Jump to content

PES 2014


Guest Szprota

Recommended Posts

Guest Szprota

Co wiemy na ten moment?

 

-Powstaje na całkowicie nowym silniku(fox engine)

-Premiera na PS4 i NextBoxie. Wersję PS3/X360 dostaną swój port.

 

źródło: http://www.vg247.com/2012/05/30/team-pes-to-use-fox-engine-for-next-gen-pro-evolution-soccer/

 

-Deweloping PESA 14 i kolejnych odsłon bedzie przebiegal w londynskim studiu Konami

 

źródło: http://gamezilla.komputerswiat.pl/newsy/2012/30/pro-evolution-soccer-bedzie-robione-w-europie

 

- Według Masudy, który jest głową projektu o nazwie Pro Evo 2014, prace nad nowym silnikiem graficznym idą bardzo dobrze, dzięki czemu jesienią przyszłego roku gracze ujrzą spektakularnie wyglądającego PES-a. Kei-san stwierdził ponadto, że skoro drużyna piłkarska składa się z jedenastu zawodników, to nagrodę w konkursie "Enter the Game" otrzyma w przyszłym roku tyle samo fanów.

 

źródło: http://www.ppe.pl/news-19986-Przechwalki_tworcow_Pro_Evo_2014.html

 

Tyle póki co wiadomo na temat nextgenowego PESA

Link to comment

-Premiera na PS4 i NextBoxie. Wersję PS3/X360 dostaną swój port.

 

- Według Masudy, który jest głową projektu o nazwie Pro Evo 2014, prace nad nowym silnikiem graficznym idą bardzo dobrze, dzięki czemu jesienią przyszłego roku gracze ujrzą spektakularnie wyglądającego PES-a. Kei-san stwierdził ponadto, że skoro drużyna piłkarska składa się z jedenastu zawodników, to nagrodę w konkursie "Enter the Game" otrzyma w przyszłym roku tyle samo fanów.

 

Z tych info wynika ze za niecaly rok bedziemy mieli nextgeny. PES wychodzi na poczatku jesieni i raczej tytulem startowym nie bedzie. GTA V na wiosne, a w sumie na jej koniec i bedzie na PS360, ew. na PC. Czyli nextgeny wychodza w wakacje. Czyli pol roku od zapowiedzi do premiery nowych konsol (a czas leci). No no. Chvje muje guwno prawda. Zarty sie trzymajo tych wszystkich plotkarzo-newsmanow. Ale jak to nie zart to...

 

Wez ktos powiedz tym chinczykom zeby nie robili wersji na nextgeny bo takich urzadzen w przeszlym roku nie bedzie ;/

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Guest Szprota

 

Mimo tego, że nowy numer magazynu EDGE w sprzedaży pojawić ma się dopiero w przyszłym tygodniu, to już teraz znamy pierwsze konkrety na temat Pro Evolution Soccer 2014 w wersji na następną generację, bo właśnie te wydanie będzie priorytetowe dla Konami. Mimo, że nie ma tego za dużo, to wiemy już na czym skupiać będą się Japończycy w trakcie tworzenia gry.

Źródłem poniższych informacji jest NickSCFC z Winningelevenblog.com.
Nowy silnik powstał na bazie Fox Engine, ale Konami nazywa go "własnym, nowym silnikiem".
Nowy silnik mocno poprawił fizykę, dlatego Konami czasami nazywa fizykę w grze - barycentryczną. Znaczy to tyle, że każda część ciała ma inny środek ciężkości i inną wagę. Dzięki temu kolizje między graczami będą znacznie lepsze i realniej odwzorowane.
Ekipa pod batutą Kei Masudy skupia się na fotorealistycznym oddaniu piłki, zwłaszcza jeśli chodzi o grafikę. Jako przykład podano japońskiego piłkarza w którym twarz wymodelowana jest z wielką dokładnością - widać pory na twarzy i osobne włosy na brwiach. Koszulki są osobnym elementem, ze swoją fizyką i kolizją. Będą poruszać się w trakcie gry i różnie reagować na szarpanie.
Promień kontroli piłki jest 3 razy większy niż w wersji 2013. Pozwala to na dynamiczne operowanie piłką, jednocześnie powodują lekką nieprzewidywalność.
Gracze w obronie mogą mieć przypisane miejsce na boisku w którym będą się poruszać. Będziemy mogli wybrać jednego zawodnika i ustalić mu wąskie miejsce w którym będzie biegał.
Całość oprze się na trzech filarach:
Barycentryczna fizyka i fizyka piłkiNowy silnik pozwala na rozdzielenie fizyki gracza i piłki trzykrotnie bardziej niż w wersji 2013. Napastnik będzie mógł cieżar ciała przerzucić na jedną stronę, a piłkę zagrać w drugą by zmylić przeciwnika. Zawodnik będzie miał specyficzne centra ciężkości, obliczane przez grawitację i wychył w danym kierunku. Animacja i zachowania są bardziej realistyczne i płynne niż w FIFA 13. Kontrolujemy zawodnika i fizyka prowadzi jego animację, nie odwrotnie.
Kontakt i fizycznośćKonami wyliczyło sobie to jako jedną ze słabości poprzednich PES-ów. Teraz jednak zawodnik może walczyć o miejsce nawet bez piłki - w pojedynkach powietrznych, przy stałych fragmentach gry by zdominować słabszych fizycznie zawodników. Otrzymamy opcję szarpania za koszulki, rozpychanie się łokciami. Wszystko współgra z animacją i fizyką. Zwinni zawodnicy będą mogli wykorzystać swój spryt by umkną spod presji obrońcy.
Emulacje składówSkłady i formacje pozostają najważniejsze jeśli chodzi o sukces, ale dodano opcję ustawiania stref dla danego zawodnika w danych sekwencjach meczu. Na przykład będziemy mogli ustawić dokładnie w jakich sytuacjach i jak wysoko będą gracze łapać na spalonego. W teorii będziemy mogli ustawić skład jak tylko chcemy w ciągu kilku minut. Faworyzowanie słabszych zespołów pozwolić ma na bardziej zaskakujące wyniki.
I co o tym myślicie? Kolejnych informacji możemy spodziewać się na dniach. Ale pierwsze szczegóły wyglądają optymistycznie.
 
Link to comment

całe info z edge http://gamingeverything.com/42559/first-pes-2014-details-including-engine-tidbits/

 

zapowiada się na cos totalnie nowego, na to czekałem wreeeeszcie ktoś ich kopnął w dupala bo tu potrzebny był "reboot" zaorac ten kicz co jest teraz i zrobic od nowa i oby sie udało, nie chce sie za mocno zajarać zeby potem nie plakać ale czekam na kazdego nowego niusa o tym PESie jak na dzien dziecka, mam nadzieje ze to nowe rozdanie zmiecie fifke z powierzchni ziemi i znowu bede pisal trashtalki do przegranych "go play FIFA"

Link to comment

cieszy tak duża ilość zmian, wreszcie starają się zrobić skok w tej serii, a nie dreptają w miejscu jak w pesach tej generacji. Jedyne czego się boję to faktu, że znając Konami to na 100% czegoś do końca nie dopracują.

Link to comment

Chyba nie grałeś w currentgenowa FIFE :(

W sensie 13? Wersja która przez 2 miesiące częściej nie działała niż działała, a do tego w której nie wprowadzono żadnej sensownej zmiany? PES 2013 był wielkim skokiem jakościowym. FIFA 13 była dreptaniem.

Link to comment

o wow byłem pewny, że mimo wszystko zapowiedzą, że nowy engine będzie na nextgenach, a ps3x360 dostanie wersję 2013 z aktualizacją składów. A tutaj niespodzianka i news, że wszystko to co pokazali w Tokio śmigało na ps3...

Link to comment
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Niech zmienią ten crapowaty znaczek "pes" bo kojarzy mi się z upadkiem serii. Nowy silnik nowe logo. 

 

A tak na serio wystarczy mi: usprawniona fizyka pes 6, nextgenowe animacje i grafika. I moge łupać bez licencji Ivarowami i Braszczykowskimi. 

Link to comment

pierwsze trzy oficjalne obrazki:

 

PES2014_BM_UCL.png

PES2014_Santos.png

PES2014_BM_Allianz.png

 

hmmm...źle to nie wygląda ale bez szału...poczekam na większe obrazki i więcej zdjęc...i tak najważniejsze jaki będzie gameplay i jak to będzie wyglądać w ruchu

Link to comment

wg info z:

 

http://www.ps3site.pl/zobacz-pierwsza-galerie-z-pro-evolution-soccer-2014/155007#more-155007

 

screeny z currentów.

 

treść:

 

W oczekiwaniu na pierwszy pokaz piłki nożnej nowej generacji na PS4 i Xbox One, Konami postanowiło zadowolić fanów Pro Evolution Soccer i wypuścić pierwszą galerię PES 2014 z wersji na tą generację. Razem z obrazkami wyszczególniono w informacji prasowej najważniejsze elementy piłki kopanej od Konami.

To, że PES 2014 powstaje w całości na nowym silniki, którego podstawą jest Fox Engine wiemy od dawna. Jednak dzisiaj dopiero wyszczególniono w PR-owej formułce czym to się objawi. Przebudowany kompletnie silnik dostarczyć ma nam jeszcze bardziej realistycznie odwzorowanych piłkarzy i sposób ich poruszania się. Dzięki technologii True Ball, piłka zyskała niewiarygodną (według Konami) fizykę, dlatego też zachowywać będzie się jeszcze realniej i to ona jest jednym z filarów PES 2014.

Później mamy M.A.S.S., czyli system detekcji kolizji i animacji piłkarzy. Ma on umożliwić realne oddawanie różnic fizycznych wśród piłkarzy, a także niwelować wszelakie  błędy w detekcji kolizji, przenikanie i inne rzeczy, które irytowały od dawna. Popracowano także nad prezentacją meczów oraz oprawy wizualnej. Konami twierdzi, że oprócz tego jak gra się rusza, ważne jest także jak jest prezentowana z racji tego, że mecze piłkarskie na nowoczesnych stadionach przypominają show.

Premiera PES 2014 w wersji na PS3, PSP, PC i Xboks 360 jeszcze w tym roku. Wersji na PS Vita - brak, także tutaj karny penis w stronę Konami. Co z wersją na PS4? Konami wydało jedynie mało mówiący nam komunikat z którego można wywnioskować - że będzie, ale nie teraz.

Aktualnie opracowane technologie tworzone z myślą tej generacji są w pełni skalowalne "w górę" mając na uwadze kolejne odsłony serii.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...