Jump to content

Ninja Gaiden 3


MaZZeo

Recommended Posts

http://www.videogamer.com/news/ninja_gaiden_3_revealed.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

 

Videogamer wybrał się na zamknięty pokaz Ninja Gaiden 3, co samo w sobie jest już gigantycznym niusem dla fanów serii, ale nie ma zbyt wielu informacji.

 

Wygląda na to, że pokazano filmik, na którym Ryu ściąga maskę. Jego zakrwawione oblicze ma ponoć sugerować kolejny poziom brutalności, na który wespnie się gra, a odbicie postaci w oku zdaje się informować, że tym razem do głosu może dojść ciemna strona wojownika. Dziwne by było, gdyby po tylu posiekanych demonach jeszcze jej nie miał... Później Ryu zstępuje do krainy przypominającej piekło, by stawić czoła przeciwnikom.

 

Wybaczcie prawie dosłowne tłumaczenie, ale kompletnie nie mam pojęcia, co Team Ninja pokazuje w Tokio i wolałbym nie mącić wam w głowie swoimi domysłami. Wiemy jedno - Ryu powraca. Nie wiemy rzeczy kluczowych - na jakich platformach (Itagaki ograniczał się do konsol Microsoftu, może tym razem od razu gra ukaże się również na PS3) oraz kiedy pojawi się ta gra.

 

by polygamia

Edited by MaZZeo
Link to comment

Ta...NGII znalazło rzeszę fanów. NG3 pewnie też zagarnie wielu. Poprzednia odsłona nie była/jest zła. Po prostu...nie jest NGB :( . Osobiście twierdzę, że należy troszkę się odzwyczaić od perfekcji poprzedniczki, a podejście będzie świeże. Dwójka już pokazała, że może być megawidowiskowo. W trójce nie powinno być inaczej.

Link to comment

System karmy "jedynki" ,walki na czas , nastawienie na wiekszą znajomosc stylu przeciwników i ich ciosów jak w NG ,a nie głupie (pipi)nie przed shurikenami jak w "dwójce" , wiecej normalnych przeciwników aniżeli demonicznych potworów , wiecej krwi , lepsza grafa ,mniej loadingow i lepsza animacja bez framedropów, dobry ranking , COOPa mozna wyj.ebac bo niezbyt sie sprawdzał moim zdaniem i tyle . Kamera mi rzadko przeszkadzała bo potrafiłem nią operowac podczas starc z przeciwnikiem wiec mi to zwisa to samo fabuła - w tej grze jej nie potrzebuje.

Będzie dobrze. Musi byc.

Link to comment

No wlasnie cale te fiendy i ta japonszczyzna to ostry kicz, nie mam nic przeciwko fajnym demonom itd, ogromnym bossa, ale niech to ma jakis wspolny mianownik a nie bedzie luzna zbieranina kolorowych straszydel. Duzo roznych ninjasow, mniej festyniarskich potworow.

Link to comment

Meet The New Team Ninja

 

 

team_ninja_2.jpg

 

 

 

The men who make Dead or Alive, Ninja Gaiden and, now, Ni-Oh are Yasunori Sakuda (chief programmer), Yohei Shimbori (chief planner), Yosuke Hayakshi (team leader) and Yutaka Saito (art director), the "new" Team Ninja. Photographed at Umekawa-Tei in Tokyo.

Link to comment

Ciekaw jestem czy w trójce znajdzie dla siebie miejsce taki wynalazek jak fabuła. System walki w dwójce jest świetny, to nie ulega wątpliwości, ale ten random otrzymywanych obrażeń rozwala. Zaczekam z pobożnymi życzeniami do kilku konkretniejszych newsów.

Link to comment

Mysle ze malo sie zmieni NG3 od dwojki. Pozostawia spam strzalow i nawalania shurikenami obym sie myli. A ten pomysl jak typ napierdala bazuka ktora ma nieskaczona ilosc strzalow to jakis joke. Jesli maja zostawic Co-op to radze im popracowac nad Online tak solidnie bo w dwojce 60 % ludzi co kupilo gre ma lagi i zrobienie platyny jest meczace. Podam przyklad Un2 do Genshinow zero lagow wychodzi swieta trojca i zaczynaja sie slajdy zamiast gry. Mysle ze poprawia bugi bo bosowie z lapaniem to jakis joke. Oby podniesli poziom trudnosci bo w dwojce na ps3 to tylko Co-op dawal w dupe przez za(pipi)ane Online.

Edited by DaniDevil
Link to comment

Taki mock-up obrazek. Powinni zmienić niemal wszystko:

- arsenał

- wprowadzenie jakiejś choćby fabuły

- otoczenie i lokacje

- ograniczenie spamu projectile'i - w NG/B/Sigma nawet żołnierze musieli przeładowywać :ninja:

- limity czasowe starć

- inny system scoringu - lepszy, moim zdaniem, byłby taki oparty na combo score, a nie one-hit UT

- żadnych żeńskich postaci grywalnych, w Sigmie 2 ten element mnie doprowadzał do białej gorączki

- lepsi bossowie - większość z nich w drugiej części to nuda i brak wyrazu, Alma nie odezwała się nawet słowem w jedynce, a stanowi ikonę wszystkich bossów w slasherach

- praca kamery i sztuczne przez nią podnoszenie poziomu trudności

- mniej popierdułkowaci przeciwnicy - pieski z nożami w pyskach, van gule, jakieś rybki...no dajcie spokój

- redukcja używania i-frame'ów - w ciele 5 wybuchowych shurikenów, a ty działaj tak by wybuch każdego z nich nie odebrał życia...no błagam...

- powrót roll'a

- prawdziwy i trudny poziom gry - nie mam nic przeciwko bezlitosnym przeciwnikom z dwójki, są nawet rozrywkowi, ale ogarnięcie shurikenów w torsie plus 3 chwyty przeciwników na raz nie współgrają z moim wyobrażeniem poziomu trudności. Niech będzie ciężko, ale nie niedorzecznie sztucznie.

 

Miałbym więcej postulatów, ale można by pisać pół nocy o tym. Wystarczy tylko połączyć zalety jedynki i dwójki, a dostaniemy kozaka.

Link to comment

Dużo jest takich smaczków dla fanów po dogłebniejszym wpatrzeniu :

<fota Heli>

Zwróćcie chociażby uwagę na refleks w prawym oku Ryu Hayabusy, w którym widać odbicie jakiejś postaci. Autorzy spekulują, że być może to metafora wewnętrznego mroku postaci, która zostanie przekuta przez programistów na nowe zdolności bohatera.

gaiden3righteye.jpg

W drugim oku widać z kolei płomień, który ma niby reprezentować piekło. Zarówno jako lokację, jak i łomot, który Ryu ma zamiar sprawić wrogom.

gaiden3underrighteye.jpg

Edited by XM16E1
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...