Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dev jest spoko, korzeń gry jest mega dopracowany i mało która gra może się pochwalić tak miodna oprawą, fizyką i dbałością o detale. Podejrzewam że to Sony poszkodowało kasy na większą ilość porządnych serwerów i dzisiaj gra się dusi bo serwery są przeciążone ilością graczy i danych. <-- tak właściwe problem opisali Evo na swoim twitterze, oczywiście bez obwiniania Sony))

Odnośnik do komentarza

Rustchynsky kiedy jeszcze byl aktywny na twicie od poczatku pisal, ze wina nie sa serwery, zreszta jakby wina byla "poszkodowanie kasy na większą ilość porządnych serwerów" to juz dawno by sie uporali po przez ich dokupienie, a nie wydawali juz 7 latek w 1,5 miesiaca, ktore dalej nawet nie ruszyly wyzwan, a reszte nie naprawily do zadowalajacego poziomu

Odnośnik do komentarza

@pawelgr5

przecież wersja ze zniżką dla plusowiczów jest cały czas dostępna.

Hmmm myslalem ze zakup rozszerzenia do pelnej wersji dodaje tylko to czego brakuje w demku dla PS+. Jezeli jest wszystko to cena spoko. Nadal jednak twierdze ze przy obecnych cenach lepiej juz inwestowac w pudelko.

Edytowane przez pawelgr5
Odnośnik do komentarza

Tylko w sumie szkoda ze dali duzo tych szaro-burych tras jak dla mnie. Takie Indie, czy wlasnie niektore sloneczne pokazuja za(pipi)isty power graficzny tej gry. Serio, zagapilem sie wczoraj na horyzont i powiedzialem sobie ze po raz drugi w tej generacji, po kilku momentach w Ryse, mam wrazenie fotorealistycznej grafy.

Odnośnik do komentarza

Rustchynsky kiedy jeszcze byl aktywny na twicie od poczatku pisal, ze wina nie sa serwery, zreszta jakby wina byla "poszkodowanie kasy na większą ilość porządnych serwerów" to juz dawno by sie uporali po przez ich dokupienie, a nie wydawali juz 7 latek w 1,5 miesiaca, ktore dalej nawet nie ruszyly wyzwan, a reszte nie naprawily do zadowalajacego poziomu

Widzisz, a ja czytałem coś zupełnie innego. Przy okazji zapowiedzi ostatniej aktualizacji, jeden z użytkowników, jakiś projektant i dziennikarz growy, pociągnął devów za język i stali się oni bardziej rozmowni, problem z online opisali w taki sposób - servers can't handle the amount and complexity of data. Oczywiście "podczas testów wszystko działało".

 

W dalszej części dyskusji ich rozmówca wysnuł przypuszczenie, że skoro teraz nie działają jak należy, to serwery są zbyt słabe na premierowe realia, a stress-testy jakie przeprowadzili przed premierą były zbyt "liberalne" (pewno z użyciem botów i garstki recenzentów testujących w tym czasie grę) i nie pozwoliły im poprawnie ocenić wydajności, pod obciążeniem setek tysięcy połączeń różnej - dobrej i fatalnej jakości z całego świata.

 

Dev do powyższego już się nie ustosunkował, ale mnie się wydaje, że gość trafił w sedno, skoro wdali się z nim w taką dyskusję.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...