Opublikowano 21 lutego 201312 l - Gra zmierza jako launch title na PS4. - Akcja gry dzieje się kilkadziesiąt lat po wydarzeniach z KZ3. - 1080p/30fps - gameplay z psmeeting: Gify: Screeny:
Opublikowano 21 lutego 201312 l Vekta zrobiła na mnie gigantyczne wrażenie, coś pięknego i jaka widoczność! Początek filmiku zapamiętam na długo. Fajnie że akcja toczy się wiele lat po wydarzeniach z KZ3, nowi bohaterowie, nowe problemy. Poziom jarania się: 95%
Opublikowano 21 lutego 201312 l Vekta zrobiła na mnie gigantyczne wrażenie, coś pięknego i jaka widoczność! Początek filmiku zapamiętam na długo. Fajnie że akcja toczy się wiele lat po wydarzeniach z KZ3, nowi bohaterowie, nowe problemy. Poziom jarania się: 95% Plus brak Rico. Edytowane 21 lutego 201312 l przez Hela
Opublikowano 21 lutego 201312 l yep, to była piękna demonstracja siły po tym gameplayu zbierano mnie z ziemi szufelką, taka grafika w grze na launch?! przerażające co będzie później jakiś typ z Bethesdy w wywiadzie na GT po meetingu powedział że największego skilla mają devsi wypuszczający launchowe gry, gdzie specs w czasie developerki nie są jeszcze dopięte/są płynne, tym wieksze propsy dla GG że rzucają takie coś na wejściu, a nie jakieś siki typu Resistance
Opublikowano 21 lutego 201312 l ja mam nadzieję że to w pewien sposób zapowiada grę po obu stronach konfliktu, naprawdę by to się przydało w serii. No i liczę że jednak nie będzie to korytarzowy i liniowy szuterek...
Opublikowano 21 lutego 201312 l Vekta zrobiła na mnie gigantyczne wrażenie, coś pięknego i jaka widoczność! Początek filmiku zapamiętam na długo. Fajnie że akcja toczy się wiele lat po wydarzeniach z KZ3, nowi bohaterowie, nowe problemy. Poziom jarania się: 95% Nie wiem, czy dobrze z tymi bohaterami, bo Sev'a bardzo polubiłem i dla mnie jest charakterystyczną postacią z uniwersum.
Opublikowano 22 lutego 201312 l Panorama miasta jest za(pipi)ista, gorszy jest pierwszy plan, czy tylko mnie animacja postaci kłuła w oczy? przecie ten koleś co schodzi przed nami po schodach wygląda jak sprężyna z miotłą w tyłku Edytowane 22 lutego 201312 l przez grabipl
Opublikowano 22 lutego 201312 l Gra cudownie wyglada i na pewno kupie na premierea,no ale dwóch kolesi ktorzy sobie stoją w tle i rozmawiają ze soba i mają identyczne twarze,myslalem ze w nowej generacji bedzie troche lepiej pod tym wzgledem:-)
Opublikowano 22 lutego 201312 l matko boska masturbuję się od rana już nie daję rady. boże aby tylko multi był a'la kz2. (pipi)A MAĆ JAKIE TO PIĘKNE
Opublikowano 22 lutego 201312 l Shadow Fall to będzie test dla Sony jak ten nawał socjalnych bajerów będzie działał na ps4. Czy czasem nie będzie co chwilę wywalać z serwerów, a co dwa dni "konserwacji sieci psn". Do GG wrócił główny projektant multi z Killzone2 więc jest bardzo duża nadzieja, że ten tryb w SF będzie dopracowany. Do tego nagrywanie filmików, dzielenie się, podglądanie rozgrywki itp - po prostu orgazm dla ludzi, którzy będą się bawić w ligi lub klanówki jak to wszystko będzie fajnie działało.
Opublikowano 22 lutego 201312 l Do tego nagrywanie filmików, dzielenie się, to juz potwierdzone? Czy w czasie konfy było coś o datach - kiedy premiera PS4 a zarazem nowego KZ? Edytowane 22 lutego 201312 l przez waldusthecyc
Opublikowano 22 lutego 201312 l zobacz konfę to się dowiesz wszystkiego o opcjach spolecznosciowych jakie ma oferowac teraz kazda gra na ps4. PS4 na razie bez dokładnej premiery - podali, że okolice końca tego roku, a KZ będzie tytułem startowym
Opublikowano 22 lutego 201312 l Premiera ps4 pewnie na święta.Killzone nie wiadomo,ale raczej pewnie z konsola dostaniesz pierwszy tytuł.Jak kupisz droższa wersję.
Opublikowano 22 lutego 201312 l Do tego nagrywanie filmików, dzielenie się, to juz potwierdzone? Czy w czasie konfy było coś o datach - kiedy premiera PS4 a zarazem nowego KZ? W każdej grze będzie nagrywanie, jest to jedna z funkcji konsoli, nie pojedynczych pozycji. Edytowane 22 lutego 201312 l przez Hela
Opublikowano 22 lutego 201312 l ale czy premiera na calym swiecie czy na swieta w USA. Ponoc europa ma dostac pozniej
Opublikowano 22 lutego 201312 l Killzone oficjalnie jako tytuł startowy i oficjalnie działać będzie w 1080p w 30fps - GG na twitterze pisało po konferencji
Opublikowano 22 lutego 201312 l Mnie już ciekawi jak rozwiązali kwestie fabularne po niezbyt udanej trójce, m.in: - Porażka Vekty - Zielone "coś" wokół helganu - Co się stało z córką Visariego ? Mam nadzieję że wyjaśnią m.in jak doszło do częściowego odzyskania przez UCN i ISA Vekty Co do grafiki ... prezentuje się za(pipi)iście, do tego ten horyzont, detale... a jeżeli multi będzie wolne od lagów i będzie miało listę serwerów, to już mnie mają
Opublikowano 22 lutego 201312 l Bardziej zastanawiające jest czemu Killzone na Vitę wygląda jak KZ2/3, a nie jak nowe Killzone, które wyznacza zupełnie nowy kierunek serii będąc praktycznie rebootem. Edytowane 22 lutego 201312 l przez Hela
Opublikowano 22 lutego 201312 l ile lat miał Rico w K3? akcja SF ma się dziać 30 lat po tamtych wydarzeniach więc jeszcze mogą wymyśleć, że teraz Rico jest jakąś szychą w ISA. Zresztą obojętnie co wymyślą byle tylko już nie biegał koło nas Bardziej zastanawiające jest czemu Killzone na Vitę wygląda jak KZ2/3, a nie jak nowe Killzone, które wyznacza zupełnie nowy kierunek serii będą praktycznie rebootem. Killzone Mercenary - akcja ramowo umiejscowiona pomiędzy killzone1/killzone2, miejsce akcji Helgast Killzone Shadow Fall - akcja ramowo 30 lat po killzone3, miejsce akcji Vecta (choć może będzie też się dziać gdzie indziej) Do tego K:M chodzi na zmodyfikowanym silniku K3, a SF na zupełnie nowym Edytowane 22 lutego 201312 l przez Ficuś
Opublikowano 22 lutego 201312 l ile lat miał Rico w K3? akcja SF ma się dziać 30 lat po tamtych wydarzeniach więc jeszcze mogą wymyśleć, że teraz Rico jest jakąś szychą w ISA. Zresztą obojętnie co wymyślą byle tylko już nie biegał koło nas Bardziej zastanawiające jest czemu Killzone na Vitę wygląda jak KZ2/3, a nie jak nowe Killzone, które wyznacza zupełnie nowy kierunek serii będą praktycznie rebootem. Killzone Mercenary - akcja ramowo umiejscowiona pomiędzy killzone1/killzone2, miejsce akcji Helgast Killzone Shadow Fall - akcja ramowo 30 lat po killzone3, miejsce akcji Vecta (choć może będzie też się dziać gdzie indziej) Do tego K:M chodzi na zmodyfikowanym silniku K3, a SF na zupełnie nowym Tak, rozumiem kiedy się dzieją obie gry. Tylko nie rozumiem czemu nie chcą w Killzone na Vicie oddać swojej nowej wizji dla serii.
Opublikowano 22 lutego 201312 l Może dlatego że chcieli wypełnić lukę między KZ2 a KZ3 ? Jak dla mnie zamiast robić grę o najemnikach, to mogli wrócić do Luger i Hakhi.
Opublikowano 22 lutego 201312 l Mnie już ciekawi jak rozwiązali kwestie fabularne po niezbyt udanej trójce, m.in: - Porażka Vekty - Zielone "coś" wokół helganu - Co się stało z córką Visariego ? Mam nadzieję że wyjaśnią m.in jak doszło do częściowego odzyskania przez UCN i ISA Vekty Co do grafiki ... prezentuje się za(pipi)iście, do tego ten horyzont, detale... a jeżeli multi będzie wolne od lagów i będzie miało listę serwerów, to już mnie mają Przeciez te zielone cos to wybuch głowicy po zabawach sev'a. Byla ona załadowana radioaktywnym irydium i z wybuchu zginela wiekszosc ludzi na helghanie. Mnie bardziej ciekawi kogo dwaj zolnierze witali po napisach. Bylo widac ze znalezli kapsule ratunkową z kims. Czyzby Stahl przezyl ? Ciekawe czy to sie wyjasni
Opublikowano 22 lutego 201312 l raczej na pewno... radioaktywność po wybuchu sprawiła, że helgan nie nadawał się do zamieszkania. Pewnie ISA podpisała jakieś zawieszenie broni z Helgastami i w ramach pomocy humanitarnej resztki ocalałych ewakuowali na Vectę gdzie otworzono dla nich oddzielne getto co sugeruje gameplay z 20 lutego i jego końcówka - widać wielki mur oddzielający helgańską część miasta
Opublikowano 22 lutego 201312 l Ile lat po KZ3 będzie się działo Shadow Falls? A tak w ogóle to mógłby ktoś założyć subforum PS4? aha, dobra, już widzę, że 30. Czyli na powrót Seva i reszty świty nie ma co liczyć. Edytowane 22 lutego 201312 l przez Nemesis US
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.