodem żeby utrzymać go na torze. Ogólnie wszystko mi się w grze podoba ale jakoś nie było opadu szczęki dopóki nie odpaliłem multi. Ten tryb to coś pięknego, wyścig na klasycznych torach w 16 osób powalił mnie z nóg. Walka z innymi kierowcami a przedewszystkim z samochodem to czysta poezja ścigania. Żadnych lagow, wszystko super płynne. Chciałem wczoraj grać bez końca ale zaczęło switac i rozsądek zwyciężył. Bez dwóch zdań PC kupiło mnie swoim multi.

Odnośnik do komentarza

Mnie najbardziej martwią te dropy. Patrząc po filmikach porównawczych ta gra praktycznie wcale nie trzyma stałych 60 klatek :(

Szczerze, to chyba już bym wolał blokadę na stałe 30 klatek niż takie skoki.

Jak w coś grałem na moim słabym kompie i wahało się między 30, a 60 fps, to szlag mnie trafiał i nie dało się w to grać :/

Ja na odwrot, bo mimo dropow, jak po dluzszej sesji odpalam DC to mam wrazenie, ze widze slideshow...
Odnośnik do komentarza

Obecnie jestem zawodowym kierowcą w gokartach ale dzięki zaproszeniom wziąłem udział w np. Euro Cup (czy jakoś tak). Kiedy jechałem Renault na zakrętach zapalała mi się kontrolka trakcji i praktyczne nie wpadam w poślizg przy wyjściu z zakrętu nawet jak dam gaz na maksa. W głównych opcjach nie mam włączonych żadnych wspomagaczy ale na tym wyścigu tak właśnie się dzieje. Czy chodzi o to że w tej serii auta ścigają się z tymi systemami więc gra też je włącza? 

Odnośnik do komentarza

Renault ma napęd na przód xD

Ha ha! Faktycznie popisałem się :) Mam na myśli kontrolkę symbol auta i taki zygzak za nim (nie wiem co to jest) a to że Renault ma napęd na przód to faktycznie logicznie myśląc ciężko wpadać w poślizg na wyjściu:) Możecie mnie uznać miszczem kierownicy forum za taką głupią wpadką. Ale można wyłączyć tą kontrolkę czy jest to tylko informacja a nie jakiś system wspomagania jazdy? To ESP. Jak rozumiem zapala się kiedy zaczyna działać. Czy mogę to całkowicie wyłączyć? A jeżeli tak to jak?

Edytowane przez junioru2
Odnośnik do komentarza

Ja za dużo nie grałem ale wydaje mi się że granie na padzie nie jest całkiem bezsensowne. Pewnie z czasem pojawią się ustawienia które podpasują pod graczy którzy nie zainwestowali w kierownice no i podobno w najlepszych czasówkach pojawiają się gracze padowi. Nie rozumiem za to kiedy ktoś porównuje PC z DC. Dwa zupełnie odmienne tytuły i tylko główni aktorzy się zgadzają. A już mówienie o tym że PC wygląda gorzej... Ciekawe jakby wyglądał DC gdyby na ekranie pojawiło się trzydzieści samochodów. 

Odnośnik do komentarza

Dzisiaj gralem w PC na T500rs oraz na T300rs. Oł maj faking gad! Ta gra to jest mistrzostwo. Na T500rs na defaultowych ustawieniach mialem wrazenie ze cos jest nie tak, ale na T300rs na default to byla poezja. Nurb + Audi R8 LMS to byl masakrator. Model jazdy PC > Wszystko co powstalo. Czuc wszystko na kierownicy, myslalem ze GT6 jest pod tym wzgledem mistrzem, ale PC udowodnilo ze da sie jeszcze wiecej wycisnac. W poniedzialek lece po swoje kopie i bede musial jeszcze zakupic skrzynie biegow bo u kumpla grajac usmiech nie spadal mi z ryja na takim secie :) 

Odnośnik do komentarza

Jak ktoś jest racerowym januszem to niech tej gry nie tyka, bo potem będzie biadolenie jakie to zwalone, lagi w sterowaniu i w ogóle matko boska nie da się jeździć. A co do tej kontrolki to ona po prostu się świeci bo tak jest zaprogramowne, ale skoro wyłączona jest trakcja czy tam coś w opcjach to jej nie ma. Po prostu zapala się jak auto traci przyczepność co nie oznacza, że system się aktywuje. 

Edytowane przez orion50
Odnośnik do komentarza

Cena calkiem oo ale czy Ktos moze napisac cos wiecej o T100 i jak to chodzi na PS4 i czy w cenie do 400zl nie ma konkurencji?

Nie ma zadnego innego wyboru poki co. Albo wydajesz 340 zl na T100 z FF , albo 1300 za T300, albo dedykowana DC T80, ktora mozesz po rozpakowaniu wyrzucic przez okno ^^.

Mi tez bylo nieco szkoda kasy - jak sprawuje? - zdecydowanie lepiej niz pad, ale trzeba ja z poczatku skalibrowac. Niestety to kierownica pod PS3, menu glownego nia nie obsluzysz, dziala tylko w grze, wiec kazde zaprsozenie musisz wysylac padaem.

Szkoda, ze nie ma większych wibracji, gdy wyjezdzasz za pobocze, ale wszystko dziala jak nalezy, same CARSy sa przemiodne, Online dziala rewelacyjnie, wiec jezeli lubisz wyscigi to nie ma nad czym sie zastanawiac!

Edytowane przez easye
Odnośnik do komentarza

wczoraj zakończyłem drugi sezon dwugodzinnym wyścigiem w Le Mans. upływ czasu świetnie im wyszedł. zmierzch zapada naturalnie, w nocy (pipi) widać, wschód słońca cudo. oślepiające promienie prześwitujące przez drzewa robią klimat. przyzwyczaiłem się do gry, dogadaliśmy się i całkiem przyjemnie już się jeździ. jedynie SI czasami wkurza bo to co oni wyprawiają to przegięcie. jakieś dziwne manewry tuż przed maską, zajeżdżanie drogi bez powodu itd. 

pytanie teraz do do wyborów. nowy sezon mogę rozpocząć przedłużając kontrakt z ekipą od kartów, wybrać formułę rookie, GT3 albo LMP3. stracę coś albo zablokuję sobie wybierając LMP czy to nie ma większego znaczenia? nie chciałbym po kilku sezonach obudzić się z ręką w nocniku bo zablokowałem sobie jakieś rzeczy potrzebne do tych wyzwań legendarnych itd, że nie dostanę wszystkich zaproszeń itd.

Odnośnik do komentarza

grac to sie nie dalo w DC, tutaj nie dosc ze wszystko dziala jak offline(jestem w lekkim szoku jak to plynnie i sprawnie dziala), to jak nie wytrzymujesz z randomami (na nich z reguly wystarczy zalozyc 4 okrazenia i po pierwszym zakrecie 3/4 idiotow odpada z wyscigu) to mozesz zalozyc pokoj prywatny.

Edytowane przez easye
Odnośnik do komentarza

Pograłem wreszcie w PCARS

 

o ja pi.erdole :banderas:

 

Pytania jednak są.

1. Jak ogarnąć ogólnie ten tryb kariery? Zaczynając gokartami na dany dzien moich wyścigów gokartów moge brać również udział w innych wyścigach LeMans czy Formuly :| po co to jest tak prowadzone skoro ogarniam dopiero te małe bziuki a mogę również brać udział w LeMans?

2.Dostałem zapytanie o jeżdzenie dla innego zespołu, co to faktycznie daje i jak to zaakceptować? (przyszło mi tylko powiadomienie w mailu)

3. Czy te gokarty kiedyś się kończą? Czy dostane info że mogę jeździć teraz w innej klasie albo coś?

4.To jak z tymi ustawieniami pada pod PS4, ktoś coś zmieniał i wybrał coś sensownego?

Edytowane przez eX4cT_PL
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...