Skocz do zawartości

Deep Down


Gość Szprota

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Szprota

Firma Capcom zapowiedziała swoje wsparcie dla PlayStation 4 na konferencji PlayStation Meeting, ujawniając nową technologię graficzną o kodowej nazwie Panta Rhei. Yoshinori Ono, producent znany z serii Street Fighter, pokazał także zwiastun gry, której roboczy tytuł brzmi Deep Down. Świetne demo budzi oczywiste skojarzenia – to kolejna wariacja na temat takich produkcji jak Monster Hunter, Dragon’s Dogma, czy chociażby Dark Souls.

 

Ono zapewnił podczas wystąpienia, że silnik Panta Rhei wykorzysta pełnię możliwości PlayStation 4, co pozwoli firmie Capcom realizować nowe, śmiałe pomysły. Przykładem jest nowy tytuł, Deep Down, wyglądający niemal jak następca Dragon’s Dogma. W demie pokazano wojowników zmagających się ze smokiem w jaskiniach. Zasugerowano też, że ważnym aspektem gry będą funkcje społęcznościowe, dzięki którym poprosimy znajomych o pomoc w walce lub podesłanie lepszych przedmiotów.

 

Prezentacja firmy Capcom należy zdecydowanie do mocniejszych punktów konferencji Sony, bo Deep Down po prostu wygląda świetnie, zakładając, że mówimy o czymś, co mniej więcej reprezentuje grę, jaką otrzymamy. Stylistycznie tytuł wydawał się nawiązywać do sukcesu Dark Souls, operując nawet podobnym hasłem reklamowym: „pokonaj swój strach lub zgiń jako tchórz”. Niestety, japoński wydawca nie ujawnił, kiedy można spodziewać się nowej gry.

 

Plusem jest to, że nie wykluczono możliwości wydania Deep Down na innych platformach niż PlayStation 4 – nie padły żadne deklaracje odnośnie ekskluzywności. Nowa technologia na pewno przyda się firmie Capcom, która w minionej generacji konsol pracowała na starzejącym się MT Framework. Kolejne wersje tego rozwiązania napędzały między innymi gry Dead Rising, Resident Evil 6 oraz wspomnianą już Dragon’s Dogma.

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 129
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

dla tej gry byłbym w stanie kupic ps4, dlatego mam nadzieje że nie wyjdzie na premiere tylko jakieś pół roku pozniej bo na premiere konsoli nie chce kupowac

 

ale gra wyglada za(pipi)iscie, i nie tylko jeśli chodzi o jakość tekstur i ognia i wszystkiego, ale tez świetny jest ten brudny mroczny klimat który już nieco zapoczątkowały dragons dogma i darks souls, tutaj widać go jeszcze bardziej i jest super!

Odnośnik do komentarza

wydaje mi sie że ps4 spokojnie powinna to pociagnąć a nawet o wiele więcej (chociaż może nie na premiere ale jak tworcy sie troche rozkecą)

 

 

pamiętajcie że w obecnych czasach jednak bardzo dużo zależy od zdolności ludzi. mocy sprzety maja całkiem sporo (nawet current geny) , jednak sami wiecie że gry na danym sprzecie niektore są przepiękne a inne obrzydliwe (nawet te popularniejsze), nie każdy developer potrafi wykorzystać w pełni moc którą posiada i sporo z nich robi gry kilka poziomów niższe niż pozwala na to sprzęt, wiec to że ten filmik wyglada pięknie to nie musi być żaden kosmos i czary, prawdopodobnie gry od naughty dog będą wygladały jeszcze lepiej, a jednocześnie duuużo innych gier będzie wyglała znacznie gorzej (pewnie trafią sie gry które graficznie pociagnie nawet ps3) - poprostu nie każdy potrafi wykorzystać to co ma do dyspozycji

 

a btw wg mnie dragons dogma tez ma cudowną grafike, co prawda są pewne ograniczenia i np jest okropny pop up, i kilka innych baboli ale wg mnie jest super i to pokazuje że mozna zrobić ładną gre z otwartym światem (o wiele ładniejszą niż wiele innych otwartych gier na obecną generacje). chociażby taki drobiazg jak ogień z czarów - w dragons dogma czuć że do togień, daje moc i efekty świetlne. a np w dragons age ogień to jakies (pipi)a badziewia które nawet odrobine niczego nie oświetlają przez co wyglądają okropnie i sztucznie

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

 

Deep Down is the Dragon’s Dogma sequel for the next-gen. Capcom started Panta

Rhei one year ago. Deep Down has been alive since three months. The video is

amazing, but not totally real, it was an (supposedly) in-engine presentation.

Retail game should show those visuals, at least is the Capcom’s goal.

 

 

z vgleaks, czyli nie ma co sie podniecać za mocno tą prezentacją, zwykły target render, jakoś nie wierzę że Capcom doskoczy do tego poziomu, to nie Guerrilla

Odnośnik do komentarza

 

 

Deep Down is the Dragon’s Dogma sequel for the next-gen. Capcom started Panta

Rhei one year ago. Deep Down has been alive since three months. The video is

amazing, but not totally real, it was an (supposedly) in-engine presentation.

Retail game should show those visuals, at least is the Capcom’s goal.

 

 

z vgleaks, czyli nie ma co sie podniecać za mocno tą prezentacją, zwykły target render, jakoś nie wierzę że Capcom doskoczy do tego poziomu, to nie Guerrilla

 

Chyba nie mowisz tego w odniesieni do slawetnego renderu KZ2

Odnośnik do komentarza

Fajny render/filmik na silniku gry. Wiadomo, sama gra będzie się gorzej prezentować ale mniejsza o to. Grunt by trzymali się takiego designu, a systemowo gra była zbliżona do Dragons Dogmy z domieszką Dark Souls. Póki co jest nadzieja na fajnego rpg na PS4 i pewnie też X720 bo jakoś wątpię by Capcom zrobił z tego ex'a.

Cóż pozostaje czekać na więcej materiałów.

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

Zwątpienie dotyczące prawdziwości pokazu Deep Down w trakcie PlayStation Meeting nadal towarzyszy wielu naszym czytelnikom. Twierdza oni, że to był render odpalony na PC-cie by pokazać grę i zrobić jak największe wrażenie na widzach. Jednak Capcom nieraz już mówił, że to było odpalone na PS4, w czasie rzeczywistym i tym razem robi to Yoshinori Ono za pośrednictwem Twittera.

09e0a009.jpg

Wkleił on powyższe zdjęcie z komentarzem, że Deep Down było odpalone na PS4 w czasie rzeczywistym, jako przykład podał właśnie zmienione ustawienie kamery, którym się bawił w biurze w trakcie produkcji. Jako dowód - jak zawsze nieodłączna figurka Blanki.

 

Mając w pamięci powyższy materiał, a także jakość grafiki gier opartych na MT Framework 2, to możemy mieć nadzieję, że grafika będzie trzymała wysoki poziom. Oby jednak wszystko wyglądało tak jak w zwiastunie, a nawet lepiej, to ludzie bez zastanowienia kupią PS4.

http://www.ps3site.pl/yoshinori-ono-kolejny-raz-potwierdza-deep-down-bylo-odpalone-na-ps4-w-czasie-rzeczywistym/146772#more-146772

Odnośnik do komentarza

Jeden z tytułów startowych z taką grafiką ? Jak dla mnie byłoby baaardzo dobrze. W sumie spodziewałem się tego poziomu grafiki, ale dopiero w środku albo pod koniec generacji, a nie na jej początku.

 

Boję się nowej gry naughty dog i santa monica studios :P

Edytowane przez terror
Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

 

Nieobecność Deep Downa na targach E3 i potwierdzone zignorowanie Gamescom przez Capcom to nie są informacje, które chciał usłyszeć ktoś, kto z entuzjazmem powitał pokaz Deep Down w trakcie PlayStation Meeting 2013. Jednak dzięki wywiadowi, który przeprowadzony został na serwisie GameWatch i tłumaczeniu wykonanym przez serwis Dualshockers dowiedzieć się możemy mnóstwa ciekawych informacji odnośnie tej produkcji.

Pozwólcie, że wszystkie informacje przedstawię w formie listy, tak będzie łatwiej i wygodniej.

  • Deweloping silnika Panta Rhei wystartował w 2011 roku jako doraźne rozwiązanie problemów z MT Framework, przez którego złe działanie tworzenie gier się wydłużało.
  • Demo Deep Down działało w czasie rzeczywistym na PS4, wyświetlając między 10 a 20 milionami polygonów na klatkę.
  • Płynność  wynosiła stale ponad 30 klatek na sekundę, a wszystkie tekstury zajmowały 2 GB pamięci RAM na konsoli (na PC było to 1,2 GB). Jednocześnie odpalone było 30 shaderów.
  • Demo na PC-cie może zostać odpalone ze sprzętem NVIDIA Geforce GTX 570, 8 GB RAM i CPU Intel Core i7. Stacje robocze na których pracował Capcom wyposażone były w Geforce GTX 680 i GTX 590.
  • Capcom twierdzi, że wydajność PS4 jest co prawda niższa niż najmocniejsza konfiguracja PC, ale tylko w teorii. Dzięki łatwości w programowaniu i architekturze PS4, są miejsca w których konsola bije PC-ty w wydajności.
  • Silnik korzysta z teselacji i w wybranych miejscach z Approximating Catmull-Clark Subdivision Surfaces, które niestety zbyt mocno obciąża sprzęt by korzystać z tego w całej scenie. Dodatkowo użyto Dynamic Level of Detail by zlikwidować pop-in (wskakujące na ekran elementy). Dzięki wydajności pamięci RAM, można korzystać z DLoD bez większej utraty wydajności.
  • Capcom tworzył silnik z zamysłem, że PS4 będzie około 8 razy mocniejsze od PS3. Udało trafić im się idealnie.
  • Wykorzystane shadery nie mogą być porównywane z tymi, które używane są teraz. Te nowe są znacznie bardziej rozbudowane, dzięki czemu można osiągnąć oczekiwaną jakość.
  • Producent nie mógł zdradzić, czy Deep Down jest tytułem na wyłączność dla PS4.

Na koniec - zrzut z artykułu pokazujący kolejne bufory i scenę końcową.

WYHASun.png

http://www.ps3site.pl/capcom-zdradza-tajniki-silnika-na-ktorym-hula-deep-down/162211#more-162211

Odnośnik do komentarza

Coś mi się wydaje, że gra wyjdzie na PS4 i PC. 

I Xone, to samo DR3, zapowiedziane jest na Xone, ale wyjdzie też na PS4.

jesli tak faktycznie bedzie sie prezentowac gra to przeostro, prawdziwy pierwszy tytul z oprawa true next gen

Jestem pewien, że dostaniemy gry, które będą robić jeszcze większe wrażenie.

Odnośnik do komentarza

https://www.youtube.com/watch?v=ifYG4Z01UN8 

 

At the Capcom Online Games conference today they confirmed that Deep Down is an online game, and will be featured at TGS 2013 this year.

 

Dodatkowo parę filmików z możliwości silnika graficznego użytego w grze:

http://www.youtube.com/watch?v=x8OrUIYd3Cg

 

 

Edytowane przez MBeniek
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...