Skocz do zawartości

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Featured Replies

Opublikowano

A jak z otwartościa świata gra będzie na jednej mapie czy podział na duze lokacje z niewidzialnymi scianami i loadingiem pomiędzy?

 

Hmm wnioskowałem z wypowiedzi twórców, że gra to openworld z podziałem na loadingi wchodząc do domstw itp ale w sumie to nadal nie wiemy. Tak jak wczesniej cytował Figaro wzorowali się na grach Bethesdy więc obstawiam opcje jak Skyrim czyli duży świat bez loadingów z małymi podczas wchodzenia do jakiś jaskin, domków etc

Tak, nie jest, a ten gif to pewnie z Wiedźmina 6. :dafuq:

Na pewno nie była odblokowana na prezentacji, żeby było widać, że wszystkie 3 wersje są zbliżone graficznie, ale normalnie bez problemu jest.

Pytanie tylko czy będzie wyglądać tak jak na gifie czy był downgrade.

 

@DON

ALE TO JEST CDP RED, A NIE JAKIEŚ KMIOTY Z UBI

 

Hihi wczoraj się urodziłes? Przecież nawet rockstar z GTAV troszkę kłamał. 

  • Odpowiedzi 12,1 tys.
  • Wyświetleń 962,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Pierwszy? Przepraszam, ale musze wam to zrobić.  Łatka sie sciąga, a w tle leci soundtrack. Za chwile kotary zasłaniam, a browar z sokiem malinowym nalany, drugi bo jednego już walnąłem z wrażen

  • Pogralem troche godzin i nie dam rady wiecej. Krotko mowiac,gra jest do bani i prze hype'owana cos w stylu Watch_Dogs(chociaz dobrze sie tam bawilem).   Gram na PC i podczas wiekszej rozroby gra gub

Opublikowano

Ja bym takich rzeczy kłamstwami nie nazywał, tym bardziej jeśli trailer od premiery gry dzielą 2 lata. Z takim wyprzedzeniem to nikt nie jest w stanie powiedzieć jak będzie wyglądać finalny produkt po optymalizacji.

Opublikowano

@Bluber

Nie musisz być niemiły. :frog:

Opublikowano

Ja bym takich rzeczy kłamstwami nie nazywał, tym bardziej jeśli trailer od premiery gry dzielą 2 lata. Z takim wyprzedzeniem to nikt nie jest w stanie powiedzieć jak będzie wyglądać finalny produkt po optymalizacji.

 

No wiadomka a do tego wydawcy sami naciskają żeby coś pokazać na targach czy coś żeby ludzie pamietali o gierce i hype nieprzygasł (bioshock infinite pamietam [*])

Opublikowano

 

A jak z otwartościa świata gra będzie na jednej mapie czy podział na duze lokacje z niewidzialnymi scianami i loadingiem pomiędzy?

 

Hmm wnioskowałem z wypowiedzi twórców, że gra to openworld z podziałem na loadingi wchodząc do domstw itp ale w sumie to nadal nie wiemy. Tak jak wczesniej cytował Figaro wzorowali się na grach Bethesdy więc obstawiam opcje jak Skyrim czyli duży świat bez loadingów z małymi podczas wchodzenia do jakiś jaskin, domków etc

 

Filmik z poly czy innej gamezilli zasiał ziarno niepewności bo koleś wspominał o "dużych lokacjach" i odrazu lekka panika że jednak nie będzie otwartego świata jak np w skyrimie. Ale to moze być tylko przejęzyczenie albo chodziło mu o biały las który jest pobobno zrobiony tylko pod prolog.

Opublikowano

 

Ja bym takich rzeczy kłamstwami nie nazywał, tym bardziej jeśli trailer od premiery gry dzielą 2 lata. Z takim wyprzedzeniem to nikt nie jest w stanie powiedzieć jak będzie wyglądać finalny produkt po optymalizacji.

 

No wiadomka a do tego wydawcy sami naciskają żeby coś pokazać na targach czy coś żeby ludzie pamietali o gierce i hype nieprzygasł (bioshock infinite pamietam [*])

 

 

W Bioshocku akurat zrobili ten błąd, że pokazali sceny i mechanikę gry, która później nie trafiła w ogóle do finalnej wersji produkcji. To już są słuszne zastrzeżenia.

Opublikowano

Scena to pal licho w filmach to się zdarza też (a pózniej trafiają do direct cuta czy coś) ale element gameplay'u który potem wpędził ich w development hell to straszna lipa przez co odbilo się to na grze, która jest najgorszą cześcią z cyklu i zamknięciem studia. 

Opublikowano

Nie ciągnąc dalej offtopa stwierdzam, że Wiesiek wygląda świetnie i pozostaje nam tylko liczyć na dobrą optymalizację na wszystkich platformach przez te ostatnie 3 miesiące produkcji gry :)

Opublikowano

Noo! I jestem zadowolony z tego co tu czytam. Niewielkie różnice między platformami cieszą, a gameplay to sam miód. Teraz tylko czekam na mail z informacją o możliwości zapłaty za swoją EK.

 

PS

 

 

quote_icon.png Zamieszczone przez ''-''MOORWEN''-'' viewpost-right.png
@Marcin Momot A co z tym zakończeniem? Będziemy mogli hasać po mapie bez sensu po zakończeniu wątku głównego?
Tak, będzie można grać po zakończeniu wątku głównego.

 

Edytowane przez McDrive

Opublikowano

 

Niemieckie Gamestar napisało:

 

PS4: 1080p, 30 klatek na sekundę, tekstury minimalnie ostrzejsze niż na Xbox One, minimalnie mniej ostre niż na PC z ustawieniami graficznymi „wysokie”.

 

Xbox One: 900p, 30 klatek na sekundę, ale CDP wciąż jeszcze będzie pracowało nad ulepszeniem grafiki.

http://www.pssite.com/news-39199-wiedzmin_3__dziki_gon_dziala_na_ps4_w_1080p__na_xbox_one_tylko_900p.html

 

 

A jak pecetowe ultra będzie się miało do konsol?

Będzie można znaleźć pewne małe różnice, np. we włosach Nvidii, ale one są bardzo wymagające graficznie, więc trzeba mieć mocną maszynę. To trochę niepolityczne, co powiem, ale w przyszłości będzie można włączyć tryb ubersamplingu, który przy premierze Wiedźmina 2 zabijał ten tytuł i teraz też zabije, więc nie chcemy tego na razie odblokowywać. Gra wygląda lepiej, ale ma absurdalne wymagania.

A wszystkie modele i tekstury są takie same?

Tak, jest tylko jedna wersja, bez tego nie bylibyśmy w stanie stworzyć gry na czas. Musielibyśmy ją rozebrać, budować i testować osobno na trzech platformach, co jest niewykonalne. Więc robimy to na jednej bazie, a potem dystrybuujemy ją na wszystkie urządzenia.

Na platformach, na których jest mniej pamięci inaczej nią zarządzamy. Ładują się mniej złożone modele, wszystko zależy od tego, co dzieje się na ekranie w danym momencie. Reasumując, jest niewiele różnic pomiędzy PC, PlayStation 4 a Xboksem One, raczej rozwiązują pewne błędy niż zmieniają konfigurację.

Na polecanych wymaganiach dla PC osiągniemy 30 czy 60 klatek?

Myślę, że będziemy wyświetlać 30 klatek. Do samego końca zamierzamy pracować nad wydajnością, to niezwykle istotne, maszyny są bardzo zróżnicowane. Programiści niezwykle zabiegali o to, abyśmy nie uprawiali demagogii i nikogo nie oszukiwali, podciągali ogłoszone wymagania pod niższe specyfikacje. Jest jak napisaliśmy, może być tylko lepiej.

http://www.gry-online.pl/S018.asp?ID=1132

 

 

 

:fsg:

Opublikowano

Najważniejszy jest artykuł z Eurogamera. Reszta do piachu :P

Edytowane przez McDrive

Opublikowano

nie grajom tylko puszczajom to co juz wszyscy widzieli

Opublikowano

z tego co czytam ma być 16 darmowych DLC, które wychodzić beda co tydzień po premierze gry - zgadza sie?

 

kupujecie płyte czy cyfrową?

Opublikowano

Takie mesjasze tylko na płycie, zwłaszcza że tyle drobnych bonusów dodają i steelbooka.

Opublikowano

z tego co czytam ma być 16 darmowych DLC, które wychodzić beda co tydzień po premierze gry - zgadza sie?

 

kupujecie płyte czy cyfrową?

Kolekcjonerke, tam powinna byc plyta :P

Opublikowano

Wlasnie skonczylem ogladac nieskompresowany material ... co tu duzo mowic, filmiki z youtube'a wygladaja przy source materiale jak jakies 240p w okienku, polecam sciagnac i dopiero wtedy komentowac grafike, poniewaz ta zrywa pape z dachu. 1080p, wszystko ostre, efekty czasteczkowe, oswietlenie, MA-SA-KRA.

 

W spoilerze link do filmiku, 3gb sciagania.

 

 

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

Gierka wygląda świetnie, możliwe że nie aż tak jak w pierwszych materiałach, ale zdecydowanie jest to next gen i jedna z lepiej wyglądających gier, które pojawią się na rynku.

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

Screen moj (wiec nie jest "czysty"), matko jak to wyglada, te tekstury skory, jak pieknie slonce sie od nich odbija, zwroccie tez uwage nawet na te detale jak tatuaze czesciowo przykryte (dolny prawy rog, powiekszcie screen), zamiast prostego copy+pasta:

 

9eBrRqW.jpg

 

@Yeti

 

Nie zapominaj ze to nie CW ;)

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

Zamiast iść spać to od godziny oglądam materiały z tej gry. Jak ta gra ROZPIER.DOLI w maju. :fsg:

 

HYPE TRAIN

200_s.gif

Edytowane przez suteq

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.