Skocz do zawartości

SimCity (2013)


Kazuun

Rekomendowane odpowiedzi

[...]

 

The good news is that SimCity is a solid hit in all major markets.  The consensus among critics and players is that this is fundamentally a great game.  But this SimCity is made to be played online, and if you can’t get a stable connection, you’re NOT having a good experience. So we’re not going to rest until we’ve fixed the remaining server issues.

 

And to get us back in your good graces, we’re going to offer you a free PC download game from the EA portfolio. On March 18, SimCity players who have activated their game will receive an email telling them how to redeem their free game.

 

I know that’s a little contrived – kind of like buying a present for a friend after you did something crummy.  But we feel bad about what happened.  We’re hoping you won’t stay mad and that we’ll be friends again when SimCity is running at 100 percent.

http://www.ea.com/news/a-simcity-update-and-something-for-your-trouble

Edytowane przez kubicz
Odnośnik do komentarza

Pomijając fakt rozmiaru miasta, który jest rzeczywiście upierdliwy (wiąże się z tym jeszcze jedna zagwozdka, którą będę starał się sprawdzić niedługo), ale do przeżycia jak się człowiek rozezna w grze... to imho zabawa jest kapitalna.

Wciąż się bawię kilkoma aspektami co by zrozumieć co dokładnie działa na co i w jaki sposób, niż staram się zbudować idealne miasto ale jest ciekawie ;)

Odnośnik do komentarza

http://www.destructoid.com/review-simcity-248039.phtml
 
4/10 mówi samo za siebie. Przynajmniej tutaj recenzent poczekał do oficjalnej premiery i pograł tyle ile mógł (albo serwery EA pozwolił) a nie oceniał grę przed jej wydaniem. Co ciekawe nawet Gamespot chyba za mało $ dostał od EA i ocenił grę na 5/10 :D
 
Dla EA:

xlarge.jpg

 

Edytowane przez Kymel
Odnośnik do komentarza

Pogrywam sobie od wczoraj w Simcity i kurde... Pomijając wiadome problemy i faile to sama gra jest chlernie przyjemna. Szkoda tylko, że takie cyrki z tymi serwerami. EA poważnie powinno rozważyć tryb offline (o ile jest możliwe dodanie tego trybu z poziomu patcha, nie znam się na tym. Ewentualnie przyjdze nam za niego zapłcić w jakimś DLC). Na bank odciążyło by to serwery. Szkoda też Maxis bo zrobili naprawdę fajną grę, która została zhejtowana przez debilne decyzje EA.

 

Jakby ktoś chciał pograć to mój nick na orogin: Tamashi-kun, póki co gram na Europa Wschód 4 ale jestem otwarty na propozycje.

Edytowane przez Tamashi
Odnośnik do komentarza

Biorąc pod uwagę, ze spora cześc symulacji jest przetwarzana na serwerach EA i przesyłana do nas do PC... trochę wątpię w ten tryb offline od skidrowa.

Co ciekawe, nawet jeżeli to zrobią, to to będzie tak zabugowana gra, że szok, bo masa rzeczy będzie działać niepoprawnie, czego już doświadczyłem.

Odnośnik do komentarza

Jesli faktycznie jest tak jak mowisz, to mamy powod tej calej decyzji EA: ten tryb online to po prostu takie wymyslne DRM - trudno teraz bedzie to spiracic >>>> wieksze zyski

 

A najgorsze jest to ze takie praktyki beda sie szerzyc - tak samo, jak rozprzestrzenilo sie nam DLC dzieki jakiejstam zbroi dla konia (nieczesto DLC jest prawdziwym dodatkiem - wiekszosc to rzeczy wyciete z gry wlasciwej, na ktorych zbijaja dodatkowy hajs, a bedzie coraz gorzej).

Edytowane przez Yabollek007
Odnośnik do komentarza
Gość Zaqair

One of the biggest problems people are having

with the game is the massive traffic-jams that

seem to clog the entire system up. Now, this is

responsible for the ineffective coverage of ANY

traffic-based services (Fire, Police, Garbage,

Medical, Education, Mass-Transit.) There are also a number of smaller complaints that may

also be directly related to how Glassbox

handles traffic. "Workers aren't commuting."

"There aren't enough workers, even though I

have plenty of population."

"Tourism is broken."

"Emergency services are slow/unresponsive/

broken." The agent system that is used for utilities

(power, water, sewage) seems to be identical

to the system that handles traffic. The problem is that, just as power can

sometimes take a ridiculously long time to fill

the entire map (because the "power agents" just

randomly move about with no sense) traffic and

workers can do the same thing. Workers leave their homes as "people agents." These

agents go to the nearest open job, not

caring at all where they worked yesterday. They fill the job, and the next worker goes to

the next building and fills that job, and so it

goes until all the jobs are "filled." So, when you have all your "worker" sims leaving their

houses for work in the morning, they all

cluster together like some kind of "tourist

pack" until they have all been sucked into

"jobs." They don't seem to care if the job is Commercial or Industrial, only that it's a job. "Scholars" are handled exactly the same way.

As are school busses and mass-transit agents.

This is why you see the "trains" of busses

roaming through your city, and why entire

sections of town may never see a school bus,

despite having plenty of stops... Once all the busses are full, they return to school and stay

there until school is done for the day. Now, here is where it gets really good... In the evening, when work and school lets out,

they all leave and proceed to the absolute

closest "open" house. They don't "own"

their houses. The "people" you see are actually just mindless agents (much like the

utilities agents, as I said earlier) making the

whole idea of "being able to follow a 'Sim'

through their entire day" utterly POINTLESS!!" The reason traffic problems cause so many

other side-effects, is because EVERYTHING

relies on those "people" who are stuck in herds

trying to go to whatever closest "slot" they can

fill. Casinos go bust because "tourists" are just "shopper agents" from out of town. You

MUST put casinos RIGHT next to the

entrance to your city if you want them to

succeed. Placing street-car stops by the

casinos can actually cause more harm than

good! Why? Because the "shoppers" will board the streetcar stop (because it's the

closest open slot) and be shuttled to a

shopping district instead. Sharing resources and services gets to be a

joke, because all the vehicles ("agents") get

bound up with the busses at the entrances to

cities.

Wiecej tu: neogaf.com/showthread.php?t=523158
Odnośnik do komentarza

Biorąc pod uwagę, ze spora cześc symulacji jest przetwarzana na serwerach EA i przesyłana do nas do PC... trochę wątpię w ten tryb offline od skidrowa.

Co ciekawe, nawet jeżeli to zrobią, to to będzie tak zabugowana gra, że szok, bo masa rzeczy będzie działać niepoprawnie, czego już doświadczyłem.

 

"The servers are not handling any of the computation done to simulate the city you are playing. They are still acting as servers, doing some amount of computation to route messages of various types between both players and cities. As well, they’re doing cloud storage of save games, interfacing with Origin, and all of that. But for the game itself? No, they’re not doing anything. I have no idea why they’re claiming otherwise. It’s possible that Bradshaw misunderstood or was misinformed, but otherwise I’m clueless."

 

http://www.rockpapershotgun.com/2013/03/12/simcity-server-not-necessary/

Odnośnik do komentarza

Ja mówiłem o tym o czym mówiło samo EA jak i prasa. To, że teraz tak koleś powiedział to nie znaczy, że wtedy nie miałem racji ;p

 

Ciekawe ile naprawdę rzeczy jest robione u nas a ile na serwach. BO jeżeli cała symulacja jest u nas, a jedynie wszystkie społeczne aspekty gry są przetwarzane przez EA, to Glassbox trochę "leży" :/

Odnośnik do komentarza

Panowie, czy to prawda?

 

Dlaczego więc „gra, która prawie działa”? Bo biorę udział w cholernych betatestach. Nie można tego nazwać inaczej. Pomijając problemy z serwerami – ok, EA się wyłożyło, jestem to w stanie zrozumieć – mamy jeszcze masę innych błędów. Fatalnie rozwiązany ruch uliczny, blokujące się fabryki (jedyne rozwiązanie to wyburzenie i postawienie od nowa) czy brak możliwości oddłużenia parceli to kilka rzeczy z całej listy potrafiących całkowicie zepsuć zabawę…

I szlag mnie trafia. Tak szczerze, od serca. Bo wydałem 140 zł na produkt, który po prostu nie działa. I nie pomoże tutaj postawienie większych ilości serwerów. Tutaj trzeba megapatcha naprawiającego grę. Z tymi wszystkimi błędami, które ma teraz, jest ona absolutną kpiną z konsumenta. Dziwię się tak wysokim ocenom. Czyżby przeciętny gracz naprawdę miał dużo większego pecha niż branżowi dziennikarze? No bo jak inaczej wytłumaczyć te wszystkie kiksy, których w dużych recenzjach właściwie nikt nie zauważył? Szkoda, bo SimCity ma potencjał, ale to nie wystarczy, żeby dobrze się bawić.

 

źródło:

http://www.graczemjestem.pl/blog/simcity-gra-ktora-prawie-dziala/

 

kurcze taka szkoda :/

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...