Skocz do zawartości

Destiny


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Nie zdaje ci się :)   za każdy mecz dostajesz 2 marki ( przegrany) 3 marki (wygrany)....

Przykładowo za Daily Strike mamy ledwie 5 marków Vanguard...innymi słowy wg mnie dużo szybciej zbierasz marki :) a także dużo szybciej zleveleujesz  rangę w Crucible i  tym samym dopchasz się do zakupów legendarek ;)

Edytowane przez rave
Odnośnik do komentarza

Ten super charge co postać biega z tymi nożami jest strasznie OP, normalnie jakbym w cod ghost grał .

Imo najlepszy specjal. Powinni ograniczyć ilość cięć, albo ilość pancerza podczas używania tego dziadostwa. Powinnni też zwiększyć recoil na autorifleach, bo zbyt łatwo się tym kosi w porównaniu do pozostałych podstawowych broni. Staram sobie urozmaicać zabawę, ale jak trafię na lepszych graczy, to jestem zmuszony lamić autoriflem, bo reszta broni nie jest tak elastyczna. 

 

edit: i blink dla każdego, w każdej subklasie, bo jest op :P

Edytowane przez Kalinho_PL
Odnośnik do komentarza

Nie zdaje ci się :)  nie robiąc challeng-y rangę Vanguard robiłbyś duuużo dłużej niż Crucible... gdzie za każdy mecz dostajesz 2 ( przegrany) 3 (wygrany)....

Przykładowo za Daily Strike mamy ledwie 5 pkt Vanguard...innymi słowy wg mnie dużo szybciej zleveleujesz również rangę w Crucible i  tym samym dopchasz się do zakupów legendarek ;)

nie myl rangi z marksami :)

Odnośnik do komentarza

 

Nie zdaje ci się :)  nie robiąc challeng-y rangę Vanguard robiłbyś duuużo dłużej niż Crucible... gdzie za każdy mecz dostajesz 2 ( przegrany) 3 (wygrany)....

Przykładowo za Daily Strike mamy ledwie 5 pkt Vanguard...innymi słowy wg mnie dużo szybciej zleveleujesz również rangę w Crucible i  tym samym dopchasz się do zakupów legendarek ;)

nie myl rangi z marksami :)

 

No własnie w odpowiedzi chciałem pokazać oba zagadnienia bo tak marki jak i rangę w Crucible wbija się znacznie szybciej ;) Inna sprawa że mocno zakręciłem swoją wypowiedź ;)

Odnośnik do komentarza

Ja zaczynam się przekonywać do Destiny. Miałem już sprzedawać ale wkręciłem się i co-op coraz bardziej mi podchodzi, głównie dzięki świetnemu gunplay'owi. Co innego multi, ten z dnia na dzień wydaje mi się coraz większym balasem.

Potwierdzam. Ta gierka w pvp jest kompletnie niegrywalna. Bungie powinno się ogarnąć i wprowadzić tryb bez żadnych statów, supermocy i każdy z takim samym uzbrojeniem startuje + broń porozrzucana po mapie.

Odnośnik do komentarza

 

Ja zaczynam się przekonywać do Destiny. Miałem już sprzedawać ale wkręciłem się i co-op coraz bardziej mi podchodzi, głównie dzięki świetnemu gunplay'owi. Co innego multi, ten z dnia na dzień wydaje mi się coraz większym balasem.

Potwierdzam. Ta gierka w pvp jest kompletnie niegrywalna. Bungie powinno się ogarnąć i wprowadzić tryb bez żadnych statów, supermocy i każdy z takim samym uzbrojeniem startuje + broń porozrzucana po mapie.

 

niegrywalna, bo nie ogarniacie i lamicie, czy niegrywalna, bo netcode, bo lagi, bo tusk? zapewne cały czas myślicie, że staty w ekwipunku mają wpływ na dmg? :P

 

lepszego multi już dawno na konsolach nie było

Edytowane przez Kalinho_PL
  • Plusik 5
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Bo lamimy

 

e: ok, rozwinę. Dla mnie pvp jest kompletnie niegrywalne bo Bungie nie zdecydowało się na jedno dobre rozwiązanie tylko stoi w rozkroku. Jeżeli chcą zrobić multi to albo:

- robią je tak że każdy stat jest przekazywany zarówno w pvp jak i pve i wprowadzają ograniczenia levelowe, żeby ludzie z 5 levelem nie trafiali na ludzi z 28, wtedy dobre przedmioty mają sens i dają przewagę

- wszyscy mają taki sam gear, każdy typ broni ma takie same staty i się lejemy

 

Obecnie jest takie niewiadomo co. Dmg broni jest wyrównany, ale np. poszczególne statystyki już nie i mamy sytuacje typu strzelam w kolesia z shotguna pierwszy i tracę mu shielda tylko po czym on mi wypala i ubija mnie na hita. Sprowadza się do tego, że człowiek jest zmuszony googlować, która broń w danej klasie ma najlepsze parametry i latanie z FOTMem bo inaczej sam dajesz sobie handicapa.

 

Kolejna sprawa to te kretyńskie supermoce. Nie wiem do końca jak są naliczane i czy można je jakoś boostować bo gdy idzie mi dobrze to wbijam max 2 razy supercharge, a czasami spotykam kolesi, którzy mają 4+ ma jeden mecz.

 

Do Halo to nawet nie ma co porównywać. Tam jak ktoś cie ubija to jest po prostu lepszy, tutaj jest random.

Edytowane przez teddy
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Multi jest bardzo spoko, cały pic własnie polegał na tym, aby doświadczenie i bronie które kupujemy przenosiły się do pvp. Aczkolwiek też fajnie by było, jakby dali tryb, gdzie wszyscy startujemy z taką samą bronią i bez umiejętności, bez zdobywania doświadczenia i przedmiotów, po prostu fun.

Odnośnik do komentarza

Nadal nie kumacie. Znaczenie mają tylko skille, które wybieracie w drzewku i tu faktycznie ktoś z 20 levelm ma przewagę nad gurdianem z levelem 1, bo ten z 1 nie ma przykładowo double jumpa, albo nie ma możliwości zwiększenia pancerza kosztem mobilności. NIE MA znaczenia dmg broni, staty w armorach itd, ale mają znaczenie skillsy w broni i armorach(szybszy reload, zwikęszony dmg po headzie). Dlatego ogólnie prawda jest, że ludzie z większym levelm mają przewagę (dzięki zebranym legenadry gearem i ich dodatkowym perkom), ale wcale nie zabierają więcej lub mają kilkukrotnie więcej armora dzięki ekwipunkowi. Trzeba też pamiętać, że poszczególne klasy postaci różnią się szybkością i wytrzymałością. 

 

Niedługo ma być tryb w którym ekwipunek będzie miał znaczenie i wtedy będzie dopiero jazda i krzyki, że ktoś biega z OP auto riflem :) 

 

Aha i strzelajcie po głowach, bo inaczej nie idzie wygrać w żadnym starciu :D. No i jak ktoś narzeka na shotguna, to niech pamięta, że wystarczy nie podchodzić jak idiota pod lufę, to wtedy nikt nas tym shotgunem jednym strzałem nie zdejmie. Trzeba dostosowywać styl do mapy, do posiadanego ekwipunku i do posiadanej klasy. (pipi)a to jest genialne multi, bo o żadnym innym nie chciało mi się tyle pisać!

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Powinien rosnąć z każdym meczem. Po grze widzisz ile dostałeś, wpada 10 za przegraną i 25 za wygraną. Najszybciej oczywiście jak zrobisz bounty. Regularnie pojawiają się proste zadania niewymagające nawet specjalnych kombinacji, przynoszące nawet do 100 do reputacji.

 

Crucible Marks wpada jak mówisz 2 lub 3, z czego próg jest ustawiony na 100 na tydzień.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Aha i strzelajcie po głowach, bo inaczej nie idzie wygrać w żadnym starciu :D.

 

No tak, przecież gram w gry od wczoraj, faktycznie oświeciłeś mnie ... serio ? Uczysz ojca dzieci robić ? Halo Reach ma bardziej zbalansowane i mniej randomowe multi i jest dla mnie balasem. Właśnie przez to, że w ogóle występuje randomowość. Mecze są wygrywane, pierwsze bądź drugie miejsce w statsach pomeczowych no ale co z tego skoro to jest po prostu słabe. Nagrałem się w becie, pograłem chwilę w fulla i i mi wystarczy.To jest popierdółka, a nie multi, które chciałoby się ćwiczyć. Czas poświęcony temu trybowi nie przełoży się na lepsze wyniki/skill, no chyba, że faktycznie ktoś jest słabo ogarnięty, albo zaczyna przygodę z FPSami na konsolach.

 

lepszego multi już dawno na konsolach nie było

Bardzo małe masz wymagania, albo grasz tylko na konsolach Sony.

Edytowane przez Ins
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...