Skocz do zawartości


Dave Czezky

Senior Member
  • Zawartość

    8407
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    118

Ostatnia wygrana Dave Czezky w dniu 3 Listopad

Użytkownicy przyznają Dave Czezky punkty reputacji!

Reputacja

9763 Diamentowy Pies

O Dave Czezky

  • Tytuł
    Blacharz roku 2015
  • Urodziny 10.05.1985

Kontakt

  • Strona WWW:
    PerfectBlue.pl

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Bizariusz
  • GamerTag:
    Dave Czezky
  • PSN ID:
    DaveCzezky
  • Nintendo ID:
    DaveCzezki
  • Steam ID:
    DaveCzezky

Ostatnie wizyty

29200 wyświetleń profilu
  1. Dave Czezky

    Pokemon: Let’s Go, Pikachu / Eevee

    mamy, wysylamy. Gratisy do standardowej edycji naprawde porzadne.
  2. Dave Czezky

    Pokemon: Let’s Go, Pikachu / Eevee

    no mi klienci mowili, ze np. xkom realizuje na srode/czwartek wersje z pokeballem. Napisze rano, bede wiedzial kolo 6.
  3. Dave Czezky

    Pokemon: Let’s Go, Pikachu / Eevee

    ogolnie sprawa wyglada tak, ze zamowienia z conquest wyszly we wtorek, czyli czekali najdluzej jak sie dalo, bo dostawa crossborder w tnt trwa minimum 2 dni. Mowilem o tym conquestowi juz miesiac temu, zeby tylko we wtorek nie wysylali, bo to sie na pewno zesra jak kilka ostatnich wiekszych Nintendowych tematow. No i zesrauo, bo ze(pipi) musialo - na cala Polske jest kilkadziesat palet towaru, z tnt jechal jeden tir (wg infolinii) , ktory w wyniku dzialania maszyny losujacej zabral palety jedynie dla kilku kontrahentow (wg conquestu), a reszta sklepow z Europy Srodkowej (!) czeka. Male sklepiki, albo takie, ktore maja poki w dupie i zamowily niewielka ilosc towaru, ktory zmiescil sie w paczce - zapewne dostaly dzisiaj. Jakby ktos sie zastanawial czemu jestem lysy, to dlatego ze tak wyglada moje zycie. Ciagly dmg ctrl i naprawianie cudzych bledow. Nie dosc, ze nic sie na tym nie zarabia (nintendo), to jeszcze takie problemy. Ech. Ide spac, no bo przeciez musze jechac przed switem na hub tnt zeby wlasnorecznie zabrac yebana palete z towarem, bo daja sobie czas do 18.00 na dostarczenie. A jak. No chyba ze nie dojedzie do Polski
  4. Dave Czezky

    Nintendo Switch - temat główny

    Soul calibur
  5. Dave Czezky

    Nintendo Switch - temat główny

    Dreamcast mial lepszy pierwszy rok Niestety, nie zdaniem Januszy i szybko zdechl
  6. Dave Czezky

    You Can't Come #12: E3 u Teddiego

    nobody listens to techno!
  7. Dave Czezky

    PlayStation Classic

    A co tam siedzi?
  8. Dave Czezky

    PlayStation Classic

    tam pewnie nie bedzie nawet co lamac, piraty na tej konsolce to same plusy dla sony. Co do pada, to wersja klasyczna to moj ulubiony pad i ciesze sie, ze to nie jest analog albo ds. Pewnie wypuszcza duala do dokupienia Zeby tylko ktos ogarnal granie dla 3-8 osob, bo bylo pare perelek + emu ps2 xd
  9. Dave Czezky

    PlayStation Classic

    Kierwa, nie wierze. Co za czlony to nadzoruja?
  10. Dave Czezky

    Fotki

    Wklej proby watrobowe.
  11. Dave Czezky

    Fotki

    W sumie nawet wyglądasz jak Yoda.
  12. Dave Czezky

    Fotki

    Tanczycie jak litwin wam zagra!
  13. Dave Czezky

    Fotki

  14. Dave Czezky

    Fotki

    edit3:
  15. Dave Czezky

    Fotki

    25 lat przekraczajacych mozliwosci ludzkiego ciala treningow, 22 lata autorskiej diety opartej na frozen carbach oraz structured water, 20 lat najwyzszej jakosc famaceutykow, przypadkowe, wieloletnie wchlanianie shipyard grease, ktory zmienil jego DNA. Brzmi jak postac z komiksu? Ten 40latek zyje w Polsce i prawdopodobnie nie nalezy juz do gatunku homo sapiens. ZOBACZ TERAZ! Malo? Zobacz jak fotografuje sie robiac kupe do miednicy na stojaco. Czy tak bedzie sie wyprozniac sie kazdy przedstawiciel homo-litwinus?
×

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.