Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Wyświetleń 164,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Ty też wyszedłeś praktycznie z okolic dupy i masz prawo bytu, więc może to nie takie złe źródło?

  • Fanek ikona wspolczesnego gracza.

  • Czym tak ludzie sie jaraja ? Gra wyglada bardzo przecietnie, na poczatku myslalem ze to jest jakas indyk. No jak was jara bieganie jakims dzieciakiem i stworem czy huk wie czym, jak dadza w przyszlos

Opublikowano

"nie dla każdego" swoją drogą ale eurogamer wspomina o fpsach w okolicach 10 :< i problemach z kamerą...Team Ico to kaprawy dev w tym temacie i się odbiło w ocenach za stan techniczny ich dzieła

Opublikowano

Fajnie, czyli jest dokładnie to na co czekałem. Klimat, muzyka i piękna przygoda. :fsg:

Opublikowano

"nie dla każdego" swoją drogą ale eurogamer wspomina o fpsach w okolicach 10 :< i problemach z kamerą...Team Ico to kaprawy dev w tym temacie i się odbiło w ocenach za stan techniczny ich dzieła

 

Co ta fraza w reckach ma oznaczać w ogóle. Jest bezsensowna, i nadużywana. Żadna gra nie jest dla każdego, nawet taka fifa czy cod, bo do mnie i wielu ludzi nie trafiają.  A im lepszy tytuł tym zazwyczaj celuje w węższe grono odbiorców.

Opublikowano

@Godot

Raczej podejście do gier w ogóle. Jeśli oczekujesz od gry dopracowania w kwestii technikaliów, sterowania, systemów rządzących grą to możesz tego nie dostać. Już nie mówiąc o tym co przyświecało Uedzie od początku projektowania TLG - czyli stworzenia postaci, która nie będzie słuchała gracza i będzie jednocześnie irytować oraz sprawiać, że będziesz się przejmować nią - z  recenzji autorów, których lubię/szanuję wychodzi, że ta sztuka się udała.

Tak jak pisałem, od początku było wiadomo, że gra będzie bardzo różnie przyjmowana - nie pasuje do dzisiejszych czasów, albo inaczej ujmę to: komunikuje się z graczem w sposób, do którego raczej nie jest przyzwyczajony.

 

Edytowane przez Hendrix

Opublikowano

Z recenzji Polygami :

 

 

Kunszt projektantów poziomów widać też po tempie, w jakim się je pokonuje. Krawędzie których można się złapać nie są tu pomalowane na czerwono jak w Mirror’s Edge. W przeciwieństwie do Dying Ligt nikt nie upaćkał też białą farbą ścian, po których można gdzieś wskoczyć. Poza tym The Last Guardian nie ma trybu detektywa ani żadnego skanera przeczesującego środowisko. We właściwe każdym miejscu wystarczy się rozejrzeć i chwilę zastanowić, żeby ruszyć dalej. Nie mamy wrażenia sprintu przez lokacje, mało jest też jednak miejsc, gdzie naprawdę można się zaciąć

 

Cos pieknego, powrot do czasow gdzie gry nie traktowali graczy jak debili. I podsumowanie recki z Gamezilli

 

:banderas:

Edytowane przez Ma_niek

Opublikowano

To jest jedna z tych gier, które będzie się wspominać przez lata. 

Nie wierze, że doczekaliśmy się tej premiery.

Opublikowano

Taki prezencik na Mikołaja... :banderi: Chyba nic lepszego się nie znajdzie. W sumie dobry czas na premierę i chyba celowo zamierzony.

 

Chociaż niektórzy faktycznie mogą mieć problemy z przełknięciem gry rodem z PS2 w 2016 roku. Oby sprzedaż mimo to się udała i żeby Ueda znowu coś fajnego stworzył. Trzymam kciuki za ten projekt bardziej niż za którykolwiek inny.

Opublikowano

i podobne uwagi na eurogamer.pl

 

Pokonywanie problemów jest zróżnicowane i wymaga myślenia. Gra praktycznie w ogóle nie prowadzi nas za rękę. Magiczna strzałka czy świecąca kropka nie podświetlają ścieżki prowadzącej do celu. The Last Guardian wymaga pozbycia się wielu przyzwyczajeń ze współczesnych gier, oferujących mnóstwo ułatwień. To miła, odświeżająca odmiana.

Musimy być spostrzegawczy i uważnie się rozglądać. Znalezienie sposobu odblokowania dalszej drogi niezmiennie sprawia wielką satysfakcję,

 

można tak bezlitośnie w 2016?

wciąż można, jak najbardziej :fsg:

ciekawe czy recenzje z dropami fps objął "day one patch"

Opublikowano

Generalnie po sporym napływie recenzji, nadal się trzyma wyżej niż obstawiałem. Doczytałem resztę autorów, których lubię i wiem, że dla mnie będzie to pewnie jedno z najlepszych doświadczeń w tym roku (a raczej następnym, bo grę ogram jak wrócę ze świąt).

No, ale ja jestem w gronie osób, które ICO i SoTC uważają za arcydzieła, przekraczające własne medium, więc niczego innego się nie spodziewałem.  Oby następne gry Fumito nie były obarczone naklejką AAA (do której nie pasuje i tyle, zresztą pracuje z mniejszym budżetem i tak). Przejście ze struktury korporacyjnej we freelancing na pewno w tym pomoże, chociaż obstawiam dalszą współpracę z Sony, tylko na zasadach podobnych do thatgamecompany i innych podobnych ekip.

Opublikowano

Z recki Gamezilli, która dała 9/10.

 

minusy:

- Świrująca kamera i animacje

- Wyraźnie przestarzałe tekstury i sporadyczne spadki w płynności

plusy:

- Fenomenalny design poziomów!

- Spójny, logiczny i przekonujący świat

- System relacji z Trico

- Stale oferuje coś nowego!

- Dobre tempo i zróżnicowanie rozgrywki

- Świetny balans napotykanych wyzwań

- Ścieżka dźwiękowa

- Wciąga i nie chce puścić ani na chwilę!

Opublikowano

Czułem że nas gierka nie zawiedzie, recenzje mówią jasno że dostaliśmy to na co czekaliśmy. Recka z GameZilli najbardziej mi się podoba.

Opublikowano

Podobno zagadki są cholernie wymagające

Opublikowano

Czyli minusy głównie za technikalia. Biere zaraz po skończeniu Finala.

Opublikowano

Nigdy przez 10 lat nie wątpiłem w ten tytuł, pozostaje tylko czekać na kolekcjonerke :banderas:

Opublikowano

 

 

"Playing The Last guardian on a standard PS4 easily gives the worst performance of all three options"
Opublikowano

niemozliwe, ale jak to


czyli dwie złe konsole z rzędu  kupiłem pod tą grę

Opublikowano

To dopiero początek. W 2017 i dalej optymalizacja na zwykłe ps4 będzie coraz bardziej zlewana, i standardem będzie 20-25 fps, stabilne 30 to będzie exclusive dla pro.

Opublikowano

Mam takie pytanie, czy w ogóle patch jest udostępniony czy będzie tylko w dniu premiery skoro technikalia tej gry są na słabym poziomie? Miał być jakiś patch poprawiający wszystko?

Opublikowano

 

"Playing The Last guardian on a standard PS4 easily gives the worst performance of all three options"

Takie zdanie w świecie konsol XD.

Opublikowano

teraz jest przynajmniej odpowiedź dlaczego tak się z tym siłowali na PS3 ;) technicznie są przegrywami, oby nadrobili magią :*

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.