Skocz do zawartości

Forza Motorsport 5


Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo

Jeśli w Forza Motorsport 5 nie będzie nocnych wyścigów i zmiennych warunków atmosferycznych, to na 100% nie będzie ich w żadnej części na Xone. No chyba, że pierwsza część na Xone będzie tragicznie źle zoptymalizowana, to wtedy mogliby wrzucić dodatkowe ficzery i jeszcze polepszyć jakość wizualiów. W innym przypadku nie będzie o tym mowy. 

Odnośnik do komentarza

Polubilem te studio, kiedyś wydawali mi się tepymi amerykanami, a teraz uważam,że są tępymi amerykanami z pasją i faktycznie lubią samochody. Nie stali się anonimowi jak Codemasters (kto by pomyslal,ze przestawia sie na taka oglupiajaca papkę jak dirty i grid2, porzucajać TOCE i Colina ). Poruszyli temat struktury lakieru, fajnie,że zwracają na to uwagę, faktycznie to bolączka po "ekologii" i obecnie używane lakiery nie dają idelanej powierzchni tylko pojawia się "skórka pomarańczy". 

 

Tym chwaleniem się odwzorowaniem  Nurburgringa bym się tak szczerzył bo już GT4 mialo go zaje.biscie zrobionego, a w pierwszej Forzie jakoś dziwnie niektóre odcinki pozwężali.

 

Niestety widzę, że na tej generacji zniszczenia pozostaną takie samę - czyli otarcia i pognieciona blacha, ewentualnie oderwany zdeżak :( Szkoda, myślalem, że w końcu doczekamy się zgniecionej ramy, zmienionej geometrii i powyrywanych mcphersonów. 

Edytowane przez Pajda
Odnośnik do komentarza

Jak maja dawać tak kiepskie uszkodzenia to wole ich nie miec wcale....

Tyle ze moze tez sa takie a nie inne bo gra bedzie pewnie tez na x360?

 

Przecież uszkodzenia auto nigdy nie miały związku z mocą konsoli. Licencja nie pozwala i tyle, nowa generacja nic w tym względzie nie zmieni.

 

Co innego fizyka kolizji, bo to mogliby poprawić.

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Thrustmaster będzie robić licencjonowane akcesoria na Xone, może zrobią jakieś kółka.

 

 

Los Angeles, June 06, 2013 — Following its long-term partnership with Microsoft for the first and second-generation Xbox consoles, developing unique third-party licensed peripherals under the Thrustmaster brand, Guillemot Corporation S.A. is pleased to announce that it is extending its worldwide partnership to include the third generation of Xbox.



With R&D facilities in North America and Europe, a close development relationship with Microsoft Xbox, and more than two decades of expertise in creating innovative accessories, Thrustmaster is fully committed to bringing exciting new products to market for the Xbox One.



“Thrustmaster has a proven ability to develop great products for our platform,” explains Branden Powell, Director of Strategic Alliances, Xbox Hardware, at Microsoft. “We are excited to have them as a hardware launch partner.”



"We are thrilled to be appointed third-party peripheral partner for the Xbox One,” states Agnès Cornière, Guillemot Corporation’s Worldwide Marketing Director. “We are devoting our resources, creativity and energy to creating remarkable next-generation devices which will allow users to experience a whole new level of unrivalled gameplay.”

 

 

http://www.thrustmaster.com/en_US/Пресса/thrustmaster-develop-gaming-accessories-xbox-one

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...