Jump to content

Dave Czezky

Senior Member
  • Content Count

    9339
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    128

Dave Czezky last won the day on April 10

Dave Czezky had the most liked content!

Community Reputation

10876 Syn Fenixa, brat Butchera

About Dave Czezky

  • Rank
    Blacharz roku 2015
  • Birthday 05/10/1985

Kontakt

  • Strona WWW:
    PerfectBlue.pl

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Bizariusz
  • GamerTag:
    Dave Czezky
  • PSN ID:
    DaveCzezky
  • Nintendo ID:
    DaveCzezki
  • Steam ID:
    DaveCzezky

Recent Profile Visitors

40914 profile views
  1. No pewnie! Kto by przepuszczal jakiegos atosa, kiedy jedzie hybryda za milion!
  2. Dave Czezky

    Fotki

    hehe, ja chcialem z tego zrobic awatar xD Szanuje za udany ruch wyprzedzajacy.
  3. Dave Czezky

    Fotki

    a co to za gigantyczna sznyta na drugim zdjeciu? :O Zasnales z siusiakiem przyjaciela na czole?
  4. Dave Czezky

    Fotki

    to jest za mocne xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
  5. Dave Czezky

    The Last of Us Part II

    juz nawet pomijajac, ze mozna niezle swirowac - JAK te kille wygladaja :O
  6. Dave Czezky

    The Last of Us Part II

    solidny kawalek kodu jakich wiele, spokojnie mozna dac 6/10.
  7. Dave Czezky

    BAKI

    zdecydowanie najslabszy sezon Krotkie walki i obesrany Jednak @Soban mial racje - aktualnie Kengan jest lepsze.
  8. Dave Czezky

    Trening

    ja kupilem laweczke, porecze i rozne kettle. Jest tez drazek. Nie zaluje, yebac te wylegarnie syfu. Jeszcze przed pandemia mowilem narzeczonej, ze to jest zrodlo polskiego odpowiednika eboli (mcfit). "Ludzie" laduja sobie w kiblu telefony na podlodze Teraz cwicze podciaganie, wyciskanie kettlebella na bary i pompki na poreczach na ilosc i jest zayebiscie, z kazdym treningiem wiecej.
  9. Dave Czezky

    The Last of Us Part II

    no i (pipi)a kliknalem w to
  10. Dave Czezky

    NETFLIX

    Wjechal i jest kurla grubo Z każdym sezonem coraz lepiej.
  11. generalnie ja to rozumiem. Przyszedl do nas ostatnio dziadek do sklepu, tak pod 80ke. - potrzebuje dwoch gier, jedna dla chlopczyka, druga dla dziewczynki. Dla chlopczyka, to wie pan - strzelanie, jakies emocjonujace wyscigi, latanie. - a to moge zaproponowac to, to albo tamto. A dla dziewczynki? - a to jakies gotowanie, przebieranie, malowanie sie Zdebialem. - czyli dla chlopczyka super przygody, a dla dziewczynki przygotowywanie sie do uslugiwania mezczyznom. Nie uwaza Pan ze to troche seksistowskie? - jak to seksistowskie, jak one te rzeczy lubia. Tak wyglada zycie Mejm, wpyerdalanie ludzi w ramy, nie dawanie im wyboru. Kobieta tez moze byc pilotem.
  12. za to prawdziwy futbol taki fajny, taki zwawy - 90 minut, 0 retrospekcji, widac z bramki druga bramke, kopanina w srodku pola, zwykle od 0 do 2 bramek. Ale emocje!
  13. Poratujcie - jak sie nazywa podroba rocket league bez samochodow? Ma wyjsc dopiero. Postacie maja moce jak w overwatchu

    1. Show previous comments  3 more
    2. MYSZa7

      MYSZa7

      Super Buckyball Tournament

    3. kanabis

      kanabis

      Moze chodzi o beyond good and evil?

    4. Dave Czezky

      Dave Czezky

      thx mysza07

  14. The story was so good that I keep forgetting to jack off, this game played with my emotions more than any woman ever could

    1. Soban

      Soban

      Czy to recka opus magnum Kintoka Kodżambo, czyli Desu Stlandingu?

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.