Skocz do zawartości

Monster Hunter 4 Ultimate (tematyka offline)


Rekomendowane odpowiedzi

nowa porcja fotek

http://www.ppe.pl/news-29685-powitajcie_wielka_paczke_widokowek_z_monster_hunter_4__ultimate.html#galeria

 

co ciekawe nowa pustynna lokacja wygląda fajnie i ma spoko koorystyke

nadal nie moge zrozumieć co im strzesliło do głowy żeby w tej lokacji

monster_hunter_4_thumb.jpg

 

dać takie oczo(pipi)ne okropne kolory

 

 

jeszcze artwork nowego potwora

MH4G-Unnamed_Monster_1_Art_001.jpg

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Zamierzam kupić 3DS XL i mam pytanie odnośnie grania w MH. Czytałem kiedyś, że do wygodnego grania w MH przydaje się jakaś nakładka/przystawka czy jakiś inny gadżet(jeżeli coś jest potrzebne to ile to kosztuje). Dostawka z drugim analogiem o ile dobrze pamiętam? Możecie przybliżyć mi temat, żebym nie musiał znowu przeszukiwać  całych "internetów"? :)

 

EDIT: Juz znalazlem - CIRCLE PAD PRO. Na allegro używany za 100 zł jest.

Edytowane przez falcon87pl
Odnośnik do komentarza

ja powiem tak - w seri MH mam nabite tysiące godzin, z czego większość na psp gdzie obsługa kamery była najwygodniejsza, powiem nawet że na psp było wygodniej niż w remaku na ps3 - MHP3HD, na ps3 można było używać drugiej gałki na padzie, ale druga gałka wg mnie była mniej wygodna niż krzyżak na psp kontrolowany palcem wskazująxcym

 

w 3DS nie ma drugiej gałki więc mam opcje kontroli kamery - krzyżak znacznie mniej wygodny niż na psp ze względu na otwierany ekran konsoli. druga opcja to sterowanie kamerą za pomocą ekranu dotykowego 3dsa, da sie to robić ale wygoda jest średnia, no i 3 opcja - kupno circle pada, ja go nie mam i nie używałem chociaż zapewne jest wygodniejszy niż ekran dotykowy, jednak dzięki temu że wersja na 3ds ma opcje automatycznego nakierowania kamery na wroga to wydaje mi się ze circle pad jest trochę zbębny - cirlce nie jest bardzo wygodny, a automatyczne skieroowanie kamery na wroga można robic bez ciercle pada, więc jako wielki fanboj MH mowie - "można się obejść bez circle pada grajac na 3ds. jednak najwygodniejsza obsługa kamery była niezaprzeczalnie na psp

 

 

 

na psp kamera była najlepsza bo prawym palcem obsługiwało się guziki "gemoetryczne" czyli ataki i ekwipunek, a lewym kciukiem gałke za pomocą której się biegało, a krzyżak (kamera) obsługiwało się palcem wskazującym

PSP_Claw.jpg

 

dzięki temu można było jednocześnie biegać i atakować, oraz jednocześnie obsługiwać kemrę

 

na 3ds nie ma takiej możliwości, nawet z circle padem, bo nie ważne czy sie obsługuje kamerę ekranem (prawa ręka) czy circle padem (prawa ręka) to nie można jednocześnie atakować. z kolei przez otwieraną klapkę ekranu w 3ds nie można palcem wskazującym dostać się do krzyżaka jak na obrazku powyżej. więc ogolnie na 3ds obsługa kamery jest znacznie gorsza. pewnie circe pad jest wygodniejszy niż ekran dotykowy, ale nadal pozostaje ten sam problem - przekładając palec na ekran lub circle pad nie można w tym samym czasie używać guzików, więc nie można atakować

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Wielkie dzięki za wyczerpująca odpowiedź. Teraz wszystko jest dla mnie jasne. Faktycznie nawet w 3DS XL krzyżak jest poniżej analoga i pomimo większej powierzchni do manewrowania, to nie da się jednocześnie biegać i zmieniać kamerę. Chyba że kciukiem będzie się zmieniać kamerę, a wskazującym biegać :D

 

Generalnie od wielu miesięcy mam stagnację pod kątem grania na PS3 i gram raz na 7-10 dni z kuzynem i kumplem w fifę przy piwku. I czasami włącze CODa, żeby postrzelać ze 30 minut. Ale generalnie nie mam takiego parcia jak jeszcze na studiach, gdzie grało się po 2-5 godzin dziennie wieczorem. Priorytety się pozmieniały (rodzina, rozwój zawodowy, potomek w drodze) i szkoda mi czasu na duże granie. Przy czym ostatnio popatrzyłem jakie gierki wychodzą na Nintendo, żona zaczęła grać w różne popierdółki na smartfonie i zdecydowaliśmy, że kupimy jakąś przenośna konsolę. Moja żona byłą kiedyś graczem (Pegasus, Commodore, PSX) i mówi, że jej wystarczy Mario :) Pewnie tak mówi, bo nie kojarzy innych hitów od N :D

 

Na przestrzeni ostatnich lat poprzechodziłem wszystkie DSy i jak poczytałem opinie na temat przygotowań do poszczególnych walk w MH, to myślę, że jest to seria z którą mógłbym spędzić setki godzin. Mam takie wrażenie, że od 2 lat więcej czytam na temat gier na forum i w PSX niż gram. Ciągłe śledzenie nowinek, co wychodzi, co się dzieje w branży, jak to ocenili itd. po czym nie kupuje nowych gier i czytam o kolejnych. Po prostu chciałbym się odciąc od tego "szaleństwa informacyjnego" i zamiast czytać newsy przez 30-60 minut, to pograć w tym czasie. Pewnie ma na to też wpływ, że jeszcze za kawalera miałem świetny kącik w pokoju do grania, z dużym, mega wygodnym fotelem (na którego nie ma miejsca w naszym obecnym gościnnym), a obecnie jak mam "robić przemeblowanie" do grania w gościnnym to jakoś nie to samo :D Jak już będę się budował, to odpowiedni pokój zostanie uwzględniony na poddaszu hehe I tak myślę, że możliwość "zachomikowania się" gdzieś w domu na godzinę czy dwie (już widzę, te uśmiechy na twarzach fanów MH "godzinę czy dwie ... :D :D ") z handheldem może być świetnym rozwiązaniem. 

 

Skoro nie ma problemów z namierzaniem na DSie, a chcę konsolę w wersji XL, to będę musiał pomyśleć czy kupić DSi XL za jakieś 300 zł czy dołożyć 3 stówy i kupić 3DS XL. Na efekcie 3D w ogóle mi nie zależy. Szkoda tylko, że w DSi nie ma analoga, a przypuszczam, że w niektórych grach się przydaje.

Edytowane przez falcon87pl
Odnośnik do komentarza

wygodniej to napewno tak, tylko czy poziom wygody był proporcjonalny do ilości kasy wydanej na circle pada?

 

pytam o to głównie dlatego bo mam MHp3HD na ps3 i tam można na padzie prawą gałką obsługiwać kamere i nie było to nawet w polowie tak wygodne jak obsługa na psp, a circle pad dodaje własnie prawą gałke

 

 

 

btw jest jedna opcja której strasznie mi brakuje w MH - możliwość zablokowania kamery na konkretnej wysokości i ruszania jedynie lewo/prawo, ewentualnie możliwość płynnego ruszania kamerą góra/dół bo to co jest w  grze czyli z 5 wysokości kamery i przeskoki między nimi typu (bardzo wysoko, w sam raz, zbyt płasko, kompletnie płasko, wtf) są bardzo wkurzające i zarówno na gałce jak i na ekranie często przypadkiem można zmienić kamere w aspekcie góra/dól i całkowicie zepsuć pole widzenia (na psp przytrafiało się to znacznie mniej bo strzałki krzyżaka były bardziej odzielone niż ruchy gałką)

nie wiem dlaczego nie zrobili płynnej kamery jak w większości gier, to przeskakiwanie między kilkoma wysokościami jest wkurzające jeśli sie przypadkiem to naciśnie, przy płynnej kamerze nie było by takiego kłopotu bo przypadkowe naciśniecie powodowało by jedynie minimalną zmiane wysokości kamery a nie odrazu przeskok na zbyt niską lub zbyt wysoką pozycję

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.