Skocz do zawartości

Ryofu Housen

Użytkownicy
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

O Ryofu Housen

  • Urodziny 17.06.1986

Kontakt

  • Strona WWW:
    http://
  • ICQ:
    0

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Warszawa
  1. Nie wiem o co chodzi z tym poziomem trudności. Mam za sobą jakieś 70% gry i nie mogę powiedzieć, żeby jakikolwiek wyścig dał mi naprawdę w kość, narazie. Wprawdzie było pare których nie mogłem zrobić samochodem, ale po przesiadce na motor poszło raczej lajtowo. BTW - posadzcie kumpla (tudzież koleżankę ) przed TV, dajcie do łapy pada, zapuśćcie mu jakiś wyścig na motorze z widokiem ustawionym na kokpit i poobserwujcie typa jak gra. Niezła beka xD
  2. QFT Dokładnie moje odczucia. Do tego to pierwsza ścigałka która sprawiła, że zacząłem poważnie rozważać możliwość zakupu, kierownicy do konsoli. Wziąłem tą grę praktycznie w ciemno (mój pierwszy kontakt z seria), i nie żałuję. PS. Może mi ktoś zdradzić tajemnice jak rozłożyć/złożyć dach w samochodach, które mają składany? Widziałem na YT jak kolo się tym bawił w swoim Gallardo, szukałem tej opcji ale jakoś tego znaleźć nie mogę.
  3. Nie mówię, że Midnight jest brzydki (i żeby nie było, nie wychwalam Burnouta - wręcz przeciwnie, można powiedzieć . Poprostu śmiałem zauważyć ten fakt A te replaye zalookam zaraz. Opcja widocznie nie rzuca się w oczy xD
  4. Ja pykam od wczoraj, gierka zamiata. Takich klimatów szukałem od dawna (niestety NFSy sie popsuły...). Co prawda, faktycznie gra może wydać się trudna, szczególnie osobie nieogranej jeśli o racery chodzi. Sam miałem problemy z pierwszą serią, ale jak ktoś wyżej napisał problemem nie okazał się skill, a samochód. Muza siada mi jak najbardziej. Obawiałem sie co do tego free-roam (Burnout Paradise po jakimś czasie zaczął być frustrujący - co skrzyżowanie musiałem mapę włączać, żeby sprawdzić gdzie skręcić), jednak Panowie z R* dobrze rozwiązali sprawę, i większość wyścigów można ukończyć bez zerkania nawet na mini-mapę (która jest dużo czytelniejsza niż w Burnout'cie). Duży plus za to, bo w końcu idzie się skupić na wyścigu, bez ciągłego naciskania przycisku "back". Widok z kokpitu to chyba jedyny słuszny w tej grze, w każdym razie moim zdaniem. Rewelacja poprostu. W GRIDzie go jakoś wyczuć nie mogłem, a tu jak raz ustawiłem, tak już nie zmieniłem :S Co drażni to lolowate patterny uszkodzeń samochodów z trafficu - no kurna... Dwie takie same bryki, porysowane w identyczny sposób obok siebie... Yyyy... Ale to już tak na doczepkę, nie psuje to generalnie zajawki z gry. Sama grafika w Burnout'cie, który przecież wyszedł rok temu, wydaje się być lepsza... No i napewno miło by było, gdyby w grze pojawiły sie replaye - chciałbym sobie czasami obejrzeć jak wpasowuje się między latarnie a budynek, ślizgając się bokiem, nie zahaczając o żadne z nich. Albo jazdę na pełnym gazie pod prąd, na autostradzie
  5. Ryofu Housen

    Burnout Paradise

    Te które masz zaznaczone "ptaszkiem" są ukończone.
  6. Ryofu Housen

    Resident Evil 5

    Wydaje mi sie ze sterowanie w RE4 mało komu wtedy przeszkadzało. Ale czasu były inne. Teraz faktycznie to zaprezentowane w demie wydaje sie toporne i mało intuicyjne. Sterowanie "ala Gears'y", to dzisiaj norma w grach tego typu (nie wiem czemu ludzie ciągle doszukują się w tej grze horroru - to jest normalny shooter/przygodówka by Capcom. RE4 kogoś przestraszyło?) i nikt mi nie wmówi, że w przypadku RE jest lepiej tak jak do tej pory, bo jest "inaczej/specyficzniej". Phi. Inaczej nie znaczy lepiej. Dobre zagranie ze strony Capcom. Chociaż ja bym i tak tę grę pewnie kupił
  7. Jak widać chociażby na samym przykładzie tego tytułu, kasa robi swoje (początkowo wersji na Xboxa, miało nie być). Dlatego jeśli te dodatki będą płatne, raczej nie liczyłbym na to że pozostaną ekskluzywne dla PS3. Może przez pewien czas...
  8. To ciekawe... Goście mają problem, ze zrobieniem jednego porządnego NFSa na rok (najnowsza część jest względnie dobra, bo to xero Most Wanted, ale i tak niedopracowana). A tu wyskakują z czterema. Coż... Krzyżyk na drogę. A małolaty zacinające na standach w hipermarketach będą miały więcej frajdy :S Swoją drogą co sie przejmujecie - jak będzie crap to będziecie omijać szerokim łukiem. A jak nie, to będzie w co grać
  9. Ryofu Housen

    Devil May Cry 4

    Więcej ciosów czy mniej, gra Dante wydaje sie być bardziej złożona. Nero sie fajnie wymiata, ale Devil Bringer bardzo ułatwia sprawę. Przynajmniej w moim odczuciu.
  10. Ryofu Housen

    Devil May Cry 4

    Wie ktoś jak to jest z używaniem itemów na DMD i robieniem misji na S? Zdaje sie walcząc z Echidną użyłem Vital Star (nie pamiętam czy S, czy M, czy L), i na końiec misji S wskoczyło (SSS). Ale już w 10tej misji kiedy jej użyłem walcząc z Dante mimo tego że wszystko było na S, weszło mi A za misje. Ogólnie gra jest naprawdę spoko, i chyba sie od niej uzależniłem. Niekiedy wykonanie mogło by być lepsze (sam dizajn, i gra ogólnie wyglądałaby wzorowo, gdyby nie te pixelowate/migoczące cienie), ale gameplay to już moc. Na wyższych poziomach trudności backtracking przestał mnie drażnić, a skupiać się zacząłem na wyrzynce. Ogólnie zacząłem odnosić wrażenie, że był to zabieg celowy ze strony autorów, ale mniejsza o to. Już tak mam, że lubię gry które stawiają przede mną wyzwania, a ta bez dwóch zdań taka jest. Robienie achievów daje naprawdę dużo satysfakcji. Nie to co w Ninja Gaiden 2 na przykład (które i tak jest o jeden szczebel wyżej w mojej hierarchii), gdzie ponad 3/4 osiągnięć wpada przy przechodzeniu gry na najniższym poziomie trudności. Jedyna rzecz która mnie mocno irytuje to (pipi)y Exceed :S Ja chcę robić Max Act jak Ci dżentelmeni na filmikach, YouTube :<.
  11. Ryofu Housen

    Ninja Gaiden 2

    Tak, ale tylko jeżeli zaczniesz grę z pozycji New Game. Jeśli zrobisz to tak jak napisałem (załadujesz save, który zapisałeś po ukończeniu danego poziomu trudności, z menu "wczytaj grę"), Ryu będzie miał wszystkie bronie i health bar na tym samym poziomie na którym były, kiedy ubiłeś ostatniego bossa. Tylko, że karma jest wtedy sumowana (czyli nalicza Ci ją do tego co już nabiłeś, przechodząc grę za pierwszym razem).
  12. Ryofu Housen

    Ninja Gaiden 2

    Przecież "ścieżka ucznia" na której grasz to jest właśnie ten casual. Ta gra zaczyna się robić trudna na mentorze/Master Ninja. [edit] Będziesz mógł zacząć grę, z dopakowanym Ryu, ale tylko na tym samym poziomie trudności wczytując ostatni save który robisz po skończeniu gry (automatycznie po wczytaniu będzie chapter 1). I analogicznie na pozostałych poziomach trudności - żeby zacząć na nich grę wymaksowaną postacią, będziesz je musiał najpierw przejść.
  13. Ryofu Housen

    Ninja Gaiden 2

    Ta gra to tylko single :S Mission Mode kosztuje 800 punktów. Co do achievów za UT i OT to nie wiem, bo zrobiłem je przechodząc gre, a MM nie posiadam. Ale raczej tak.
  14. Może Ci sie to wydać dziwne, ale sam znam osoby które nie odróżniają fillerów od właściwej historii (nie mają nawet pojęcia co to jest) zarówno w Bleach'u, jak i Naruto. Ofkoz nie miały do czynienia z mangą.... Ale jak sie odrazu perspektywa zmienia Może podobnie jest w przypadku Moniki
  15. http://rapidshare.com/files/131940519/DMC4_soundTrack_By_Yorczan_darkwarez.pl.part1.rar http://rapidshare.com/files/131940521/DMC4_soundTrack_By_Yorczan_darkwarez.pl.part2.rar http://rapidshare.com/files/131940518/DMC4_soundTrack_By_Yorczan_darkwarez.pl.part3.rar http://rapidshare.com/files/131940532/DMC4_soundTrack_By_Yorczan_darkwarez.pl.part4.rar http://rapidshare.com/files/131940527/DMC4_soundTrack_By_Yorczan_darkwarez.pl.part5.rar http://rapidshare.com/files/131950020/DMC4_soundTrack_By_Yorczan_darkwarez.pl.part6.rar Ugh... Znowu ten nieszczęsny rapid :S Dzięki, w każdym razie. Po raz kolejny konkret z Twojej strony, kiedy jestem w potrzebie :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...