Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

 

Niby taki uczony strateg, a posty to głównie wyzwiska jak z gimbazy. Możesz wytłumaczyć w jaki sposób ta tabelka ogranicza kartę graficzną?

Ja nie musiałem nic kupować ( marketingu ) ponieważ gram w to setki godzin ( od 10 lat ? ), a ty plujesz się na oślep. Jeszcze tu jesteś ? Nie masz godności ? Jak można tak iść w zaparte i pruć się w temacie o którym ma się ZEROWE pojęcie. Dokładnie miejsce nie ma wpływu na sposób niszczenia ? Zagraj a potem przeproś. Nie popuszczę ci, nie będziesz o Combat Mission prawił ścierwa na oślep, jesteś za mały w uszach i pisząc kolokwialnie za głupi by zrozumieć ten system . Miernota grafiki która nikt nie potrafi pobić w tej skali, ale ty nadal nie rozumiesz , że oprawa zawsze będzie stricte gorsza gdy obsługuje 1000 postaci od tej która obsługuje 50 i to tępaków. Jesteś najgłupszym użytkownikiem nie mającym pojęcia o nawet czymś tak banalnym jak gry. Nie ma na ciebie innych słów , ponieważ nie masz jakichkolwiek faktów czy argumentów tylko plucie na oślep. Inteligentny człowiek nie wypowiada się w temacie o którym nic nie wie i nie idzie w g.ówno zaparte.

 

comment_b1aVnJY6fTq0PiH85X2M48ay2hjUaofI

 

Jeszcze za mało wyzwisk, gróźb, bluzgów i unikania rzeczowej odpowiedzi na proste pytanie. Tak na forum nie wygrasz, co z ciebie za strateg.

 

przeliczanie fizyki i parametrów statystycznych na ich wynik (np. wybuchnie czy nie) a zmiany w modelach graficznych, zniekształcenia powierzchni, dymek itp to chyba są dwa różne światy.

No dokładnie. To tłumacze od początku dyskusji, ale sibian nie dopuszcza tego faktu do siebie.

Edytowane przez Observer

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 744,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

uncharted zamiast ND robilo Bend

lbp vita zamiast MM jakis maly team

tearaway - 8 ludzi z MM

killzone - zamiast GG robilo Cambridge

unit13 i w2048 jedynie robily docelowe tematy - oba po premierze tych gier zamknieto :P

 

ja np nie rozumiem z jakiegokolwiek punktu widzenia czemu np taki puppeter zamiast wyjsc na dopiero rozwijajacy sie system wypuscili na ten odchodzacy

Szkoda, że nie żadne z tych studiów nie jest tak zdolne jak Ready at Dawn. Daxter był na poziomie gier od ND

Opublikowano

Zdajesz sobie sprawę , że ty ciągle gadasz o czymś w stylu : " że w Mario nie można skakać " ? Oczywiście zamieniając grę i element, szkoda , że więcej osób tutaj nie grało w CM bo byś był mega pośmiewiskiem. Nie ma na co odpowiadać ponieważ, gadasz , że "Mario nie może skakać". Hehe, i teraz jeszcze podłapał koło ratunkowe nie na temat i zaczął przytakiwać jak leming. Przecież ty nawet nie grałeś w serię CM, o czym tu dalej gadać chłopie.

Edytowane przez Sibian

Opublikowano

Zdajesz sobie sprawę , że ty ciągle gadasz o czymś w stylu : " że w Mario nie można skakać " ? Oczywiście zamieniając grę i element, szkoda , że więcej osób tutaj nie grało w CM bo byś był mega pośmiewiskiem. Nie ma na co odpowiadać ponieważ, gadasz , że "Mario nie może skakać". Hehe, i teraz jeszcze podłapał koło ratunkowe nie na temat i zaczął przytakiwać jak leming. Przecież ty nawet nie grałeś w serię CM, o czym tu dalej gadać chłopie.

Masz racje, jak w ogame wyslesz 1000 gwiazd smierci na 1.000.000 krazownikow to az komputer wybucha od obliczen, tam tez wszystko sie liczy w real time.
Opublikowano

 

Zdajesz sobie sprawę , że ty ciągle gadasz o czymś w stylu : " że w Mario nie można skakać " ? Oczywiście zamieniając grę i element, szkoda , że więcej osób tutaj nie grało w CM bo byś był mega pośmiewiskiem. Nie ma na co odpowiadać ponieważ, gadasz , że "Mario nie może skakać". Hehe, i teraz jeszcze podłapał koło ratunkowe nie na temat i zaczął przytakiwać jak leming. Przecież ty nawet nie grałeś w serię CM, o czym tu dalej gadać chłopie.

Masz racje, jak w ogame wyslesz 1000 gwiazd smierci na 1.000.000 krazownikow to az komputer wybucha od obliczen, tam tez wszystko sie liczy w real time.

 

 

Również nie rozumiesz, ale by to pojąć musisz się interesować pojazdami IIWŚ, wtedy zrozumiesz co znaczy symulacja w CM.

Opublikowano

A wy nie kumacie , że tego typu gry wymagają ogromnych zasobów dlatego zawsze były mega poucinane na konsolach i nawet PS4 nie by pociągnął aktualnego CM-a, może dopiero PS5. Zapewne można było jeszcze bardziej pokręcić oprawę, ale po co ? Wymagania byłyby jeszcze większe co mogłoby odrzucić za dużo użytkowników. Zresztą, to jest straszne u jednoplatformowców konsol, skupiać się TYLKO na oprawie ( teksturach, efekcikach ) w symulacjach czyli jednym z mniej ważnych elementów w tego typu grach. Straszne, a potem ci sami krzyczą o casualach i niszczeniu rynku. I standardowo betony Sony mają najwięcej do powiedzenia, więcej proporcjonalnie do tego jak mniej wiedzą o danej grze. 

Edytowane przez Sibian

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

o boże przyszli fani niesamowicie rozbudowanych giereczek z milionem parametrów i możliwości. przypomniał mi się ten patent z turowych crpg , gdzie niesamowite jest to, że zanim ludzik uderzy mieczykiem, to trzeba sprawdzić 698 zmiennych i dopiero uderzyć, ale to nic pewnego, bo jak się nie sprawdzi wykresu z torem ruchu miecza i sinusoidą bezwładności, to możne nie trafić.

idź głupi głupku graj w swoje prostackie gierki z ładną grafiką głupi głupku. jakiegoś batmana albo anczarted głupku. ja 10 lat już gram i obliczyłem już wszystkie 1576 jednostek i braków w pancerzu, bo jestem wielkim mózgiem, tylko zamiast pracować dla nasa, to wole grać w gierke na komputerku, na którym znam różne programy i mam klawiature z milionem przycisków i myszke ze star treka na którą cie nawet nie stać. jesteś głupi i cie nie nawidze casualu, nic nie wiesz o mojej grze jaka jest skomplikowana i wogóle, bo grasz w swoje głupie gierki bez 1000 jednostek na śmiesznym padziku i wciskasz dwa przyciski. haha pewnie nawet nie wiesz jak zainstalować windowsa i jesteś żałosny. no i głupi. a na komputerku mojego kolegi jest taka grafika, że jesteś za głupi i twoja głupia konsolka, na której nawet worda nie ma.

 

NAJGORSZY GATUNEK. wole tą rodzinke z gifa machającą do kinekta.

Opublikowano

Nie zrozumiałeś, CM ma real time nie musisz więc czekać i coś sprawdzać. Czytaj dokładnie. Tak, wiem , że ciężko zrozumieć betonom Sony ( tylko te twory mają najwięcej problemów im mniej wiedzą ) , że dane symulacje są bardziej rozwinięte niż punkt headshot w CoDzie. I komp za ciebie liczy, ale pewnie tego również nie wiesz. Oczywiście musisz znać każdą jednostkę by "przeliczył" na twoją korzyść daną sytuację. Im więcej wiesz o danej formacji piechoty lub czołgu jakie naprawdę były podczas IIWW, tym więcej wiesz o grze. To jest gra dla hobbystów IIWŚ tworzona przez historyków ( no nie wszyscy ale są w teamie ).

Edytowane przez Sibian

Opublikowano

A Combat Mission akurat nie ma dużych wymagań, można grać na słabszym kompie

nawet PS4 nie by pociągnął aktualnego CM-a, może dopiero PS5.

 

:teehee:

 

Najśmieszniejsze jest zawsze jak furiat tak się zagubi w swoich farmazonach, że sam się punktuje.

Opublikowano

A wy nie kumacie , że tego typu gry wymagają ogromnych zasobów dlatego zawsze były mega poucinane na konsolach i nawet PS4 nie by pociągnął aktualnego CM-a, może dopiero PS5. Zapewne można było jeszcze bardziej pokręcić oprawę, ale po co ? Wymagania byłyby jeszcze większe co mogłoby odrzucić za dużo użytkowników. Zresztą, to jest straszne u jednoplatformowców konsol, skupiać się TYLKO na oprawie ( teksturach, efekcikach ) w symulacjach czyli jednym z mniej ważnych elementów w tego typu grach. Straszne, a potem ci sami krzyczą o casualach i niszczeniu rynku. I standardowo betony Sony mają najwięcej do powiedzenia, więcej proporcjonalnie do tego jak mniej wiedzą o danej grze. 

 

A skąd to wiesz? Jesteś developerem tej gry czy jak? Bo mam wrażenie że łyknąłeś marketing twórców.

 

Combat Mission to seria która ma z dziesięć lat, więc nie wmawiaj mi że nowoczesne sprzęty jak PS4, w teorii oczywiście, by tego nie pociągnęły. Wymagania może i ma duże, ale równie dobrze może to wynikać z tego że mają dupnych programistów. Minecraft też wygląda jak gó.wno a wymagania ma spore.

 

Myślę że po prostu twórców nie stać/nie potrafią zrobić dobrej grafiki, a próbujesz mówić że ma to związek z zaawansowanymi obliczeniami symulacyjnymi.

Opublikowano

 

A Combat Mission akurat nie ma dużych wymagań, można grać na słabszym kompie

nawet PS4 nie by pociągnął aktualnego CM-a, może dopiero PS5.

 

:teehee:

 

Najśmieszniejsze jest zawsze jak furiat tak się zagubi w swoich farmazonach, że sam się punktuje.

 

 

CIV ma jeszcze o wiele mniejsze wymagania a i tak jest pocięta graficznie na PS3, więc ... ? Jak sądzisz, popatrz jeszcze raz na porównanie screenów, PS4 pociągnie CM ? MOŻE jakimś cudem, w 720p i 10 klatkach, i zapomnij o takiej grafie jak na obrazkach oczywiście. Zresztą porównaj sobie wszystkie tego typu produkcje które wyszły na konsole z tymi na PC. Ale tego również nie wiesz., jak to są wymagające gry.

 

Combat Mission to seria która ma z dziesięć lat, więc nie wmawiaj mi że nowoczesne sprzęty jak PS4, w teorii oczywiście, by tego nie pociągnęły. Wymagania może i ma duże, ale równie dobrze może to wynikać z tego że mają dupnych programistów. Minecraft też wygląda jak gó.wno a wymagania ma spore.

 

Myślę że po prostu twórców nie stać/nie potrafią zrobić dobrej grafiki, a próbujesz mówić że ma to związek z zaawansowanymi obliczeniami symulacyjnymi.

 

 

Stare ( CM ) tak ( nie było jeszcze skali 1:1 ), nowe nie. Wszystko się da ale to pociąga za sobą za duże wymagania patrząc poglądowo na ten gatunek gier. Są specyficznie, bardzo wymagające. To , że twórcy CM nie są mistrzowi optymalizacji to fakt, jednak to niczego nie zmienia patrząc całościowo na konsolowe wersje tego typu gier. Zawsze są brutalnie pocięte i generację, dwie do tyłu.

Edytowane przez Sibian

Opublikowano

 

 

A Combat Mission akurat nie ma dużych wymagań, można grać na słabszym kompie

nawet PS4 nie by pociągnął aktualnego CM-a, może dopiero PS5.

 

:teehee:

 

Najśmieszniejsze jest zawsze jak furiat tak się zagubi w swoich farmazonach, że sam się punktuje.

 

 

Jak sądzisz, popatrz jeszcze raz na porównanie screenów, PS4 pociągnie CM ? MOŻE jakimś cudem, w 720p i 10 klatkach

 

 

Ok, sibian ustalił - PS4 jest słabsze od słabego kompa. Może PS5 dogodni dzisiejsze słabsze kompy.

 

Zawsze chciałem zobaczyć ten moment kiedy komuś ostatecznie od(pipi)iło i stracił kontakt z rzeczywistością - dzięki sibian za to pouczające doświadczenie.

Opublikowano

Słabszy komp a słaby komp to dwie różne rzeczy, kiepsko czytasz. PS4 tak jak każda konsola wcześniej nie poradzi sobie należycie z tego typu grą. Wystarczy troszkę znać historię konsol by to wiedzieć. 

 

Tak, masz schizofrenię, to fakt. Sra.ć tyle stron o czymś o czym ma się zerowe pojęcie. Ale już co niektórzy przyznali się , że wolą Kineckta od symulacji ( i będą ten gatunek jechać bo są betonami Sony ), i dlatego właśnie konsole idą w stronę w którą idą ( arcadowe pif-paf i inne imprezki przez tv ). Powodzenia.

Edytowane przez Sibian

Opublikowano

Nie zes,rajcie się z tym ekranem Vity, bo fakt, kolorki ma ładne, ale rozdzielczość jest mizerna i przez to gra w Raymana wcale do cudownych nie należy. Albo grasz kupką pikseli albo przybliżasz by było coś widać i ograniczasz sobie pole widzenia. Zdecydowanie wolę grać w to na TV.

A jeśli chodzi o fizykę i grafikę jednocześnie, bo tyle tutaj speców. Dlaczego w takim razie nie ma ładnych gier z zaawansowanymi zniszczeniami i fizyką, skoro to nie przeszkadza?

 

e: aha, no i nie wiem co OLED miałby zdziałać dla Papers, Please xD

Edytowane przez raven_raven

Opublikowano

Niech ktoś inny napisze a nie tylko fanatyczna betoniarnia Sony. 

 

EDIT : Nie do ciebie Raven.

Edytowane przez Sibian

Opublikowano

https://www.youtube.com/watch?v=ckWSTKejShg

 

#pcmasterrace #excite #truenextgen

 

 

A jeśli chodzi o fizykę i grafikę jednocześnie, bo tyle tutaj speców. Dlaczego w takim razie nie ma ładnych gier z zaawansowanymi zniszczeniami i fizyką, skoro to nie przeszkadza?

Opublikowano

Oj, wyścigów absolutnie nie można porównywać do symulatora działań z IIWŚ. To nie ta liga.

Opublikowano

No chyba tu nikt nie porównuje oprawy z jednym samochodem ( a niech nawet będzie kilka ) na ekranie do stu czołgów naraz. 

 

A tu takie coś poza tematem jak już gadamy o grafie, tekstura ściany, PC 1998 rok ( kliknij by powiększyć ) :

 

 

i6fr.png

 

Tekstura ściany PSX ( bodaj 2000 rok, tu nie trzeba klikać )

 

94777-2.jpg

Edytowane przez Sibian

Opublikowano

Co ma jedno do drugiego?

 

No tak, w Project CARS nie ma fizyki, bo nie ma tabelki, która by to wprost napisała. Nie ma tabelki, nie ma fizyki.

Opublikowano

To był opis jednostki, w P Cars też mają opisy, tego również nie wiesz ?

Opublikowano

Ty Simbian daj sobie siana w tymi grami na PC z lat 90 tych.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.