Skocz do zawartości

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Featured Replies

Opublikowano

Nie wierze, ze jak zapraszali ludzi na testy na tv to nikt nie powiedzial, ze te literki sa za male :( nigdy nie siedzialem tak blisko tv jak przy tej grze

  • Odpowiedzi 12,1 tys.
  • Wyświetleń 959,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Pierwszy? Przepraszam, ale musze wam to zrobić.  Łatka sie sciąga, a w tle leci soundtrack. Za chwile kotary zasłaniam, a browar z sokiem malinowym nalany, drugi bo jednego już walnąłem z wrażen

  • Pogralem troche godzin i nie dam rady wiecej. Krotko mowiac,gra jest do bani i prze hype'owana cos w stylu Watch_Dogs(chociaz dobrze sie tam bawilem).   Gram na PC i podczas wiekszej rozroby gra gub

Opublikowano

Ja wstyd się przyznać ale gram obecnie na monitorze 26 cali przy biurku. Po prostu na moim fotelu prezesa mi wygodniej niż przy tv. Wpływ na to miały 2 rzeczy. Po pierwsze ta czcionka nawet powiększona po kilku godzinach zaczyna być rozmazana. To co Pawcio napisał na początku ok ale po 2-3 h grania już przestaje być ok. A po drugie wczoraj było na dobre i na złe i mi tv zabrano :D

Opublikowano

Biały sad pod względem klatek działa za(pipi)iście, ale bagna w Velen, gdzie robi się sporo ważnych rzeczy to już działają tragicznie.

 

Mam pytanie do tych co już daleko zaszli w Velen

 

Da się jakoś dostać do tego pokraka co go baron wygrał w karty ? Skończyłem chaina z baronem w wyniku czego biedak się powiesił :/ i nie wiem, czy pokrak przepadł

 

Opublikowano

Przy okazji można też znaleźć tam mapkę miejsc mocy, i inne ciekawe poradniki, na pewno przydatne dla zaczynających przygodę z Wieśmanianem.

Edytowane przez Hum

Opublikowano

Pytanie z serii noob. Czy mogę wrócić potem to białego sadu? Ruszylbym z głównym wątkiem, potem chciałbym wrócić wszystko wyczyścić. Da się?

 

Wrócić oczywiście można, ale po tym jak wyjechałem z Białego Sadu przywitała mnie informacja, że nie wykonałem jakiejś misji pobocznej i chyba już nie będę mógł jej zaliczyć.

Opublikowano

Jak sie robilo kontry? Kwadrat wtedy jak przeciwnik podnosi miecz nie?

a nie blok chwile przed otrzymaniem ciosu? ja raczej uniki uskuteczniam
Opublikowano

Tak, blok tuz przed ciosem.

 

Czy w grze sa skrzynie na przechowywanie zbednego balastu? Nosze pelno gratow, a sprzedawac nie chce jeszcze.

Opublikowano

 

Jak sie robilo kontry? Kwadrat wtedy jak przeciwnik podnosi miecz nie?

a nie blok chwile przed otrzymaniem ciosu? ja raczej uniki uskuteczniam

Ja tez ale jest trofik na 10kontr bez odniesienia ran innych niz zatrucie. A blok jak sie robilo? Chodzi mi od razu o kontratak.

Opublikowano

Panowie jeden quest z bugował mi się w pierwszej lokacji albo ja robię coś nie tak :/

 

Mianowicie

 

 

 

chodzi o list od gościa który piszę do swojego brata, że mam dużo kasy ale nie powie skąd :P i prosi brata o pomoc, kasę zakopałem tu i tu weź wóz łopaty i dawaj na plaże (spalona wioska) No więc jestem mam znalazłem, skrzynki przeszukałem i na tym koniec, odpaliłem zmysł Wiedźmina i też dupa, macie jakiś pomysł ?!

 

Opublikowano

blok to trzymanie L2, nacisniecie L2 w momencie zadawania ciosu przez przeciwnika = kontra

Opublikowano

kontratak sie przydaje np na 

 

 

cmentarną babę, ucinamy jej wtedy jęzor i możemy później go zabrać i wykorzystać

 

 

moje foteczki

 

 

 

2YasAYt.jpg

 

7isIYSf.jpg

 

 

Edytowane przez kermit

Opublikowano

swietny wywiad, o patchach, latkach, przyszlosci gry jak i dlaczego obecna wersja wyglada inaczej od legendarnego trailera z 2013

 

http://www.eurogamer.pl/articles/2015-05-21-cd-projekt-odpowiada-na-zarzuty-o-downgrade-grafiki-wiedzmina-3

Ogólnie potwierdzają to o czym się mówiło tuż  premierą na temat cięć w oprawie, ale czuć w tym asekuranctwo. Co do przyszłości, to według tego wywiadu dotyczy ona tylko wersji na PC...

Opublikowano

Panowie jeden quest z bugował mi się w pierwszej lokacji albo ja robię coś nie tak :/

 

Mianowicie

 

 

 

chodzi o list od gościa który piszę do swojego brata, że mam dużo kasy ale nie powie skąd :P i prosi brata o pomoc, kasę zakopałem tu i tu weź wóz łopaty i dawaj na plaże (spalona wioska) No więc jestem mam znalazłem, skrzynki przeszukałem i na tym koniec, odpaliłem zmysł Wiedźmina i też dupa, macie jakiś pomysł ?!

 

To nie jest czasem to u niektorych zabugowane zadanie "Brudna forsa"?

 

blok to trzymanie L2, nacisniecie L2 w momencie zadawania ciosu przez przeciwnika = kontra

Podziekowal [emoji106]

Edytowane przez Koleś88

Opublikowano

Tak brudna forsa, czyli bug tak jak myślałem ;)

Opublikowano

 

swietny wywiad, o patchach, latkach, przyszlosci gry jak i dlaczego obecna wersja wyglada inaczej od legendarnego trailera z 2013

 

http://www.eurogamer.pl/articles/2015-05-21-cd-projekt-odpowiada-na-zarzuty-o-downgrade-grafiki-wiedzmina-3

Ogólnie potwierdzają to o czym się mówiło tuż  premierą na temat cięć w oprawie, ale czuć w tym asekuranctwo. Co do przyszłości, to według tego wywiadu dotyczy ona tylko wersji na PC...

 

czemu asekuranctwo? mieli build z lepsza grafa ale nie potrafili go zoptymalizowac pod pc i konsole gdy juz zlepili caly swiat w jedna calosc wiec przebudowali engine

 

przyszlosc wg wywiadu - wszystkie wersje patche, usuwanie bugow, dalsza optymalizacja, wersja na pc dalsze udoskonalania w strefie grafy

Opublikowano

Kupiwszy wlasnie. Ale to chyba po prostu dodaje troche punktow obciazenia, a tak po prostu by wyrzucic stuff do skrzyni jak w W2 sie nie da?

Opublikowano

No jasne, że wszystkie, skoro mówi o tym, że patch jest już w procesie certyfikacji (wymagany na konsolach).  Nienawidzę całej dyskusji o downgrade'ach, wystarczająco dużo materiałów było przed premierą, aby zobaczyć jak gra naprawdę wygląda. Jak komuś nie pasowało, wystarczyło skasować pre-order, albo nie kupować gry. To nie była sytuacja jak ta z Alien:CM gdzie Gearbox do końca w zaparte szedł.

W ogóle gracze w tej generacji nauczyli się słowa downgrade, chociaż zmiany buildów i marketing vertical slice'ami jest od momentu gdy gry weszły w 3D (niektóre 2d też miały podobny marketing, reklamując lepszą jakość sprite'ów niż w rzeczywistości :D )

Edytowane przez Hendrix

Opublikowano

Juki dają 30 slotów, przynajmniej te pierwsze, które zdobyłem. Ale jakiegoś wielkiego problemu nie ma, nawet bez nich, a już na pewno nie ma tak jak w dwójce, gdzie co chwile Geralt był przeciążony. Wystarczy sprzedawać rupiecie lub topić je oraz stary/niepotrzebny rynsztunek.

Opublikowano

Walka słabawa i nie podoba mi się, że CDP koniecznie chciał postawić na dynamikę starć olewając taktykę. Niestety zwrot w kierunku wymagań konsolowego rynku gier, ale bez umiejętności tworzenia systemów opartych na manualu zwykle właśnie się tak kończy. Z aplauzem przyjąłbym turowy system walki z prawdziwego zdarzenia, który pozwoliłby uporządkować panujący tutaj podczas starć chaos (zwróćcie uwagę jak zachowują się potworki w trakcie walki...), kłaniając się przy okazji tradycyjnym RPGom do jakiś przecież w ogólnym rozrachunku Wieśkowi najbliżej. Może ewentualny sukces Wasteland 2 i Divinity na konsolach otrzeźwi trochę twórców...

 

Kolejnym elementem wskazującym na PCtowe korzenie jest problematyczne sterowanie naszym bohaterem za pomocą pada. Wiesiek wydaje się być mało zwrotny podczas zwykłego truchtu, ale jednocześnie bardzo szybki, więc obijanie się o ściany jest normą. Ta klockowatość postaci denerwuje najbardziej przy zbieraniu pierdół ziół, ekwipunku itd. (a jest tego w cholerę...) i czasami podchodzimy do jednego przedmiotu po 2-3 razy, bo trudno na niego nacelować postacią ( a na PC pewnie wskazujemy precyzyjnie myszką na dany element...). W W2 było pod tym względem znacznie lepiej.

 

Pograłem wczoraj do drugiej i podpisuje się w całej rozciągłosci, sterowanie irytuje i nie jest dopracowane. Sprawia wrażenie mało responsywnego ala gry rockstar z tą róznicą, że Geralt wydaje się być pozbawiony masy, animacje biegu i skoku lepsze miał Asasyn Creed jedynka z 2008 roku. Tylko jedno mam pytanie o ile w jedynce faktycznie walka była trochę bardziej taktyczna tak w dwójce była bardzo podobna do tej z trójki więc nie rozumiem czemu jesteś rozczarowany skoro wiedzialeś pewnie, że tak będzie hehe.

Opublikowano

Fajnie jakby nowy patch poprawil interakcje z NPC/lootem/ziółkami. Niby przycisk akcji sie pojawia, ale nie reaguje az nie staniemy w miejscu twarza do obiektu. Troche dretwe.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.