Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

 

 

 

Xbox One szybko umrze jak dalej multiplatformy bedą chodzićw 18 fpsach vs 60 na ps4

 

aha czyli takim tokiem myslenia Killzone SF chodzi w 30 a Knack 16 fpsach. 

 

 

 

nie o to chodziło w meritum wypowiedzi codename, tylko o to, że spadek maksymalny fpsów na XO był do 18 a gra generalnie chodzi w 30 klatkach, ale oczywiście trzeba było zastosować parabolę na miarę cw i napisać, że Xone to cała gra to 18fps a ps4 rock solid 60 przez calutką grę! No i tym tokiem myślenia kiedy bierzemy maksymalny spadek klatek jako miernik jak dana gra chodzi ogólnie to knack chodzi o 16fps a killzone w 28. Już jasne dla ciebie? Niemniej żenujące jest to w przypadku XOne. 

 

 

No wiem specjalnie tak zrobiłem bo to domena Xbotów żeby czepić się jednego elementu i robić z niego kluczowy składnik powodzenia na rynku.

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 746,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

nie no te pasy to niezla beka. Nie po to ludzi kupuja duze telewizory by na cos takiego patrzec,

 

Podejrzewam że chodzi o rozdziałkę. Z takimi pasami na ekranie można osiągnąć 1080p, w  sytuacji gdy wersja na cały ekran to 900p. Skrót myślowy :

- The Order pasy = 1080p

- The Order bez pasów = 900p

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

Ten The Order ogólnie jest renderowany przy zagęszczeniu pikseli na poziomie 1080p, więc dla wyświetlacza jest jakby natywne 1080p.. ale dzięki pasom sama grafika do renderingu wykorzystuje jakieś poziomych 900 linii (nie wiem ile dokładnie, nie chce mi się sprawdzać bo siedzę na konsoli) i 1920 pionowych. Pewnie zaoszczędza to ze 2-3fps...
Dla mnie osobiście to pomylony pomysł. Wolałbym już te np. 1920x900 upscale'owane do 1080p aby wypełniało cały ekran 16:9.

Edytowane przez Emet

Opublikowano

Nie sądzę. Gra ma ucięte dwa paski po 1920x140, czyli jeśli dodamy to do obliczeń, to jak nic wychodzi 900p, czyli 1440 lub 1600x900 skalowane do 1080. Na ile fps to się przekłada nie mam pojęcia, ale spokojnie jakieś 20 % mocy się oszczędza

Edytowane przez aphromo

Opublikowano
Opublikowano

@MeSSer: Ty chyba nie wiesz jak działa rozdzielczość, co? ;)

 

e: Właśnie sprawdziłem i jest jak napisał Szczurek, czyli 1920x800.

Edytowane przez Emet

Opublikowano
Fajowe, musze takie cos sobie sprawic, a jak juz bede rozbieral pada to trzeba wlozyc baterie z DS3 i czas pracy wydluzy sie z 8 do 14h

Edytowane przez eX4cT_PL

Opublikowano

Już kiedyś pisałem, że te pasy to mega chvjowy pomysł. To samo z filmami, tylko niektóre są wyświetlana na cały ekran, ale to zdecydowana mniejszość. Nie wiem skąd ta poroniona moda, mam duży tv i przeszkadza mi to, na takich 32 calach to musi jeszcze bardziej wkur.wi.ać. Order zapewne będzie w najgorszym przypadku dobrym tytułem, możliwe, że dostaniemy tytuł na miarę GoW czy Uncharted, jakoś przełknie się te pasy, chyba, że developer dostrzeże co gracze o tym myślą i zrezygnują z tego.

 

PS. Oby inni twórcy nie poszli tą drogą.

Opublikowano

No teoretycznie format 21:9 jest jeszcze fajniejszy od 16:9, ale kuźwa, dopóki nie będzie standardem to powinien być jedynie opcją jak widescreen za czasów PS2. Teraz wygląda to tragicznie.

Opublikowano

Xbox One: 1080p/60fps Not Happening Anytime Soon, Not Enough Power But Tools Will Improve - Insider

 

 

Industry insider Pete Dodd revealed some interesting information via Twitter. After all the leaks and rumours regarding Xbox One exclusives like Halo 5 and Halo 2 Anniversary, Dodd said that we won’t be seeing games running at 60 FPS and 1080p resolution any time soon.

Dodd first talked about the UI and stated that, “I talked to so many devs who said the UI was a mess. They did a great job pulling it together.” This was the case even though, “It crashed a lot of debug units right up till launch. System launched…Stable UI.”

He also made sure to clarify that when it comes to graphics, “Cloud won’t help with rendering. Not for half a decade at minimum. As for 1080p/60fps – not anytime soon but tools will improve.” When asked if freeing up the GPU for more usage – as indicated by an 8 percent gain in usage for developers – helps, Dodd stated, “A little. Card is still weak. Worst decision they made making the box. Kinect is expensive so they went with a cheap gpu.”

Dodd did say that the problem isn’t the amount of RAM, as indicated by a user who believes the console should have had 12 GB DDR3 RAM to compete with the PS4′s 8 GB GDDR5 RAM. “The problem isn’t the amount, it’s the speed. Plenty of room to store 1080p textures, just not enough speed or power to output it.”

What are your thoughts on the same? Let us know in the comments below.

Read more at http://gamingbolt.com/xbox-one-1080p60fps-not-happening-anytime-soon-not-enough-power-but-tools-will-improve#Bcq89LdDzxiFigM8.99

http://gamingbolt.com/xbox-one-1080p60fps-not-happening-anytime-soon-not-enough-power-but-tools-will-improve

Opublikowano

 

Jak sobie wyobrazacie xboxa bez kinecta? MS w(pipi)al w to tyle forsy,zeby teraz go nie dawac w zestawie?

 

no właśnie MS sobie chyba nie wyobraża tyle kasy prze(pipi) żeby teraz zrezygnowac z kienta i puścić go w niepamięć

 

z drugiej strony ciągnąc go do góry są gorsi niż google które usiłuje parowac konto youtube z prawdziwym nazwiskiem i z google+

 

 

ciekawe ile w tej generacji będzie naprawde dobrych gier na kinekta 2.0 (przypominam wielkie zapowiedzi że teraz to super precyzja i brak laga i kosmiczne możliwości)

ciekawe czy chociaż jedna naprawde dobra gra będzie, bo narazie nic na to nie wskazuje

 

podobnie też nie zapowiada się żeby jakaś "zwykła" gra miała za(pipi)iste funkcje kinectowe

niewiemalesiewypowiem xD

 

Kinect działa sprawnie i te zwykle gry maja spoko ficzery np w fifie podczas gry, jak chcesz zrobic zmiany to nie musisz pauzować gry, wchodzić w ustawienia drużyny itd tylko w trakcie gry mówisz substitution nazwiska graczy i to wszystko, mozna rownież skróty ustawiać wiec będziesz mowil tylko sub1,2 itd rownież mozna zmieniać kamerę, formacje zreszta w spoiler wrzuciłem komendy

 

 

Keeper charge

Go run ahead

On your horse

Go go go

Run on

Pass the ball

Pass it

Give it here

To feet

Through to me

Through through

Through ball

Play it through

Shoot

Have a shot

Crack it

In the mixer

Cross it

Center it

Front stick

Near post

Back stick

Back post

Get it out of there

Clear it

Tactics

Offside trap

Team pressing

Swap wings

Center back joins attack

CB joins attack

Quick tactics

Custom tactic 1

Custom tactic 2

Custom tactic 3

Custom tactic 4

Formations

Formation one

Formation two

Formation three

Formation four

Formation five

Mentality

Ultra defensive

Defensive

Balanced

Attacking

Ultra attacking

Substitution

Striker

Midfielder

Defender

Sub one

Sub two

Sub three

Sub four

Sub five

Sub striker

Sub midfielder

Sub defender

Sub goalkeeper

Cancel

Camera tele broadcast

Camera tele

Camera co-op

Camera dynamic

Camera end to end

Camera pro

Camera broadcast

Change camera tele broadcast

Change camera tele

Change camera co-op

Change camera dynamic

Change camera end to end

Change camera pro

Change camera broadcast

Hard five minutes

Pressure on the ball

Go all out now

Shoot from anywhere

Route one now boys

Everybody back

Shut up shop

Let's slow it down

Get tight on them

Watch for the long ball

Take it to the corners

Step it up

We need the win

Look after the ball

Ease off a little

 

 

Aha nie ze bronię kinecta bo rownież bym wolał konsole bez niego, ale poważnie nie jest tak źle

 

The Order 1886 jak byłem zachwycony tym tytułem to te pasy mnie mega odrzucają dramat :/ najsmutniejsze jest to że teraz jest takie ciśnienie na grafikę ze jak developer zrobi gre w 900p to odrazu syf hahah beka itd

 

Odnośnie tego co Yeti wkleił, dramat jak można zrobic konsole 8krotnie lepsza od poprzedniczki i dalej mieć problem z 1080p i 60fps xD

Edytowane przez kubson

Opublikowano

Xbox One: 1080p/60fps Not Happening Anytime Soon, Not Enough Power But Tools Will Improve - Insider

 

 

Industry insider Pete Dodd revealed some interesting information via Twitter. After all the leaks and rumours regarding Xbox One exclusives like Halo 5 and Halo 2 Anniversary, Dodd said that we won’t be seeing games running at 60 FPS and 1080p resolution any time soon.

Dodd first talked about the UI and stated that, “I talked to so many devs who said the UI was a mess. They did a great job pulling it together.” This was the case even though, “It crashed a lot of debug units right up till launch. System launched…Stable UI.”

He also made sure to clarify that when it comes to graphics, “Cloud won’t help with rendering. Not for half a decade at minimum. As for 1080p/60fps – not anytime soon but tools will improve.” When asked if freeing up the GPU for more usage – as indicated by an 8 percent gain in usage for developers – helps, Dodd stated, “A little. Card is still weak. Worst decision they made making the box. Kinect is expensive so they went with a cheap gpu.”

Dodd did say that the problem isn’t the amount of RAM, as indicated by a user who believes the console should have had 12 GB DDR3 RAM to compete with the PS4′s 8 GB GDDR5 RAM. “The problem isn’t the amount, it’s the speed. Plenty of room to store 1080p textures, just not enough speed or power to output it.”

What are your thoughts on the same? Let us know in the comments below.

Read more at http://gamingbolt.com/xbox-one-1080p60fps-not-happening-anytime-soon-not-enough-power-but-tools-will-improve#Bcq89LdDzxiFigM8.99

http://gamingbolt.com/xbox-one-1080p60fps-not-happening-anytime-soon-not-enough-power-but-tools-will-improve

 

 

to chyba nic nowego, każdy już o tym od dawna wie.

 

amazonchat28wjiq.jpg

Opublikowano

@MeSSer: Ty chyba nie wiesz jak działa rozdzielczość, co? ;)

 

Gra dalej renderuje natywnie w 1080p, ale ma ucięte 2 paseczki po 1920x140. Gdyby RAD mieli za mało mocy na dostarczenie swojej wizji to gra byłaby w 900p w 16:9, bo to circa tyle samo pikseli. 1920x800 pozwala na natywne fullHD w specyficznym ratio

Opublikowano

Fajowe, musze takie cos sobie sprawic, a jak juz bede rozbieral pada to trzeba wlozyc baterie z DS3 i czas pracy wydluzy sie z 8 do 14h

Nie wiesz przypadkiem jak bateria o ok 3x mniejszej pojemności (DS3 vs DS4) miałaby wydłużyć czas pracy? ;)

 

@MeSSer

Nie wiem co Ty majaczysz... :scratch_one-s_head:

Edytowane przez Emet

Opublikowano

Ten wczorajszy insajder tak samo jak cboat, zasugerował, że Platinum robi exa na Xbona :( :( :( Jak będzie to Vanquish 2, to ja nie wiem co uczynię.

Opublikowano

Ten wczorajszy insajder tak samo jak cboat, zasugerował, że Platinum robi exa na Xbona :( :( :( Jak będzie to Vanquish 2, to ja nie wiem co uczynię.

 

grałeś w gorsze multiplaformy całą generację przywykniesz :sweat:

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

0z39.jpg

 

Opublikowano

 

 najsmutniejsze jest to że teraz jest takie ciśnienie na grafikę ze jak developer zrobi gre w 900p to odrazu syf hahah

gdyby spojrzec na czasy swietnosci gier czyli psxa, n64 to widac w czym tkwi problem: gry sie od siebie roznily. nie kopiowano rozwiazan na potege, pozytywne ficzery nie stawaly sie standardem. dwa najlepsze horrory, re2 (lub inna czesc z tej generacji jesli ktos chce) i sh roznily sie od siebie kamera, ktora np. w residencie byla chyba najbardziej charakterystyczna cecha gry, nietypowa, utrudniajaca, ale nadajaca grze smaku artystycznego przez nietypowe perspektywy lub za(pipi)iste kadry.

dzisiaj taka kamera przez wiekszosc bylaby nie do zjedzenia, bo dzis wszystko musi byc takie samo, co wlasnie widac po kamerze, ktora w kazdej je.banej grze ze strzelaniem (czyli nie tylko rasowe hc shootery) jest nad barkiem.

do tego standardy techniczne. wszystko na max. nie wiem, czy konsolowa branza nabawila sie od komputerowcow kompleksow na punkcie "u mnie to lepiej wyglada"? kiedys powtarzano ze grafika nie jest najwazniejsza, ale widocznie ktos komus wsadzil judasozwe srebrniki i nagle jesli gra ma pasek, to wszyscy zachowuja sie jakby ich zgwalcono martwym fiutem.

 

jaranie sie kolejna wojskowa strzelanka czy wyscigami to wbijanie gwozdzi do trumny. prawdziwa natura gier zanika, przytlaczana jest przez mainstreamowe (pipi), wpychane do japy przez obrzydliwie bogate korporacje. ja wiem ze dzis wyprodukowanie gier kosztuje pewnie 100x wiecej niz 10 lat temu i wiem ze latwiej sprzedac jakiegos tasiemca. tyle ze to wplywa na to co bedzie podane na drugi i trzeci i czwarty obiad. 

 

dla porownania, wczesniej wymienione serie re i sh to dzis po prostu jakas parodia tego czym te serie zaskarbily sobie serca milionow. i bedzie tak z wiekszoscia. branza gier przezywa to samo co branza filmowa- ktos mysli ze utarlo sie przekonanie bigger-better-more sexy and badass, a to stereotypowe myslenie dla dzieci. magia przekazu i sztuki zanika, a tutaj najwiekszym problemem jest, czy gra ma 1920 x 1080 czy 1920 x 900. 

Edytowane przez Najtmer

Opublikowano

 

Fajowe, musze takie cos sobie sprawic, a jak juz bede rozbieral pada to trzeba wlozyc baterie z DS3 i czas pracy wydluzy sie z 8 do 14h

Nie wiesz przypadkiem jak bateria o ok 3x mniejszej pojemności (DS3 vs DS4) miałaby wydłużyć czas pracy? ;)

 

@MeSSer

Nie wiem co Ty majaczysz... :scratch_one-s_head:

Tak tylko gdzies wyczytalem w necie, myslalem ze to prawda nie zaglebiajac sie w specyfikacje.

Opublikowano

Czy co, PS4 kupowac za 3 lata?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.