Skocz do zawartości

Tom Clancy's The Division


Zwyrodnialec

Rekomendowane odpowiedzi

kurde a ja to nawet rozważam kolekcjonerke

kosztuje 500zł

 

zakładając że ok 250zł gra

pewnie season pass bedzie za ponad 100zł

to reszte fantów dostajemy za śmieszne pieniądze, a fanty są z mojego ulubionego rodzaju - czyli użytkowe, nie lubie figurek bo i tak nie mam gdzie ich stawiać, ale lubie gadżety do użytku, a tutaj mamy zegarek i torbe na ramie

mockup_collector_206919.jpg

 

 

 

 

ogolnie po 2 dniach grania w bete jestem bardzo na TAK, gierka ma w sobie wiele elementów które lubie w grach i naprawde przyjemnie mi sie gra, nie każdemu sie spodoba ale do mnie akurat trafia

tylko żeby była ekipa, już nawet na 2 graczy sie fajnie gra, a coop na 4 to pewnie bedzie cudo

Edytowane przez Yano
  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Pograliśmy dziś troche w 8, dwie drużyny po 4 graczy, 8 osób na party, ktoś z party dobry patenet wymyślił na łączenie na ten sam serwer. Tylko nie można turetów stawiać i uważać aby do swoich nie strzelać, imba!

Dobry roz(pipi) szedł i akcje, wabik na punkcie zrzutu, inni myślą że przyszedł jeden team i deszcz granatów na koniec. Jest fun w Zonie.

 

Ale czy będą jeszcze jakieś tryby rozgrywki w Zone, wiadomo coś?

Odnośnik do komentarza

W 4 os. rewelacja :) Nawet zbieranie kluczy z Zonie i szukanie odpowiednich skrzynek sprawia przyjemność.Tylko loot mógłby wypadać ciekawszy ale mam nadzieje że w pełnej wersji będzie tak jak być powinno. W początkowej fazie po 3h marudziłem po 7 h było już jaranko a na drugi dzień wiedziałem że 8 marca będzie już u mnie.Wystarczy dać jej szanse a wciągnie jak bagno.Przy becie zamkniętej na liczniku ok. 30 h po przerwie wróciłem do bety otwartej i kolejne 20 h.O gamplej jestem spokojny do tego jakiś kredyt zaufania ,który pojawił się wraz z World In Conflict autor. Massive E.
Story ponoć rozwalał system :obama: liczę że tutaj będzie podobnie i ost. przechwałki Ubi nie będą bez pokrycia bo chyba nie mają zamiaru po raz kolejny nadszarpywać swojej złotej reputacji ;)

Odnośnik do komentarza

Nie wiem co się odwala, ale mi beta wciąż działa, ale miała być do wczoraj. Mniejsza z tym bo po 9h spędzonych z grą mam już dość, nic więcej z bety wycisnąć się nie da. To "dość" oczywiście nie jest negatywne, bo ciągle podtrzymuje. że gra jest zaje i chyba pierwszy raz od dłuższego czasu Ubisoft w swojej stajni będzie mieć coś świeżego.

 

wschody słońca i śnieżyce robią wrażenie - http://imgur.com/a/SuEyqwiadomo lepiej wygląda w ruchu, ale i tak chylę czoła za tak ładną grafikę w grze nastawionej na multi

Edytowane przez Bielik
Odnośnik do komentarza

kurde a ja to nawet rozważam kolekcjonerke

kosztuje 500zł

 

zakładając że ok 250zł gra

pewnie season pass bedzie za ponad 100zł

to reszte fantów dostajemy za śmieszne pieniądze, a fanty są z mojego ulubionego rodzaju - czyli użytkowe, nie lubie figurek bo i tak nie mam gdzie ich stawiać, ale lubie gadżety do użytku, a tutaj mamy zegarek i torbe na ramie

Ja właśnie dlatego wziąłem tą kolekcjonerkę :P Zegarek i torba na ramię - w to mi graj. Wybrałem wersję na PC bo wyszło mi za 400zł w empiku, grę z season passem odsprzedam (ktoś chętny to zapraszam na priva, z forum ziomkom poleci ze zniżką hehe) i kupię sobie z kumplem na spółę na PS Store, tyle, że bez SP będę miał ale to przeboleję :P 

Odnośnik do komentarza

Również mega pozytywne wrażenie, granie we 4 to coś pięknego sam dark zone świetnie zrobiony a to dopiero beta, single też daje radę, brakuje mi tu cichych zabójstw, kucania( jakiegoś wślizgu) i na dłuższą metę samo bieganie może męczyć przydał by się jakiś środek do szybszego poruszania:) Grafika OK sam gameplay bardzo przyjemny, gra się w to dużo lepiej niż grało się w destiny podczas bety, ciekawe jakie wnioski ubi wyciągnie i co ewentualnie zmieni, u mnie day one.

Odnośnik do komentarza

coś mi sie wydaje że może z tego wyjść całkiem porządna giera
 

:mog:

- World in Conflict/Nominacje/Nagroda VGX: Najlepsza gra wojenna

- Nagroda Gildii Amerykańskich Scenarzystów za najlepszy scenariusz gry wideo 2008 · Larry Bond, Ed Zuckerman, Christofer Emgård

- Nagroda VGX: Najlepsza gra na PC 2007

- Nagroda Brytyjskiej Akademii Gier Wideo: Najlepszy multiplayer 2007 · Sierra Entertainment, Vivendi Games, Ubisoft Massive

- Nagroda VGX: Najlepsza gra wojenna 2007 Nagroda Satelita za wyróżniającą się grę logiczną / grę strategiczną 2007

- Nagroda Brytyjskiej Akademii Gier Wideo: Najlepsza gra strategiczna i symulacyjna 2007 · Sierra Entertainment, Ubisoft Massive

 

Edytowane przez Oldboy
Odnośnik do komentarza

Wiadomo moze jaki bedzie maksymalny level w singlu i jaki w dz, do wbicia w pelnej wersji?

Z tego co się doszukałem to max level to 30 w singlu, ale jeżeli do takiego dobijesz to wtedy DZ zmienia się nie do poznania, bo zmienia się jej struktura i zawartość loota oraz przeciwników tak aby dostosować się do lvl w singlu. 

Ale maksymalnego lvl w DZ niestety nie znalazłem

Odnośnik do komentarza

Popieram. Fajnie byłoby jakby numerek stale rosnął, byłby szybki sposób na zobaczenie kto jak długo siedzi w grze i czy można się spodziewać ewentualnie większego oporu z jego strony w DZ :P

a monster hunterze jest coś w tym stylu, są hunter rank's, w sumie nie mają zbytniego znaczenia bo gra sie opiera na sprzęcie a nie na ulepszaniu postaci wraz z levelami

ale te rangi od 1 do 9 odblokowują kolejne zadania w czasie przechodzenia gry od zera do ostatniego bossa. tymczasem maksymalny poziom to 999 XD

osobiście miałem chyba około range 150-200 po 450h grania

 

jak ktoś ma powyżej 400 to już wiadomo że grał w (pipi) czasu, a miewają też i HR999, to ok 2000-3000 godzin gry ;)

 

 

być może w division bedzie podobnie - singlowy lvl słuzy do odblokowywania zdolności i innych rzeczy i można dojść do maksymalnego. a lvl z DZ rośnie ile chce (chociaż obecnie jest do niego przypisany lvl broni z DZ więc musieli by dac jakieś ograniczenia żeby nie było że ktoś na lvlu 300 używa broni z lvlem 300 i zabija każdego pierdnięciem kiedy inni miają np bronie na 40lvlu)

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

być może w division bedzie podobnie - singlowy lvl słuzy do odblokowywania zdolności i innych rzeczy i można dojść do maksymalnego. a lvl z DZ rośnie ile chce (chociaż obecnie jest do niego przypisany lvl broni z DZ więc musieli by dac jakieś ograniczenia żeby nie było że ktoś na lvlu 300 używa broni z lvlem 300 i zabija każdego pierdnięciem kiedy inni miają np bronie na 40lvlu)

 

 

Tyle, że zarówno w singlu jaki i w DZ ma być przypisanie do lvl co będzie o tyle pomocne o ile wkurzające - nie wpadniesz na nikogo na 30 poziomie mając np. 4 ale też z drugiej strony Twój znajomy z dużo wyższym od Ciebie poziomem nie będzie Ci mógł pomóc w grze. Tym sposobem aby być w miarę uniwersalnym trzeba będzie zapewne mieć albo stałe grono znajomych ze zbliżonym progresem albo też operować kilkoma postaciami równocześnie na różnych poziomach ;)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...