Skocz do zawartości

XCOM: Enemy Unknown


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Moze liczyli do ostatniej chwili ze bedzie jakas latka zaraz po premierze do pobrania, okazalo sie ze nie da rady i po prostu chcieli zapobiec flejmu jaki dopiero by byl, jakby cicho siedzieli, gre sprzedawali a potem wszyscy by gadali "K@@@A!! CENEGA CO ZA CH@@@E!! MOGE GRAC TYLKO Z LUDZMI CO MAJA TA SAMA WERSJE CO JA".

 

Moze liczyli do ostatniej chwili ze bedzie jakas latka zaraz po premierze do pobrania, okazalo sie ze nie da rady i po prostu chcieli zapobiec flejmu jaki dopiero by byl, jakby cicho siedzieli, gre sprzedawali a potem wszyscy by gadali "K@@@A!! CENEGA CO ZA CH@@@E!! MOGE GRAC TYLKO Z LUDZMI CO MAJA TA SAMA WERSJE CO JA".

Odnośnik do komentarza

ehhh a pomyśleć, że kiedyś na takich grach za smarkacza się wychowywałem, a teraz to białe kruki :P

 

Oryginalny UFO, czy teraz ten XCOM są super ale i tak nic nie pobije Heroesów. Za trójkę w HD oddałbym praktycznie każdy tytuł z tej generacji.

Edytowane przez Ficuś
Odnośnik do komentarza

ehhh a pomyśleć, że kiedyś na takich grach za smarkacza się wychowywałem, a teraz to białe kruki :P

 

Oryginalny UFO, czy teraz ten XCOM są super ale i tak nic nie pobije Heroesów. Za trójkę w HD oddałbym praktycznie każdy tytuł z tej generacji.

E tam, wolę żeby trójeczki nie ruszali, bo już się boję jakie udogodnienia wprowadziliby dla casuali. W ogóle trójka prawie w ogóle się nie zestarzała (nie to co pierwszy XCOM/UFO), dalej to najlepszy hirołs (pomimo nowszych części w hd) i nawet sama grafika ma swój klimat.

Odnośnik do komentarza

enemy unknown i terror from the deep skończyłem kupę lat temu i byłem pewny, że spie.przą remake. nie zrobili tego :- ) to jest ten sam stary xcom, tyle że w nowych szatach. po ograniu dema nie mogę się już doczekać. jak ktoś ogarnie grę i grał w poprzednie części niech napisze jak wygląda teraz sprawa z badaniami i czy też stawia się jakieś struktury.

 

aby na siłę się doczepić - mogli zrobić ładniejszy 'hud', napisy typu "szansa na trafienie" wyglądają jak żywcem wyciągnięte z wordpada.

Odnośnik do komentarza

kurde ja sie troszke zawiodłem po sprawdzeniu wczoraj dema

 

na poczatek chcial bym zauważyć że a gra raczej nie przypomina HOMM, nie wiem skąd te porównania, to bardziej "strategia taktyczna" jak jagged alliance 2, albo wlasnie FFT i inne dissidie

jako wielki fan jagged alliance2 i dosyc duży fan FFT bardzo liczyłem na tą gre, i na jakąś fajną taktyczną turową zabawe

ale niestety troszke mnie bolą uproszczenia - biegnij do zasłony, strzelaj, itp. nie wiem jak jest potem ale teraz nie czulem wiele strategii a jedynie wydawanie prostych polecen

druga sprawa to wygląd kosmitu - małe szare ludziki, wiem że to ukłon w strone jedynki, ale taki wizerunek był popularny wtedy, a dziś już odchodzi sie od niego

 

ale podoba mi sie baza i jej rozwój, no i moze jak pozniej pojawiają sie serio strategiczne i taktyczne kwestie to gra była by warta obczajenia

 

z innej beczki zdziwilem sie ze grafika jest nawet spoko jak na tego typu gre, niekture tekstury bardzo fajne, modele też nie najgorsze

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Yano, bo te dwie misje to tutorial i bardziej mają one za zadanie przedstawić samą mechanikę gry (i to w sumie jej same podstawy), niż być jakimś wyzwaniem strategiczno-taktycznym. Pewnie im dalej w las tym będzie trudniej.

 

PRQc, i jak ten tryb normal? Nie za łatwy (bo w obecnie tryb normal w większości grach robi za easy)? Bo myślę, że ja zacznę od wyższego poziomu - classic - ale zaś nie chcę od początku już się "frustrować", żeby nie było za trudno.

Odnośnik do komentarza

pozwoliłem sobie skopiować z innego forum:

 

 

 

Przeszedłem grę na trudnym poziomie w 25h.

 

To co mogę powiedzieć o grze to jest strasznie uproszczona i krótka. Nie będe sie rozpisywał napisze tylko co mi sie podobało a co nie.

 

Wady:

- Słaby rozwój postaci ( za mało rang i brak ulepszania cech postaci (celność,movement itp.) - gracz zbytnio nie przywiązuje się do postaci.

- Brak budowania obrony w bazie jak i ataków na twoją baze

- Brak zakładania baz przez obcych ( jest tylko 1 baza i taka krótka że żenada - brakowało tej levelowej mapy)

- Strasznie słaby interfejs przy myśliwach

- Zbyt mało rodzaji bydynków w bazie

- Labolatoria tak naprawade można sobie odpuścić bo nie są potrzebne bo i tak jest mało technologi a naukowców dostajemy za misje ;o

- Brak możliwości podnoszenia broni przy zwłokach i te wybuchające bronie to tragedia - brak również amunicji

- Zbyt łatwe wynajdowanie technologi - powinno być troche trudniejsze tzn. obcy powinni mieć swoje rangi( navigator , commander itp.) i w zależnośc kogo złapiesz żywcem, to taka technologia.

- Pojazdów nawet nie używałem gdyż nie było sensu i nie było miejsca w składzie.

 

Mógłbym jeszcze pisać dużo o wadach......

 

(pipi)A (pipi)A (pipi)A, dawno szkoło robienia gier wróć!!!!!!!!!!!!! nawet jedną z najbardziej rozbudowanych strategii ever sprowadzą do parteru :/

Ci, którzy nie grali i nie skończyli oryginału pewnie mnie nie zrozumieją, ale ja po tym poście wiem,że XCOMa na pewno przez długi czas nie kupię. Kompletnie nie tego się spodziewałem.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...