Skocz do zawartości

Console Wars 5: Starcia Betonów

Featured Replies

Opublikowano

W takim Assassynie 2 mamy spory przeskok czasowy, którego zupełnie się nie czuło. Wykonujemy misję za misją i nagle okazuje się, że minęło już 20 lat, a postaci wyglądają identycznie jak wcześniej (Ezio miał tylko zarost), tak samo nie zmieniły się miasta.

  • Odpowiedzi 11,6 tys.
  • Wyświetleń 375,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dobra, Mendrek ciągle się pyta jakie to są różnice między Xbox LIVE a PSN, mimo nawet tego że dokładnie mu je wypisałem jakiś czas temu.   Tak więc postanowiłem skleić filmik dla takich jak on:  

  • mentalność Lionela i komentujących na PPE - pogoń za hardware i ocenianie wszystkiego pod kątem jakichś tranzystorów (i to tacy ludzie mają czelność śmiać się z pececiarzy, że ci zamiast grać gadają o

  • raven_raven
    raven_raven

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v6jIK_cHF5c   To jest ta gierka, do której po nocach moczą się sonyboty xD?   Chcecie mi powiedzieć, że gra w której jedyny koleś z latar

Opublikowano

Historia w AC xDDDDDDDDDDDDDDD

Niop otoczka fabularna, bo jakkolwiek główny motyw jest mało grzejący i Mass Effecta nie zaznajemy, tak te smaczki związane z historycznymi postaciami, miejcami oraz wydarzeniami, windują mocno ocenę.

Co do wprowadzania nowości w serii, to więcej tam nowinek gameplayowych (choćby świetne bitwy morskie) niż np. kolejnych odsłonach popularnyc FPSów i TPSów.

Opublikowano

Historia w AC xDDDDDDDDDDDDDDD

 

Ty tak serio?

Historia w AC xDDDDDDDDDDDDDDD

 

Ty tak serio?

 

Tak, ta historyjka jest wrecz odrzucajaca.

Opublikowano

FC3 nudne jak FC 1 i 2?

Czemu wyedytowałeś suchara o tym, że wszystko się robi jednym przyciskiem i chu.jowe strzelanie?

Opublikowano

FC3 nudne jak FC 1 i 2?

Czemu wyedytowałeś suchara o tym, że wszystko się robi jednym przyciskiem i chu.jowe strzelanie?

, wow może miał coś do poprawy ?

Edytowane przez FlashGordon

Opublikowano

FC3 nudne jak FC 1 i 2?

Czemu wyedytowałeś suchara o tym, że wszystko się robi jednym przyciskiem i chu.jowe strzelanie?

, wow może miał coś do poprawy ?

No, miał do poprawy to, że nie wie o czym pisze.

Opublikowano

Ubisoft nie potrafi zrobić gry z technicznie dobrym gameplayem więc idzie na ilość a nie jakość. Far Cry 3 to technicznie straszne badziewie w porównaniu z takim Borderlands 2. Gierka strasznie klatkuje i strzela się średnio. Podobnie jest z Assassins Creed. Gra w której wszystkie akcje wykonuje sie trzymając 1 przycisk. Walka i skakanie to kpina. Taki Batman Arkham City deklasuje Assassins Creed pod każdym względem. W assassins creed i far cry sztucznie wydłużyli rozgrywkę przez odkrywanie mapy, wszeliego rodzaju zbieractwo pierdół, zdobywanie punktów widokowych i baz przeciwników. Taki gameplay jest strasznie nudny. Gdyby te gierki nie były sandboksami to zgarniałyby oceny w okolicach 7/10.

Techniczne badziewie? Chyba na konsole. Bordelands 2 jest świetny (chociaż to mission pack do jedynki, tak jak kolejne AC), ale technikaliów nie ma co porównywać do FC3. Zgadzam się, że gameplay w takim AC nigdy jaj nie urywał, liczył się bardziej design, historia i eksploracja (to już akurat gameplay...), ale to jest typowe dla każdego sandboxa i ja mam podobne odczucia grając w 99% takich gier (Niesławny, GTA i nawet RDR), wyjątkiem faktycznie jest Batman AC, ze względu na nienudzący się system walki.

 

edit. Co do średniej, to ja się nie dziwię, że Halo 4 ma taką niską skoro największy fanboj całej serii chce mi ją tanio opchnąć :unsure:

akurat infamous ma dla mnie ciekawszy gameplay, ale nie jest też tak sanboksowy jak gta i rdr. no i przy okazji - kpienie z systemu walki w batmanie przy jednoczesnym jaraniu się tym w asasynie jest mocno nie poważne
Opublikowano

batman? system walki? czyli na zmiane uderzenie kontra i bez straty hp bijesz 50 wrogow...

 

To akurat twój problem, że tak sobie spłycasz grę.

ok od dzisiaj bede uzywal tez bezuzytecznego batarangu ;)

Opublikowano

batman? system walki? czyli na zmiane uderzenie kontra i bez straty hp bijesz 50 wrogow...

 

To akurat twój problem, że tak sobie spłycasz grę.

ok od dzisiaj bede uzywal tez bezuzytecznego batarangu ;)

 

No rzeczywiście jest bezużyteczny, skoro przewraca jednego typa (Batman rzuca też 3 gdy nabije się pasek combo do czerwonego poziomu i przy odpowiedniej modyfikacji) i jest wyłożony na nokaut. Przydatne w każdej sytuacji gdy ktoś rzuca np butlą, atakuje pałką elektryczną itd.

Pewnie używasz tego oddzielnie celując, no to wtedy jest nieprzydatne, a przecież gadżety pod skrótami da się szybko używać w walce i każdy jest użyteczny.

Opublikowano

ale on ma już wyrobione zdanie po 3h gry, więc jeszcze nic nie widział. ci pececiarze :sleep:

Edytowane przez Kazub

Opublikowano

Ale to chyba nie do mnie z tym kpieniem z systemu walki w Batmanie?

Infamous rozgrywkowo jest najbliżej AC (z tym, że łatwiej zginąć), ale feeling gierki mi nie leży. Animacja ludka, system nawalnia jednego klawisza (w AC również, ale jest chociaż widowiskowo), strzelanie z palców itp. Rozgrywka jeszcze mniej zróżnicowana niż w AC3.

Opublikowano

z batmanem nie do ciebie. infamous mało widowiskowy ? dwójka ? rili ?

Opublikowano

Chodzi mi o system walki, a nie o rozwalanie aut itp.

Opublikowano

ale on ma już wyrobione zdanie po 3h gry, więc jeszcze nic nie widział. ci pececiarze :sleep:

5.1h.

 

nie uzywam batarangu wcale poniewaz robie stealth kille gdzie tylko sie da, a w momentach gdzie jest to niemozliwe ide w otwarta walke :P

Opublikowano

No i w otwartej walce jest przydatny, np do przewracania uzbrojonych, ewentualnie linka do przyciągania. Te są przydatne przynajmniej z tych startowych gadżetów.

Opublikowano

cały ten hajp i średnia 96 nie biorą się z nikąd. nie bądźcie hipsterami i dajcie szanse batmanowi. to ocean grywalności. przy czym nie ujawnia wszystkich ficzerów po 3h żeby skończyć się po 6h.

Edytowane przez Kazub

Opublikowano

Załatwiłem sobie Plusa na 30 dni, ogram inFamous 2, LBP 2 i skończy się moja przygoda z Plusem (do następnego triala) - ale ze mnie cebulak :D

Opublikowano

System walki w Batmanie daje sporo satysfakcji i wymaga dobrego timingu i trochę ćwiczeń, ale widok jak rozpjerdala 20 gachów, często większych niż on sam jest komiczny. Z kolei system walki w Assassin's Creed wygląda realistycznie, ma super animacje... szkoda tylko że jest zrobiony dla dałnów.

 

Nie wiem co jest lepsze.

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

W końcu to Batman (superbohater), a nie jakiś pizduś. Rozumiem, że realistycznie byłoby gdyby obijał karłów?

 

W Assasynie animacja może samych kontr jest niezła, ale jako całość wygląda to strasznie sztucznie i topornie. Brakuje tam płynności w przejściach, już nie wspominając o tym, że nieraz nikt w ogóle nie chce atakować przez kilka sekund, gdy akurat czeka się na kontrowanie.

Opublikowano

Nie przypominam sobie, by w starych filmach Batmana, czy też w Animated Series (z komiksami do czynienia nie miałem) ciskał tak tymi mięśniakami jak jakimiś szmatami. Powinni pójść w jakość a nie ilość tych zbirów i fajnie by było jakby na każdego poświęcał więcej czasu... wyglądałoby to po prostu lepiej, a tak to ogląda się to jak jakiś mongolski balet, szczególnie w challenge roomach.

Opublikowano

ten patent kiedy pikujemy batmanem ze stu metrów i spadamy na gościa wbijając go w glebę też nie wygląda zbyt realistycznie. mam nadzieje że w trójce to poprawią. batman waży coś pewnie między 90 a 100, przy jego sprawności cisnąć 20 kilo cięższym mięśniakiem to żadne scifi

Edytowane przez Kazub

Opublikowano

http://lagmag.pl/

 

Śjakiś nowy magazyn o grach dostępny na Allegro. Zamiast screenów - rysunki i zamiast recenzji - felietony.

Obszerniejsze info wraz z autorami - http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,13097019,Magazyn_Lag___pojawilo_sie_nowe_czasopismo_o_grach.html

Wśród listy osób widać tego typa jutubowca - krytyka. Geeezz...

PS. Nie wiedziałem gdzie to wrzucić, sorry jak w złym temacie.

Opublikowano

Nie przypominam sobie, by w starych filmach Batmana, czy też w Animated Series (z komiksami do czynienia nie miałem) ciskał tak tymi mięśniakami jak jakimiś szmatami. Powinni pójść w jakość a nie ilość tych zbirów i fajnie by było jakby na każdego poświęcał więcej czasu... wyglądałoby to po prostu lepiej, a tak to ogląda się to jak jakiś mongolski balet, szczególnie w challenge roomach.

 

Na potrzeby gry jest ok, gdyby na każdego poświęcał więcej czasu system straciłby całą dynamikę.

Opublikowano

Mogliby zastosować wprowadzenie ("fikanie")do każdej walki jak poniżej

http://youtu.be/a3fNP91TWRY

Edytowane przez Gość

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.