Skocz do zawartości

Fallout: New Vegas


wrog

Rekomendowane odpowiedzi

Firma Bethesda Softworks ujawniła dzisiaj w Londynie kolejny projekt korzystający z marki Fallout. Otóż studio Obsidian ma przygotowywać grę RPG zatytułowaną Fallout: New Vegas, zmierzającą na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 3 i Xbox 360. Nie będzie to jednak kontynuacja trzeciej odsłony serii tylko całkowicie nowa pozycja umieszczona w bogatym uniwersum zniszczonego wojną nuklearną świata. Na razie nic więcej nie wiemy. Premiera gdzieś w 2010 roku.

 

http://www.onlinecenter.pl/4439/Aktualnosc...-New-Vegas.html

Edytowane przez wrog
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Przeglądając czeluście internetu znalazłem pewną fajna stronkę na której będą się pojawiały wszelakie newsy dotyczące tego spinn-offa robionego przez twórców oryginalnych F. Poniżej znajduje się wywiad jaki znalazłem.

 

Shack: When did Bethesda start thinking about a Fallout spin-off?

 

Pete Hines: Itâs something that weâve discussed at night for a while, and just had talked about doing. And we said, well, if weâre going to do this, we want to do it with the right kinds of folks, and the folks that could do right by it, have the right kind of experience, the right background.

Honestly, we just felt like Obsidian was a great fit for that. They have experience doing this kind of thing, they have guys that worked on the original Fallout games. We really liked their idea for what it is they wanted to do, and we just said, âOkay.â

 

Shack: Was there ever a stage where it was an internal project, or was the intention always to hand the franchise to a third party and publish?

 

Pete Hines: The idea was, put aside for a second what Bethesda Game Studios is going to do going forward, as it relates to anything. Elder Scrolls, Fallout, no matter whatâforget about that for a second and, if you do, would you do this if you could do it and not affect what they wanted to do? Could they peacefully co-exist?

And we felt like, yeah, we could work with somebody else to make a game like this and still let the Bethesda Game Studios guys focus on their next projects and the things that theyâre working on. And so we did.

 

Shack: What has Bethesdaâs attitude been in terms of allowing Obsidian freedom to create their own Fallout game?

 

Pete Hines: I think we tried very hard not to put much in the way of parameters on them. To let them kind of come up with the idea. So we didnât go to them and say, we want a game that is set here, andâwe didnât do that. We said, âWhat would you do with it? If we were going to do this, what would you guys like to do?â

 

Źródło: http://www.falloutnewvegas.com/category/fa...new-vegas-news/

 

Danielskii - zacieraj rączki, bo post-apo Vegas będzie zapewne odpowiednikiem wypasionego New Reno ;) W końcu jak za grę się zabierają tacy ludzie i mają taką swobodę (pogrubione fragmenty wywiadu) w kreowaniu kształtu F:NV to musi wyjśc z tego coś pięknego. W necie już pojawiają się teksty: "A true Fallout 3 is coming." I wcale im się nie dziwię...

 

Oto ludzie, którzy będą robić NV:

Sawyer

Avellone

Edytowane przez Gooralesko
Odnośnik do komentarza

gdzieś już był tu ten temat (chyba w dziale PS3) i po cichu juz mówiłem ze liczę na to ze w końcu wyjdzie godny następca (chociaż caly czas obawiam sie ze Betha pomacza swoje paluszki i znowu wyjdzie papka dla mniej wymagajacych od tego universum) - do tego czasu pewnie zdarzymy popodziwiać jeszcze parę wspaniałych dodatków do "cudownego" F3 :)

Edytowane przez danielskii
Odnośnik do komentarza

Wiesz z tą papką to masz po części rację. Po 200h grania muszę to ze 100% pewnością przyznać. Jest kilka rzeczy, które nie powinny znaleźć się w Falloucie z numerkiem 3, pomimo ogromnej grywalności (IMO) tego tytułu i świetnych nawiązań do uniwersum. To po prostu nie przystoi ale nie będę wymieniał wad, bo to nie jest temat od tego. I fakt, jak Bethesda pomacza paluszki choć trochę i powie: "Tylko nie róbcie walki opartej w całości na statsach i na wykorzystaniu pkt akcji bo większośc graczy grających w trójkę tego nie przetrzyma" to już będzie po ptokach. Bo walka real time jest właśnie jednym z najżałośniejszych elementów tej produkcji wraz z kilkoma absurdalnymi miejscówkami (little lamplight się kłania) czy eteryczną amunicją (co również potępił Zax w ostatnim PE). Jak przyjdzie czas to się wypowiem jak, według mnie, powinna wyglądać mechanika rozgrywki tego Fallouta.

Edytowane przez Gooralesko
Odnośnik do komentarza
  • 6 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...

Domniemane info nt. New Vegas (podobno z nadchodzącego numeru Gameinformera):

- Similar to Dragon Age: Origins, at character creation the player can select from different background stories. The first few hours of the game are different depending on which background you choose, and you get some unique perks based on your background when the main game begins.

 

- One background story is shown, Chinese Agent. The background story takes place before the bombs fell. The player is part of a team of Crimson Dragoons infilitrating Hoover Dam. You manage to sneak through the Americans' defenses, set explosives, and head to an extraction point, but your escape is cut off by American soldiers in Power Armor. The player and other survivors of the Crimson Dragoons take refuge in a cave in the canyons, where they commit hari kari with cyanide capsules. The player about to do the same when the bombs fall. The background story ends an indeterminate time later, when the player exits the cave, removes his helmet, and sees his ghoulish reflection in the waters of the Colorado River.

 

- The background story segues into character creation. The player can customize the appearance of the ghoul, and you see you start the game with two unique perks. One, similar to the Ghoul Mask in Fallout 3, makes Feral Ghouls non-aggro. The other makes the player immune to radiation sickness and allows the player to discharge accumulated radiation in a blast similar to a Glowing Ghoul, healing the player and any mutants while damaging all non-mutants in range.

 

- By default, the Chinese Agent has the skills Sneak, Small Arms, and Explosives tagged and SPECIAL stats set, although the player can modify their tagged skills and stats if they don't like the template.

 

- One character background option is Lone Wanderer. This selection has no background story or template and is a complete blank slate for players.

 

- The SPECIAL system used will be similar to Fallout 3, but skills will be harder to cap and one character will not be able to become a master of all skills. The article is not very specific because apparently it's something the developers are still tweaking.

 

- Gambling will return, but not as a skill. Your Luck stat will effect gambling results. You can attempt to cheat at cards using your Sneak skill or hack slot machines using your Science skill.

 

- There will be vehicles. The desert of New Vegas dwarfs the Capital Wasteland and you will need transportation to get around and explore it. You will acquire a vehicle several hours into the main quest. You can customize your vehicle with parts bought at shops or won through racing circuits and quests. Vehicles will not be common, but you will encounter road gangs, merchant caravans, and other vehicles in the wastes. The open desert is home to some very large mutant creatures, like giant radscorpions and sandworms, that will attack your vehicle.

 

- New Vegas has a coliseum run by a slaver gang called the Caesar's Legion. You can gamble on and parti(pipi)ate in arena fights.

Edytowane przez Hela
Odnośnik do komentarza

Kto nie rozumie języka angielskiego niech poczyta sobie tego newsa na Valhalli:

 

http://www.valhalla.pl/news19923-Fallout-New-Vegas-8211-pierwsze-gorace-szczegoly.html

 

Od siebie dodam tylko tyle - New Vegas będzie się rozgrywał mniej więcej na obszarze USA na jakim miał się rozgrywać skasowany w 2003 roku Van Buren (Fallout 3 od Interplay'a). Coś mi sie wydaje, że skorzystają z kilku pomysłów zawartych w VB zważywszy na to, że grę tworzą Urquhart, Avellone i lead designer Van Burena J.E. Sawyer. Będzie się działo, prawdziwy spadkobierca Interplayowych Falloutów nadchodzi.

Edytowane przez Gooral
Odnośnik do komentarza

Trzeba byc konsekwentym wiec tak jesli pokipa sprawe to zmieniam sygne, zabieram zabawki i koncze zanudzac;) a tak na powaznie na razie nie ma co oceniac trzeba poczekac na wiecej info z tym ze bedzie to to samo co F1 i F2 nie ma co sie ludzic to juz nie wroci (moze to i dobrze) same RPG przeszly pewna metamorfoze (teraz to mieszanka kilku rodzajow - shooter, rpg + swietna historia z bogatym universum vide ME) jedyne co chcialbym zeby bylo zostawione z poprzedniczek to ten "brud" swiata, ciekawe postacie, historie i duzo duzo questow + genialna muza. Taki F3 nie byl by zly ale mimo ze dzial sie w tych realiach co poprzedniki (nie patrzac na ramy czasowe) to nie mial tej magii - niby ten sam swiat po wojnie nuklearnej a jednak czegos mi tam brakowalo zeby powrocic do gry. Na razie nie mysle o F:NV juz niedlygo wychodzi ME2 na razie zagrywam sie w DA:O a dla sentymentu odpalam wlasnie stare Fallouty:)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...