Opublikowano 3 kwietnia 201411 l Pierwszą miejscówką jest Novigrad. Miasto o dokładnych wymiarach 8.5 x 8.5 km. Dokładny rozmiar miasta wynosi więc 72.25 kilometrów kwadratowych. Drugim obszarem omawianym na spotkaniu deweloperów było Skellige. W tym przypadku mamy do czynienia z obszarem 8 x 8 km, a zatem sześćdziesięciu kilometrach kwadratowych terenu. Oba środowiska gry liczą sobie zawrotną liczbę 136.25 kilometrów kwadratowych. http://www.ppe.pl/news-27725-the_witcher_3__wild_hunt___dwie_sa_trzykrotnie_wieksze_od_swiata_skyrim.html miasto 72km2? cała mapa san andreas to 36km2
Opublikowano 3 kwietnia 201411 l Nie wiem nie ogarniam tego umysłem ale jeśli przy takiej wielkości miasta bedzie mozna wchodzić do wszystkich budynków,i będzie więcej niż 20 npc naraz na ekranie to mózg rozyebany.
Opublikowano 3 kwietnia 201411 l Troche przesada. Swiat Skyrima byl ogromny i mimo, ze przegralem w niego jakies 200h to i tak nie odwiedzilem wszystkich miejscowek. Zamiast w ilosc km szedlbym w jakosc - wieksze urozmaicenie miejscowek. Poki co nie jestem przekonany.
Opublikowano 3 kwietnia 201411 l Bardziej od wypisania przez cdprojekt takich bzdur bawi mnie jak ludzie łykają to wszystko jak pelikany - przypomnijcie sobie dwójkę, listę obietnic, ile się z tego spełniło. A taka gadka o świecie ileśtam razy większym od Skyrima bawi tym bardziej, że chociażby ten lasek z pierwszego aktu w W2 to było 5 minut z jednego końca na drugi i dwa czy tam trzy rodzaje potworów bodajże - a teraz nagle robią świat większy niż konkurencja z budżetem 5 razy większym, w dodatku obiecując cały czas zachować taki sam poziom fabularny, jeszcze mając na głowie drugi tak samo wielki (albo nawet większy) projekt. Taaa, jasne. Na dodatek Bioware na pewno za takie wyssane z palca banialuki byłoby rozliczany po premierze, tutaj się pewnie ludziom zapomni jak zwykle. Edytowane 3 kwietnia 201411 l przez Kre3k
Opublikowano 4 kwietnia 201411 l Pytanie ile z tych km świata będzie dostępnych dla gracza. Bo to, że będzie XXXXXkm kwadratowych jakiegoś świata nie oznacza, że w każdy zakątek mapki będziemy mogli się dostać. I też wolałbym mniejszy świat ale za to bardziej szczegółowy i przemyślany, z ciekawymi nie kopiuj-wklej questami/npc'ami.
Opublikowano 4 kwietnia 201411 l Miasta większe od prowincji Skyrim ? To by była lekka przesada już w drugą stronę, szczególnie dla graczy którzy lubią lizać wszystkie ściany. Bez siedmiomilowych butów chyba nie da rady. Poza tym gra nie miała czasem być "tylko" 20% większa ?
Opublikowano 4 kwietnia 201411 l Wszystko się pewnie wyjaśni wraz z nowymi informacjami o grze. Mam tylko nadzieję, że CD Project wie co robi i gra będzie stabilnie działać nawet pomimo powiększonego obszaru działań. Bo jednak jeśli chodzi o taki sandboxowy model gry to oni z tego co kojarzę nie mieli dotychczas zbytnio doświadczenia. A sam silnik też w sumie nie był testowany na potrzeby tak dużych gier.
Opublikowano 10 kwietnia 201411 l Prezentacja silnika z GDC. Widać na niej, że Geralt ma na plecach kuszę:
Opublikowano 12 kwietnia 201411 l Wiedźmin 3: Dziki Gon to nie tylko świetnie wyglądające otoczenie, ale również zadbane i piękne włosy Na początku przyszłego roku czeka nas wielka premiera niezwykle wyczekiwanego Wiedźmin 3: Dziki Gon (PS4). Nic więc dziwnego, że zainteresowanie tym tytułem stale rośnie. Nie tak dawno podczas Game Developers Conference CD Projekt RED miało swoją prezentację, której slajdy dopiero teraz zostały udostępnione. Prezentacja dotyczyła włosów i sierści bohaterów i bestii napotkanych w grze. Jako, że Wiedźmin to RPG to bardzo ważną rolę odgrywają tutaj postacie, a włosy od zawsze był elementem, który wychodził deweloperom najgorzej. Dzięki współpracy z Nvidią CD Projekt RED wprowadził do gry system HairWorks. Ma on zrewolucjonizować sposób generowania tego typu rzeczy w grach. Jak zaraz zobaczycie, na przykładzie kilku obrazków znalezionych w prezentacji, robi to dobre wrażenie. W galerii znajdziecie zdjęcia wilka, który docelowo ma wyglądać jak ten z filmu "Opowieści z Narnii: Lew, czarownica i stara szafa". Widać, że studio mierzy wysoko. Jak sami wspomnieli w swojej prezentacji, osiągnięcie tego poziomu nie jest łatwe, gdyż wymaga bardzo dużej ilości przeliczeń w czasie rzeczywistym. Jeśli jesteście zainteresowani całą prezentacją to znajdziecie ją tutaj. Źródło: developer.nvidia.com http://www.pssite.com/news-32351-wiedzmin_3__dziki_gon_to_nie_tylko_swietnie_wygladajace_otoczenie__ale_rowniez_zadbane_i_piekne_wlosy.html
Opublikowano 14 kwietnia 201411 l Pamiętacie wiedźmy z tego arta: Jeden z RED-ów(Marcin Momot) wypowiedział się, że ich wygląd uległ zmianie: Postaci na tym koncepcie uległy lekkim modyfikacjom. Za jakiś czas będziecie mogli podziwiać je w nieco zmienionej odsłonie Ale nie na minus oczywiście(Użytkownik Chodak napisał): Mam szczerą nadzieję, że te modyfikacje nie oznaczaja znaczącego "ugrzecznienia" postaci wiedźm.Podoba mi się groteskowo-makabryczny charakter tych konceptów i mam nadzieję, że w finalnej wersji zostanie zachowany. I uzyskał odpowiedź: Nie, nie. Powiedziałbym, że są jeszcze bardziej wykręcone
Opublikowano 14 kwietnia 201411 l Wypusciliby w koncu jakis soczysty gameplay :confused:, nie chce mi sie do E3 czekac, a jesli tam nie pokaza nic to jade pod ich siedzibe, rozkladam namiot i transparent. Edytowane 14 kwietnia 201411 l przez Bansai
Opublikowano 14 kwietnia 201411 l Taki zapewne maja plan, zeby tylko strzepy informacji ujawnia a na koncu uderzyc ze swietna gra. W przeciwienstwie do dzisjejszego trendu - pokaz jak najwiecej sie da dobrego montazu przed premiera, po czym wielki zawod po odpaleniu gry. Tez pewnie kase ze zbednego marketingu moga wladowac w cos bardziej sensownego, hype jest wystarczajace. Jeden dobrze ukrecony filmik na E3 a plota pojdzie w swiat, tylko zeby potem gra miala wszystko to co trzeba ehh ...
Opublikowano 21 maja 201410 l CD Projekt RED has informed us about its E3 plans. According to the company, a 45 minutes gameplay preview event is scheduled for this year’s E3, in which the Polish company will show off a new scene/sequence from its title.
Opublikowano 5 czerwca 201410 l CD Projekt, the company behind The Witcher games and online shop GOG.com, will host a press conference this evening - and you can watch it right here in this article. The live stream begins at 7pm UK time tonight, Thursday, 5th June. CD Projekt co-founder Marcin Iwiński will, along with the GOG.com team, "bring you some very exciting news about The Witcher 3: Wild Hunt and the future of GOG.com", the company teased. We expect new The Witcher 3 gameplay to form a part of the show. "If you think you've seen it all, we hope we'll make you think again," Iwiński said. "This year's conference is going to be really special, as we'll be unveiling details about the much anti(pipi)ted Witcher 3: Wild Hunt and its Collector's Edition, and also taking a look at how what you love about GOG.com can be made even better. http://www.eurogamer.net/articles/2014-06-05-watch-cd-projekts-witcher-3-and-gog-com-press-conference-right-here Edytowane 5 czerwca 201410 l przez kermit
Opublikowano 5 czerwca 201410 l ooo matko czekam do mnie obok mgs5 to najbardziej wyczekiwana multiplatforma na next genach
Opublikowano 5 czerwca 201410 l http://a.pomf.se/tjihdt.gif Edytowane 5 czerwca 201410 l przez McDrive
Opublikowano 5 czerwca 201410 l Maja pokazac tylko fragment na swojej konferencji CD Project/GOG.com i edycje kolekcjonerska. Miesko, czyli 45 minutowe demo pokaza dopiero na E3
Opublikowano 5 czerwca 201410 l moje serce napawa sie duma ze taki killer zmierza od polskiego studia
Opublikowano 5 czerwca 201410 l Mam nadzieje ze na E3 bedzie jakis stream z tego pokazu, bo ten pokaz na GOG to pewnie tylko przedsmak.
Opublikowano 5 czerwca 201410 l To, na co patrzycie, to jest edycja... standardowa Edytowane 5 czerwca 201410 l przez Figaro
Opublikowano 5 czerwca 201410 l Dokladnie, oni lubia wypychac swoje pudelka zeby ludzie polowali na nowki oraz nie piracili, zamiast pedalskich DRMow na PC czy DLC na konsoli, maja swoje, ciekawsze podejscie do tematu , z mojej strony tylko kolekcjonerka, tak bylo z 1nką, 2jką i tak tez bedzie z 3jką . Edytowane 5 czerwca 201410 l przez Bansai
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.