Skocz do zawartości

Forza Motorsport 5


Rekomendowane odpowiedzi

Nie żebym się czepiał.. ale chciałbym zauważyć, że rozdzielczość cieni samochodów w buildzie z gamescomu jest kilkukrotnie nizsza w porównaniu do E3 (cienie otoczenia nadal są wypalone). Chociaż nadal jest znacznie wyższa (rozdzielczosć i szczegółowość) niż w DriveClubie (nie widziałem jeszcze gameplayów z gamescomu, porównuje do tych z E3).

Edytowane przez Emet
Odnośnik do komentarza

Z tego co czytam to Turn 10 zdecydowało przeskanować wszystkie dostępne auta na nowo - nie zobaczymy więc kopiuj-wklej z Forzy 4, a co za tym idzie takich kwiatków jak Ferrari F40.

 

Refleksy na autach zostały podbite do 60fps.

 

No i kiera od Mad Catz, świetna <3

 

 

San Diego – August 21, 2013 – Mad Catz Interactive, Inc. (“Mad Catz”) (NYSE MKT: MCZ) announced today the Force Feedback Racing Wheel, a premium quality racing game controller for the Xbox One console.

Designed to offer a highly authentic gaming experience, the genuine suede leather steering wheel houses a raft of technology, such as twin next generation Force Feedback motors and a luxury CNC anodized aluminum wheel face which can be removed from the wheel base should gamers wish to replace or upgrade in the future.

Ideal for use with software such as Forza Motorsport® 5, the Force Feedback Racing Wheel ships with a fully adjustable Pedal Set, allowing gamers to adjust the spring resistance, height and spacing on the gas and brake pedals.

 

JhkMKeX.jpg

 

jq8dSyM.jpgvTcX6PP.jpg

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

O trybie kariery:

 

 

Forza 5's career mode is no longer focused on starting with cheap cars and working your way up the economic ladder. Instead, it's a sort of choose-your-own-adventure novel spanning numerous styles and eras throughout the history of motorsports. You can begin in any of eight leagues, divided into categories such as exotics, vintage, and sport compact. But within those eight leagues are 42 much more specialized events. Sound confusing? We'll explain.

Take the sport compact league for example. Housed within this umbrella you'll find events such as hot hatches or rally sport. Turn 10 describes these events as mini-career modes in themselves--each spanning enough races to last roughly 90 minutes--which have been designed to let you progress all the way through with a single car. Sure, you can still mix up with different cars that fit the event restrictions, but you're no longer forced to say goodbye to a car that you've grown attached to once those more powerful models begin filling the starting grid.

Once you've completed an event, you can choose any other you'd like--there's no predefined event arc. Turn 10 wants players to be able to immerse themselves within a family of cars, then jump to whatever strikes their fancy once that event is complete. You can bounce from demanding supercars to sensible coupes right back up to hulking American muscle--the order doesn't matter. Add in Top Gear commentary spread through each event and you're not only learning how these different families of cars handle, but also hearing Jeremy Clarkson, Richard Hammond, and James May explain the cultural significance at the same time.

 

Of course, there is still a progression to all of this. You're still earning credits, buying new cars to add to your garage, and spending that money on performance upgrades. All of that is still there. But given the career mode's more open-ended nature, you'll be leveling at a more steady rate--what Turn 10 describes as a "metronomic" cadence of level-ups hitting roughly once per hour of gameplay. It's their way of saying, we don't think that exotic league you played through at hour twenty of your career mode should take eons longer to level up in than the grand touring league you chose right at the start of the game.

 

http://www.gamespot.com/events/gamescom-2013/forza-5s-career-mode-is-about-exploring-cars-not-the-life-of-an-eccentric-billionaire-6413420/

Odnośnik do komentarza

Czyli mozemy sie spodziewac skanowanej Monzy :)

Pytanie tylko czy w podstawce czy w DLC :P

Dzis wyscig F1 w Belgii wiec po cichu licze ze wykorzystaja okazje na jakies fotki/filmiki ze Spa.

 

Nie żebym się czepiał.. ale chciałbym zauważyć, że rozdzielczość cieni samochodów w buildzie z gamescomu jest kilkukrotnie nizsza w porównaniu do E3 (cienie otoczenia nadal są wypalone). Chociaż nadal jest znacznie wyższa (rozdzielczosć i szczegółowość) niż w DriveClubie (nie widziałem jeszcze gameplayów z gamescomu, porównuje do tych z E3).

Z drugiej strony odbicia w karoserii sa 2 razy plynniejsze (60fps na GC przy 30fps na E3).

Zobazymy jak to bedzie w finalnej wersji.

Niestety gra jest robiona "na szybko".

Poki co tworcy nie wiedza jeszcze ile aut bedzie na torze. Zeby tylko utrzymali stale 60 fps.
 

Odnośnik do komentarza

Takie drobne porównanie FM4 vs FM5

mobile.27l3y35.jpg

forza5_gamescom_mercemyxap.jpg

 

Ciekawe czy jakby zabrać logo (i byście nie widzieli wcześniej tego screena)... byście wiedzieli, który jest z 4 a który z 5... :rolleyes:

 

Sam tego wywiadu nie widziałem ale (wg. kogoś na gafie) ponoć Dan powiedział, że prace z Xbonem zaczęli już 4 lata temu i FM5 jest już praktycznie skończona. Demo na gamescom bazuje na już praktycznie finalnym buildzie.

Odnośnik do komentarza

Co niektore premiumy w GT5 i fury z photomode w FM4 sa na tyle dobrze wymodelowane, ze ciezko bedzie zauwazyc dodatkowe polygony na next genach bez "lizania" ich z bardzo bliska :)

No i to chyba najslabsza fotka z gry jaka mozna znalezc.

Wystarczy spojrzec na strone nr 6 w tym temacie.

Zreszta niewazne jak toto bedzie wygladalo w photomode.

Z osadem poczekalbym na jakis direct feedy 1080p :)

 

Wiadomo skad pochadzi ta fotka? Nie ma tego w oficjalnych screenach od T10 a AA  jest zbyt dobry zeby to byl direct feed.

ukm6.png

Odnośnik do komentarza

To porównanie takie specyficzne.. bo akurat ten model (jak i większość pozostałych, całkiem nowe będą tylko te kulawe modele jak np F40) widać, że jest przeniesiony prosto z FM4 (tylko zmienione shadery..). Nadal lakier, lampy i grill wyglądają beznadziejnie (w sumie lampy niby lepiej niż w 4.. ale akurat ten srebrny lakier wygląda tragicznie). W ogóle to auto wygląda jak plastik.

 

Co by nie było.. oczywiście zgadzam się, że jest to najgorzej wyglądający screen z FM5 i na innych różnice są oczywiście większe ;)

Edytowane przez Emet
Odnośnik do komentarza

bo akurat ten model (jak i większość pozostałych, całkiem nowe będą tylko te kulawe modele jak np F40) widać, że jest przeniesiony prosto z FM4

Z tego co mi wiadomo wszystkie auta beda posiadaly tryb autovista (forzavista) wiec sila rzeczy wiekszosc nie moze zostac przeniesiona z FM4 tylko musi zostac przemodelowana .

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...