Skocz do zawartości

Moje gameplay'e z serii Battlefield


powergame139

Rekomendowane odpowiedzi

 

Jakoś tej dynamiki nie widać w Twojej grze Juliuszu Cezarze Drantzellu. Grasz bardzo ostrożnie, co mi się nie podoba, i chyba dzięki temu wyniki masz niezłe. Gdybyś miał combo supporta z reconem to zwariowalibyśmy od pikania kuli szpieguli. Najbardziej na tych filmikach spodobał mi się kabotyn z szotganem ;)

Na początku grałem nieśmiale, bo czułem się nieswojo (szczególnie na 1 mapce). To moje pierwsze kroki na TDM, nie wiedziałem czego się spodziewać (po TDM, mojej nowej broni burst i Kabotynie z FAMAS'em). Poza tym biegałem jednak bez tłumika - wiedziałem że każdy mój wystrzał powoduje, że pojawiam się na mapie. W TDM przeciwnik może się pojawić z każdego punktu na mapie, więc używanie tłumika lub kul szpiegul jest dla mnie całkiem rozsądnym wyborem. Na 2 mapce używałem ich głównie do sprawdzenia czy mogę bezpiecznie wejść do hotelu, albo jak miałem mało życia.

 

EDIT: Żeby nie było. Bardziej chodziło mi o to, że TDM to dynamiczny tryb, a nie że grałem dynamicznie.

 

 

Wiesz, to moj pierwszyj TDM, gdzie naintensywniejszym dzwiekiem byly czujki wszlekiej masci (jakby stado pikachu biegalo po mapie). Wydawalo mi sie, ze macie wielu reckon'ow rozstawiajacyh czujnik ruchu. a tymczasem to ty spamowalem bulami gdzie popadnie (i masz ch trzy sztuki w zestawie, sick!). Torowales sobie nimi droge do hotelu, po czym rozstawiajac czujnik, przyklejales sie do niego. A gdy ginales, wracales do niego. Sporo kill'i na mnie wbiles bo wiedziales, gdzie jestem. Mimo tego, wystarczyl jeden kabotyn, bys nie dobil dwa razy z rzedu do ratio 2:0 (a podobno latwo ci to przychodzi). Ale najzabawnejsze jest to, ze majac burstowa bronia, i strzelajac nia z pozycji stojacej, czesto ginales z mojego Famasa o dosc sporym recoil'u... i to w biegu ( a wiadomo,ze rozsiew kul w sprincie jest spory)!! Czekam z niecierpliwoscia na kolejnego patcha, ktory sprawi, ze w koncu bede strzelal tak samo celnie, jak "stick to the ground campers". :) Dzieki za gre, czekam do nastepnego razu. 

Odnośnik do komentarza

Wiesz, to moj pierwszyj TDM, gdzie naintensywniejszym dzwiekiem byly czujki wszlekiej masci (jakby stado pikachu biegalo po mapie). Wydawalo mi sie, ze macie wielu reckon'ow rozstawiajacyh czujnik ruchu. a tymczasem to ty spamowalem bulami gdzie popadnie (i masz ch trzy sztuki w zestawie, sick!). Torowales sobie nimi droge do hotelu, po czym rozstawiajac czujnik, przyklejales sie do niego. A gdy ginales, wracales do niego. Sporo kill'i na mnie wbiles bo wiedziales, gdzie jestem. Mimo tego, wystarczyl jeden kabotyn, bys nie dobil dwa razy z rzedu do ratio 2:0 (a podobno latwo ci to przychodzi). Ale najzabawnejsze jest to, ze majac burstowa bronia, i strzelajac nia z pozycji stojacej, czesto ginales z mojego Famasa o dosc sporym recoil'u... i to w biegu ( a wiadomo,ze rozsiew kul w sprincie jest spory)!! Czekam z niecierpliwoscia na kolejnego patcha, ktory sprawi, ze w koncu bede strzelal tak samo celnie, jak "stick to the ground campers". :) Dzieki za gre, czekam do nastepnego razu.

Torowałem sobie drogę do hotelu, ale nie przypominam sobie żebym nadużywał poke'balli, czy czujników. Jak rozstawiałem czujnik, to biegłem przez niego, a nie do niego wracałem. Nie czułem się jakoś mocno do niego przyklejony. Wręcz przeciwnie, biegałem często w inne miejsca zostawiając sobie czujnik za plecami. Przystawałem przy czujniku głównie jak miałem mało hp (ze względu na brak apteczki). Z resztą nie rozumiem czepiania się czujników - Zaleta danej klasy. Nie gram na kodach, ta klasa i gadżety są dostępne dla wszystkich. Mógłbym czujniki wykorzystywać dużo skuteczniej i częściej rzucać poke'balle.

Też musiałeś mnie zabić kilka razy tylko dlatego, że pokazałem się na mapie (grałem bez tłumika) i wiedziałeś gdzie jestem, a Twoja drużyna też korzystała z czujników (jeden rozwaliłem, 2gi był gdzieś na dachu nawet). Ty masz broń z największym DPS'em, tłumik i apteczkę, a ja mam poke'balle (brak apteczki czasami jednak się źle kończy).

 

Co do wyniku... Mógłbym zwalać to na to że zabijałeś mnie często z kolegą, czy to że Ciebie wskrzeszali po zabiciu, a mnie nie, czy to że masz broń z 1000bps, a ja tylko 800 itp itd. Tak czy siak shit happens, mój błąd. Nigdzie nie pisałem że wyniki powyżej 2.0 zdarzają mi się za każdym razem. Jak już to to, że wyniki powyżej 2.5 zdarzają mi się dosyć często grając piechociarzem (w odpowiedzi na posta sugerującego jakobym potrafił tylko grać nieźle za sterami pojazdu). Do tego podkreślałem, że kille nabija się głównie na słabszych. Kiedy natyka się na ogarniętych graczy pojedynki są zdecydowanie bardziej wyrównane.

 

 

No ja ze swojej strony mam nadzieje, że też naprawią te zacinanie się broni. Na 1 filmiku nawet wyraźnie mi się zacięła, myślałem że skończyło się ammo i zacząłem przeładowywać (tracąc fraga na rzecz asysty). Tak czy siak pukawka ma potencjał, jest optymalnie szybka i mam nadzieje, że do następnego razu nie będę popełniał aż tylu błędów (kilka razy przegrałem wymianę, bo chamsko spudłowałem).

 

Tak poza tym rzadko mi się zdarzają trade kille (od pacza, który to zmieniał praktycznie w ogóle). Tutaj było ich sporo ;p

Odnośnik do komentarza

 

Ja (pipi)ę Karol. Że ty możesz po nocach spać spokojnie mając takie ludobójstwa na sumieniu.

 

Nic dziwnego że dziewczyna zwraca się do Ciebie per psychopata;)

Edytowane przez hellspawn81
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...