Opublikowano 31 maja 20159 l właśnie wbiłem 10 lvl azmodanem już mam mistrzowską skórkę w odcieniu purpurowym <fap fap>
Opublikowano 2 czerwca 20159 l rozdaja za darmo spider mount. wystarczy skorzystac z aplikacji facebook w ktorej budujemy team z naszej friendlisty i dobiera im hero na podstawie cech jakie im przypiszemy: https://teambuilder.heroesofthestorm.com/
Opublikowano 3 czerwca 20159 l no to wyszlismy z bety. gra jest oficjalnie pozbawiona bugow i zbalansowana z tej okazji blizz dal exp boost event przez 3 tygodnie. wpierw 25% potem 50% i w ostatnim tygodniu 100% wiecej expa. do tego jakies tam znizki w sklepie i czasowy powrot niektorych rzeczy jak swiateczne/zimowe skiny. (50% taniej za 30 dniowy stim pack to chyba najlepszy deal tam) plus nedzny portret w grze, fajny card back do hearthstone, pet do wow, i mount w grze jesli mamy lvl 100 w wowie. cardback mounta za 100 gier w hearthstone jeszcze nie ma bo blizz zawsze musi cos spieprzyc. mamy go dostac w "comming weeks" co moze znaczyc wszystko. sezonu 1 hero league tez jeszcze nie ma bo nie gotowe i chca dac czas na zapoznanie sie z gra nowym co nie grali w bete. choc zmiany ktore planuja dla hero i team league wydaja sie ciekawe.
Opublikowano 3 czerwca 20159 l A coś mówili na tym wczorajszym evencie kiedy nowa mapa? bo Krzyżowiec juz chyba na us jest
Opublikowano 3 czerwca 20159 l crusader jest juz i u nas. o nowej mapce mowili tylko ze nie bedzie jej teraz ale w przyszlosci beda dawac nowe mapy i nas informowac o swoich planach na przyszlosc bla bla
Opublikowano 3 czerwca 20159 l Ten 1 ult, to taki ult E.T.C na sterydach tylko ze nie bo ult etc ma duzy zasieg a ten jej shit to ma tyle co jego power slide. ult etc sie stosowalo zeby moc sobie robic co sie chce a i tak nie omijac team fightow (dlatego echo pedal przeniesli na lvl 16 bo mial za dobry split push). imo ult 2 zawsze lepszy u niej. zastosowanie ma to samo co ult1: zaczyna dla niej walke tylko ze stun moze uratowac kolegow przed illidanem i jest tansze plus mniejszy cd.
Opublikowano 7 czerwca 20159 l po rozczarowujacej premierze (juz patch sylvanas wiecej zrobil niz ta premiera) blizz chce nadrobic i zapowiedzieli diablo event ktory bedzie trwal kilka miesiecy z nowa mapa, herosami i mountami ze swiata diablo. narazie pokazali mape i butchera ktory o dziwo jest assassinem planowo pojawi sie to 30 czerwca
Opublikowano 7 czerwca 20159 l Nowa mapa: Butcher: ploty chodzą o Leoricu Królu szkieletów z uniwersum diablo, wyciekł concept art, nie wiadomo czy to nie skórka z okazji eventu do Arthasa
Opublikowano 7 czerwca 20159 l http://www.heroesnexus.com/na głównej macie skille butchera i filmiki z mapki
Opublikowano 10 czerwca 20159 l https://teambuilder.heroesofthestorm.com/ Zróbcie swój team i dostaniecie kod na mounta "mechanospider". Oficjalna stronka od Blizza, więc nie ma się co martwić, że to scam.
Opublikowano 10 czerwca 20159 l kupiłem starter packa do hots-a wersji pudełkowej :3 śliczne pudełeczko
Opublikowano 10 czerwca 20159 l @Gattz, nie zauważyłem, wybacz. Kurde, muszę wrócić do gry bo dawno nie grałem (studia, teraz sesja), ale w końcu po jutrzejszym egzaminie będzie więcej czasu to ogarnę coś. Thrall kozak jak zawsze, chociaż chętnie bym Kael'thasa wypróbował.
Opublikowano 10 czerwca 20159 l Ja mam mieszane uczucia wobec tej gry. Z jednej strony fajnie sie gra bo to cos nowego, warto dbac o objectivy na mapie a nie tylko tluc sie po ryjach i stac caly dzien na lane, ale z drugiej strony mam wrazenie ze wszystko jest troche takie...nie wiem jak to wytlumaczyc, sterylne? Zabicie kogos nie przynosi takiej satysfakcji jak w innych moba i mam wrazenie ze nie ma wiekszego wplywu na przebieg rozgrywki. Naturalnie moge sie mylic i chcialbym zeby ktos mnie poprawil jezeli tak jest, gram narazie z randomami MM i mam wrazenie ze nie ma znaczenia czy umre czy nie umre.
Opublikowano 10 czerwca 20159 l no ja z randomami też gram i przeraża mnie ich poziom. Wszyscy na linii stoją jak mówię weźmy ten obóz albo zróbmy objective to ci jakby nie słyszeli.
Opublikowano 10 czerwca 20159 l Umieranie na początku niewiele zmienia, no ale po 10 poziomie śmierć jednej, czy dwóch osób to spore osłabienie drużyny, zwłaszcza w walce o zadania na mapie.
Opublikowano 10 czerwca 20159 l nie zgodze sie. moze sie wydawac ze smierc jednostki nie ma duzego znaczenia do momentu jak przeciwnik wbije lvl 10 kiedy wy jeszcze bedziecie mieli lvl 8 i was zabije bez strat wlasnych bo maja ulty. przewaga levelu a przede wszystkim talentu ma ogromne znaczenie, kille czy objectivy sa jedynie srodkami do osiagniecia tego. w late game sie to zmienia i tam pojedynczy kill jest prawie darmowym biletem do jakiegos objectiva na mapie. a czy to naprawde cos nowego? nie widze tak wielkiej roznicy w "idziemy zrobic objective" do "idziemy zrobic smoka/barona". jedyna innowacja to wspolny level (niby nie ma dzieki temu feedowania ale jak przez takiego "wcale nie feedera no skad to nie lol" przeciwnik wbija ulty przed wami i sie snowballuje to nie widze duzej roznicy) i brak itemow (przez co gra traci bo kazdy hero ma tutaj jedyny sluszny build) gierka spoko bo mecze sa krotsze i mniej stresujace
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.