Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 746,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

Tak przypominam sobie wczesniejsze posty Fiagro i wszytsko co ten typ napsial sie sprawdzilo.Wiadomo,ze on ma info od jakis jasnowidzow z NG

Xbox ma problemy,jest slabszy,gry w 720p ogolnie bieda.Co ten typek napisze negatywnego o xboxie sie sprawdza.Czarnowidz jakis;D

 

gdy w twoich żyłach płynie nienawiść do Microsoftu, czysta jak źródełko w Loście, wszystko staje się możliwe

Opublikowano

Nowa Forza na ps4 byłaby niegrywalna, japoński rupieć za słaby.

 

lozw.jpg <== oto dowód

Opublikowano

 

lozw.jpg

 

1904969.gif

 

Pewnie przez Power of the cloud ktorego nie ma na podkonsoli Sony.

Opublikowano

ipJ3DSWZKaAwo.gif

 

Nowa Forza daje rade, moze kiedys pogram jak beda zestawy bez Kinecta, a cena bedzie adekwatna do mozliwosci sprzetu.

Opublikowano

Forza wiadomo, mus dla fanatyków ścigałek. 

Opublikowano

 

bo Forza 5 to jedyna gra ktorej mi szkoda na Xboxie, chu j z tym że różni się od części drugiej tyle co COD MW od COD Ghost

 

1338768789tu-sie-jebnij.jpg

Myśle sobie, sprawdze kto dał mi minusy, bez zaskoczenia, elita botów którzy siedzieć na d upie już nie moga bo ich boli, cuż od 15 Listopada będziecie spać na brzuchu.

Edytowane przez eX4cT_PL

Opublikowano

Carmack raczej mówił o architekturze konsol, które są faktycznie dosyć podobne.

No właśnie. Jeśli dobrze pamiętam, mówił o "możliwościach" - co niekoniecznie można interpretować jako czystą moc. Np. w tej generacji PS3 słabo sobie radziło z półprzeźroczystymi teksturami. Nie tylko w porównaniu z x360, ale podobno nawet PS2 (widać Sony stwierdziło, że w przyszłości nie będzie się ich tak często używać). M. in. stąd też Silent Hill HD Collection na początku było jeszcze gorsze na PS3 - mgła właśnie na tym się opierała, a jest jej pełno...

Edytowane przez Accoun

Opublikowano

Podobno framerate na Xbox One jest jeszcze gorszy w CoDzie. Lulek. 499 dolców, yo.

Opublikowano

Raven załatw też więcej minusików na dzień. 

Opublikowano

Piekny jest ten COD, wreszcie lizne prawdziwego next-genowego experience :)

Opublikowano

 

PlayStation 3 Sales Reach 80 Million Units Worldwide

The PS3 System Continues to Grow with more than 300 Software Titles Launching this Holiday Season Globally, Including “Gran Turismo 6″

TOKYO, Nov. 6, 2013 — Sony Computer Entertainment Inc. (SCE) today announced that cumulative sales of the PlayStation 3 (PS3) computer entertainment system has reached a milestone of 80 million units*1 worldwide as of November 2, 2013. Now in its seventh year, the PS3 system has demonstrated continued growth and momentum.

The PS3 system has delivered high quality entertainment experiences since its launch and has continuously evolved through system software updates and by adding new features such as upscaling PlayStation and PlayStation 2 games as well as DVD, DLNA client function and 3D stereoscopic games support. In February 2013, SCE released the PS3 system in new “Azurite Blue” and “Garnet Red” colors. In August 2013, the price of the PS3 with 12GB flash memory was reduced in Europe and it was introduced in North America. By offering a variety of products to meet various needs and lifestyles, the PS3 system has been well received by a wide range of gamers.

The PS3 system continues to gain strong support from 3rd party developers and publishers worldwide with the cumulative number of software titles released for the PS3 system reaching 4,332 worldwide*2. Among them are smash hit title, The Last of Us, which sold 3.4 million units in less than three weeks when it launched in June 2013*3, and the critically acclaimed title, Journey, that won six awards at the 13th annual Game Developers Choice Awards and became the first video game in Grammy Award history to be nominated for Best Score Soundtrack. More than 300 software titles are to be released from third party developers and publishers as well as from SCE Worldwide Studios (SCE WWS) this holiday season*4 globally, including Gran Turismo 6 (GT6), the latest installment to the wildly popular Gran Turismo franchise that has sold more than 70 million copies worldwide*5.

Furthermore, exciting blockbuster titles such as Grand Theft Auto V (Rockstar Games, Inc), Assassin’s Creed: IV Black Flag™ (Ubisoft Entertainment.), Batman: Arkham Origins (Warner Bros. Interactive Entertainment) and NBA 2K14(2K Games) have also gained high praise.

When the PS3 system was first released in November 2006, SCE also launched PSNSM, an online multiplayer gaming and digital entertainment service, which now operates in 59 countries around the world with more than 150 million cumulative registered accounts*6. Launched alongside the PS3 system and in conjunction with PSN, PlayStation Store (PS Store) offers a variety of downloadable digital content where PS3 system owners can select from a global catalogue of more than 222,000 digital content options, including 72,000 game content*7.

In addition, the PlayStation Plus (PS Plus) membership service became available in June 2010, providing access to exclusive discounts on PS Store, free games on PS platforms, demos and automatic system updates. The Instant Game Collection was added to PS Plus in North America and in Europe on June 2012, enabling PS Plus members to enjoy popular titles from third-party developers and publishers, as well as SCE WWS, at no extra cost. SCE has also continued to enrich the PS Plus service in other countries and regions. For example in Japan, more titles have been added on “Free Play”, a service similar to “Instant Game Collection”, giving Japanese PS Plus members access to more than 150 games. *8

Since its introduction in September 2010, the PlayStation Move motion controller has enabled users to play games intuitively while enhancing the interactive gameplay experience. Utilizing the power of the motion sensor, Wonderbook™, a peripheral that delivers the evolution of storytelling through the Augmented Reality (AR) technology via PlayStation Eye, launched two titles globally in November 2012. Wonderbook: Book of Spells and Wonderbook: Diggs Nightcrawler*8 have been well received since their release. Exciting new titles such as Wonderbook: Book of Potions and Wonderbook: Walking With Dinosaurs will be released this holiday season*9 and SCE will introduce Wonderbook in Japan.

As the PlayStation 4 computer entertainment system launches November 15, 2013 in North America and November 29, 2013 in Latin America and Europe, SCE will continue to expand the PlayStation ecosystem, which includes the continual support of gaming and digital entertainment content on PS3 systems.

*1 – Sell-in number

*2 – As of September 30, 2013. Excluding download software titles.

*3 – As of July 3,2013 including both Blu-ray Disc™ sell-in quantities and download version sales

*4 – Total number of both Blu-ray Disc™ and download version that will be released from November 1 to December 31, 2013 in various regions. The title to be released will vary by regions.

*5 – As of the end of March, 2013

*6 – As of September 19, 2013

*7 – As of October 31, 2013

*8 – As of November 6, 2013

*9 – The launching of these titles in Japan and the other Asian regions is yet to be determined.

http://gematsu.com/2013/11/worldwide-playstation-3-sales-reach-80-million

Opublikowano

O kur.wa, tego jeszcze nie grali

 

Może to ma jakiś związek z fabułą, jakieś nawiązanie do tytułu? Inaczej fail dekady.

Opublikowano

Jak to zobaczylem rano myslalem ze ktos sobie jaja robi.

 

IW tak w chu,ja leci z ludzmi ze glowa boli a te drony dalej kupuja masowo ten rupieć i beda jeszcze bronic na forach.

Opublikowano

przecież to nie pierwszy raz gdy wyszło na jaw że IW używa dokładnie tych samych scen na filmikach i w trailerach

kiedyś była akcja z pontonem płynącym po okolicy która też była żywcem skopiowana ze starszej gry

 

 

a jak mówiłem że COD co roku to dokładnie to samo (pipi) tylko tekstury zmieniają to mnie fanboje minusowali

Opublikowano

No bo to mniej więcej zawsze jest to samo,tylko z lekkimi zmianami i bajerami typu piesek,strzelające noże, ogień z d.upy itd.

Najśmieszniejsze jest to ile oni sobie każą płacić za ten chłam.Inne gry nie dość, że lepsze,ładniejsze mniej debilne, dłuższe to tańsze są od tych pasztetów.

No ale CoD to takie zjawisko nad którym powinni naukowcy dyskutować, a najlepiej ci od problemów z głową.

Edytowane przez Paliodor

Opublikowano

i śmieszne jest też to że oni twierdzą że wydają grube miliony na produkcje kolejnych części... chyba 1000 dolców idzie na samą produkcje a pozostałe 50mln na marketing i reklame

Opublikowano

Megan Fox pewnie tania nie była, to i na grę wiele nie zostało :confused:

Opublikowano

hehe, niezłe jajca z tym copy/paste. Myślę że fani serii tego nie zauważą, bo mają słabą pamięć. Wczoraj oglądam początek Ghosts na YT, koleś mówi że kosmosu jeszcze w CoDach nie było ;)

Opublikowano

A przez chwilę był. :P

Fani zauważą, sam nie uważam się za fana CoD-a, ale takie podobieństwo z pewnością bym zauważył.

Opublikowano

Najpiekniejsze jest to ze odpalilem Ghosty na PC i wygladaja gorzej od Black Ops 2.

 

Jakim cudem ? Tak piora puszyli po uszy ze nowy silnik, nowe efekty, nowe wszystko :D...

 

Komedia. Straszny bol dupy mi zaczyna doskwierac jak sobie pomysle jak ta gra sie swietnie sprzeda.

 

 

Edit: zapomnialem o kolejnych za(pipi)istych wiesciach http://neogaf.com/forum/showthread.php?t=710288

 

W skrocie, Square Enix zmienia swoj business plan, od teraz studia japonskie beda robic gry na tablety i smartfony a Eidos skupi sie na tytulach online (prawdopodobnie f2p). Czyli moge pozegnac sie z kolejnym Sleeping Dogs oraz Deus Exem, prawdopodobnie zrobia z nich jakies online'owe paście.

 

TGpZ0lgWf.gif

Edytowane przez Bansai

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.